Αυτό είναι το trend που θα πάει το business casual σε άλλο επίπεδο
Office siren το όνομά του
Εάν περνάτε πολύ χρόνο στο διαδίκτυο, πιθανότατα θα έχετε νιώσει την τελευταία λέξη της αισθητικής, που κατατροπώνει τους fashionistas και σχετίζεται με το business casual ντύσιμο. Εμπνευσμένη εν μέρει από τις τάσεις της δεκαετίας του ’90 και του ’00 που δεν μπορούμε να σταματήσουμε να φοράμε, εν μέρει από την Bella Hadid κι εν μέρει από τους rom-coms του παρελθόντος, η office siren αισθητική καταλαμβάνει γρήγορα αυτόν τον χειμώνα.
Διαβάστε παρακάτω για όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με τη συγκεκριμένη αισθητική που οδηγεί τους κόσμους της μόδας και της ομορφιάς στο γραφείο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Bella 🦋 (@bellahadid)
Η τάση
Μετά τον μήνα μόδας Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 τον περασμένο Σεπτέμβριο, υπήρχε ένα υποτμήμα των τάσεων των ’90s και του ’00 που βρήκαν τη θέση τους στο προσκήνιο για πρώτη φορά από τότε που η εποχή άρχισε να γίνεται ξανά τάση. Αντί για αστραφτερά φορέματα για πάρτι, τα ρούχα γραφείου Y2K άρχισαν να εμφανίζονται τόσο στις πασαρέλες όσο και στο TikTok.
Κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2010, η ένδυση γραφείου γινόταν ήδη όλο και πιο καθημερινή κι επιταχύνθηκε μόνο από την πανδημία. Εκτός από μερικά επαγγέλματα όπου απαιτείται αυστηρά το business casual, υπάρχουν πολύ λίγες διαφορές μεταξύ της εργάσιμης ημέρας και της ντουλάπας του σαββατοκύριακου.
Η Gen Z, που δε γνώρισε ποτέ την εταιρική κουλτούρα του Y2K και ξεκίνησε την καριέρα του δουλεύοντας εξ αποστάσεως ή με υβριδικά προγράμματα, τώρα μόλις αρχίζει να βιώνει πλήρως τον τρόπο ζωής του γραφείου. Και δε μοιάζει καθόλου με το The Devil Wears Prada.
Έτσι, όπως κάνουν οι TikTokers, άρχισαν να μοιράζονται τις συμβουλές τους για το πώς να διατηρήσουν την αίσθηση του στιλ διατηρώντας παράλληλα τον επαγγελματισμό τώρα που πολλά γραφεία επιστρέφουν αυτοπροσώπως. Σε τι στρέφονται για έμπνευση; Ο χαρακτήρας της Gisele Bündchen στην προαναφερθείσα ταινία, η σύγχρονη Miu Miu και οτιδήποτε δημοσίευσε η Prada τη δεκαετία του ’90. Το στιλ είναι κομψό αλλά θηλυκό, δομημένο και προσαρμοσμένο, με εκλεπτυσμένη και ουδέτερη χρωματική παλέτα.
Η ετικέτα σειρήνα γραφείου δεν αφορά μόνο την εμφάνισή σας, αλλά μόνο έναν από τους πολλούς τρόπους με τους οποίους ο Gen Z ρομαντικοποιεί τη ζωή του μέσω των ρούχων. Δεν είναι μόνο η αισθητική που τους επιτρέπει να παίξουν ένα είδος χαρακτήρα, αλλά είναι ένας τρόπος να ταρακουνήσετε τις κατά τα άλλα βαρετές εμφανίσεις του γραφείου. Οι εποχές της άψυχης εταιρικής ενδυμασίας έχουν περάσει και οι εμφανίσεις που δε θα νιώθατε άσχημα να φορέσετε για να πιείτε ένα ποτό μετά τις 5 το απόγευμα.
How to
Διαφορετικά από άλλα trending αισθητικά όπως το mermaidcore και το Barbiecore, όπου έχετε κάποια ελευθερία να ερμηνεύσετε την τάση, υπάρχει μια ημισυμφωνημένη φόρμουλα.
Όσο για τη χρωματική παλέτα, κινείται στις ουδέτερες αποχρώσεις και στο μαύρο. Καστανά αμμώδη, γκρι, jet black, κρεμ, άσπρα και sprinkles –έμφαση στα sprinkles– με λεοπάρ στάμπα είναι όλα αυτά. Όλα αυτά σε μια προσπάθεια να αφήσουν τη σιλουέτα και τα αξεσουάρ να ξεχωρίσουν, ενώ επίσης δεν αποσπούν την προσοχή από την προσωπικότητα της σειρήνας του γραφείου και τη φιλοδοξία της.
Ημιδιαφανή στενά ζιβάγκο, pencil φούστες, μίνι —αλλά όχι πολύ μίνι— φούστες, τοπ με καλόγουστα κοψίματα, εξαιρετικά στενά γυαλιά, προσαρμοσμένα κουμπιά, καλσόν, φουλάρια, τζιν και στενά παντελόνια είναι όλα τα βασικά στοιχεία που συγκεντρώνει αυτή η αισθητική. Φυσικά αποκλειστικά στα χρώματα που προαναφέρθηκαν. Για τα παπούτσια, δεν προτιμούνται φλατ και αθλητικά παπούτσια. Αντίθετα, η office siren επιλέγει μπότες, kitten heels ή με τακούνι Mary Janes. Πάντα επιλέγει διαχρονικά κομμάτια που δίνουν όλη την προσοχή σε εκείνη, όχι στα ρούχα της.
Για αξεσουάρ, εδώ διασκεδάζει περισσότερο. Τα χοντρά βραχιόλια σε ξύλινα ή ασημί χρώματα είναι το αγαπημένο της είδος βραχιολιού. Για τα σκουλαρίκια, επιλέγει ένα σχέδιο με μαργαριτάρια ή το διατηρεί απλό με ασήμι. Τα κολιέ είναι τα ίδια: κομψά ασημένια chokers, μερικές στοιβαζόμενες μακριές αλυσίδες ή ένα απλό ασημένιο κολιέ γοητείας είναι το μόνο που θέλει —ποτέ μην το παρακάνετε φορώντας πολλά. Συνήθως, επίσης, φοράει ένα δαχτυλίδι ή δύο.
Κεντρική φωτογραφία: The Devil Wears Prada | Twentieth Century Fox