Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2022%2F12%2FLikewomangr balenciaga 1

Ο σχεδιαστής της Balenciaga Demna ζητά δημόσια συγγνώμη για την «ακατάλληλη» καμπάνια εν μέσω σκανδάλου

Η διαφημιστική καμπάνια της Balenciaga ξεπερνά κάθε ηθικό όριο – έμμεση προώθηση της παιδοφιλίας.

Στην προσμονή της εορταστικής περιόδου, παρατηρούμε τις διαφημιστικές καμπάνιες πολλών εταιριών, μαζί και οίκων μόδας, προσκαλώντας τους πελάτες και προωθώντας τα προϊόντα τους. Τις τελευταίες ημέρες έχει ξεσπάσει σκάνδαλο στο χώρο της μόδας που μοιάζει να μην έχει προηγούμενο, το οποίο προκλήθηκε από την χριστουγεννιάτικη διαφημιστική καμπάνια του γνωστού οίκου, Balenciaga.

Εικόνες που μοιράστηκε ο οίκος μέσω της σελίδας του στις πλατφόρμες δικτύωσης κατέκλυσαν τον κόσμο των media, οι οποίες προσβάλλουν τόσο την ηθική, όσο και την αισθητική όλων, ανεξαρτήτως προτίμησης ή αποχής από το brand. Οι εικόνες αυτές απεικονίζουν παιδιά τα οποία φορώντας ρούχα της τρέχουσας κολεξιόν, κρατούν μαστίγιο, φορούν κολάρο με μικρά καρφιά και διχτυωτό γιλέκο. Είναι παραπάνω από εμφανές, πως οι εικόνες αυτές παραπέμπουν σε αυτό που ονομάζεται “παιδική πορνογραφία”,φαινόμενο που μεταξύ άλλων αποτελεί μάστιγα της εποχής που ζούμε. Θίγεται η παιδικότητα και αθωότητα των παιδιών, γίνεται εκμετάλλευση της αδυναμίας της κρίσης ή ακόμη και γνώσης τους για τέτοια ζητήματα, στον βωμό της υποτιθέμενης “μόδας”.

Η Balenciaga, (Demna Gvasalia), όπως και οι ομάδες ατόμων που κρίνουν για τη δημοσιοποίηση της κάθε εικόνας, της έγκρισης των μηνυμάτων που περνούν μέσω αυτών, επέλεξαν να κάνουν ένα statement: την έμμεση αποδοχή που μοιάζει στα όρια της προώθησης, της παιδικής πορνογραφίας. Το brand είναι ολοκληρωτικά υπεύθυνο για τη κατάληξη του προς αυτή τη κατεύθυνση.

Likewomangr balenciaga

Παρ’όλα αυτά, αξίζει να αναφέρουμε πως αντίστοιχη αίσθηση -σε πιο ελαφριά μορφή- είχε δημιουργήσει και στο παρελθόν το συγκεκριμένο brand, και πιο συγκεκριμένα το 2018, όπου σε φωτογράφιση που είχε προκαλέσει θύελλα αρνητικών εντυπώσεων, στη φωτογράφιση για την ανδρική καμπάνια, παιδιά πόζαραν δίπλα σε ενήλικες.

Τη λέξη “παιδοφιλία – pedophilia” έγραψαν οργισμένοι ακτιβιστές στην βιτρίνα του οίκου στο κατάστημά του στο Λονδίνο.

O γεωργιανός σχεδιαστής βέβαια έσπευσε να ζητήσει δημόσια συγνώμη για την συγκεκριμένη καμπάνια με το αντίστιχο ποστ.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Demna (@demna)

Και το ποστ που ανάρτησε ο οίκος.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Balenciaga 🕊 (@balenciaga)

 

Σπουδάζω Φιλοσοφία και Ψυχολογία. Ανακάλυψα την αγάπη μου για την αρθρογραφία σε αρκετά μικρή ηλικία, όπως και την επιθυμία μου να μοιράζομαι σκέψεις μου για θέματα κοινωνικής φύσεως, αλλά και για θέματα γύρω από τον χώρο του lifestyle και της μόδας. Η μόδα αποτελεί έναν από τους βασικούς τρόπους έκφρασης της προσωπικότητας, αλλά και της διάθεσης μου. Follow me on this journey.

RELATED