SNOOPY x BERSHKA: Ετοιμάσου να αράξεις και να χαλαρώσεις – όπως ο Snoopy
Ετοιμάσου να αράξεις και να χαλαρώσεις – όπως ο Snoopy στην ταράτσα του σκυλόσπιτου. Η Bershka επιστρέφει αυτή τη σεζόν με μία κολεξιόν εμπνευσμένη από το πιο χαλαρό Beagle στον κόσμο
Αγαπημένος χαρακτήρας των Peanuts μαζί με τον ιδιοκτήτη του Charlie Brown – ο Snoopy πάντα ενσαρκώνει την πιο χαλαρή πλευρά της ζωής. Αυτή η κολεξιόν αποτελεί, λοιπόν, ένα αφιέρωμα σε αυτή τη διάθεση απέναντι στη ζωή με all over prints του Snoopy σε διαφορετικά ρούχα, όπως φόρμες και φούτερ.
Σε στιλ preppy και ταυτόχρονα αθλητικό, αυτή η κολεξιόν χαρακτηρίζεται από φούστες με πιέτες, crop top και ποδηλατικές βερμούδες με δερμάτινη όψη.
Η κολεξιόν επίσης περιλαμβάνει ένα crop νάιλον τζάκετ με τον Snoopy στην πλάτη και ένα απαλό πλεκτό πουλόβερ με κέντημα του Snoopy. Και για εκείνους που πιστεύουν ότι το στιλ θα πρέπει να είναι άνετο, υπάρχει ένα φόρεμα τύπου φούτερ και μια φόρμα σε γραμμή καμπάνα. Το καλοκαίρι μπορεί να έφυγε, αλλά η πιο χαλαρή κολεξιόν μας είναι επιτέλους εδώ.
Η 70η επέτειος πλησιάζει και είναι η τέλεια συνεργασία για να γιορτάσουμε αυτό το ορόσημο.
Σχετικά με τους Peanuts Ο Charles M. Schulz παρουσίασε στον κόσμο τους χαρακτήρες των Peanuts το 1950, όταν το κόμικ Peanuts εμφανίστηκε για πρώτη φορά σε εφτά εφημερίδες. Από τότε, ο Charlie Brown, ο Snoopy και η υπόλοιπη παρέα των Peanuts έχουν αφήσει ανεξίτηλο σημάδι στην ποπ κουλτούρα. Η νέα σειρά Snoopy in Space έκανε πρεμιέρα στο Apple TV+ την 1η Νοέμβρη 2019. Η σειρά κινουμένων σχεδίων Peanuts είναι διαθέσιμη σε μεγάλα κανάλια και υπηρεσίες streaming, όπως το ABC, το CartoonNetwork.com και το Boomerang στις ΗΠΑ, το Family Channel στον Καναδά και το WildBrain Spark στο YouTube. Οι θαυμαστές μπορούν επίσης να απολαύσουν τους Peanuts μέσα από χιλιάδες προϊόντα ανά τον κόσμο κόσμο, σε πάρκα αναψυχής, πολιτισμικές εκδηλώσεις, κοινωνικά δίκτυα και ένα καθημερινό κόμικ διαθέσιμο σε κάθε μορφή, από την παραδοσιακή μέχρι την ψηφιακή. Το 2018, οι Peanuts συνεργάστηκαν με τη NASA σε μία πολυετή συμφωνία «Space Act Agreement» σχεδιασμένη να εμπνεύσει το πάθος για την εξερεύνηση του διαστήματος και των επιστημών στην επόμενη γενιά μαθητών. Οι χαρακτήρες και η σχετική πνευματική ιδιοκτησία των Peanuts ανήκουν κατά 41% στη WildBrain Ltd., κατά 39% στη Sony Music Entertainment (Japan) Inc. και κατά 20% στην οικογένεια του Charles M. Schulz.