This and That #169 | Fashion edition – Όλα τα καινούργια trends της εβδομάδας!
This and That με όλα τα νέα και όμορφα πράγματα από τον κοσμο της μόδας που συμβαίνουν γύρω μας.
Fashion Show by Vassileios Kostetsos – “NANOTEXNOLOGY 2024” | Άκρως εντυπωσιακό Futuristic Fashion Show by Vassileios Kostetsos στο πλαίσιο του Διεθνούς Πολυσυνεδρίου Νανοτεχνολογίας “NANOTEXNOLOGY 2024” στη Θεσσαλονίκη
Στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου Νανοτεχνολογίας και Οργανικών Ηλεκτρονικών, η πρώτη Νανοϊατρός στην Ελλάδα, Δρ. Βαρβάρα Καραγκιοζάκη και ο Καθηγητής Νανοτεχνολογίας Δρ. Στέργιος Λογοθετίδης υποδέχθηκαν στον κατάμεστο συνεδριακό χώρο του “Porto Palace Hotel” στη Θεσσαλονίκη κορυφαίους επιστήμονες, ερευνητές και επιχειρηματίες από όλο τον κόσμο, αλλά και πρόσωπα από τον πολιτικό, δημοσιογραφικό και καλλιτεχνικό κόσμο της συμπρωτεύουσας. Το συνέδριο “NANOTEXNOLOGY 2024” περιελάμβανε τρία επιμέρους συνέδρια, δεκάδες εργαστήρια, το Διεθνές Θερινό Σχολείο Νανοτεχνολογίας και Νανοϊατρικής, και τη Διεθνή Έκθεση Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας “NANOEXPO 2024”, όπου παρουσιάζονται εξελίξεις όπως τα φωτοβολταϊκά τρίτης γενιάς και καινοτόμα προϊόντα στον τομέα της ενέργειας και της υγείας και κορυφώθηκε με ένα πρωτοποριακό fashion show από τον καταξιωμένο διεθνή Έλληνα δημιουργό Βασίλειο Κωστέτσο. Ο πρωτοπόρος σχεδιαστής συνδύασε την υψηλή ραπτική με τις τεχνολογίες των εκτυπώσιμων φωτοβολταϊκών “OPVS” και “OLED”, δημιουργώντας εντυπωσιακά haute couture ρούχα, που είναι ενεργειακά αυτόνομα και φωτίζονται προσδίδοντας λάμψη και στυλ. Οι δημιουργίες του ανέδειξαν τη σύζευξη της τέχνης και της τεχνολογίας, παρουσιάζοντας ένα φουτουριστικό όραμα για τη μόδα που ενσωματώνει καινοτόμες τεχνολογίες.
Στο “NANOTEXNOLOGY 2024” συμμετέχουν εταιρείες υψηλής τεχνολογίας όπως η “Organic Electronic Technologies” (OET), η “BL Nanobiomed” και η “VK NANO”. Η “OET” εστιάζει στην παραγωγή καινοτόμων οργανικών φωτοβολταϊκών, η “BL Nanobiomed” ειδικεύεται στην ανάπτυξη προϊόντων νανοβιοϊατρικής και η “VK Nano” δημιουργεί premium προϊόντα και υπηρεσίες ομορφιάς, φροντιδας δερματος και αναγεννητικης ιατρικής. Αυτές οι εταιρείες επιδεικνύουν τις τελευταίες τεχνολογίες τους και τις εφαρμογές τους σε διάφορους τομείς, συμπεριλαμβανομένης της ενέργειας, της υγείας και της ιατρικης καλλυντικής βιομηχανίας. Επιπλέον, στο Future Fashion Event παρουσιάστηκαν απο την εταιρεια “OET” και τσάντες εξοπλισμένες με οργανικά φωτοβολταϊκά. Αυτές οι τσάντες είναι σχεδιασμένες, ώστε να μετατρέπουν το ηλιακό φως σε ενέργεια, επιτρέποντας στους χρήστες να φορτίζουν τις συσκευές τους εν κινήσει. Αυτή η καινοτομία υπογραμμίζει τις δυνατότητες της πράσινης τεχνολογίας στην καθημερινή ζωή. Τέλος, παρουσιάστηκαν από την εταιρεια “BL Nanobiomed” εκτυπώσιμοι βιοαισθητήρες σε μορφή ηλεκτρονικού ρολογιού, που χρησιμοποιούνται για τη διάγνωση εμφράγματος. Αυτοί οι βιοαισθητήρες μπορούν να παρακολουθούν ζωτικά σημεία και να ανιχνεύουν ανωμαλίες στην καρδιακή λειτουργία σε πραγματικό χρόνο, παρέχοντας άμεση διάγνωση και προειδοποιήσεις στους χρήστες. Η χρήση τους μπορεί να αποτελέσει επανάσταση στον τομέα της προσωπικής υγείας και πρόληψης. Το “NANOTEXNOLOGY 2024” συνεχίζει να προάγει την καινοτομία και τη συνεργασία σε διεθνές επίπεδο, φέρνοντας στο προσκήνιο τις πιο προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές σε πολλούς τομείς.
Live the LAMDA Malls Summer Experience στα Εμπορικά Κέντρα της LAMDA Development | Αυτό το καλοκαίρι, ζήστε μια ξεχωριστή shopping εμπειρία με μοναδικές εκπτώσεις στα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development: The Mall Athens, Golden Hall, Designer Outlet Athens και Mediterranean Cosmos
Τα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development είναι τόπος συνάντησης για όλη την οικογένεια, συνδυάζοντας shopping, διασκέδαση, σινεμά και γαστρονομία από όλο τον κόσμο. Και τώρα έχετε ακόμα περισσότερους λόγους να επισκεφθείτε τους αγαπημένους σας προορισμούς shopping και να ανακαλύψετε τις καλύτερες εκπτώσεις και προσφορές.
Shopping & Cinema @ The Mall Athens: Στο The Mall Athens θα βρείτε όλα τα δημοφιλή fashion brands ενώ μπορείτε να συνδυάσετε τη βόλτα σας με φαγητό και μια ταινία στο σινεμά, απολαμβάνοντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία ψυχαγωγίας.
Taste Garden @ Golden Hall: Το Taste Garden επέστρεψε στον καλοκαιρινό κήπο του Golden Hall και σας περιμένει για το πιο γευστικό διάλειμμα της ημέρας! Αγαπημένες γλυκές και αλμυρές γεύσεις αλλά και δροσερά ροφήματα συμπληρώνουν την ιδανική βόλτα για τις καλοκαιρινές σας αγορές.
We love Sundays @ Designer Outlet Athens: Το open air εκπτωτικό χωριό Designer Outlet Athens προσφέρει επιπλέον εκπτώσεις στις ήδη χαμηλές τιμές. Είναι ανοιχτό κάθε Κυριακή, 11:00-20:00, δίνοντάς σας ευκαιρία για ακόμη περισσότερο shopping.
While in Thessaloniki, make a stop @ Mediterranean Cosmos: Το Mediterranean Cosmos, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της Βόρειας Ελλάδας, μόλις 5km από το αεροδρόμιο, σας περιμένει να ανακαλύψετε τις καλύτερες προσφορές και εκπτώσεις στα αγαπημένα σας brands σε μόδα, ομορφιά, τεχνολογία και διακόσμηση.
Επισκεφθείτε τον αγαπημένο σας εμπορικό προορισμό της LAMDA Development για αμέτρητες επιλογές shopping, διασκέδασης και γαστρονομίας! Όλα τα εμπορικά κέντρα της LAMDA Development θα είναι ανοιχτά και την Κυριακή 14 Ιουλίου για ακόμη περισσότερο shopping, 11:00-20:00.
Η Polaroid στηρίζει τους γονείς με μια εκπαιδευτική συνεργασία για την υγεία των ματιών των παιδιών
Η Polaroid, ως ηγέτης στην αγορά γυαλιών οράσεως και ηλίου, στηρίζει τους γονείς με κάθε δυνατό τρόπο, για την προφύλαξη και φροντίδα της υγείας των ματιών των παιδιών τους. Στο πλαίσιο της δέσμευσής της για τη βέλτιστη προστασία των ματιών, η Polaroid συνεργάζεται με την πρώτη εκπαιδευτική πλατφόρμα για γονείς στην Ελλάδα, «Project Parenting» και παρέχει εκπαιδευτικό υλικό. Συγκεκριμένα, η Polaroid δημιουργεί σε συνεργασία με τους επαγγελματίες παιδιάτρους και ψυχολόγους του «Project Parenting» εκπαιδευτικό υλικό, που καθοδηγεί τους γονείς τόσο με θεωρητική, όσο και με πρακτική γνώση. Σκοπός είναι να προσφέρει στους γονείς υποστήριξη και εμπεριστατωμένες απαντήσεις σε ό,τι αφορά την υγεία των ματιών των παιδιών τους.
Οι θεματικές που καλύπτονται αφορούν την ενημέρωση των γονέων σχετικά με την πρόληψη προβλημάτων όρασης, τον έλεγχο και τη φροντίδα των ματιών, τη σωστή διατροφή των παιδιών για την υγεία των ματιών, την παροχή ψυχολογικής καθοδήγησης για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών που φοράνε γυαλιά οράσεως και δέχονται κριτική συνομηλίκων, αλλά και την κατάρριψη μύθων γύρω από ζητήματα που αφορούν τη χρήση γυαλιών. Επιπλέον, η Polaroid υποστηρίζει την ενημέρωση των γονέων, μέσα από τη χορηγία δύο συνεδρίων του «Project Parenting». Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο συνέδριο με τίτλο “Παιδιά και Οθόνες”, που διεξήχθη τον Φεβρουάριο 2024, εξετάστηκαν οι επιπτώσεις των οθονών στην υγεία των παιδιών και τα μέτρα που μπορούν να λάβουν οι γονείς για να προστατεύσουν κατάλληλα τα παιδιά τους, όταν εκτίθενται σε οθόνες για παρατεταμένες περιόδους. Το δεύτερο συνέδριο που υποστηρίζει ως χορηγός η Polaroid για φέτος, έχει τίτλο “Back to School” και αναμένεται να διεξαχθεί αυτόν τον Σεπτέμβριο. Στόχος του είναι η υποστήριξη των γονέων σε ό,τι αφορά την ομαλή ένταξη των παιδιών στο σχολείο και η ανακούφιση των ανησυχιών τους γύρω από αυτό, όπως η υποστήριξη στο διάβασμα, η διατροφή στο σχολείο, η συγκέντρωση του παιδιού και πολλά ακόμη θέματα.
CALIN SALES
Ξεκίνησαν οι Εκπτώσεις στα brands Calzedonia, Intimissimi, Intimissimi Uomo, Tezenis και Falconeri!
- CALZEDONIA Αποκτήστε τώρα τα must-have της σεζόν με έως -50% σε επιλεγμένα είδη
- INTIMISSIMI Μη χάσετε τις συλλογές Lingerie, Knitwear και Easywear με έως -50% σε επιλεγμένα είδη
- INTIMISSIMI UOMO Ανακαλύψτε το σοφιστικέ ύφος των Underwear και Easywear Collections με έως -50% σε επιλεγμένα είδη
- ΤΕΖΕΝΙS Nεανικό, cool ντύσιμο και street style κομμάτια, με Underwear και Easywear looks με έως -50% σε επιλεγμένα είδη
- FALCONERI Διαχρονικό στυλ και υψηλή ποιότητα φυσικών νημάτων. Συλλογές Woman & Man με έως -50% σε επιλεγμένα είδη
Το πρώτο pop up της Love Brand στην Κηφισιά είναι γεγονός
Το πρώτο pop up στην Ελλάδα εγκαινίασε η Love Brand στην Κηφισιά. Στο νέο κατάστημα πρωταγωνιστεί η νέα καλοκαιρινή κολεξιόν «ARCHIPELAGO». Αυτή τη σεζόν η Love Brand κάνει ένα νοσταλγικό ταξίδι στις μαγευτικές ακτές ενός χαμένου Αρχιπελάγους και αποκαλύπτει μια συλλογή διακοσμημένη με παιχνιδιάρικα μοτίβα από φύλλα φοίνικα και καβούρια σε μια παλέτα από εμβληματικά παστέλ χρώματα. Σε κάθε σεζόν η Love Brand υπόσχεται κομψότητα, διαχρονικότητα και μεταφέρει τη δημιουργικότητα και το ξεχωριστό στυλ στην ανδρική γκαρνταρόμπα.
Τζιοβάνι: Ο Θρύλος του Ποδοσφαίρου σε Μια Μοναδική Φωτογράφηση για την Admiral
Με μία μοναδική φωτογράφηση του θρυλικού ποδοσφαιριστή Τζιοβάνι, η Admiral έρχεται ακόμα πιο κοντά στην μεγάλη της αγάπη, το ποδόσφαιρο. Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε με την καλλιτεχνική επιμέλεια του γνωστού φωτογράφου Νίκου Ζήκου, ο οποίος φωτογράφησε τον θρύλο των γηπέδων με τα αγαπημένα του outfits από τη σειρά Admiral, αναδεικνύοντας το αξεπέραστο στυλ του. Ο Τζιοβάνι Σίλβα ντε Ολιβέιρα, ένας μοναδικός παίχτης και εξαιρετικός άνθρωπος, έχει αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα του στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο. Η σύνδεσή του με ένα ιστορικό brand Αdmiral ξεκινά πριν από πολλά χρόνια. Σημαντικές στιγμές της ποδοσφαιρικής του καριέρας όσο έπαιζε στον Ολυμπιακό μέσα από μαγικά σουτ, τρίπλες, κοντρόλ, αγωνιστικό πάθος, συνδέθηκαν άμεσα με την προτίμησή του στα ποδοσφαιρικά παπούτσια της Admiral.
Μέσα από αυτή τη δημιουργική συνάντηση, αποδείχθηκε πως το στυλ και η αθλητική κληρονομιά μπορούν να συνυπάρξουν αρμονικά, προσφέροντας μοναδικές στιγμές έμπνευσης και θαυμασμού. Η Admiral, με την πλούσια ιστορία της στο χώρο του αθλητικού ρουχισμού, συνεχίζει να εμπνέει και να συνεργάζεται με κορυφαίους αθλητές, όπως ο Τζιοβάνι, αναδεικνύοντας πως το απαράμιλλο στυλ μπορεί να είναι ταυτόσημο και με μία σημαντική ποδοσφαιρική κληρονομιά.
Η TOMMY HILFIGER ανακοινώνει την κυκλοφορία και την καμπάνια για τη συλλογή γυαλιών Άνοιξη / Καλοκαίρι 2024
Η Tommy Hilfiger, που ανήκει στην PVH Corp. [NYSE: PVH], παρουσιάζει τη Συλλογή Γυαλιών TOMMY HILFIGER Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024. Σε σχέδια και κατασκευή του Safilo Group S.p.A., η συλλογή διαθέτει σύγχρονα preppy ανδρικά και γυναικεία γυαλιά ηλίου και οράσεως που βασίζονται στην Classic American Cool κληρονομιά της TOMMY HILFIGER και την ερμηνεύουν με σύγχρονη ματιά. Η συλλογή είναι διαθέσιμη στην ηλεκτρονική διεύθυνση tommy.com, στα καταστήματα TOMMY HILFIGER και σε επιλεγμένα καταστήματα οπτικών παγκοσμίως, από τον Ιανουάριο 2024.
Για την καμπάνια ενώνουν τις δυνάμεις τους ταλέντα από τον κόσμο της ψυχαγωγίας και του αθλητισμού, καθώς πρωταγωνιστούν ο ποδοσφαιριστής Aurélien Tchouaméni, ο σέρφερ Mason Hyce Barnes, η οδηγός αγώνων Nerea Martì, το ανερχόμενο αστέρι της μόδας Cassandra Cano και ο ηθοποιός Emilio Sakraya. Μαζί, ζωντανεύουν την χαρά των εξωτερικών δραστηριοτήτων και μια αίσθηση αισιοδοξίας, μέσα από ζεστές και διαχρονικές εικόνες.
Επιλεγμένα ανδρικά μοντέλα κατασκευάστηκαν από Renewed Acetate, μια εναλλακτική του συμβατικού ασετάτ που αποτελείται από ανακυκλωμένο ασετάτ σε ποσοστό 27% και από βιολογικής βάσης ασετάτ σε ποσοστό 43%. Τα νέα σχέδια αναβαθμίζονται με το Μονόγραμμα TH, είτε ως χαρακτηριστική λεπτομέρεια σε λεπτούς βραχίονες από ανοξείδωτο ατσάλι είτε ως λογότυπο στα μοντέλα από ασετάτ. Τα γυναικεία φινετσάτα μοντέλα περιλαμβάνουν μοντέρνα σχέδια εμπνευσμένα από την αμερικανική κληρονομιά της μάρκας. Ελαφριές αλλά και υπερμεγέθεις φόρμες συνθέτουν μια κομψή χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει μεταλλικούς τόνους και διαφανείς επιλογές.