Skip to main content
Likewoman 1200800 2 219a1ddd

This and That #160 | Fashion edition – Όλα τα καινούργια trends της εβδομάδας!

This and That με όλα τα νέα και όμορφα πράγματα από τον κοσμο της μόδας που συμβαίνουν γύρω μας.

H&M Καλοκαίρι 2024 | Δυναμισμός και ανεπιτήδευτο στιλ

H&M Καλοκαίρι 2024 | Δυναμισμός και ανεπιτήδευτο στιλ

Ωδή στις καλοκαιρινές μέρες και τα ξέφρενα βράδια που η μόδα συνοδεύει, με ξεχωριστές εμφανίσεις. Η H&M,  για το καλοκαίρι 2024, βάζει στο επίκεντρο της συλλογής, εκπληκτικά σχήματα και τολμηρά prints. Οι εμφανίσεις είναι δυναμικές με εντυπωσιακά μοντέρνα καφτάνια, φορέματα και ασορτί σύνολα εμπνευσμένα από τη ζεστασιά, την ενέργεια και την πλούσια κουλτούρα της Βραζιλίας. Μια εκλεπτυσμένη χρωματική παλέτα χαρακτηρίζει τη συλλογή από μαύρο, λευκό, μπεζ, γκρι και κόκκινο σε συνδυασμό με αποχρώσεις του πράσινου από ανοιχτό μέχρι και φιστικί. Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα και online στο hm.com από τις 16 Μαΐου.

Η γυναικεία κολεξιόν είναι μια εντυπωσιακή εκδοχή από σιλουέτες που ρέουν ελεύθερα. Τα διακοσμητικά στοιχεία, τα εντυπωσιακά prints και τα χρώματα ερμηνεύουν το κίνημα του Brazilian Modernism με τολμηρό, δυναμικό τρόπο, ενώ λεπτομέρειες όπως τα κορδόνια, τα κεντήματα και οι φανταχτερές φούστες εκπέμπουν αυτοπεποίθηση. Τα βασικά κομμάτια περιλαμβάνουν καινοτόμα πλεκτά καφτάνια και crochet που έχουν αποτέλεσμα raffia, φορέματα παραλίας σε ογκώδη μάξι σχήματα, αμάνικα μίνι φορέματα και ασορτί σετ συνδυασμένα με μπικίνι. Στη σειρά ρούχων παραλίας μαγιό, μπαντό, μπικίνι με crochet, τρίγωνα τοπ και λεπτομέρειες με δέσιμο, βασιλεύουν. Τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν ογκώδη κοσμήματα σε χρυσό τόνο, σκουλαρίκια και κολιέ εμπνευσμένα από κοχύλια και κοράλλια, χάντρες, καπέλα και τσάντες raffia, σανδάλια, πλεκτές slip-ons, εσάρπες και σαρόνγκ σε prints που συνδυάζονται με τη συλλογή. Η καμπάνια της γυναικείας σειράς, ήταν το καλλιτεχνικό όραμα του φωτογράφου Rafael Pavarotti και πρωταγωνίστησε η Vittoria Ceretti μαζί με τους Anok Yai και Devyn Garcia.

Oysho | The surf collection

Oysho | The surf collection
  • Η Oysho λανσάρει μια capsule συλλογή για το surf με επιλεγμένα ρούχα παραλίας σχεδιασμένα για να παρέχουν μέγιστη στήριξη και άνεση στην εξάσκηση του surf και άλλων θαλάσσιων σπορ. Η κολεξιόν ξεχωρίζει χάρη στη χρήση υφασμάτων υψηλής ποιότητας που εξασφαλίζουν προσαρμοστικότητα και ανθεκτικότητα:
  • Ύφασμα rib: Με ελαφρώς αυλακωτή υφή, αυτό το ύφασμα προσφέρει μεγαλύτερη ελαστικότητα, άνεση και είναι ιδανικό για δυναμικές κινήσεις στο νερό.
  • Ύφασμα scuba: Αυτό το υλικό, ένα πολυαμίδιο υψηλής αντοχής, πιο παχύ από τα συνηθισμένα υφάσματα μαγιό, προσφέρει καλύτερη στήριξη και άνεση στην εξάσκηση των σπορ.

EVA HERZIGOVÁ for MASSIMO DUTTI

EVA HERZIGOVÁ for MASSIMO DUTTI

Η Massimo Dutti παρουσιάζει μια νέα γυναικεία συλλογή με τη διάσημη διεθνή φιγούρα Eva Herzigova. Αδημοσίευτες φωτογραφίες που αναμένεται να παραμείνουν ως διαχρονικά αριστουργήματα. Η κάμερα του Nathaniel Goldberg έχει απαθανατίσει αξέχαστες στιγμές που θα κρατήσουμε για πάντα στη μνήμη μας. Η Geraldine Saglio συγκρότησε μια εξαιρετική ομάδα για να υλοποιήσει αυτό το έργο. Η σειρά των φωτογραφιών εδραιώνει τη σύνδεση μεταξύ μόδας και της σύγχρονης αστικής ζωής. Αποτελεί έναν φόρο τιμής στην κληρονομιά και το πάθος της μάρκας, καταλαμβάνοντας τόσο τους πιστούς οπαδούς όσο και τους μελλοντικούς λάτρεις, με κομμάτια που ενσωματώνουν την ουσία της Massimo Dutti. Οι λήψεις λαμβάνουν χώρα σε μια από τις πιο συναρπαστικές στιγμές της εποχής μας, ενσωματώνοντας τις νέες τάσεις της μόδας. Αυτό το σύμπαν αψηφάει τις συμβάσεις και ζωντανεύει στους δρόμους, μέσα από μια πληθώρα έμπνευσης που διαπνέει αυτή την καμπάνια.

Summer 24 MOURTZI Shoes Χ Σταματίνα Τσιμτσιλή – H εντυπωσιακή Πανελλαδική καμπάνια για το λανσάρισμα της νέας συλλογής

Summer 24 MOURTZI Shoes Χ Σταματίνα Τσιμτσιλή – H εντυπωσιακή Πανελλαδική καμπάνια για το λανσάρισμα της νέας συλλογής.

Με μια εντυπωσιακή Πανελλαδική καμπάνια, με την brand ambassador Σταματίνα Τσιμτσιλή, έκανε το λανσάρισμα της νέας συλλογή, Summer 24, η εταιρεία παπουτσιών MOURTZI.

Η φετινή συλλογή MOURTZI Shoes Summer 24, παρουσιάζει μία σειρά από νέες και φρέσκες προτάσεις σε πέδιλα, σανδάλια, εσπαντρίγες, πλατφόρμες, slides και μπαλαρίνες που χαρίζουν άνεση από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Εντυπωσιακά χρώματα και ιδιαίτερα σχέδια που μας βάζουν στο κλίμα του καλοκαιριού και ολοκληρώνουν από ένα κομψό look στο γραφείο έως μια βραδινή chic εμφάνιση. Σε εσάς που σας αρέσει να «παίζετε» στιλιστικά, θα βρείτε παπούτσια με έντονο χρώμα, αγκράφες, glitter και στρας, ώστε να δημιουργήσετε αντιθέσεις στις εμφανίσεις σας.

Με μια εντυπωσιακή Πανελλαδική καμπάνια, με την brand ambassador Σταματίνα Τσιμτσιλή, έκανε το λανσάρισμα της νέας συλλογή, Summer 24, η εταιρεία παπουτσιών MOURTZI. Η φετινή συλλογή MOURTZI Shoes Summer 24, παρουσιάζει μία σειρά από νέες και φρέσκες προτάσεις σε πέδιλα, σανδάλια, εσπαντρίγες, πλατφόρμες, slides και μπαλαρίνες που χαρίζουν άνεση από το πρωί μέχρι το βράδυ. Εντυπωσιακά χρώματα και ιδιαίτερα σχέδια που μας βάζουν στο κλίμα του καλοκαιριού και ολοκληρώνουν από ένα κομψό look στο γραφείο έως μια βραδινή chic εμφάνιση. Σε εσάς που σας αρέσει να «παίζετε» στιλιστικά, θα βρείτε παπούτσια με έντονο χρώμα, αγκράφες, glitter και στρας, ώστε να δημιουργήσετε αντιθέσεις στις εμφανίσεις σας.

Breitling x Triumph Motorcycles | Μια συμμαχία μηχανικής ακρίβειας και στυλ

Breitling x Triumph Motorcycles | Μια συμμαχία μηχανικής ακρίβειας και στυλ

Η Breitling και η Triumph Motorcycles αποκαλύπτουν μια συνεργασία που ενώνει το πνεύμα ελευθερίας της μοτοσικλέτας με τη σχολαστική τέχνη της ωρολογοποιίας. Στο τρίτο βήμα της συνεργασίας τους, η ελβετική εταιρεία κατασκευής πολυτελών ρολογιών και η βρετανική μάρκα μοτοσικλετών παρουσιάζουν το ρολόι Chronomat B01 42 Triumph, έναν συνδυασμό τιτανίου και κόκκινου χρυσού 18 καρατίων που κοσμείται με ένα ανθρακί καντράν. Ένα διάτρητο καφέ δερμάτινο λουράκι συμπληρώνει τέλεια αυτήν τη νέα προσέγγιση, αποτυπώνοντας την ουσία της ελευθερίας στην οδήγηση σε δρόμους εκτός πόλης.

Παράλληλα, η Triumph εντείνει τον ενθουσιασμό με την παρουσίαση της μοτοσικλέτας Speed Triple 1200 RR Breitling Limited Edition. Όσοι αγοράσουν μία από τις 270 μηχανές με την κοινή επωνυμία έχουν το προνόμιο να αποκτήσουν το Chronomat B01 Triumph Owners Exclusive, με καντράν από ανθρακόνημα που αντικατοπτρίζει την αισθητική υψηλών οκτανίων της μοτοσικλέτας περιορισμένης έκδοσης και με την χάραξη στο πίσω μέρος της κάσας του ατομικού αριθμού της μοτοσικλέτας.

Σχεδιασμένο αρχικά για την ιταλική ομάδα ακροβατικών Frecce Tricolori το 1983, το Chronomat αντιστάθηκε στην τάση του χαλαζία επαναφέροντας τους μηχανικούς χρονογράφους στην προηγούμενη εξέχουσα θέση τους. Είναι αυτό το πνεύμα της τολμηρής καινοτομίας που ευδοκιμεί με το νέο Chronomat B01 42 Triumph – ένα ρολόι που γεννήθηκε από μια κοινή φιλοσοφία με τον πρωτοποριακό ρόλο της Triumph στον κόσμο των μοτοσικλετών.

Η BERSHKA και η SSSTUFFF παρουσιάζουν τη δεύτερη συλλογή τους , μετά την επιτυχία της αρχικής συνεργασίας τους

Η BERSHKA και η SSSTUFFF παρουσιάζουν τη δεύτερη συλλογή τους , μετά την επιτυχία της αρχικής συνεργασίας τους

Mετά την επιτυχία της αρχικής τους κυκλοφορίας, η BERSHKA παρουσιάζει την BERSHKA x SSSTUFFF, τη νέα συλλογή που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την SSSTUFFF. Εμποτισμένη με την πνευματώδη ειρωνεία που χαρακτηρίζει το brand με έδρα τη Βαρκελώνη, η συλλογή γεφυρώνει τη μόδα, την κοινότητα και την καθημερινότητα των καλοκαιρινών παραθαλάσσιων διακοπών. Αυτή η συνεργασία συνδυάζει τη μοναδικά αναγνωρίσιμη δημιουργικότητα της SSSTUFFF με το ξεχωριστό στυλ της BERSHKA, επαναπροσδιορίζοντας για άλλη μια φορά τα όρια της μόδας και του χιούμορ. Η συλλογή αντλεί έμπνευση από τις διακοπές στην παραλία, επιτυγχάνοντας μια λεπτή ισορροπία μεταξύ του συνηθισμένου και του ασυνήθιστου. Ενσωματώνει στοιχεία που προκαλούν νοσταλγία από το παρελθόν και προσμονή για τις επερχόμενες καλοκαιρινές ημέρες που βρίσκονται μπροστά μας. Αυτή η δεύτερη κυκλοφορία της BERSHKA x SSSTUFFF αποτελείται από 34 διαδραστικά κομμάτια εμπνευσμένα από όλα τα στοιχεία του καλοκαιριού, με ιδιαίτερη έμφαση στα κιτς στοιχεία της παραλίας και τα σουβενίρ. Τα κομμάτια διαθέτουν χαρακτηριστικά σλόγκαν από καταστήματα αναμνηστικών, υφές που μοιάζουν με πετσέτες, παγωτά και υποθαλάσσια μοτίβα, μεταξύ άλλων. 

Λαμπερά εγκαίνια για το νέο fashion room της ταλαντούχας ελληνίδας σχεδιάστριας Χριστίνας Κοντοβά

Λαμπερά εγκαίνια για το νέο fashion room της ταλαντούχας ελληνίδας σχεδιάστριας Χριστίνας Κοντοβά

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του ολοκαίνουριου χώρου της εταιρίας ckontova, ομώνυμο  brand της αγαπημένης ελληνίδας σχεδιάστριας Χριστίνας Κοντοβά.  Στα εγκαίνια του νέου καταστήματος το παρών έδωσε πλήθος φίλων και συνεργατών από τον καλλιτεχνικό και δημοσιογραφικό χώρο της πόλης, γιορτάζοντας και την έναρξη του καλοκαιριού με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο νέος  aesthetic χώρος βρίσκεται σε έναν από τους ωραιότερους πεζόδρομους τους Αθήνας, στην οδό Πυθέου 28 στον Νέο Κόσμο. Οι παλ γήινες αποχρώσεις σε σύγχρονες  καθαρές γραμμές δημιουργούν ένα εκλεπτυσμένο πολυτελές design που καθορίζουν τον απόλυτο shopping προορισμό. Η minimal αισθητική εναρμονίζεται απόλυτα με την φιλοσοφία της ίδιας της Χριστίνας και την ανάγκη της να σχεδιάζει ρούχα που κολακεύουν το γυναικείο σώμα και τονίζουν την θηλυκότητα.   

Η Χριστίνα Κοντοβά σχεδιάζει από το 2008 και κάθε της ρούχο αποτελεί ένα κομψοτέχνημα.  Ταυτοτικά συνυφασμένη με την ποιότητα και την άνεση, το ckontova ξεχωρίζει για τις λιτές και εύκολες  γραμμές που μπορούν να φορεθούν εύκολα και να συνδυαστούν σε κάθε περίσταση – από την πρωινή βόλτα έως τη βραδινή έξοδο. Η νέες συλλογές SS24  χαρακτηρίζονται από ανοιχτές πλάτες, διαφάνειες και βαθιά ντεκολτέ, αντανακλώντας το αισθησιακό και κομψό ύφος που διακρίνει και την ίδια. Το event  διοργάνωσε η εταιρεία δημοσίων σχέσεων & επικοινωνίας Ginger Communications.

Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει το άνοιγμα του καταστήματος στη Μύκονο

Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει το άνοιγμα του καταστήματος στη Μύκονο

Η Tommy Hilfiger ανακοινώνει το άνοιγμα του ομώνυμου καταστήματος της στη Μύκονο, μια σημαντική κίνηση ενίσχυσης της παρουσίας του brand στην premium αγορά λιανικής του νησιού. Το κατάστημά βρίσκεται στην καρδιά ενός από τους δημοφιλέστερους παγκόσμιους καλοκαιρινούς προορισμούς, συνδυάζοντας την ναυτική κληρονομιά της TOMMY HILFIGER με τη μαγεία της Μεσογείου, προσφέροντας μια άψογη σύνδεση σύγχρονου στυλ και νησιώτικης παράδοσης.

Τοποθετημένο ανάμεσα στα χαρακτηριστικά Ματογιάννια της Μυκόνου, το γραφικό κατάστημα είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με την αισθητική του νησιού. Με οροφές φτιαγμένες από τοπική ιτιά και δάπεδα από ασβεστολιθικό μάρμαρο, προσδίδουν μια ανανεωμένη πινελιά στον χώρο αποτίοντας φόρο τιμής στο παραδοσιακό κυκλαδίτικο στυλ. Ένας φιλόξενος χώρος καθιστικού περιβάλλει ένα ελαιόδεντρο που βρίσκεται μέσα στο κατάστημα, ενώ η διακριτική σήμανση του καταστήματος ενσωματώνεται αρμονικά στο εμβληματικό τοπίο της Μυκόνου. Επιπλέον, ένα σκιερό υπαίθριο σαλόνι προσκαλεί τους επισκέπτες να χαλαρώσουν απολαμβάνοντας τη νησιωτική αύρα στην Πλατεία Αγίας Μονής. Εμπνευσμένο από το κόκκινο, λευκό και μπλε DNA του brand, το κατάστημα της Μυκόνου ενσωματώνει τον εμβληματικό χαρακτήρα του TOMMY HILFIGER σε έναν τολμηρό συνδυασμό του κλασικού και του μοντέρνου. Το κατάστημα των 150 τετραγωνικών μέτρων διαθέτει μια πληθώρα από τις συλλογές TOMMY HILFIGER Άνοιξη 2024, όπως ανδρικά και γυναικεία ενδύματα, υποδήματα, αξεσουάρ, εσώρουχα και μαγιό.

Η μόδα αγωνίζεται για σημαντικούς σκοπούς! H LOVE BRAND & Co σε συνεργασία με τη Salt Water και το Ionian Environment Foundation βοηθούν στην προστασία της θαλάσσιας ζωής

Η μόδα αγωνίζεται για σημαντικούς σκοπούς! H LOVE BRAND & Co σε συνεργασία με τη Salt Water και το Ionian Environment Foundation βοηθούν στην προστασία της θαλάσσιας ζωής

Το luxury αντρικό swim και resort wear label LOVE BRAND & Co., σε συνεργασία με την Salt Water και το Ionian Environment Foundation (IEF), παρουσίασαν μια σημαντική πρωτοβουλία για την προστασία των δελφινιών. Το αντρικό label LOVE BRAND & Co. δημιούργησε ένα μοναδικό μοτίβο αφιερωμένο στα δελφίνια των ελληνικών θαλασσών που κινδυνεύουν με εξαφάνιση. Αυτό το τόσο τρυφερό project παρουσιάστηκε στο κοινό σε ένα από τα ωραιότερα rooftop της πόλης, στο Artist Rooftop, σε μια άκρως απολαυστική βραδιά.

Συγκεκριμένα το Dolphins of Greece print, σχεδιάστηκε από το LOVE BRAND & Co. σε συνεργασία με το Ionian Environment Foundation (IEF), σε μια προσπάθεια για την διατήρηση του θαλάσσιου οικοσυστήματος και των δελφινιών. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς ο founder του LOVE BRAND & Co. Oliver Tomalin και ο Dr Simon Karythis (Executive Director του IEF), μίλησαν γι’ αυτή την τόσο ιδιαίτερη πρωτοβουλία ευαισθητοποιώντας όλους τους καλεσμένους να γνωρίσουν περισσότερα για το brand και την οργάνωση. Στόχος αυτής της δράσης είναι να ευαισθητοποιηθούμε όλοι μας για τα δελφίνια που κινδυνεύουν με εξαφάνιση. Το κομμάτια με το συγκεκριμένο dolphin print είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω της Salt Water στα πολυκαταστήματα Αttica. Τα έσοδα από τις πωλήσεις αυτών των ενδυμάτων θα υποστηρίξουν το Dolphin Project και το IEF στις προσπάθειές τους για τη διατήρηση της θάλασσας, την προστασία των οικοτόπων και τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Συνάντηση επωνύμων για καλό σκοπό στο charity event της γνωστής εταιρείας ένδυσης “Dress2unDress” της γνωστής επιχειρηματία Νατάσας Αποστολοπούλου, στηρίζοντας το Make – A – Wish (Κάνε – Μια – Ευχή Ελλάδος) στην καρδιά της Γλυφάδας!

Συνάντηση επωνύμων για καλό σκοπό στο charity event της γνωστής εταιρείας ένδυσης “Dress2unDress” της γνωστής επιχειρηματία Νατάσας Αποστολοπούλου, στηρίζοντας το Make - A - Wish (Κάνε - Μια - Ευχή Ελλάδος) στην καρδιά της Γλυφάδας!

Σε κλίμα ιδιαίτερης χαράς και συγκίνησης υποδέχθηκε όλη η ομάδα της γνωστής εταιρείας ένδυσης “Dress2unDress” και η ιδιοκτήτρια της Νατάσα Αποστολοπούλου, τους εκπροσώπους του Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος), αλλά και την Πρέσβειρα του Οργανισμού κ. Φαίη Σκορδά διοργανώνοντας ένα μοναδικό charity event, με αφορμή την συμβολή στην εκπλήρωση μίας ευχής. Στο ανακαινισμένο κατάστημα της Λεωφόρου Δημάρχου Αγγέλου Μεταξά 27, στη Γλυφάδα, έσπευσαν από νωρίς πολλοί επώνυμοι καλεσμένοι από τον επιχειρηματικό, καλλιτεχνικό και δημοσιογραφικό κόσμο της Αθήνας, καθώς και πολλές fashionistas και instagramers, θέλοντας να δώσουν το παρών στην τόσο σημαντική πρωτοβουλία της επιχειρηματία Νατάσας Αποστολοπούλου, αλλά και για να περιηγηθούν στο νέο, εντυπωσιακό κατάστημα. Το εορταστικό κλίμα της βραδιάς απογειώθηκε από το ξεσηκωτικό Dj Show του Γιώργου Μανίκα!

Η Νατάσα Αποστολοπούλου είναι μια επιχειρηματίας, η οποία καθημερινά εμπνέεται από τις γυναίκες εκείνες, που θέλουν να ξεχωρίζουν με το στυλ και την εμφάνιση τους από το πρωί μέχρι το βράδυ. Οι γυναίκες την αγαπούν, την θεωρούν πρότυπο και παρακολουθούν τα στιλιστικά της βήματα, γεγονός που επιβεβαιώνει την μεγάλη της επιτυχία,  αφού έχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα της “Dress2unDress” 17.000 ενεργούς κωδικούς και 50 άτομα προσωπικό, έτοιμο να εξυπηρετήσει κάθε πελάτη κάθε στιγμή της ημέρας. Η σχέση της Νατάσας Αποστολοπούλου με τη μόδα ξεκινά από νεαρή ηλικία, καθώς κουβαλά την κληρονομιά της οικογενειακής επιχείρησης των γονιών της, μιας από τις μεγαλύτερες Ελληνικές βιοτεχνίες στον χώρο της παραγωγής και εμπορίας γυναικείας ένδυσης, που της έδωσε τη δυνατότητα να καταλάβει από πολύ μικρή την αγάπη της για τo fashion industry και να αποκτήσει τις γνώσεις και την εμπειρία ενός τόσο απαιτητικού αλλά συνάμα γοητευτικού χώρου. H επιχειρηματίας Νατάσα Αποστολοπούλου, έχοντας πραγματοποιήσει σπουδές στην Ιταλία και σε συνδυασμό  με την εργατικότητα και το αστείρευτο ταλέντο της, την οδήγησαν το 2013, στην έναρξη της εταιρείας Dress2Undress, με τη λειτουργία του πρώτου της καταστήματος στη Γλυφάδα.

Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης «Silent and still» της Άρτεμις Βαλσαμάκη στο Agapis Jewellery & Gallery

Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης «Silent and still» της Άρτεμις Βαλσαμάκη στο Agapis Jewellery & Gallery

Την Πέμπτη 30 Μαΐου το Agapis Jewellery & Gallery εγκαινίασε την ατομική έκθεση «Silent and still» της Άρτεμις Βαλσαμάκη. Από το 2020 η Βαλσαμάκη έχει ξεκινήσει την μεταξοτυπία, η οποία της έχει δώσει νέα ώθηση στην έμπνευση και στη δημιουργία της. Μέσω της σιωπής της περιεργάζεται τον κόσμο γύρω της, παίρνει μια βαθιά ανάσα και βουτάει στο ασυνείδητο. Δημιουργεί εικόνες με αντιφάσεις, με σουρεαλισμό, θέλοντας να θέσει ερωτήματα στον εαυτό της αλλά και στον πιθανό θεατή των έργων της. Τα έργα της Άρτεμις είναι αλληγορικά. Άλλο ένα παράδειγμα αλληγορίας ενός έργου της βρίσκεται,  αν είναι κατώτερα τα υπόλοιπα έμβια όντα από τον άνθρωπο και πόσο τα σεβόμαστε. Εμείς έχουμε ζωώδη ένστικτα; Και τα ζώα μας συναισθάνονται; Ερωτήματα στιγμών σιωπής. Ξαφνικές συνειδητοποιήσεις και ερωτήματα για το Τώρα… Την επιμέλεια και το συντονισμό της έκθεσης, που θα διαρκέσει έως τις 29 Ιουνίου, έχει η Αγάπη Σμπώκου.

 

Εργαζόμενη μητέρα, σύζυγος, γυναίκα, blogger

RELATED