Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2024%2F04%2F304346 e1714211516964

Μια ανοιχτή γιορτή μόδας ήταν το show της συλλογής Earth Bound του οίκου Parthenis

Την Τρίτη, 23 Απριλίου η πλατεία Ομόνοιας μεταμορφώθηκε σε μια μεγάλη πασαρέλα, όπου η Καλλιτεχνική Διευθύντρια του οίκου Parthenis Ορσαλία Παρθένη υποδέχθηκε το καλοκαίρι με μια φαντασμαγορική γιορτή μόδας. Πενήντα τρία μοντέλα ντύθηκαν με τις εντυπωσιακές δημιουργίες της συλλογής για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024, φόρεσαν αθλητικά Converse* και χόρεψαν στους ρυθμούς της πολυμελούς μπάντας κρουστών Quilombo που έδωσε το τέμπο του καλοκαιριού.

Ύμνος στην ομορφιά της απλότητας, η νέα συλλογή Earthbound είναι εμπνευσμένη από την αγάπη για τη φύση και τα στοιχεία της αλλά και την σημασία της ανθρώπινης σύνδεσης μαζί τους.

Το location του fashion show δεν ήταν τυχαίο. Η δημιουργός, που είναι και Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Σχεδιαστών Μόδας, θέλησε να τονίσει ότι ο οίκος Parthenis παραμένει πιστός στην κατεύθυνση ενός συμπεριληπτικού και οικολογικά ευαίσθητου ελληνικού κλάδου μόδας με σκοπό να δημιουργήσει το σταυροδρόμι όπου η ελληνική μόδα θα συναντά την συνείδηση και την ευθύνη. Έτσι, για τη συλλογή Earthbound οραματίστηκε ένα street fashion show στην καρδιά της πόλης, στην Ομόνοια, εκεί που η Αθήνα ανοίγει την αγκαλιά της στην πολυπολιτισμικότητα και στην πολυχρωμία. Για αυτό και στην πασαρέλα περπάτησαν, μαζί με τα μοντέλα του οίκου Parthenis, νεαροί ενήλικες που έφτασαν στην Ελλάδα ως ασυνόδευτα παιδιά στις δομές της The HOME Project* για να αναδείξουν την ομορφιά της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης.

Οι επώνυμοι καλεσμένοι, οι influencers, οι celebrities, οι fashion editors και οι δημοσιογράφοι ήταν όλοι εκεί για να απολαύσουν μια ξεχωριστή fashion εμπειρία και να παρακολουθήσουν ένα μοναδικό street fashion show, δίνοντας τη συγκατάθεσή τους, με την παρουσία τους, στο ηχηρό μήνυμα της Ορσαλίας Παρθένη ότι η μόδα είναι για όλους και μπορεί να ανθίσει παντού, χωρίς διακρίσεις και χωρίς προκαταλήψεις.

Το curation της εκδήλωσης έφερε την υπογραφή του Νίκου Υφαντή, ενώ τις Δημόσιες Σχέσεις και την Επικοινωνία ανέλαβε η Newness Agency.

Το event πραγματoποιήθηκε στο πλαίσιο της 34ης Athens Fashion Week με την ευγενική υποστήριξη των Converse, του Hondos Center, της Redken που επιμελήθηκε τα χτενίσματα, του FreddyMakupStage που επιμελήθηκε το μακιγιάζ και τη φιλοξενία του ξενοδοχείου Moxy Athens City.

 

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED