Λαμπερά εγκαίνια στο ανακαινισμένο κατάστημα SEPHORA στην καρδιά της Θεσσαλονίκης
Λάμψη, summer vibes και ομορφιά σε ένα αξέχαστο re-οpening!
Το απόλυτο love brand SEPHORA Greece, άνοιξε τις πόρτες του ανακαινισμένου καταστήματος του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Τσιμισκή και μοίρασε μοναδικές στιγμές διασκέδασης, χορού & shopping.
Το παρόν στην εκδήλωση έδωσε πλήθος κόσμου της συμπρωτεύουσας μεταξύ των οποίων εκπρόσωποι των media, make up artists, celebrities και influencers, όπως η Φιλιώ Τσίνογλου, Άννα Αμανατίδου, η Κατερίνα Πεφτίτση, η Ελένη Στερεού, η Δήμητρα Καβαλάρη, η Αναστασία Τσιλιμπίου και πολλοί ακόμη.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΙΣΣΕΡΗ, ΖΩΗ ΒΛΑΧΟΥ, ΑΝΝΑ ΑΜΑΝΑΤΙΔΟΥ, ΝΑΤΑΛΙΑ ΤΣΙΛΙΑΚΛΙΔΟΥ
Mε moto της εκδήλωσης το “SUMMER VIBES” που πάντα θα μας θυμίζει τις ηλιόλουστες ημέρες του καλοκαιριού, η SEPHORA καλωσόρισε τους καλεσμένους της σε έναν υπερσύγχρονο χώρο 350 τμ που συνδυάζει την δυναμικότητα και την ηρεμία σε μία ενιαία αισθητική. Στο κατάστημα κυριαρχούν τα λευκά & γήινα, χρώματα που αντανακλούν το φως, ενώ, ταυτόχρονα, τα γραμμικά στοιχεία (lighting design, signage) προσδίδουν στη συνολική σύνθεση κινητικότητα και ροή. Η πρόσοψη εισάγει δυναμικά τον επισκέπτη στον χώρο, διατηρώντας παράλληλα τα αρχιτεκτονικά χαρακτηριστικά του brand.
Το ανακαινισμένο κατάστημα της Τσιμισκή προσφέρει μια πραγματικά μοναδική Omnichannel αγοραστική εμπειρία όπου ο κάθε επισκέπτης έχει την δυνατότητα να περιηγηθεί, να δοκιμάσει όλες τις νέες τάσεις και να κάνει τις αγορές του εύκολα, γρήγορα και πάνω απ’ όλα διασκεδαστικά. Eγκαινιάζοντας τη νέα digital εποχή, σε όλο το κατάστημα παρέχεται δωρεάν wifi σύνδεση για όλους, ενώ μία εξίσου σημαντική καινοτομία του καταστήματος, είναι η ύπαρξη stand alone κατασκευής POS. Το συγκεκριμένο POS έχει τοποθετηθεί σε ειδική stand alone κατασκευή, στον επάνω όροφο του καταστήματος δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη να ολοκληρώσει την πληρωμή του στο ταμείο αυτό, χρησιμοποιώντας την πιστωτική του κάρτα. Ταυτόχρονα παρέχεται και επιλογή συσκευασίας προϊόντων και παροχής δειγμάτων.
ΤΖΕΝΗ ΘΩΜΑΙΔΟΥ, ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ ΜΟΥΡΑΤΙΔΟΥ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΝΕΩΧΟΡΛΗ
Από το υπερσύγχρονο κατάστημα δεν θα μπορούσε να λείπει η αγαπημένη εταιρεία Benefit η οποία έχει φροντίσει για το εξειδικευμένο Brow Βar. Σε αυτό ο επισκέπτης μπορεί να λάβει υπηρεσίες περιποίησης φρυδιών (χαρτογράφηση, αποτρίχωση με κερί, σχηματισμό, χρωματισμό και εφαρμογή βλεφαρίδων), ενώ του δίνεται η δυνατότητα με το κινητό του τηλέφωνο και την χρήση της υπηρεσίας Βrow Τry-Οn – που είναι μία προσθήκη από το επίσημο site της εταιρείας – να πειραματιστεί, με διαφορετικά looks, αποχρώσεις και σχήματα, μέσα από έναν νέο σύγχρονο εικονικό τρόπο.
Οι νέες προσθήκες που ενθουσίασαν το beauty κοινό είναι η Pat McGrath, η ολοκληρωμένη συλλογή Tarte Cosmetics, η Natasha Denona, η Sisley και φυσικά τα νέα hair care brands Gisou & Aveda.
Ακόμη μια καινοτομία του καταστήματος αποτελεί το νέο make-up point, το οποίο ονομάζεται πλέον Beauty Hub και προσφέρει μία ολοκαίνουργια εμπειρία make-up service και συμβάλλει στο να ανακαλύψει κανείς όλα τα make-up brands που είναι διαθέσιμα στα καταστήματα SEPHORA.
Τα make-up services είναι εφαρμογές make-up τεχνικών όπου οι επισκέπτες μπορούν να εκπαιδευτούν στα μυστικά της τέχνης του μακιγιάζ. Παράλληλα, διοργανώνονται beauty classes, δίνοντας σε μικρές ομάδες πελατών την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις για συγκεκριμένες τεχνικές ομορφιάς. Όλα τα beauty hub διαθέτουν θύρες USB φόρτισης, ενώ η ένταση και το χρώμα του καθρέφτη μπορεί να ρυθμιστεί (θερμό και ψυχρό φως) ανάλογα με την εφαρμογή που πραγματοποιείται στον εκάστοτε πελάτη.
Στον ξεχωριστό χώρο του skincare bar του καταστήματος, οι επισκέπτες μπορούν να ζήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία κρεμικής περιποίησης και να λάβουν προσωποποιημένες υπηρεσίες. Μία από αυτές είναι η δωρεάν digital υπηρεσία διάγνωσης δέρματος.
Για πρώτη φορά στην Ελλάδα στο beauty retail industry, δίνεται η ευκαιρία στους επισκέπτες του καταστήματος να γνωρίσουν την αποκλειστική υπηρεσία του fragrance engraving. Εκεί οι καταναλωτές έχουν την δυνατότητα να προσωποποιήσουν τα αρώματα τους, γράφοντας ένα μοναδικό μήνυμα στο άρωμα που θα επιλέξουν. Η super fast υπηρεσία μπορεί να εφαρμοστεί σε διάφορα προϊόντα make-up όπως οι παλέτες.
Τέλος, η Μαρίλια Τόμπρα, Country Director της εταιρίας, δήλωσε: «Η ομάδα μας είναι πολύ περήφανη με την άφιξη του νέου Sephora concept store, το οποίο αλλάζει τα δεδομένα στο beauty shopping και προσφέρει μοναδικές και καινοτόμες εμπειρίες στους πιστούς καταναλωτές τους. Το σημερινό event μας έδωσε την πιο υπέροχη αφορμή να παρουσιάσουμε τα νέα λανσαρίσματα των πιο αγαπητών exclusive brands με τα οποία συνεργαζόμαστε, αλλά και να γνωρίσουμε από κοντά τους ανθρώπους που μας στηρίζουν σταθερά».