Μόδα και Παγωτό
Δεν υπάρχει καλοκαίρι χωρίς παγωτό, σε όλες του τις πτυχές: χωνάκι ή κυπελάκι, κρεμώδες ή αφρώδες, παραδοσιακό ή καινοτόμο, γρανίτα ή σορμπέ, έχει για όλους!
Μέχρι σήμερα, όμως, πως ορίζαμε το παγωτό? Ένα γλυκό που προσφέρεται στο τέλος του γεύματος? Ένα δροσιστικό και υγιεινό σνακ? Όχι, το παγωτό είναι πολλά παραπάνω: μια πραγματική καλοκαιρινή τάση και όχι μόνο, μπορεί να αποτελέσει το απόλυτο τρέντ στη μόδα.
Οι αδελφές Mara και Luana της τζελατερία Guidi γνωρίζουν κάτι γι ‘αυτό, καθώς από τον Ιούνιο του 2014 στις όχθες της λίμνης Κόμο, παράγουν σπιτικό παγωτό, γνωστό ως το καλύτερο της περιοχής. Ποιά είναι, λοιπόν, τα στοιχεία που ενώνουν τη μόδα με αυτό το φρέσκο προϊόν? Αυτή είναι η γνώμη τους:
Παράδοση: η επιλογή των πρώτων και βασικών υλικών. Πρέπει να είναι φρέσκα, και ακριβώς όπως και στην επιλογή υφάσματος για ένα φόρεμα, έτσι και οι πρώτες ύλες του παγωτού πρέπει να είναι οι καλύτερες για να αποδώσουν την καλύτερη δυνατή γεύση.
Τάσεις: Όχι μόνο κλασικές γεύσεις όπως σοκολάτα, κρέμα η φράουλα αλλά εφευρετικότητα και διασκέδαση στην εύρεση νέων γεύσεων, όπως κάρδαμο, αχλάδι και γκράνα ή κανέλα και τζίντζερ. Λέμε ναι στην παράδοση, αλλά με τα μάτια στραμμένα προς τις μελλοντικές τάσεις των γεύσεων.. Φέτος το καλοκαίρι βασιλικό, το επόμενο όμως?
Εποχικότητα: το παλτό τον χειμώνα, έτσι και κάθε γεύση την εποχή της. Στο εργαστήριο τους έχει καταργηθεί οποιαδήποτε τεχνητή ή χημική ουσία που προσφέρει στον πελάτη γεύση εκτός εποχής. Τίποτα καλύτερο, εξάλλου, από το να γεύεσαι την κάθε γεύση στην εποχή της. Και το παγωτό έχει τη δικιά του Άνοιξη/Καλοκαίρι και Φθινόπωρο/Χειμώνας – θα έβγαινες ποτέ το Δεκέμβριο με μπικίνι?
Σε ορισμένες περιπτώσεις, μάλιστα, τα χρώματα των παγωτών έχουν συνδεθεί με χρώματα ορόσημα μεγάλων οίκων μόδας, όπως συνέβη στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνο τον περασμένο Φεβρουάριο. 3 χρώματα κυριάρχησαν: το μπλε του Lanvin, το πορτοκαλί της Hermes και το πράσινο του οίκου Carven, ενώ θυμόμαστε ότι το 2017 άλλα τρία παγωτά είχαν αφιερωθεί σε τρεις μεγάλους σχεδιαστές: ο Giorgio Armani είχε εκπροσωπηθεί με μια γεύση μαύρου χρώματος, ο Gianni Versace με ένα επιχρυσωμένο και, τέλος, η Elsa Schiapparelli με ένα έντονο ροζ. Μια πραγματική χρωματική παλέτα γαστρονομίας και μόδας!
Μπορούμε, κλείνοντας να καταλήξουμε στην πραγματική μανία του φετινού καλοκαιριού! Δυστυχώς βρίσκεται προς πώληση σε περιορισμένη έκδοση μόνο στο γωνιακό κατάστημα της Fendi στο Selfridges του Λονδίνου: το λογότυπο Ghiaccioli FF. Φιστίκι, βανίλια, μάνγκο, φρούτα του πάθους και πολλά ακόμη! Αλάνθαστο για όλες τι φίλες και τους φίλους που θέλουν να συμπληρώσουν το look τους με ένα αξεαουάρ, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ένα αξεσουάρ ζουμερό, νόστιμο και απόλυτα δροσιστικό!
Raffaele Virgili