Χριστουγεννιάτικη Βιτρίνα…
Δεν θα μπορούσαμε φυσικά να παραλείψουμε τις βιτρίνες την περίοδο των γιορτών και ειδικά τώρα τα Χριστούγεννα. Η διακόσμηση της βιτρίνας παίζει σημαντικό ρόλο, είναι εκείνο που θα βοηθήσει, θα προδιαθέσει τον καταναλωτή να μπει στο κατάστημα. Έτσι, πάρε μερικές ιδέες για να φτιάξεις και εσύ τη δική σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου!!!
- 1.Παραμύθι
Τα Χριστούγεννα είναι συνδεδεμένα με τα παραμύθια και τη μαγεία και τι πιο ωραίο από το να κάνεις τη βιτρίνα σου μαγική. Φαντάσου τη βιτρίνα σαν μια σκηνή με πρωταγωνιστές τα προϊόντα σου!! Αμέσως ο περαστικός θα σταθεί να παρατηρήσει, να χαζέψει το σκηνικό, να ταξιδέψει με αυτό και το πιο σημαντικό; Δεν θα την ξεχάσει!!! Προσοχή, πρέπει να θυμόμαστε ότι ο πρωταγωνιστής δεν παύει να είναι το προϊόν!
- 2.Φωτισμός
Δεν πρέπει να ξεχνάς ότι ο φωτισμός έχει την ικανότητα να αναδείξει ένα προϊόν, για αυτό αξίζει να του αφιερώσεις λίγο χρόνο. Ειδικά τώρα που παντού θα υπάρχουν λαμπάκια, είναι πιο σημαντικό να ‘παίξεις’ με τις αντιθέσεις φωτός – σκιάς. Φώτισε συγκεκριμένα τα προϊόντα σου δημιουργώντας φωτεινές πηγές. Έτσι θα είναι πιο εύκολο να στείλουμε τα βλέμματα εκεί που θέλουμε!!
3.Σχήματα και όγκοι
Τόλμησε να παίξεις με τους όγκους, μεγάλα δώρα, μπάλες, αστέρια κρεμαστά από την οροφή και αμέσως έχεις το διαφορετικό αποτέλεσμα που θες. Μην ξεχνάς ότι χρειάζεται φαντασία και παιχνίδι!
4.Μικρή βιτρίνα
Τι μπορώ να κάνω, όταν η βιτρίνα μου είναι πολύ μικρή; Κανένα πρόβλημα. Αξιοποίησε το ύψος του χώρου! Πολλές μικρές μπάλες κρεμασμένες από την οροφή και θα κάνεις μαγικά Χριστούγεννα. Ακόμα δώρα που μπορείς να κρεμάσεις με τον ίδιο τρόπο.
Τέλεια, έχεις ψάξεις, βρήκες ιδέες, αλλά φοβάσαι μην το παρακάνεις. Σίγουρα η εύκολη λύση είναι να απευθυνθείς σε κάποιο ειδικό, αλλά μπορείς να το τολμήσεις και μόνη σου. Χρησιμοποίησε τη λογική του: «από έξω προς τα μέσα»! Πριν, ή και κατά τη διάρκεια της οργάνωσης της βιτρίνας, καλό είναι να ξεκινήσεις από την απέναντι πλευρά του δρόμου και να προσπαθήσεις να αντιληφθείς σε τι πέφτει πάνω πρώτα το μάτι μας. Σκέψου τα σωστά ύψη και τα κατάλληλα χρώματα, που θα κέντριζαν το ενδιαφέρον, αν ήσουν εσύ ο περαστικός.
Φυσικά, δεν είναι απαραίτητο να κρατήσεις τα πάντα σε ένα επίπεδο. Προκάλεσε κάποιους «οπτικούς περισπασμούς» με στοιχεία για παράδειγμα, που μπορεί να προεξέχουν από το δάπεδο, τα οποία μπορεί να δελεάσουν τη ματιά του υποψήφιου καταναλωτή. Επιπλέον, άλλαξε την ταπετσαρία τοίχου ή πόστερ στο τοίχωμα που χωρίζει τη βιτρίνα από το υπόλοιπο κατάστημα, θα επιτύχεις έξυπνη και οικονομική διακόσμηση. Μια ταπετσαρία τοίχου μπορεί να ανανεώσει εντελώς την εικόνα της βιτρίνας και να αποτελέσει το σωστό πλαίσιο για την αλλαγή σκηνικού που επιδιώκεις να πετύχεις.