Μια βραδιά μόδας και σινεμά με αφιέρωμα στη ζωή του Manolo Blahnik από το jenny.gr
Στις 28 Φεβρουαρίου στον Πολυχώρο Ω2 του Ωδείου Αθηνών, το οποίο μεταμορφώθηκε ειδικά για το fashion movie event σε ένα χώρο γεμάτο διαδραστικότητα, προβλήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε κινηματογραφική προβολή το ντοκιμαντέρ –αφιέρωμα στη ζωή του Manolo Blahnik με τίτλο «Manolo: The Boy Who Made Shoes for Lizards».
Οι 500 περίπου προσκεκλημένοι είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν την ταινία, να περιηγηθούν στο χώρο και τις δράσεις τους και να βιώσουν μια ξεχωριστή εμπειρία.
Την βραδιά άνοιξε ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος ο οποίος έκανε μια αναδρομή στην πορεία του Manolo Blahnik και εισήγαγε το κοινό με τον μοναδικό του τρόπο στην ατμόσφαιρα της ταινίας.
Ο πραγματικά glamorous χαρακτήρας της βραδιάς μόδας συμπληρώθηκε από την παρουσία της πιο stylish σαμπάνιας. Η Moet & Chandon πρωταγωνίστησε στηρίζοντας τη μόδα και τη μαγεία του στιλ.
Όλοι οι λαμπεροί καλεσμένοι γιόρτασαν τη βραδιά παρέα με την σαμπάνια που έχει συνδέσει την επιτυχία και τη λάμψη με το όνομά της. Με μία φιάλη Moët να ανοίγει κάθε δευτερόλεπτο κάπου στον κόσμο, η παρουσία της Moët & Chandon μας υπενθύμισε ότι κάθε στιγμή είναι μια εμπειρία – και κάθε εμπειρία είναι μια ευκαιρία να ζήσουμε ένα #moetmoment.
Η VOLVO επιμελήθηκε την αίθουσα της prive προβολής με lounge διάθεση και παρουσίασε για πρώτη φορά στο κοινό το νέο Volvo XC40, την πρόταση της σουηδικής μάρκας στην κατηγορία των premium compact SUVs.
Η L’Oréal Professionnel εμπνευσμένη από το μοναδικό στυλ της ταινίας του Manolo Blahnik με την Haute Coiffure Grecque και την καλλιτεχνική ομάδα της, υπό την καθοδήγηση της Μαρίας Δρεττάκη, επιμελήθηκε το εντυπωσιακό hair styling των μοντέλων και παρουσίασε τα απόλυτα hair trends αυτής της σεζόν. Εντυπωσιακά looks, fashion-forward χτενίσματα και εκλεπτυσμένες πινελιές από κινηματογραφικά hairstyles είναι τα στοιχεία που εμπλούτισαν το μεγαλύτερο fashion movie event της χρονιάς.
Το μακιγιάζ των μοντέλων επιμελήθηκε η νέα ανατρεπτική μάρκα μακιγιάζ Urban Decay που υπερβαίνει τα όρια της ομορφιάς, συνδυάζοντας θηλυκότητα με δυναμισμό. Πρωταγωνιστές τα αναπάντεχα χρώματα, τα δυναμικά χείλη αλλά και τα εντυπωσιακά eye looks που μπορεί κανείς να δημιουργήσει χάρη στην τεράστια συλλογή μακιγιάζ υψηλής απόδοσης, σε κάθε πιθανή απόχρωση.
H essie έδωσε τη δική της πινελιά στην εμφάνιση των μοντέλων αλλά και των λαμπερών καλεσμένων χαρίζοντάς τους ένα ανανεωμένο nail style που τράβηξε όλα τα βλέμματα.
Μέσα από μια αναδρομή στα shoe trends που κυριαρχούσαν ανά δεκαετία, η NAK SHOES έφτασε στις τάσεις του «σήμερα», αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την ανανεωμένη κολεξιόν της για τη σεζόν Spring/Summer 2018, γεγονός που έδωσε ακόμα πιο έντονο fashion χαρακτήρα στη βραδιά.
Οι λαμπερές καλεσμένες γνώρισαν από κοντά τα προϊόντα ντεμακιγιάζ SEPTONA Daily Clean τα οποία φρόντισαν για το ντεμακιγιάζ των μοντέλων και σίγουρα θα θέλουν να τα εντάξουν και εκείνες στη δική τους καθημερινή ρουτίνα περιποίησης.
Μαξιλάρια και χαλιά σε moroccan style από την εταιρία ενοικίασης επίπλων & αξεσουάρ TORE Event Furnishing διαμόρφωσαν τον χώρο της προβολής του ντοκιμαντέρ σε ένα «σπιτικό» καθιστικό, δίνοντας την αίσθηση άνεσης και χαλάρωσης.
Η βραδιά είχε την πιο γλυκιά γεύση με τη βοήθεια του candy bar από τα Fresh Patisserie, τα οποία προσέφεραν τις απαραίτητες γλυκιές απολαύσεις – ιδανικές για τη συνοδεία σαμπάνια – το καραμελωμένο ποπ κορν ήταν ωστόσο ο πρωταγωνιστής της βραδιάς και έγινε ανάρπαστο.
H ANAMA DECO φρόντισε να δημιουργήσει την απαραίτητη ατμόσφαιρα στον χώρο, διακοσμώντας το lounge όπου πραγματοποιήθηκε το λαμπερό party μετά την προβολή της ταινία, με τα έπιπλα και τα ιδιαίτερα αντικείμενα που κατασκευάζει.
Το Fashion Movie Event party υπό τους ήχους του Hit 88.9 και της παραγωγού του, Μαίρης Μαργέλη ολοκληρώσε ιδανικά το set up.
Ήταν μια βραδιά μόδας και σινεμά με λαμπερούς προσκεκλημένους και χαλαρή διάθεση που έδωσε σε όλους μια fashionable εμπειρία.
πληροφορίες από jenny.gr