Skip to main content
anavlitikotita b6728c91

Μήπως η τελειότητα είναι η καλύτερη σου φίλη; Αν ναι είναι και της αναβλητικότητας, να ξέρεις!

Όσο περιμένεις να γίνει κάτι…μαγικό η ευκαιρία έχει χαθεί!

Είναι προτιμότερο να ξεκινήσεις όπως και να έχει, πάρα να περιμένεις να γίνει κάτι τέλειο! Σύμφωνα με την Άννα Γουίλσον Anna Wilson – Success and freedom business coach, Sales Psychology Expert, Launch Online Programmes Expert “Done is a lot better than perfect!”

 Θες να μάθεις πώς να ξεπεράσεις την αναβλητικότητα; Οι παρακάτω συμβουλές της  Άννας Γουίλσον, Σύμβουλος Επιχειρηματικής Ανάπτυξης & Επιτυχίας, θα σε βοηθήσουν:

1. Μπες στη δράση 

Αν έχεις μία ιδέα, ξεκίνα σήμερα γιατί αύριο ίσως να είναι αργά! Για κάτι που εμείς σκεφτόμαστε να κάνουμε, υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι που το σκέφτηκαν και έχουν ήδη αρχίσει! Επομένως μη χάνεις χρόνο, ξεκίνα σήμερα και το τελειοποιείς στην πορεία.

ΣΗΜΕΡΑ είναι η κατάλληλη στιγμή και όχι ΑΥΡΙΟ. Ποτέ δεν θα είσαι πραγματικά έτοιμη να δημιουργήσεις τη δική σου επιχείρηση, να βάλεις σε εφαρμογή την ιδέα σου, ν’ αναπτύξεις την επιχείρησή σου κλπ.

Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις σήμερα είναι ένα μικρό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Θυμήσου τα πρώτα βήματα ενός μωρού, πρώτα βάζει το ένα πόδι μπροστά και μετά ακολουθεί το άλλο. Αρκεί να ξεκινήσεις σήμερα!

trust

2. Eστίασε την προσοχή σου σε ένα αντικείμενο τη φορά

Για να ολοκληρώσεις μία εργασία, απενεργοποίησε όλους τους περισπασμούς. Ο ήχος που κάνει το τηλέφωνό σου όταν λαμβάνεις μια ειδοποίηση ή ο ήχος που κάνει ο υπολογιστής σου όταν έρχεται ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συμπεριλαμβάνονται στο «σύνδρομο λαμπερού αντικειμένου» (shiny object syndrome). Παρόλο που μπορεί να θέλεις να ανταποκριθείς κατευθείαν στους πελάτες σου για να τους ικανοποιήσεις άμεσα, η ευχαρίστηση όταν το κάνεις, θα είναι πολύ μικρότερη σε σύγκριση με το πώς θα αισθανθείς όταν θα έχεις ολοκληρώσει ένα βήμα που σε φέρνει πιο κοντά στους στόχους σου. Κανείς δεν περιμένει να είσαι συνδεδεμένη στο διαδίκτυο και διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο. Εάν συμβαίνει αυτό, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να θέσεις όρια σήμερα! Για να μην πω χθες! Αυτό ισχύει και για την προσωπική σου ζωή, όχι μόνο για την επιχείρησή σου.

3. Δημιούργησε χρονικά μπλοκ

Ακούμε τόσα πολλά για το multitasking αλλά η αλήθεια είναι ότι οι άνθρωποι δεν μπορούν να κάνουν αποδοτικά πολλές δουλειές μαζί. Όταν εκτελείς περισσότερες από μία εργασίες τη φορά, χάνεις την εστίαση και σίγουρα δεν δίνεις το 100% στην προσπάθεια αυτή. Αφιέρωσε, λοιπόν, χρόνο σε ένα πράγμα κάθε φορά και δώσε στον εαυτό σου αρκετό χρόνο για να το ολοκληρώσει. Τα χρονικά μπλοκ μέσα στην ημέρα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να έχεις περισσότερη ελευθερία και χρόνο στη ζωή σου. Μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις για οποιαδήποτε εργασία ή προσωπική δραστηριότητα. Η χρήση του χρονικού μπλοκ λειτουργεί προγραμματίζοντας κυριολεκτικά ολόκληρη την ημέρα σου για όσα χρειάζεσαι και θέλεις να κάνεις.

Ξεκίνα πρώτα με μια μεγάλη εργασία, κατά προτίμηση αυτήν που δεν θέλεις και τόσο να κάνεις. Μπορείς να αφιερώσεις μικρά χρονικά διαστήματα για να ασχοληθείς με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή να κοιτάξεις τα email σου, αλλά χρησιμοποίησε τα μεγάλα χρονικά μπλοκ για να εκτελέσεις τις πραγματικά χρονοβόρες ή/και σημαντικές εργασίες σου.

diary

4. Βάλε προτεραιότητες

Κράτησε τις προτεραιότητές σου υπό έλεγχο κατά την εκτέλεση των διαφόρων εργασιών σου για κάθε μέρα, εβδομάδα και μήνα. Και αν η παραγωγικότητά σου μένει πίσω; Ας μείνει & κάτι, δεν πειράζει.

Συχνά προσθέτουμε στη λίστα των υποχρεώσεών μας πολλές εργασίες που δεν είναι «must dos» ή είναι απλώς περαστικές ιδέες. Χρησιμοποίησε ένα ημερολόγιο-planner για να διατηρήσεις τις προτεραιότητές σου κάθε μέρα και στη συνέχεια να δημιουργήσεις μια λίστα υποχρεώσεων για κάθε μια. Εάν υπάρχουν στοιχεία τα οποία δεν χρειάζεται να ολοκληρωθούν άμεσα, μπορείς να τα προσθέσεις στη λίστα “μέλλον” ή “άλλο”. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα ξεχάσεις κάποια καλή ιδέα, αλλά ταυτόχρονα θα ολοκληρώσεις όλες τις εργασίες σου.

Οι εργασίες στη λίστα σου πρέπει να είναι απτές – θα πρέπει να γνωρίζεις πότε τις έχεις ολοκληρώσει, αναλύοντάς τες όσο το δυνατόν περισσότερο. Μπορεί με αυτόν τον τρόπο να φαίνεται ότι δουλεύεις περισσότερο, όμως αυτή η διαδικασία σε βοηθά να αξιολογήσεις εάν οι εργασίες αυτές είναι πραγματικά σημαντικές για την επιχείρηση ή τη ζωή σου.

 

 

 

 

Είμαι η Γεωργία Κολοκούρη, έχω ασχοληθεί με το χώρο της Επικοινωνίας, των Δημοσίων Σχέσεων και της Κειμενογράφησης. Ξεκίνησα ως δημοσιογράφος και εργάστηκα σε site, εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνο, T.V. Στην πορεία με κέρδισε το Public & Media Relations – Digital Marketing. Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούμαι ως freelancer στους τομείς: Social Media | Content Creation | Copywriting | Digital / On Line Public Relations. Μου αρέσει να εκφράζομαι μέσα από τη δημιουργία περιεχομένου και επιμέλεια κειμένων. Αγαπώ τη δημιουργικότητα και τη θετική ματιά στη ζωή.

RECENT

RELATED