Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2021%2F11%2Fviva skinothetis 2

Ο ΟΡΛΑΝΤΟ ξεκινάει το ταξίδι του.

ΟRLANDO ή αυτός που έγινε αυτή και αγάπησε εκείνον και εκείνη

Βασισμένο στο μυθιστόρημα της Βιρτζίνια Γουλφ σε πρωτότυπη μεταφορά –διασκευή για τη θεατρική σκηνή από το συγγραφέα και σκηνοθέτη Νίκο Καμτσή.

Ο ΟΡΛΑΝΤΟ ξεκινάει το ταξίδι του.
Σε τόπους, σε χρόνους, στην φαντασία, στη δημιουργία.

Στο ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ.
Μετά από 2 χρόνια βρισκόμαστε επιτέλους στο γνωστό, ζεστό σανίδι της σκηνής. Μετά από 4 μήνες πρόβες, περνώντας από τους .σκοπέλους της δημιουργίας αυτούς τους δύσκολους, δυστοπικούς καιρούς ξεκινάμε στις 19 Νοεμβρίου. Οι πόρτες θα ανοίξουν και θα βρεθούμε με τους φυσικούς μας αποδέκτες. Τους θεατές

Ποιος είναι όμως ο ΟΡΛΑΝΤΟ που θα μας πάρει στο άρμα του;
Ποια είναι η Βιρτζίνια ΓΟΥΛΦ που μας το προτείνει;

Ο Ορλάντο είναι ένα δεκαεξάχρονο αγόρι, που ζει και μεγαλώνει στα χρόνια του Σαίξπηρ, έχει πολλές απαιτήσεις και μεγάλη αυτοπεποίθηση. Κινείται σε  ένα άλλο συμπάν και θέλει να το κατακτήσει:
Έτσι στην παράσταση   συμβαίνουν τα εξής:

Γράφει μια τραγωδία. Συναντάει τον Σαίξπηρ. Τον ερωτεύεται η βασίλισσα Ελισάβετ, αυτός όμως ερωτεύεται τη Ρωσίδα πριγκίπισσα Σάσα. Προδίδεται, εξευτελίζεται από τον κυνικό και πικρόχολο ποιητή Νίκολας Γκρην. Γίνεται πρέσβης στην Κωνσταντινούπολη. Κοιμάται επτά μέρες συνέχεια και ξυπνά …γυναίκα.

Έχει γίνει η Ορλάντο.

viva all
Ένα πλάσμα που καταπίνει τους αιώνες.
Ένα πλάσμα που μεταμορφώνεται μέσα στο κουκούλι της ποίησης και στον μυθιστορηματικό κήπο της Βιρτζίνια Γούλφ. Που γίνεται ηρωίδα και καταφέρνει να αγαπήσει απελπισμένα και τη γυναίκα και τον άνδρα.
Μέγα κατόρθωμα.
Ποιος μπορεί να το καταφέρει; Κανείς. Μόνο οι ποιητές.
Μα εκεί ακριβώς είμαστε. Στην αχανή έρημο της ποίησης.

Από την εποχή της Ελισάβετ της A μέχρι σήμερα, από τον παγωμένο Τάμεση στην άσφαλτο της μεγαλούπολης, από τον έρωτα της εκρηκτικής ρωσίδας Σάσα στην αγκαλιά του τυχοδιώκτη Σελμεντρίν, ο ποιητής, λόρδος και πρέσβης στην Κωνσταντινούπολη ΟΡΛΑΝΤΟ, παντρεύεται την εξώλης και προώλης Ροζίνα Πεπίτα, το μετανιώνει και επιστρέφει στην Αγγλία.

Στο μεταξύ όμως, μετά από ένα χορταστικό ύπνο 7 ημερών, έχει μεταμορφωθεί σε γυναίκα.

Όλα αυτά τα φοβερά μπορούν να συμβούν όταν κρατάει τα νήματα η  Βιρτζίνια Γούλφ.  Με λεπτές κινήσεις φέρνει τον ΟΡΛΑΝΤΟ στην πόρτα ενός θεάτρου στην οδό Κεφαλληνίας. Γονυκλινής παρακαλάει τον σκηνοθέτη να ανεβάσει το έργο που έγραψε. Εκατόν δώδεκα πρόσωπα. Ναι καλά διαβάζετε. Όλη η ανθρωπότητα επάνω στη σκηνή.
Όπως και η Βιρτζίνια Γούλφ που αφορά όλη την ανθρωπότητα, μόνο που εκείνη, η ανθρωπότητα, δεν το ξέρει.

Και η Βιρτζίνια Γούλφ;

Η Βιρτζίνια Γούλφ(Virginia Wolf) δεν χρειάζεται συστάσεις. Εύθραυστη, τολμηρή, τελειοθήρας και ρηξικέλευθη δημιούργησε καινούργιες, νεωτερικές φόρμες. Έρωτας, ποίηση, απιστία, προδοσία, μοναξιά είναι τα θέματα που κατακλύζουν το έργο της. Χτίζει δικές της αξίες, ερωτεύεται την Βίτα Σακβιλ υποσκάπτει τις συμβάσεις της εποχής της με το υποδόριο, φλεγματικό και βιτριολικό ύφος της και γράφει τον ΟΡΛΑΝΤΟ.
Η παράσταση του ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ «εκμεταλλεύεται» και φιλοδοξεί να αξιοποιήσει όσο περισσότερο μπορεί, αυτόν τον πλούτο. Αφήνεται σ΄ αυτή την περιπέτεια και διατρέχει αυτούς τους πέντε αιώνες (από τον 16ο αιώνα μέχρι τις μέρες μας). Είναι ένα ταξίδι του ανθρώπου, του ανθρώπινου πολιτισμού και των ανθρωπίνων σχέσεων.
Οι σταθμοί πολλοί, τα στοιχήματα και τα διλήμματα πολλά:
Τέχνη και πραγματική ζωή, ρεαλισμός και ρομαντισμός, έρωτας και προδοσία, κωμωδία και δράμα. Πάνω στη σκηνή στήνεται ένα θέαμα, όπου όλα μπερδεύονται. Τα ερωτηματικά και τις αμφιβολίες -υπέρτατες υπαρξιακές αξίες- διαλύει στο τέλος  η ίδια η Βιρτζίνια Γούλφ, τη «συμμετοχή» της οποίας «εξασφαλίσαμε» μετά από πολλούς κόπους.

DSC1099

Το «ΟΡΛΑΝΤΟ» είναι ένας ύμνος τόσο στην γυναίκα, όσο και στον άνδρα. Είναι ένας ύμνος στην δημιουργία, στην ποίηση, στον έρωτα και στην τέχνη. Στην τέχνη του έρωτα, στην τέχνη της ζωής.

Το  απόλυτο μυθιστόρημα της Βιρτζίνια Γούλφ είναι η ενσάρκωση του ανδρόγυνου που διασχίζει τους αιώνες από τον 16ο αιώνα έως σήμερα.
Ο Ορλάντο νεαρός άντρας ήταν πανέμορφος, είχε μάτια σαν υγρούς μενεξέδες και μέτωπο που έμοιαζε με καμπυλωτό μαρμάρινο θόλο, είχε λεπτή επιδερμίδα και ομορφιά, «έγινε ο αγαπημένος των γυναικών και των ανδρών». Έγραψε ποιήματα και μια τραγωδία σε πέντε πράξεις. Ο Ορλάντο παρ΄ όλα τα ταξίδια και το πέταγμα από την φαντασία στην πραγματικότητα είναι μοναχικό άτομο.  Από την πρώτη στιγμή που ξιφουλκεί με τα κομμένα κεφάλια των Αφρικανών μέχρι το τέλος του έργου, όπου ως γυναίκα πορεύεται συνεπής στην ίδια τροχιά για «να συναντήσει μόνη της το θάνατο».

Το «ΟΡΛΑΝΤΟ» του ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ

είναι ένα θέαμα που παρουσιάζεται στη σκηνή του ΤΟΠΟΣ ΑΛΛΟύ με καθυστέρηση ενός χρόνου.

 

Πρωτότυπη μεταφορά-διασκευή του μυθιστορήματος της Virginia Wolf στη θεατρική σκηνή: NIKOΣ ΚΑΜΤΣΗΣ

Σκηνοθεσία ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΤΣΗΣ
Σκηνικό ΜΙΚΑ ΠΑΝΑΓΟΥ-ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΤΣΗΣ
Κοστούμια ΜΙΚΑ ΠΑΝΑΓΟΥ
Μουσική ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΡΙΤΑΤΟΣ
Κίνηση-Χορογραφίες ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΤΣΑΦΤΑΡΙΔΗΣ
Φωτισμοί  ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΕΡΒΑΣ
Video-Video Editing ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΟΥΚΟΥΒΕΛΑΣ
Μάσκες  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΟΓΓΟΣ
Bοηθός Σκηνοθέτη ΣΟΦΙΑ ΓΟΥΡΓΟΥΛΙΑΝΗ
Βοηθός Σκηνογράφου ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΜΕΛΕΤΙΟΥ

Επικοινωνία και προβολή της παράστασης; Νταίζη Λεμπέση | τηλέφωνο 6908502631 | email daisylempesi@hotmail.gr |

Παίζουν (Με αλφαβητική σειρά)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΖΕΡΒΑΣ, ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΘΑΝΟΥ, ΕΛΕΝΑ ΚΑΣΤΑΝΑ, ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΜΕΡΜΙΓΚΑΚΗΣ,  ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗΣ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΡΔΑΛΙΔΟΥ, ΑΘΗΝΑ ΧΑΤΖΗΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
και ο σκηνοθέτης ΝΙΚΟΣ ΚΑΜΤΣΗΣ στο ρόλο του …σκηνοθέτη.

Ευχαριστούμε την Πέγκυ Σταθακοπούλου, Βασιλική Κούλη, Εβιτα Λύκου που συμμετέχουν στην παράσταση με τις φωνές τους.

Παραστάσεις κάθε
ΠΕΜΠΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ-ΣΑΒΒΑΤΟ στις 8.00μμ
ΚΥΡΙΑΚΗ 7.00 μμ

 

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED