Η κόρη τους Steve Jobs, Eve είναι ένα ανερχόμενο αστέρι της μόδας. Η τελευταία της συνεργασίας επαναπροσδιορίζει τα όρια του στυλ
Η συνεργασία του πιο cult brand ENFANTS RICHES DÉPRIMÉS, που στα γαλλικά σημαίνει «πλούσια παιδιά με κατάθλιψη», με την πανέμορφη Eve Jobs, κόρη του συνιδρυτή της Apple Steve Jobs, έφερε μια ανατρεπτική πολυτέλεια στη νεανική κουλτούρα.
Εκεί όπου η υψηλή μόδα συναντά τη νεανική πληθωρικότητα, οι συνεργασίες γεννούν συχνά πρωτοποριακά εγχειρήματα που επαναπροσδιορίζουν τα όρια του στυλ.
Μια τέτοια συνεργασία που έχει τραβήξει τα βλέμματα στον κόσμο της μόδας είναι η συνεργασία μεταξύ της Eve Jobs, κόρης του συνιδρυτή της Apple, Steve Jobs, και του avant garde brand Enfants Riches Déprimés (ERD). Η συνέργεια τους αντιπροσωπεύει μια συγχώνευση πολυτέλειας, καινοτομίας και επαναστατικού πνεύματος της νεολαίας.
Η Eve Jobs, γνωστή για την κομψότητα και το αβίαστο στυλ της, μπήκε στο προσκήνιο ως μοντέλο με μοναδική οπτική στη μόδα. Έτσι η 25χρονη Eve Jobs πήρε πρόσφατα έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στην καμπάνια Άνοιξη 2024 για την Enfants Riches Déprimés.
Με έντονο μάτι για το σχεδιασμό και την επιθυμία να χαράξει το δικό της μονοπάτι στη βιομηχανία, βρήκε έναν ιδανικό συνεργάτη στο Enfants Riches Déprimés. Το ERD, το οποίο ιδρύθηκε από τον αινιγματικό και αμφιλεγόμενο σχεδιαστή Henri Alexander Levy το 2012, με έδρα το Παρίσι και το Los Angeles και ειδικεύεται σε ρούχα που συνδυάζουν το streetwear style με την υψηλή μόδα, έχει συγκεντρώσει την προσοχή για την αδιαμφισβήτητα έντονη αισθητική και την ανατρεπτική του άποψη για τη μόδα πολυτελείας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Cameron McCool (@cameronmccool)
Το Enfants Riches Déprimés κατάφερε να μαγέψει το κοινό με τα αντισυμβατικά σχέδια και τα θέματα που προκαλούν σκέψη και επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από το punk κίνημα της δεκαετίας του ’70 μαζί με την avant–garde σκηνή της μόδας της Ιαπωνίας.
Το brand έχει γίνει συνώνυμο με ένα μοναδικό μείγμα πολυτέλειας, εξέγερσης και ενδοσκόπησης. Εκ πρώτης όψεως, τα Enfants Riches Déprimés μπορεί να φαίνονται απλώς ως ένα άλλο brand μόδας υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, πρόκειται για μια επωνυμία που αμφισβητεί τους κοινωνικούς κανόνες και τις συμβάσεις μέσω των χαρακτηριστικών αισθητικών και φιλοσοφικών της υποστρωμάτων. Μεταφρασμένο από τα γαλλικά, το όνομα «Enfants Riches Déprimés» σημαίνει «Πλούσια παιδιά με κατάθλιψη», ένα ονοματεπώνυμο που αντανακλά την εξερεύνηση του Levy για θέματα όπως ο υπαρξισμός, ο μηδενισμός και η κοινωνική απογοήτευση.
Κάθε κομμάτι είναι σχολαστικά κατασκευασμένο, συχνά με λεπτομέρειες ζωγραφισμένες στο χέρι, ταλαιπωρημένα φινιρίσματα και περίπλοκα κεντήματα. Αυτή η αφοσίωση στις χειροτεχνικές τεχνικές όχι μόνο εξυψώνει τα ενδύματα σε αντικείμενα τέχνης που φοριούνται, αλλά χρησιμεύει επίσης ως σχόλιο για τη φύση μιας χρήσης της σύγχρονης μόδας.
Το Enfants Riches Déprimés χρησιμεύει ως πλατφόρμα για τον Levy για να εκφράσει τον κοινωνικοπολιτικό σχολιασμό και τις υπαρξιακές του σκέψεις. Μέσα από τις συλλογές του αντιμετωπίζει ζητήματα όπως ο καταναλωτισμός, η αλλοτρίωση και η διάβρωση της αυθεντικότητας στη σύγχρονη κοινωνία. Είτε μέσω γραφικών εκτυπώσεων που απεικονίζουν την κοινωνική παρακμή, είτε με συνθήματα που αμφισβητούν τη συμβατική σοφία, ο Levy προσκαλεί τους καταναλωτές να ασχοληθούν με τη μόδα ως κάτι περισσότερο από απλά ρούχα, αλλά ως μέσο πολιτιστικής κριτικής και αυτοστοχασμού.
Ωστόσο, δεν είναι μόνο τα ίδια τα σχέδια που έχουν τραβήξει την προσοχή αλλά και η περσόνα του Henry Levy. Συχνά περιγράφεται ως προβοκάτορας, η δημόσια εικόνα του Levy είναι τόσο μέρος της γοητείας του brand όσο και τα ρούχα του. Γνωστός για τις αφιλτράριστες συνεντεύξεις και τις αμφιλεγόμενες δηλώσεις του, ο Levy έχει καλλιεργήσει ένα μυστήριο γύρω από τον εαυτό του και το εμπορικό σήμα του, προσελκύοντας το κοινό που ενθουσιάζεται από την αντισυμβατική προσέγγισή του στη μόδα και τη ζωή. Έτσι κατάφερε να συγκεντρώσει αθόρυβα οπαδούς μεταξύ διασημοτήτων, όπως Jared Leto, Kanye West, Pusha T, Beyoncé, G Dragon, Sky Ferreira, Courtney Love, Frances Bean Cobain, Justin Bieber, Guns N‘ Roses και Zayn Malik.
Η συνεργασία μεταξύ της Eve Jobs και της Enfants Riches Déprimés δεν έχει τραβήξει μόνο την προσοχή του κόσμου της μόδας αλλά έχει απήχηση και σε μια νέα γενιά καταναλωτών που λαχταρούν την αυθεντικότητα και το νόημα στις αγορές τους. Ευθυγραμμίζοντας τους εαυτούς τους με αξίες που υπερβαίνουν τις τάσεις, έχουν καλλιεργήσει ένα πιστό κοινό που εκτείνεται πέρα από τα όρια των παραδοσιακών κύκλων της μόδας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Eve Jobs (@evejobs)
Ο ενθουσιασμός αυτής της συνεργασίας έκανε την Eve Jobs να δηλώσει ότι: «Είναι συναρπαστικό να παρακολουθείς τα αποκαλυπτήρια αυτής της καμπάνιας. Ως θαυμαστής των Enfants Riches Déprimés, ήταν τιμή μου να είμαι μέρος της καμπάνιας. Είχα την ευκαιρία να ενσαρκώσω μια διαφορετική περσόνα στα γυρίσματα και ήταν μια απίστευτη εμπειρία. Το ERD είναι εμβληματικό και λατρεύω το όραμα που μπορέσαμε να δώσουμε ζωή».
Η ανοιξιάτικη καμπάνια του brand που κυκλοφόρησε το Φεβρουάριο, παρουσιάζει την Eve Jobs, ως το φρέσκο πρόσωπο των Enfants Riches Déprimés, να πρωταγωνιστεί σε βαγόνια τρένων, αυτοκίνητα και βιομηχανικά περιβάλλοντα, φέρνοντας μια φρέσκια προοπτική στα αυστηρά, εμπνευσμένα από το punk σχέδια του ERD, εμποτίζοντας τα με μια αίσθηση φινέτσας και εκλεπτυσμού. Καταφέρνοντας μαζί, να ξαναγράφουν την αφήγηση του τι σημαίνει να είσαι fashion icon στον 21ο αιώνα, αποδεικνύοντας ότι το αληθινό στυλ δεν έχει όρια.
Ο κόσμος της μόδας λάτρεψε το αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας, που απέδειξε περίτρανα ότι η μόδα είναι μια μορφή προσωπικής έκφρασης και όχι μια στολή που πρέπει να τηρηθεί. Εξάλλου, όπως είπε κάποτε ο ίδιος ο Henry Levy: «Η μόδα είναι μια μορφή έκφρασης· είναι τέχνη που μπορείς να φορέσεις». Και για όσους τολμούν να φορέσουν τα ενδύματα των Enfants Riches Déprimés, όπως η Eve Jobs, είναι μια ευκαιρία να εκφράσουν όχι μόνο το στυλ, αλλά μια κοσμοθεωρία, τόσο ασυμβίβαστη όσο και σαγηνευτική.
cover photo instagram/@evejobs