Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2019%2F06%2Fimages easyblog articles 7860 justart 20190602 143751 1

Just/Art: Όταν Ο Χώρος Εργασίας Παντρεύεται Με Την Τέχνη

 Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια της έκθεσης του {Just/αrt}* project, το οποίο φέτος φιλοξενεί τους καλλιτέχνες Λεώνη Γιαγδζόγλου και Παναγιώτη Τζαννετάκη στον εντυπωσιακό χώρο του Showroom10 στην Ασκληπιού 10 στο κέντρο της Αθήνας. Πλήθος φιλότεχνων από όλους τους χώρους έδωσαν το παρόν την Δευτέρα το βράδυ, 27 Ιουνίου με σκοπό να θαυμάσουν από κοντά τα έργα των καλλιτεχνών απολαμβάνοντας ένα ποτήρι κρασί του Κτήματος Σπυρόπουλου.

Το δικηγορικό γραφείο Αλέξανδρος Κασσανδρινός, Αγγελική Αλεξοπούλου & Συνεργάτες ξεκίνησε τον Ιούνιο του έτους 2016 το project {Just/αrt}* στο πλαίσιο του οποίου εξετάζει αφενός τον ρόλο των χώρων εργασίας ως σημεία τέχνης, και αφετέρου τη σχέση μεταξύ τέχνης και δικαίου.

Μέσω της ιδιαίτερης τεχνικής του που συνίσταται σε ένα είδος αυτόματης γραφής, ο Παναγιώτης Τζαννετάκης μας παρουσιάζει ένα έργο (μια σειρά σχεδίων), το οποίο δέχεται πολλές ερμηνείες και πηγάζει από την προσωπική του εμπειρία. Το έργο αυτό παρουσιάστηκε πρώτη φορά στο κοινό το 2011 και θα μπορούσε, εντός των στενών ορίων των εννοιών δίκαιο και τέχνη, να αναπαραστήσει το ελληνικό δίκαιο ως ένα αλυσιδωτό μυθιστόρημα, ορίζοντας με αυτόν τον τρόπο, το νομικό πλαίσιο ως πολυσύνθετο, δαιδαλώδες, συνεχώς ανανεούμενο, αλλά και αλληλεξαρτώμενο. Μέσω της ιδιαίτερης αυτής σχεδιαστικής γραφής με πενάκι σινικής μελάνης μεταφερόμαστε σε αυτό το δυσνόητο σύστημα δίνοντας μορφή σαν άλλος Κάφκα αυτού του ακατανόητου θεσμικού συστήματος, το οποίο ενώ είναι άγνωστο σε πολλούς ανθρώπους ασκεί εξουσία πάνω τους.

Από την άλλη πλευρά η Λεώνη Γιαγδζόγλου χρησιμοποιεί το digitised ασπρόμαυρο σχέδιο για να απεικονίσει αφηρημένες έννοιες όπως δημοκρατία, έλεγχος, αδιαφορία, χάος, κρίση. Με τις αλληγορικές εικόνες της – σαν άλλος Όργουελ – αναποδογυρίζει τα κοινωνικά στερεότυπα και απηχεί μια διαφορετική κοινωνική αντίληψη. Με εργαλεία το τάμπλετ και τις άκρες των δακτύλων της, σαρκαστικά και αποφασιστικά, αποτυπώνει

ίχνη της πραγματικότητας, όπως προκύπτουν από τη στιγμή που γεννιέται μια σκέψη, μια ανάμνηση ή ένα συναίσθημα.

Το εξαιρετικής καλαισθησίας νεοκλασικό της Ασκληπιού 101 (showroom10)- το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα δείγματα συνοικιακής αρχιτεκτονικής των αρχών του 20ου αιώνα, στο πιο ζωντανό κομμάτι της πόλης- είναι ο κατάλληλος χώρος συνάντησης των δύο καλλιτεχνών για να συνομιλήσουν, να αναπτύξουν διάλογο και να αφήσουν στον θεατή ελεύθερα την δυνατότητα να στοχαστεί.

Τζένη Οικονόμου Ρίζου-Ναταλία Ρίζου

Ευάγγελος Αντώναρος, Λεώνη Γιαγδζόγλου

Aλέξανδρος Κασσανδρινός, Λεώνη Γιαγδζόγλου, Παναγιώτης Τζαννετάκης

Κωνσταντίνα Μιχαήλ, Μιχάλης Πάντος

Γιασμιν Οικονομοπούλου, Αλέξανδρος Κασσανδρινός, Στέλλα Βουλγαράκη

Φαίδρα Θεοδωρίδου, Θεόδωρος Θεοδωρίδης, Μαρία Θεοδωρίδου

Ρένια Παπανικολάου- Γιάννης Σαχίνης

Λεώνη Γιαγδζόγλου

Από το μόντελινγκ, στη διοργάνωση επιδείξεων και τις δημόσιες σχέσεις, όλη μου η ζωή περιστρέφεται γύρω από το χώρο της μόδας, που αποτελεί και τη μεγάλη μου αγάπη! Επιλέγω να βλέπω τη θετική πλευρά της ζωής και πιστεύω πως ενωμένοι καταφέρνουμε περισσότερα, γι’ αυτό και είναι μεγάλη μου χαρά που αποτελώ κομμάτι της ομάδας του Likewoman!

RECENT

RELATED