Skip to main content
this and that likewoman 14 182df48e

Όλα τα This and That γύρω μας Long Weekend edition #14

Πιστές στο ραντεβού μας για άλλο ένα This and That με όλα τα νέα και όμορφα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας.

Καινούργια λανσαρίσματα προϊόντων, νέες υπηρεσίες, εκδηλώσεις και πολλά άλλα που δεν πρέπει να χάσετε! Όλα τα This and That γύρω μας!

Tα crochet matching μαγιό και beachwear αποτελούν το πιο δυνατό summer trend

Tα crochet matching μαγιό και beachwear αποτελούν το πιο δυνατό summer trend.  Τα μαγιό της Calzedonia ακολουθούν πάντα τις τάσεις. Tο brand έχει σχεδιάσει νέα crochet styles για τη σεζόν summer 2022 που έχουν υφανθεί επιδέξια, δημιουργώντας super πολύχρωμα γεωμετρικά patterns.  Τα τρίγωνα μπικίνι ή στράπλες tops είναι ιδανικά για να φορεθούν με matching beachwear και μίνι φούστες με ένα κορδόνι στη μέση αλλά και παντελόνες ή καλοκαιρινά φορέματα αφού είναι τέλεια για τις ζεστές καλοκαιρινές ημέρες. Οι αποχρώσεις του τιρκουάζ,  του κοραλιού, του λιλά, του λευκού του κίτρινου και του πορτοκαλί εναλλάσσονται στο κέντημα. Σοφιστικέ ενδύματα για να φοράτε και να είστε chic όλη ημέρα στην παραλία μέχρι και την ώρα του απεριτίφ.

Τα μαγιό της Calzedonia ακολουθούν πάντα τις τάσεις. Tο brand έχει σχεδιάσει νέα crochet styles για τη σεζόν summer 2022 που έχουν υφανθεί επιδέξια, δημιουργώντας super πολύχρωμα γεωμετρικά patterns. Τα τρίγωνα μπικίνι ή στράπλες tops είναι ιδανικά για να φορεθούν με matching beachwear και μίνι φούστες με ένα κορδόνι στη μέση αλλά και παντελόνες ή καλοκαιρινά φορέματα αφού είναι τέλεια για τις ζεστές καλοκαιρινές ημέρες.

Οι αποχρώσεις του τιρκουάζ,  του κοραλιού, του λιλά, του λευκού του κίτρινου και του πορτοκαλί εναλλάσσονται στο κέντημα. Σοφιστικέ ενδύματα για να φοράτε και να είστε chic όλη ημέρα στην παραλία μέχρι και την ώρα του απεριτίφ.

JIMMY CHOO SPRING/SUMMER 2022 EYEWEAR COLLECTION

JIMMY CHOO SPRING/SUMMER 2022 EYEWEAR COLLECTION

Η συλλογή γυναικείων γυαλιών Jimmy Choo Άνοιξη Καλοκαίρι 2022 παρουσιάζει μια νέα collection, που αντανακλά το λαμπερό, σέξι και δελεαστικό πνεύμα της γυναίκας Jimmy Choo. Εξυμνεί τις πιο εμβληματικές λεπτομέρειες της μάρκας, όπως:

  • CRYSTAL & GLITTER: Αποπνέοντας μια μοντέρνα και σαγηνευτική κομψότητα, αυτά τα μοντέλα συνδυάζουν την φινέτσα με τα αστραφτερά διακοσμητικά στοιχεία για το απόλυτο φινίρισμα πολυτέλειας.
  • JC MONOGRAM & PEARLS: Διακοσμημένα με χειροποίητες πέρλες και studs που αναδεικνύουν τη σύγχρονη σχεδίαση. Το λογότυπο JC εμφανίζεται διακριτικά στους βραχίονες. Η εμφάνιση ολοκληρώνεται με μια γοητευτική αποσπώμενη αλυσίδα.
  • JC WORLD: Τα γυαλιά ηλίου και το νέο visor είναι τα απόλυτα αξεσουάρ για την Άνοιξη Καλοκαίρι 2022, ενσωματώνοντας τέλεια την αυτοπεποίθηση και το τολμηρό πνεύμα της μάρκας.

Ανακαλύψτε την ΝΕΑ ΑΙΜ White Now Sensitive – Η νέα πρόταση της AIM που δίνει τέλος στα διλήμματα!

Ανακαλύψτε την ΝΕΑ ΑΙΜ White Now Sensitive - Η νέα πρόταση της AIM που δίνει τέλος στα διλήμματα!

Η AIM πιστή στην αποστολή της να καινοτομεί ώστε να προσφέρει πάντα το καλύτερο για την καθημερινή περιποίηση και υγιεινή των δοντιών, παρουσίασε τη νέα ΑΙΜ White Now Sensitive, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή δημοσιογράφων, bloggers, συνεργατών και στελεχών της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, στελέχη της εταιρείας παρουσίασαν την καινοτομία της μοναδικής οδοντόκρεμας ΑΙΜ White Now Sensitive που προσφέρει 3x λευκότερο χαμόγελο άμεσα και βοηθά στην ανακούφιση από την ευαισθησία!

Η Brand Ambassador της ΑΙΜ, Δούκισσα Νομικού, με σύνθημα «Διάλεξε να μην διαλέξεις» καλωσόρισε τους καλεσμένους στους «δύο κόσμους», της λεύκανσης και της ευαισθησίας, και με ένα μοναδικά διαδραστικό τρόπο παρουσίασε στους παρευρισκομένους τη νέα καινοτόμο οδοντόκρεμα.

Τώρα, δεν χρειάζεται να διαλέξετε μεταξύ ενός άμεσα λευκότερου χαμόγελου και ανακούφισης από την ευαισθησία! Η νέα ήπια σύνθεση της White Now Sensitive είναι βασισμένη σε διπλή τεχνολογία, κλινικά αποδεδειγμένη, που έρχεται να δώσει τέλος στα διλήμματα. Χάρη στη White-Correct Technology έχετε άμεσα έως και τρείς φορές λευκότερο χαμόγελο, ενώ η ActivRelief Technology, με σύμπλεγμα μεταλλικών στοιχείων, βοηθά στην ανακούφιση από την ευαισθησία σε μόλις 30 δευτερόλεπτα.

Η H&M Ελλάδος συνεργάζεται με την Καίτη Γκραμμά για τη νέα Pride καμπάνια “MY CHOSEN FAMILY”

Η H&M Ελλάδος συνεργάζεται με την Καίτη Γκραμμά για τη νέα Pride καμπάνια “MY CHOSEN FAMILY”

Η H&M με υπερηφάνεια ανακοινώνει το λανσάρισμα της παγκόσμιας καμπάνιας “My chosen family” με βασικό μήνυμα «Οικογένεια είναι οι άνθρωποι που σε αγαπούν, όποιον κι αν αγαπάς», για την ενίσχυση της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας και του Pride. Η H&M συνεχίζει να γιορτάζει και να υποστηρίζει την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και να διερευνά θέματα σχετικά με όσους ανήκουν σε αυτήν και όχι μόνο.

Η καμπάνια “My chosen family” εστιάζει στην έννοια των μη βιολογικών οικογενειών, οι οποίες διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο για πολλά άτομα εντός και εκτός της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας.

Στην Ελλάδα με αφορμή την παγκόσμια καμπάνια “My Chosen Family”, αναδεικνύουμε ιστορίες αποδοχής και αγάπης και δίνουμε ξεχωριστή βαρύτητα στην έννοια κάθε συνόλου, που νιώθει ότι ανήκει ο καθένας.

Η Καίτη Γκραμμά, ως το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας για την Ελλάδα, μεταφέρει τα δικά της μηνύματα και βιώματα στο ευρύ κοινό, ενώ μας συστήνει τους δικούς της ανθρώπους που την κάνουν να νιώθει αποδοχή και ασφάλεια μέσα από reels με στιγμές από την καθημερινότητα τους.

Τα πρόσωπα που επιλέγεις ως «οικογένεια» είναι οι ξεχωριστές στιγμές με συναίσθημα που μοιράζεσαι μαζί τους, είναι οι «άτυποι» δεσμοί που σας συνδέουν με παρονομαστές την ανιδιοτελή αγάπη και την αλληλοϋποστήριξη. Διαλέγοντας οικογένεια, έχεις την ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου και να σε αποδέχονται για αυτό. 

Σύγχρονες θεραπείες Αισθητικής και Κοσμετολογίας για μια κορυφαία εμπειρία ομορφιάς και αναζωογόνησης

Σύγχρονες θεραπείες Αισθητικής και Κοσμετολογίας για μια κορυφαία εμπειρία ομορφιάς και αναζωογόνησης

Τα Vivify είναι κέντρα Aισθητικής και Aντιγήρανσης. Δημιουργήθηκαν με βάση τη σύγχρονη τάση παγκοσμίως, που θέλει την Επιστημονική Αισθητική να συνδυάζεται με την Κοσμετολογία. Εφαρμόζουν συνεχώς νέες θεραπείες και τεχνικές που μας βοηθούν να απαλύνουμε τις ρυτίδες, να βελτιώσουμε τη χαλάρωση και να καλύψουμε τα σημάδια που μαρτυρούν το πέρασμα του χρόνου.

Τα Vivify, έχοντας συμπληρώσει σχεδόν εννέα χρόνια λειτουργίας, συνεχίζουν να αποτελούν τον απόλυτο προορισμό ομορφιάς, που βασίζεται στην επιστημονικότητα, στην τεχνολογία αιχμής και στην αισθητική του χώρου.Προτείνουν πρωτοποριακές για τα ελληνικά δεδομένα θεραπείες, σε εξαιρετικούς prive χώρους με προσεγμένη αισθητική. Το άρτια καταρτισμένο επιστημονικό προσωπικό απαντά σε κάθε σας ανάγκη, με γνώμονα πάντα την ακεραιότητα και το σεβασμό και διακρίνεται για την εμπειρία και την απόλυτη εξειδίκευσή του στη Δερματολογία, την Αισθητική, την Ορθοπαιδική Αντιγήρανση και την Πλαστική Χειρουργική. 

Ο διάσημος Nobu Matsuhisa έρχεται στην Ελλάδα για το καθιερωμένο Nobu Food Festival σε Αθήνα και Μύκονο

Ο διάσημος Nobu Matsuhisa έρχεται στην Ελλάδα για το καθιερωμένο Nobu Food Festival σε Αθήνα και Μύκονο

Ο Nobu Matsuhisa δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Το όνομά του έχει συνδεθεί άρρηκτα με την Japanese κουζίνα με peruvian επιρροές, πρωτοστατώντας μάλιστα στη δημιουργία αυτής της παγκόσμιας γαστρονομικής τάσης. Ο διάσημος Nobu θα επισκεφτεί τη χώρα μας τον Ιούνιο, με αφορμή το Nobu Food Festival, το οποίο θα διεξαχθεί στα εστιατόρια Matsuhisa στην Αθήνα και τη Μύκονο.

Στην Αθήνα, οι Matsuhisa Lovers θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν από τις 12 έως τις 14 Ιουνίου, τα φημισμένα πιάτα του Nobu στην εμβληματική βεράντα του Matsuhisa Athens, απολαμβάνοντας παράλληλα signature cocktails στο ειδυλλιακό Umi Bar με τη μαγική θέα στο απέραντο γαλάζιο του Αστέρα Βουλιαγμένης.

Στη συνέχεια, το κοινό της Μυκόνου θα υποδεχθεί τον παγκοσμίου φήμης chef για μία μοναδική γαστρονομική εβδομάδα, από τις 15 έως τις 21 Ιουνίου, στο Matsuhisa Mykonos, μέσα στο ανανεωμένο περιβάλλον του Belvedere Hotel, το οποίο αποτελεί σημείο συνάντησης για όλους στο Νησί των Ανέμων. Το Matsuhisa Mykonos διανύει τον 19ο χρόνο λειτουργίας του και πρόκειται για το πρώτο open-air Matsuhisa στον κόσμο. Οι επισκέπτες θα μυηθούν στα άδυτα της Nobu φιλοσοφίας, απολαμβάνοντας την υψηλού επιπέδου γαστρονομική εμπειρία του εστιατορίου που ολοκληρώνεται αρμονικά με τη φημισμένη φιλοξενία του high-end ξενοδοχείου.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του Nobu Food Festival στην Αθήνα και τη Μύκονο, ο chef Nobu θα βρίσκεται στα εστιατόρια για να υποδεχτεί τους επισκέπτες και να μοιραστεί μαζί τους τα μυστικά της κουζίνας του, ενώ στο menu θα υπάρχουν special dishes με τις ιδιαίτερες Nobu style τεχνικές. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ίδια μεγάλη οικογένεια με το Matsuhisa Athens (Four Seasons Astir Palace Hotel) και το Matsuhisa Mykonos (Belvedere Hotel) ανήκουν και τα εστιατόρια Matsuhisa St. Moritz (Badrutt’s Palace Hotel), Matsuhisa Porto Cervo (Cala di Volpe Hotel), Matsuhisa Munich (Mandarin Oriental Hotel), Matsuhisa Paris (Le Royal Monceau–Raffles Hotel), Matsuhisa Limassol (Amara Hotel), καθώς και το πιο πρόσφατο Matsuhisa St. Tropez (Château de la Messardière), τα οποία επίσης συμμετέχουν στο Nobu Food Festival.

Matsuhisa Athens: Απόλλωνος 40 (Four Seasons Astir Palace Hotel), Βουλιαγμένη, τηλ. 210 896 0510. Matsuhisa Mykonos: Belvedere Hotel, Μύκονος, τηλ. 22890 27362.

Ο Κώστας και η Βαλεντίνη  Σόμμερ γιόρτασαν με ένα εντυπωσιακό Anniversary Party τον ένα χρόνο λειτουργίας του Beauty Salon τους “Valentine & Cö”, στη Γλυφάδα!

Ο Κώστας και η Βαλεντίνη  Σόμμερ γιόρτασαν με ένα εντυπωσιακό Anniversary Party τον ένα χρόνο λειτουργίας του Beauty Salon τους “Valentine & Cö”, στη Γλυφάδα!

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 1y Anniversary Party του Beauty Salon “Valentine&Cö” στην Γλυφάδα. To παρών έδωσαν πολλά γνωστά ονόματα της showbiz, του δημοσιογραφικού και του καλλιτεχνικού χώρου καθώς και φίλοι του αγαπημένου ζευγαριού Κώστα και Βαλεντίνης Σόμμερ. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν στους εντυπωσιακούς και άψογα εξοπλισμένους χώρους του Beauty Salon, σε luxurious – fancy διακοσμητικές γραμμές, που επιμελήθηκε η ίδια η Βαλεντίνη Σόμμερ, απολαμβάνοντας δροσιστικά κοκτέιλ ,υπό τους ήχους των μουσικών επιλογών του Κώστα Φραγκολιά.

Με κίνητρο την αγάπη στη γυναικεία και ανδρική ομορφιά και περιποίηση γεννήθηκε το όνειρο για ένα σύγχρονο χώρο αισθητικής, όπου μπορεί ο καθένας να βιώσει μια ξεχωριστή εμπειρία ομορφιάς και ευεξίας. Το έμπειρο προσωπικό παρέχει μια μεγάλη γκάμα υπηρεσιών κομμωτικής, περιποίησης άκρων, αποτρίχωσης, μακιγιάζ , solarium καθώς και εξειδικευμένες θεραπείες προσώπου που προσδίδουν υγεία και λάμψη στην επιδερμίδα. Οι υπηρεσίες μασάζ του αγαπημένου “Valentine&Cö” αποτελούν το “Strong Point” του Beauty Salon καθώς βοηθούν στην αποσυμφόρηση των έντονων ρυθμών της καθημερινότητας και τη ψυχική και σωματική γαλήνη.  

Mataroa loves Themis ZΗ διεθνούς φήμης σχεδιάστρια Θέμις Ζουγανέλη παρουσίασε στο Athenée την limited edition φιάλη που δημιούργησε για το Mataroa Mediterranean Dry Gin

Mataroa loves Themis Z| Η διεθνούς φήμης σχεδιάστρια Θέμις Ζουγανέλη παρουσίασε στο Athenée την limited edition φιάλη που δημιούργησε για το Mataroa Mediterranean Dry Gin

Σε μια εκπληκτική βραδιά που σχεδίασαν με φροντίδα οι άνθρωποι του Athenée της οδού Βουκουρεστίου, στην καρδιά της Αθήνας, το Mataroa Mediterranean Dry Gin παρουσίασε την limited edition φιάλη του, την οποία σχεδίασε με εντυπωσιακή έμπνευση η Themis Z. H παρουσίαση έγινε στο πλαίσιο του pop up καταστήματος του brand Themis Z, το οποίο υποδέχτηκε για ένα 24ωρο τους πελάτες και τις πελάτισσες της μάρκας, παρουσιάζοντας τα εμβληματικά σερβίτσια και ρούχα του brand.

Highlight της βραδιάς, τα 3 εκπληκτικά cocktails που δημιούργησαν οι bartenders του καταστήματος: ένα μοναδικό, Αιγαιοπελαγίτικο Mataroa Dry Martini, ένα δροσερό και ολόφρεσκο Mataroa G&T, και ένα αναπάντεχο Mataroa Gimlet, με πράσινη πιπεριά και βρώσιμο χρυσό. Η νέα φιάλη διατίθεται ήδη σε ενημερωμένες κάβες.

Η υγιεινή επαναπροσδιορίζεται με καινοτόμες τεχνολογίες από την εταιρεία Λακιώτης

Η υγιεινή επαναπροσδιορίζεται με καινοτόμες τεχνολογίες από την εταιρεία Λακιώτης

Ποτέ στο παρελθόν η υγιεινή δεν ήταν τόσο προβεβλημένη όσο σήμερα, ενώ πρόκειται για έναν τομέα που βελτιώνεται διαρκώς, μέρα με τη μέρα.Με εφαρμογές σε ξενοδοχεία, στον κλάδο φιλοξενίας, σε χώρους γραφείων, αλλά και σε ιδιωτικές κατοικίες, η τεχνολογία της Ideal Standard Intellimix από την εταιρεία Λακιώτης έχει καλαίσθητη εμφάνιση ενώ προσφέρει το απόλυτο πρότυπο καθαριότητας.

H βραβευμένη Intellimix επιτρέπει ανέπαφο πλύσιμο χεριών, προσφέροντας το τέλειο μείγμα σαπουνιού και νερού σε ένα κομψό, βιώσιμο προϊόν με εύκολη συντήρηση και τοποθέτηση EasyFix. Έχει ενσωματωμένα ηλεκτρονικά συστήματα, λειτουργία Bluetooth, οθόνη TFT με δυνατότητα εξατομίκευσης και εξοικονομεί νερό χάρη στον περιοριστή ροής νερού 2 l/min.

Summer Bazaar & Lunch by the pool για τους σκοπούς του MDA Ελλάς

Summer Bazaar & Lunch by the pool για τους σκοπούς του MDA Ελλάς

Σε καλοκαιρινή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε το πολυαναμενόμενο Summer Bazaar του MDA Ελλάς στο Ecali Club, με γνωστά ελληνικά καταστήματα/designers. Μια ολοήμερη εκδήλωση με συνεχή προσέλευση κόσμου, διάθεση για προσφορά και μοναδικό στόχο τη στήριξη του έργου του MDA. Παράλληλα, Μέλη και φίλες του Σωματείου συμμετείχαν στο γεύμα που διοργανώθηκε για την ενίσχυση των σκοπών του Σωματείου.

Τα καταστήματα που συμμετείχαν στηρίζοντας την προσπάθεια του Σωματείου: Anatol, C’ est bon, Fine Stationery, Home Selections Kleomenous, Home Tradition, Kimisoo, Koku, Lalaounis, Lommer, March, Nakas Concept Store, Panaidis Eyewear Boutique, Park House, Pet Mansion, Potpourri, Rea Fragista, Seathrough, Skaperdas, Tiki-Tiki, Vildiridis, Vourakis, We Love Berries.

Οι Χορηγοί του Summer Bazaar ήταν: The Ecali Club, Boutaris, Coca-Cola 3E, Aperol Spritz, και Pavlos flower workshop. Τα έσοδα από την εκδήλωση θα διατεθούν για την ενίσχυση της λειτουργίας της Ειδικής Μονάδας Νευρομυϊκών Παθήσεων στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.

Coffee Berry – 200 Καταστήματα

Coffee Berry - 200 Καταστήματα

H αγαπημένη αλυσίδα café “Coffee Berry” γιόρτασε τα 200 της καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο και Αίγυπτο, με ένα λαμπερό party, στο νέο κατάστημά της, στη Βούλα. Στο event παρευρέθηκε πλήθος επωνύμων και γνωστές φυσιογνωμίες από τον δημοσιογραφικό, καλλιτεχνικό & επιχειρηματικό κόσμο της Αθήνας. Guest Dj ήταν ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, που διασκέδασε τους εκλεκτούς καλεσμένους και όσους παρευρέθηκαν με τις μοναδικές μουσικές του επιλογές.Στο πλαίσιο του επετειακού αυτού event, η “Coffee Berry” επέλεξε να προσφέρει την πολύτιμη οικονομική της αρωγή για την ενίσχυση της “Make A Wish (Κάνε – Μια – Ευχή Ελλάδος)”, αναγνωρίζοντας το σημαντικό έργο που παράγει όλα αυτά τα χρόνια. Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει ευχές παιδιών 3- 18 ετών που νοσούν από σοβαρές ασθένειες. Μια ευχή δεν είναι απλά μια ευχή. Είναι πολλά παραπάνω. Είναι το κίνητρο να συνεχίσει να αγωνίζεται κάθε παιδί που νοσεί. 

H  Coffee Berry είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αλυσίδες street cafe, με συνεχώς επεκτεινόμενο δίκτυο. Από το 2016 που ξεκίνησε τη δραστηριότητά της, στηρίζει την επιτυχία της σε 3 βασικούς πυλώνες: τον πραγματικά ποιοτικό καφέ, το προσεγμένο, καλαίσθητο περιβάλλον του καταστήματος και την άψογη εξυπηρέτηση. Η τεχνογνωσία της διαφαίνεται σε όλες τις εκφάνσεις της λειτουργίας της, από τις προσεκτικά επιλεγμένες ποικιλίες καφέ, τα απολαυστικά ζεστά και κρύα ροφήματα, την ξεχωριστή γκάμα σε αλμυρά και γλυκά σνακ και πολλά άλλα ποιοτικά προϊόντα, που καθιστούν τα Coffee Berry έναν μοναδικό all day προορισμό και διαφοροποιούν την αλυσίδα στη δυναμική αγορά της καφεστίασης.

Τα Kinnick English Schools αποχαιρέτησαν το καλοκαίρι με μια εντυπωσιακή εκδήλωση για τη λήξη της σχολικής χρονιάς!

Kinnick English Schools

Τα πρότυπα κέντρα ξένων γλωσσών “Kinnick”, αποχαιρέτησαν το καλοκαίρι με ένα εντυπωσιακό closing party στα πλαίσια της λήξης της χειμερινής σχολικής χρονιάς, στον ανοιχτό χώρο του Πάρκου Ασυρμάτου. Πολλοί επώνυμοι καλεσμένοι και παλιοί φίλοι των κέντρων ξένων γλωσσών “Kinnick” από τον καλλιτεχνικό κόσμο της Αθήνας και οχι μόνο, έσπευσαν να παρευρεθούν στην αποχαιρετιστήρια εκδήλωση και να συμμετάσχουν στις δυναμικές δραστηριότητες της εκδήλωσης, που χάρισαν μοναδικές στιγμές γέλιου σε μικρούς και μεγάλους. 

Στο διαδραστικό party, οι μικροί φίλοι είχαν την δυνατότητα να απασχοληθούν από του παιδαγωγούς, να διασκεδάσουν με φουσκωτά παιχνίδια, σκυταλοδρομίες σε μια εντυπωσιακή πίστα “survivor” και μουσική, αλλά και να απολαύσουν λαχταριστά εδέσματα, μαλλί της γριάς και παγωτό! Η γιορτή πλαισιώθηκε από παραδοσιακούς χώρους και χορωδίες. Τα κέντρα ξένων γλωσσών “Kinnick”, μετρούν 40 και πλέον χρόνια παράδοσης στην εκπαίδευση, με στόχο να βοηθήσουν τα παιδιά να αγαπήσουν τις ξένες γλώσσες, μέσα από μια καινοτόμο, βιωματική μέθοδο διδασκαλίας, που έφεραν απο το εξωτερικό.

Εργαζόμενη μητέρα, σύζυγος, γυναίκα, blogger

RELATED