Ο καταξιωμένος σκηνοθέτης Cary Joji Fukunaga σκηνοθετεί τη νέα διαφήμιση του Perrier με «φόντο» την Αθήνα
“Heat by PERRIER®”: Το PERRIER® επιστρέφει με μία νέα εκδοχή της θρυλικής του διαφήμισης
Αξιοποιώντας ένα από τα ιστορικά μηνύματα του brand, «De l’eau, de l’air, la vie», «Νερό, Αέρας, Ζωή!», η νέα διεθνής καμπάνια του PERRIER®, τα γυρίσματα της οποίας πραγματοποιήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας, χρησιμοποιεί τη μυθική θεματική των εμβληματικών sagas και βασίζεται στους δημιουργικούς και καλλιτεχνικούς κώδικες των διαφημίσεων, που έχουν αποτυπώσει τη διάσταση της pop κουλτούρας του, όπως η «La Lionne» του Jean-Paul Goude ή το «La Danse Cosmique» σε σκηνοθεσία του Ridley Scott.
Από τον Andy Warhol έως τον Salvador Dali και πρόσφατα τον καλλιτέχνη Takashi Murakami, η μάρκα PERRIER® πάντοτε δημιουργεί πρωτότυπο πολιτιστικό περιεχόμενο με μια σύγχρονη προσέγγιση, εμπνευσμένο από τις τάσεις στον κόσμο του θεάματος και της ψυχαγωγίας.
Το 2021 ένα νέο κεφάλαιο ξεκίνησε: το PERRIER® επέστρεψε με τη δημιουργία ενός αλληγορικού κόσμου για να εκφράσει τη «δίψα» για τη ζωή.
Η νέα διαφήμιση απεικονίζει έναν κόσμο σε υπερθέρμανση, ο οποίος συμβολίζεται με μια πόλη με υψηλή θερμοκρασία και με τους κατοίκους της να προσπαθούν να προστατευτούν από τη ζέστη. Μία δυναμική, σύγχρονη γυναίκα φτάνει σε ένα άλογο κρατώντας το δροσιστικό PERRIER®. Ο χαρακτηριστικός ήχος “pschitt” αντηχεί σε ολόκληρη την πόλη, τραβώντας την προσοχή των κατοίκων, ενώ στη προσπάθειά
τους να πάρουν τη φιάλη από την πρωταγωνίστρια και να γευτούν το δροσιστικό PERRIER®, ξεκινά ένα εντυπωσιακό κυνήγι στους δρόμους και τις σκεπές της πόλης. Η διαφήμιση ολοκληρώνεται με το πλάνο της ηρωίδας, η οποία τελικά καταφέρνει να κρατήσει τη φιάλη και να ξεδιψάσει, αποκαλύπτοντας τον λόγο της νίκης της στους κατοίκους αυτού του αλληγορικού κόσμου: να φέρει τη ζωή
και μαζί με αυτή την ελπίδα για την ανθρωπότητα. Μέσω αυτής της αλληγορίας, το PERRIER® αξιοποίησε το χαρακτηριστικό μήνυμα της μάρκας: «De l’eau, de l’air, la vie»,
«Νερό, Αέρας, Ζωή!».
Ιστορικά, το PERRIER® είχε πάντοτε ένα avant-garde όραμα δημιουργικότητας. Η προσέγγιση αυτή είναι έκδηλη στη νέα διαφήμιση, που σπάει το κατεστημένο και μεταφέρει τον θεατή σε ένα αλληγορικό ταξίδι. Η επιλογή του σεναρίου, των χρωμάτων, της μουσικής και των σκηνών, συμβάλλουν στη διάσταση της pop κουλτούρας και της ψυχαγωγίας. Ο σκηνοθέτης Cary Joji Fukunaga έχει εμφυσήσει στο project το μοναδικό στυλ και την ενέργειά του.
Τα γυρίσματα της διαφήμισης «Heat by PERRIER®», η οποία αποτελεί διεθνή κινηματογραφική παραγωγή, πραγματοποιήθηκαν τον περασμένο Αύγουστο στη πλατεία Κοντζιά στην Αθήνα και άλλα κεντρικά σημεία της πόλης.
Ο Sean Murphy, Strategy Marketer της Nestlé, επισημαίνει ότι «αυτή η καμπάνια είναι μία αναγέννηση για το Perrier®, είναι η απόδειξη ότι η μάρκα δεν ήταν ποτέ πιο επίκαιρη από σήμερα, ενώ ταιριάζει απόλυτα με την πολιτιστική και δημιουργική κληρονομιά της και το ενδιαφέρον για την υπερθέρμανση του πλανήτη. Επιπλέον, φέρει ένα ισχυρό μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, το μήνυμα ότι κάθε γενιά έχει την ευκαιρία να ζήσει τη ζωή στο έπακρο».
Ο Emmanuel Ferry, Πρόεδρος της Ogilvy Paris, δήλωσε: «Η ιδέα πίσω από την καμπάνια ήταν η σύνδεση της μάρκας Perrier® με την pop κουλτούρα της εποχής της. Η συνεργασία με έναν σημαντικό σκηνοθέτη της βιομηχανίας της ψυχαγωγίας αποτέλεσε «κλειδί» για το νέο αυτό κεφάλαιο της μάρκας. Στόχος μας ήταν να κάνουμε αυτό το εμβληματικό brand περισσότερο σύγχρονο και ευχάριστο».