Skip to main content
Likewoman 1200800 61b02232

This and That #153 | Fashion edition – Όλα τα καινούργια trends της εβδομάδας!

This and That με όλα τα νέα και όμορφα πράγματα από τον κοσμο της μόδας που συμβαίνουν γύρω μας.

Η Swarovski αποκαλύπτει το νέο κατάστημα στην καρδιά του Μιλάνου

Η Swarovski αποκαλύπτει το νέο κατάστημα στην καρδιά του Μιλάνου

Η Swarovski άνοιξε την πόρτα στο πρώτο της κύριο κατάστημα στην Ιταλία. Βρισκόμενο στην Piazza Duomo 31, το νέο κατάστημα αντανακλά το μεγαλείο του πιο εμβληματικού προορισμού του Μιλάνου, προσκαλώντας τους πελάτες να εξερευνήσουν τον κόσμο της δημιουργικότητας και της πολυτέλειας της Swarovski μέσα από τα τέσσερα παράθυρα εκθέσεων που ακτινοβολούν τα χρώματα της μάρκας. Καταλαμβάνοντας τρία επίπεδα και με μέγεθος 550 τετραγωνικών μέτρων, το Swarovski Duomo είναι μια βιωματική εμπειρία που αναδεικνύει τη γνώση και την κομψότητα που χαρακτηρίζουν τη μάρκα. Στον εσωτερικό χώρο, οι επισκέπτες μπορούν να ανακαλύψουν τις συλλογές της Swarovski από κρυσταλλικά κοσμήματα, ρολόγια και διακοσμητικά για το σπίτι έως και κοσμημένα γυαλιά, σερβίτσια και limited-edition προϊόντα. Οι επισκέπτες μπορούν επίσης να εξερευνήσουν τα κρυστάλλινα κομμάτια της Swarovski και τις συνεργασίες της με παγκόσμιες μάρκες, καθώς και να θαυμάσουν τις συλλογές κοσμημάτων με διαμάντια που δημιουργήθηκαν από τη Swarovski, οι οποίες παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην Ευρώπη σε έναν ειδικό χώρο αφιερωμένο στα διαμάντια που καλλιεργούνται σε εργαστήριο.

Εμπνευσμένο και κατασκευασμένο από την παγκόσμια Διευθύντρια Δημιουργικού της Swarovski, Giovanna Engelbert, ως μέρος της ευρύτερης οπτικής της για τη Swarovski και το νέο λιανικό της τοπίο, το Swarovski Duomo αντικατοπτρίζει την έντονη δημιουργική ενέργεια της πόλης του Μιλάνου και τον ρόλο της ως παγκόσμια πρωτεύουσας της μόδας. Η είσοδος στο κύριο κατάστημα είναι σαν να βηματίζεις μέσα σε ένα κουτί κοσμημάτων γεμάτο με ευχάριστους και πολυτελές θησαυρούς που αποδίδουν φόρο τιμής στην ομορφιά του κρυστάλλου και την κληρονομιά 129 ετών της μάρκας. Στο ισόγειο εκτίθενται συλλογές κοσμημάτων από κρύσταλλο, όπως οι εμβληματικές οικογένειες Millenia, Hyperbola, Infinity και Matrix, καθώς και εντυπωσιακά κομμάτια από τις νέες συλλογές Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, εμπνευσμένες από ένα υποβρύχιο σύμπαν. Οι πελάτες, βυθισμένοι στο πολύχρωμο περιβάλλον, θα μείνουν συναρπασμένοι από έναν μνημειώδη τοίχο LED που περιλαμβάνει εντυπωσιακό περιεχόμενο της μάρκας καθώς και οκτώ οκταγωνικές βιτρίνες που περιέχουν κρυσταλλικά μικρογραφήματα, καθεμία από τις οποίες αναπαράγει αξέχαστες στιγμές από την κληρονομιά της Swarovski στη μόδα και τον πολιτισμό του Μιλάνου.

Στο κάτω ισόγειο, οι πελάτες μπορούν να εξερευνήσουν τις νέες συλλογές γυαλιών ηλίου της Swarovski, συμπεριλαμβανομένων σχεδίων αποκλειστικών για το Swarovski Duomo, καθώς και περιοχές αφιερωμένες στον κρυστάλλινο lifestyle που παρουσιάζουν συλλογές διακόσμησης σπιτιού, συλλεκτικά αντικείμενα και σερβίτσια. Η έκπληξη συνεχίζεται στον όροφο -2, όπου ένας πολυχώρος είναι αφιερωμένος στον τρόπο με τον οποίο τα κρύσταλλα της Swarovski δρουν ως δημιουργικός καταλύτης, εμπνέοντας καινοτομίες στη μόδα και τον σχεδιασμό. Εδώ, οι πελάτες μπορούν να ανακαλύψουν κομμάτια από το Creators Lab και το Young Talent Program, συνεργατικές πλατφόρμες που έχει καθιερώσει η Swarovski για την ανάπτυξη και την υποστήριξη της δημιουργικότητας. Κομμάτια από το Creators Lab των Marina Raphael, Aquazzura, Abc, Liberal Youth Ministry και Golden Goose ενώνονται σε μια αποκλειστική γκαλερί δημιουργημάτων από νέους Μιλανέζους και ευρωπαίους σχεδιαστές που ενσωματώνουν τα κρύσταλλα της Swarovski στο έργο τους. Και για πρώτη φορά στον κόσμο, ένας ειδικός χώρος εκθέτει την ασύγκριτη γκάμα των ελεύθερων κρυστάλλων και πολύτιμων λίθων της Swarovski σε όλα τα μεγέθη, χρώματα και εφέ, επιτρέποντας στους πελάτες να περιηγηθούν στην πλήρη συλλογή για έμπνευση.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η  34η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η  34η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας

Αυλαία έριξε το Athens Fashion Week που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο από  τις 20 Απριλίου έως 24 Απριλίου 2024 αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις. Fashion designers, celebrities, top models, δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο κι εκλεκτοί προσκεκλημένοι παρευρέθηκαν στην μεγαλύτερη γιορτή της μόδας! Σπουδαίοι Έλληνες και ξένοι σχεδιαστές μόδας αλλά και fashion brands παρουσίασαν τις συλλογές τους.

H διάσημη Ιταλίδα σχεδιάστρια Elisabetta Franchi παρουσίασε τη συλλογή “Eternal”, ο οίκος μόδας Kathy Heyndels την συλλογή “Blooming” και ο Μάριος Τόγκος τη συλλογή “Vendetta”. Το fashion brand CFCouture όπου για πρώτη φορά η Χρυσάνθη Φαρμάκη παρουσίασε την νέα της συλλογή, ο οίκος Dassios εντυπωσίασε με την συλλογή «Περί Θέρους» SS ’24, το fashion brand Celebrity Skin του Δημήτρη Στρέπκου συγκίνησε το κοινό με την συλλογή “Daydreaming A poem for Katia”, το fashion brand Christine&Joe όπου η Τζο Τόγκου και η ηθοποιός Χριστίνα Παππά παρουσίασαν την Luminous Waves collection. Ο Malan Breton ο οποίος ήρθε από την Αμερική αποκλειστικά για το Athens Fashion Week παρουσίασε την νέα του συλλογή F/W 2025, το fashion brand από την Καλιφόρνια Bella Paradise παρουσίασε την συλλογή μαγιό “California Bronze, η Daphne Valente με την συλλογή “Lost my marbles” δήλωσε την ηχηρή της υποστήριξη στην επιστροφή των Ελγίνειων Γλυπτών στην Ελλάδα. Η Ioanna Kourbela με την “The time is now”, SS’25 συλλογή, ο Paris Valtadoros με την συλλογή “Mystique”, το brand Parthenis με την συλλογή “Εarthbound, η Irene Angelopoulos και την SS’ 24 haute couture συλλογή “The Journey”, o Vassilis Zoulias με τη νέα του Prêt-à-Porter συλλογή ’Film Noir’ Φθινόπωρο-Χειμώνας 2024- 2025 ενώ την συνόδευαν τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos.

Η έκθεση «Μόδα και Ολυμπιακοί Αγώνες, Αθήνα 2004 -Παρίσι 2024»  πραγματοποιήθηκευπό την αιγίδα της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και σε συνεργασία με το Ολυμπιακό Μουσείο Αθηνών. Με  αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αθήνα το 2004 και την πραγματοποίησή τους στην παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας, το Παρίσι, αυτή τη σεζόν η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας τίμησε την αλληλένδετη σχέση μεταξύ μόδας και αθλητισμού. Η έκθεση αποτύπωσε τις σημαντικότερες στιγμές της μόδας τα τελευταία 20 χρόνια με αναφορές από τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αθήνα, το Πεκίνο, το Λονδίνο, το Ριο ντε Τζανέιρο, το Τόκιο αλλά και τους επικείμενους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Παρίσι και με έμφαση φυσικά στους Αγώνες του 2004 στην Αθήνα. Στην έκθεση επίσης φιλοξενήθηκαν και οι δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών: Dassios/ Δημήτρης Ντάσιος, Όλγα Καραβερβέρη, Parthenis/ Oρσαλία Παρθένη, Kathy Heyndels/ Γιάννης Τόγκος, Kourbella/ Ιωάννα Κουρμπέλα, Ντενιζ Ελευθερίου, Tassos Mitropoulos/ Τάσος Μητρόπουλος, Χαρά Λεμπέση, Maison Faliakos/ Χρήστος Πετρίδης, Celebrity Skin, Daphne Valente, Paris Valtadoros, Deux Hommes,   που με έμπνευση από τους Ολυμπιακούς Αγώνες  σχεδίασαν μια δημιουργία αφιερωμένη σε αυτή την ενέργεια. Στην Τελετή Έναρξης  παρευρέθηκαν σημαίνουσες προσωπικότητες από τον χώρο του αθλητισμού, Ολυμπιονίκες, υποστηρικτές της ΕΟΕ και εκπρόσωποι των ΜΜΕ, ενώ είχαμε την τιμή να προλογίσουν την Έκθεση η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής κος Σπύρος Καπράλος.

Χορηγός μετονομασίας των Βραβείων των Νέων Σχεδιαστών ήταν το HUAWEI “HUAWEI FreeClip”. Έξι νέοι δημιουργοί παρουσίασαν τις πολλά υποσχόμενες συλλογές τους εντυπωσιάζοντας το κοινό και την κριτική επιτροπή. Τη διοργάνωση τίμησαν με τη παρουσία τους και τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή ο σχεδιαστής μόδας και επίτιμος καλεσμένος του 34ου Athens Fashion Week Malan Breton, η  Πηνελόπη Παπανικολάου, fashion editor του περιοδικού Beaute, η  Tanja Beljianski Galovic,  fashion editor από το  L’officiel Arabia, η Ρομίνα Καραμανέα, σχεδιάστρια και ιδιοκτήτρια της σχολής RK Fashion School και ο Yujie Cao (Jay),  GTM Manager της Huawei Ελλάδος.  Παρουσιάστρια της τελετής απονομής βραβείων ήταν η Κιμ Κίλιαν ενώ επίσης, τον λόγο πήρε και  η Διευθύνουσα Σύμβουλος του Athens Fashion Week, Τόνια Φουσέκη η οποία μίλησε για την σπουδαιότητα του θεσμού και το πως στην πορεία της Εβδομάδας Μόδας αυτός έχει αναδείξει πολλούς ήδη καταξιωμένους σχεδιαστές μόδας.

Νικητές των New Designers Awards by “HUAWEI FreeClip”. αναδείχθηκαν οι: Best New Designer: Το fashion brand  Blue Best Trendsetter:Το fashion brand P.Anchor Best Catwalk: Το fashion brand L’ amour et l’ âme Atelier Fashion Innovation Award: Βλέποντας τον ενθουσιασμό του κόσμου και την ανταπόκριση του γι΄ αυτό το μοναδικό fashion tech gadget, ανακοινώθηκε και ένα τέταρτο βραβείο. Έτσι, τo Fashion Innovation Award κέρδισε η Huawei για το FreeClip και το βραβείο παρέλαβε ο κος Πέτρος Δρακόπουλος, Μarketing Director Huawei CBG Ελλάδος.

Την ίδια μέρα οι σπουδαστές του ΙΕΚ ALFA υπό την καθοδήγηση και το creative direction του Λάκη Γαβαλά  παρουσίασαν ένα πρωτοποριακό fashion show σαν αναπαράσταση αρχαίου δράματος δοσμένου μέσα από τη Μόδα με την συνοδεία της σπουδαίας φωνής και ερμηνείας, με διεθνή καριέρα Κατίνας Παξινού. Το Fashion Design Project by Georg Jensen, ήταν ο διαγωνισμός σχεδίου του Athens Fashion Week, που τη φετινή σεζόν είχε την εξαιρετική τιμή να έχει χορηγό και υποστηρικτή του, το εμβληματικό Δανικό brand Georg Jensen!  Ο διαγωνισμός απευθυνόταν σε ταλαντούχους ανθρώπους που επιθυμούσαν να κάνουν το ντεμπούτο τους ως ανερχόμενοι σχεδιαστές μόδας.

Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα από την Αμερική το δημοφιλές site μόδας FashionWeekOnline.com, από την Μέση Ανατολή το L’Officiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harper’s Bazaar και Grazia Serbia και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine. Επιπλέον, σε συνεργασία με την Ιταλική Πρεσβεία πραγματοποιείτε η έκθεση Fashion Panorama- The Italian New Wave” υπό την επιμέλεια της Vogue Italia. Στην συγκεκριμένη έκθεση οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τις δημιουργίες 10 νέων Ιταλών σχεδιαστών μόδας και fashion brands:  ACT N°1, Gisèle, Cormio, Lessico familiare, Magliano, Marco Rambaldi, Medea, Panconesi, Niccolò Pasqualetti, SSHEENA, οι οποίοι επιλέχθηκαν για την μοναδικότητα της ματιάς και της δημιουργικής τους προσέγγισης. Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίξε το σημαντικό έργο της Ελληνικής Ένωσης Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες. Η Ένωση Συμμετασχόντων σε Ολυμπιακούς Αγώνες ΕΣΟΑ (Hellenic Olympians Association) είναι ο επίσημος συλλογικός φορέας των Ελλήνων αθλητών που έχουν συμμετάσχει σε Θερινούς και Χειμερινούς Ολυμπιακούς  Αγώνες, αναγνωρισμένος τόσο από την Διεθνή και Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή, όσο και από την World Olympians Association .

Την τηλεοπτική μετάδοση του Fashion week έχει αναλάβει η ΕΡΤ. Εκτός της τηλεόρασης, η 34η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming της glomex, στο περιβάλλον δημοφιλών websites αλλά και μέσω του site του Athens Fashion Week www.athensfashionweek.gr. Παρουσιάστρια του live streaming ήταν η ταλαντούχα δημοσιογράφος Τόνια Κούμπα ενώη influencer Σίβυλλα Βασιάδη έδινε τον παλμό από τα backstage. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης,  οι παρευρισκόμενοι  είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το εντυπωσιακό showroom της Caroline Svedbom και να δουν από κοντά την πιο κομψή και λαμπερή συλλογή γυναικείων κοσμημάτων.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας μόλις ολοκληρώθηκε…!

Η Oysho αποκτά συμμάχους στον επαγγελματικό χώρο του padel | Η μάρκα γίνεται ο τεχνικός χορηγός του DUBAI PREMIER PADEL P1

Η Oysho αποκτά νέους συμμάχους στον επαγγελματικό χώρο του padel και γίνεται ο τεχνικός χορηγός του DUBAI PREMIER PADEL P1:από 4 έως 10 Νοεμβρίου, το Ντουμπάι θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά έναν σταθμό του τουρνουά Premier Padel. Το Dubai Premier Pádel P1 θα συγκεντρώσει τους καλύτερους παίκτες padel του κόσμου, στην τελική ευθεία της σεζόν, οι οποίοι θα αναμετρηθούν σε ένα από τα πιο διακεκριμένα πρωταθλήματα του τουρνουά. Στην Ισπανία, η Oysho θα είναι ο αποκλειστικός χορηγός ένδυσης και naming partner του FIP Platinum de Valladolid, στις 24-30 Ιουνίου, ενός από τα πιο ιστορικά τουρνουά που περιμένουν πάντα με ανυπομονησία τόσο οι παίκτες, όσο και το κοινό.

https://www.youtube.com/watch?v=kD4TltVTNh4

Επίσης, η Oysho είναι ο title sponsor και τεχνικός χορηγός του Woman Padel Oysho και Oysho Circuito Femenil by Mack, δύο τουρνουά ερασιτεχνικού επιπέδου στην Ισπανία και το Μεξικό:

  • Woman Padel Oysho. Το μεγαλύτερο γυναικείο ερασιτεχνικό τουρνουά της Ισπανίας με 9 σταθμούς σε 8 πόλεις.
    • Oysho Circuito Femenil by Mack. Το μεγαλύτερο γυναικείο ερασιτεχνικό τουρνουά του Μεξικού με 7 σταθμούς σε 6 πόλεις

Στον ψηφιακό χώρο, η Oysho λανσάρει αυτόν τον Απρίλιο τη συνεργασία της με την Playtomic στο Μεξικό, που σύντομα θα διευρυνθεί και σε άλλες χώρες. Η Playtomic είναι η No 1 εφαρμογή padel παγκοσμίως που συνδέει τους χρήστες σε μια κοινότητα πάνω από 1 εκ. ενεργών παικτών padel και προσφέρει τη δυνατότητα κράτησης γηπέδων σε πάνω από 5000 κλαμπ 50 χωρών.Μέσω της εφαρμογής, οι παίκτες μπορούν να κλείσουν γήπεδα του padel ή του tennis, να βρουν με ποιον να παίξουν, να συμμετάσχουν σε τουρνουά ή να κλείσουν μαθήματα.

Ως προς τα κλαμπ του padel, η Oysho έκλεισε μια συμφωνία ως τεχνικός χορηγός των κλαμπ Ισπανίας, Γαλλίας και Μεξικού.

Η Oysho αποκτά συμμάχους στον επαγγελματικό χώρο του padel | Η μάρκα γίνεται ο τεχνικός χορηγός του DUBAI PREMIER PADEL P1

OYSHO PRO PADEL PLAYERS

Σε αυτήν την καμπάνια, η Oysho είχε την τύχη να συνεργαστεί με μια ομάδα από pro padel players, διεθνή σημεία αναφοράς αυτού του σπορ: Alejandra Salazar (ES), Carlotta Casali (IT), Milla Blaschke (GER) και Carla Touly (FR). Η Oysho εδραιώνει τη σχέση της με το padel σε παγκόσμιο επίπεδο.

  • Alejandra Salazar, 38, Ισπανία. Θεωρείται η καλύτερη παίκτρια στην ιστορία του padel με 6 διεθνή πρωταθλήματα, έχοντας παραμείνει για 5 χρόνια στην πρώτη θέση παγκοσμίως και τα τελευταία 15 στο διεθνές top 3.
    • Carlotta Casali, 31, Ιταλία. Πρωταθλήτρια Ιταλίας 2023 και 48η στο ranking FIP.
    • Ana María Cabrejas, 33, Μεξικό. Η καλύτερη παίκτρια του Μεξικού, ασημένιο μετάλλιο στους Παναμερικανικούς Αγώνες του 2022, 132η αυτή τη στιγμή στο ranking FIP.  
    • Carla Touly, 28, Γαλλία. Μέλος της εθνικής ομάδας Γαλλίας και στην 104η θέση του ranking FIP.
  • Milla Blaschke, 16, Γερμανία. Η Milla είναι βασικό μέλος της εθνικής ομάδας Γερμανίας και το μέλλον του επαγγελματικού padel στην κεντρική Ευρώπη.

PADEL COLLECTION

Η νέα κολεξιόν padel είναι ειδικά σχεδιασμένη για τις αθλήτριες, με τεχνικές καινοτομίες που στόχο έχουν να βελτιώσουν την εμπειρία του παιχνιδιού και να εξασφαλίσουν την άνεση κατά τη διάρκεια του αγώνα.

  1. Φούστες για υψηλές επιδόσεις: Οι φούστες αυτής της κολεξιόν είναι σχεδιασμένες για να προσφέρουν βελτιωμένη κινητικότητα στον αγώνα. Εφαρμόζουν περισσότερο για κίνηση χωρίς περιορισμούς, διαθέτουν μπροστινά κοψίματα καθώς και τσέπες για τις μπάλες.
  2. Μπλουζάκια υψηλών επιδόσεων: Τα μπλουζάκια της κολεξιόν είναι ελαφριά, φτιαγμένα από αναπνεύσιμο ύφασμα υψηλής αντοχής και παρέχουν άνεση και ελευθερία κινήσεων σε καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα.
  3. Ειδικό ύφασμα: Σε αυτήν την κολεξιόν επιστρατεύτηκαν υφάσματα ειδικά σχεδιασμένα για το padel. Τα υλικά αυτά διακρίνονται για την ελαφρότητά τους, εξασφαλίζοντας την καλύτερη και πιο άνετη εμπειρία σε κάθε ματς.
  4. Λειτουργικά αξεσουάρ: Η κολεξιόν περιλαμβάνει μια ποικιλία αξεσουάρ σχεδιασμένα για μια καλύτερη εμπειρία παιχνιδιού. Τα σακίδια διαθέτουν ειδικό χώρο για τη ρακέτα, τις πετσέτες από μικροΐνες και τοπαγούρι νερού. Επίσης, προστέθηκανκαπέλα και γυαλιά ηλίου για άθληση στην ύπαιθρο.
  5. Athleisure: Εκτός από ρούχα ειδικά σχεδιασμένα για το παιχνίδι, η κολεξιόν περιλαμβάνει επίσης επιλογές athleisure που δημιουργήθηκαν για τις στιγμές πριν και μετά από το παιχνίδι.
  6. Για τα παπούτσια: Σε συνεργασία με την Munich, η κολεξιόν παρουσιάζει μια σειρά παπουτσιών σχεδιασμένα ειδικά για την εξάσκηση αυτού του σπορ.

Kappa x ARIS FC: ένα μοναδικό event ξεσήκωσε τη Θεσσαλονίκη

Kappa x ARIS FC: ένα μοναδικό event ξεσήκωσε τη Θεσσαλονίκη

Η Kappa, το ιταλικό brand με τη μοναδική ιστορία που έχει συνδέσει το όνομά της με το ποδόσφαιρο, διοργάνωσε σε συνεργασία με την ΠΑΕ Άρης ένα μοναδικό event στην καρδιά της Θεσσαλονίκης. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο κατάστημα Admiral, Λεωφόρος Καραμανλή 159 στη Θεσσαλονίκη, στις 26 Απριλίου. Oι Μανού Γκαρσία, Χουλιάν Κουέστα, Λορέν Μορόν, Γιάννης Φετφατζίδης και όλοι οι παίκτες της ομάδας φωτογραφήθηκαν με τον κόσμο που τους περίμενε από νωρίς στο κατάστημα και υπέγραψαν αυτόγραφα και φανέλες για μικρούς και μεγάλους φιλάθλους.

Η επιτυχημένη χορηγική συνεργασία της Kappa με την ομάδα ποδοσφαίρου του ΑΡΗ συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά και οι custοm εμφανίσεις μαζί με όλα τα προϊόντα της συλλογής είναι διαθέσιμα ηλεκτρονικά στο admiralsports.shop, στην μπουτίκ του ΑΡΗ, καθώς και μέσα από το ισχυρό δίκτυο των 130 καταστημάτων Admiral. Ο ΑΡΗΣ συγκαταλέγεται στο elite club κορυφαίων συλλόγων που έχουν φορέσει Kappa στη διάρκεια των ετών, όπως οι:  Εθνική Ιταλίας, Barcelona, Juventus, Napoli,  Fiorentina, Monaco, Real Betis, Aston Villa, Genoa, Deportivo La Coruña, Leeds, Torino, Porto και Εθνική Τυνησίας.

“Watches and Wonders Geneva 2024” – Η απόλυτη συνάντηση για τους λάτρεις και επαγγελματίες της ωρολογοποιίας

 “Watches and Wonders Geneva 2024” – Η απόλυτη συνάντηση για τους λάτρεις και επαγγελματίες της ωρολογοποιίας

Η συναρπαστική έκθεση “Watches and Wonders Geneva 2024” πραγματοποιήθηκε από τις 9 έως τις 15 Απριλίου, στην πρωτεύουσα της Ωρολογοποιίας, τη Γενεύη και ήταν η απόλυτη συνάντηση για τους λάτρεις αλλά και τους επαγγελματίες του χώρου του ρολογιού. Ανάμεσα στα κορυφαία brands, τους πωλητές αλλά και τις εταιρείες που έλαβαν μέρος, βρέθηκαν ο Αριστείδης Μίχας με την σύζυγό του, Χαρά Μίχα. Ενημερώθηκαν για τις νέες κυκλοφορίες των διεθνών οίκων ωρολογοποιίας και φυσικά για όλες τις τάσεις! Παράλληλα, πραγματοποίησαν αγορές για την boutique “Michas Fine Jewellery & Watches” στην οδό Κολοκοτρώνη 9 στην Κηφισιά.

Ανανεωμένο κατάστημα της mat fashion στη Γλυφάδα

Ανανεωμένο κατάστημα της mat fashion στη Γλυφάδα

Τις πόρτες του άνοιξε πριν από λίγες ημέρες το πλήρως ανακαινισμένο κατάστημα της mat fashion στη Γλυφάδα – Γρ. Λαμπράκη 15, βασισμένο στα νέα διεθνή πρότυπα της εταιρείας. Η ανανεωμένη εικόνα του καταστήματος, αποτελεί συνέχεια της αναβάθμισης του δικτύου του brand στην Ελλάδα, στο πλαίσιο της νέας εταιρικής ταυτότητας. Έχοντας ως πρότυπο τα δύο νέα concept stores της εταιρείας στην καρδιά της Αθήνας – Ερμού 74 και στο εμπορικό κέντρο River West, έρχεται να αναδείξει τον πρωτοποριακό χαρακτήρα και την καινοτομία του brand στην ελληνική αγορά plus size μόδας.

Με εξαιρετικό design και υψηλή αισθητική το κατάστημα καλωσορίζει όλες τις mat fashionistas, προσφέροντας μία premium εμπειρία shopping και φιλοδοξώντας να γίνει ο απόλυτος fashion προορισμός για τα Νότια Προάστια. Ο λειτουργικός αρχιτεκτονικός σχεδιασμός του καταστήματος και η μοντέρνα διακόσμηση με φωτεινά χρώματα και design λεπτομέρειες με κυρίαρχο χρώμα το λευκό, αποτελούν εκείνα τα ιδιαίτερα στοιχεία που απογειώνουν την αγοραστική εμπειρία των επισκεπτών. Το εξειδικευμένο προσωπικό του καταστήματος είναι πάντα στη διάθεση κάθε fashionista, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή στιλιστικών συμβουλών με ξεχωριστούς συνδυασμούς από τη νέα συλλογή, που θα απογειώσουν τα looks τους και θα αναδείξουν τα μοναδικά χαρίσματα κάθε γυναικείας προσωπικότητας. Η επιτυχία και η σταθερά αυξανόμενη παρουσία της mat fashion παγκοσμίως, επιβεβαιώνουν καθημερινά ό,τι η ποιότητα και η καινοτομία είναι αξίες που υπερβαίνουν τα σύνορα και με υπερηφάνεια ταξιδεύει την ελληνική μόδα στην Ελλάδα και σε 57 χώρες ανά τον κόσμο για 35 και πλέον χρόνια.

Εργαζόμενη μητέρα, σύζυγος, γυναίκα, blogger

RECENT

13 Αυγ 2024

RELATED