Ο Jeremy Allen White συνεργάζεται για δεύτερη φορά με την Calvin Klein και το διαδίκτυο παραληρεί
Ο Calvin Klein παρουσίασε το δεύτερο μέρος της καμπάνιας του για το Φθινόπωρο του 2024 με πρωταγωνιστή τον διάσημο ηθοποιό Jeremy Allen White.
Αφού ουσιαστικά “έσπασε” το διαδίκτυο με το ντεμπούτο του στην πρώτη καμπάνια για την αμερικανική μάρκα μόδας τον περασμένο μήνα, ποζάροντας χωρίς πουκάμισο σε έναν κουρελιασμένο καναπέ που αργότερα δημοσιεύτηκε προς πώληση στο Facebook Marketplace, ο σταρ του “The Bear” επανενώθηκε για άλλη μια φορά για άλλη μια διαφήμιση.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Calvin Klein (@calvinklein)
Σε σκηνοθεσία και γυρίσματα του Mert Alas, η καμπάνια δείχνει τον Jeremy να διοχετεύει το κλασικό American style και την αδιάφορη ψυχραιμία. Οι καθημερινές στιγμές απαθανατίζουν τον Jeremy ξαπλωμένο δίπλα στην πισίνα, ρίχνοντας νέο φως στα πιο πρόσφατα εσώρουχα και τζιν. Το βίντεο της καμπάνιας, με τίτλο “Crimson and Clover” από τους The Shacks, φέρνει στο επίκεντρο το αβίαστο στυλ, την υποτονική του αυτοπεποίθηση και τη ροκ ενέργεια.
Αυτή τη φορά, ο White κατευθύνθηκε προς τη Δύση για τα γυρίσματα, στα οποία φαίνεται να χαλαρώνει δίπλα στην πισίνα στο Λος Άντζελες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Calvin Klein (@calvinklein)
«Η αισθητική του Calvin Klein ήταν πάντα διαχρονική και ήταν υπέροχο που επέστρεψα μαζί τους και ολόκληρη τη δημιουργική ομάδα για αυτή τη νέα καμπάνια». είπε ο Jeremy.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της καμπάνιας, ο Jeremy φοράει εσώρουχα Calvin Klein ‘s Fall 2024 και τζιν με μοντέρνα νέα ρούχα σχεδιασμένα για χαλαρό στυλ που παράλληλα κάνουν έντονο statement. Οι σιλουέτες των 90s Straight, Slim Fit και Standard Straight Jeans προσφέρουν την τέλεια βάση για styling τζιν με το Trucker Jacket της δεκαετίας του ’90 ή μια χαλαρή εμφάνιση rockstar off-duty με το μπλουζάκι με λογότυπο Monogram. Κάτω από όλα αυτά, το νέο Modern Cotton Air και τα εμβληματικά εσώρουχα Cotton Classic παρέχουν άνεση που αναπνέει όλη την ημέρα, που συμπληρώνεται από νέα γυαλιά ηλίου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Calvin Klein (@calvinklein)
Η καμπάνια ξεκίνησε παγκοσμίως στις 27 Αυγούστου 2024. Το περιεχόμενο με τον Jeremy θα κυκλοφορεί στα κοινωνικά κανάλια @calvinklein όλη την εβδομάδα και θα εμφανίζεται σε τοποθετήσεις εκτός σπιτιού με μεγάλη απήχηση σε όλο τον κόσμο.
Η καμπάνια Φθινόπωρο 2024 του Calvin Klein θα συνεχίσει να κυκλοφορεί καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν, ακολουθώντας το δυναμικό ταλέντο της μάρκας σε στιγμές από το πρωί μέχρι το ηλιοβασίλεμα, ρίχνοντας νέο φως στη μάρκα και στα διαχρονικά βασικά στοιχεία της γκαρνταρόμπας της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Calvin Klein (@calvinklein)
Cover Photo: Instagram/calvinklein