Skip to main content
images easyblog articles 7205 jane iredale gynaikes 88d8a90b

Jane Iredale: Το Πρόσωπο Πίσω Από Τη Διάσημη Εταιρεία Ομορφιάς

Όταν κάνεις μια έρευνα για την ασυνήθιστη καριέρα της Jane Iredale, η λέξη «πολυτάλαντη» είναι η πρώτη που σου έρχεται μυαλό…

Η ίδια η Iredale αποδίδει τις ικανότητες και τις δεξιοτεχνίες της στη μητέρα της: «Είχε μια εργατική ηθική που με κουράζει ακόμη και να τη σκέφτομαι!» λέει η μάστερ του μακιγιάζ. «Εργαζόταν με πλήρη απασχόληση, τα σαββατοκύριακα καθάριζε το σπίτι και έκανε διάφορες δουλειές σχετικές με τη διακόσμηση και ήταν άνθρωπος της λεπτομέρειας. Μάλιστα, τη θυμάμαι μια φορά ανεβασμένη στη στέγη του σπιτιού να ξύνει τα βρύα από τα κεραμίδια!»

Η Jane Iredale γεννήθηκε στο Βόρειο Λονδίνο της Αγγλίας και πήγε σχολείο στο Tottenham– «το οποίο και με έκανε να είμαι φανατική του Tottenham Hotspur [soccer] για μια ζωή Φιλόδοξη από το ξεκίνημα, μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, όπου εργάστηκε ως casting director στο J Walter Thompson. Στη συνέχεια, ίδρυσε μια εταιρεία παραγωγής κινηματογραφικών ταινιών, άρχισε να γράφει σενάρια κινηματογραφικών και θεατρικών σκηνών και κέρδισε το βραβείο Tony το 1986 για το musical Window in the Willows.

Η εμπειρία της Iredale στον κόσμο της ψυχαγωγίας έθεσε τις βάσεις για το επόμενο βήμα της σταδιοδρομίας της. «Είχα περάσει χρόνια εργασίας με γυναίκες, όπως για παράδειγμα η Susan Sarandon, η Glenn Close και η Sarah Jessica Parker, που η σταδιοδρομία τους εξαρτιόταν από την άψογη επιδερμίδα και συνειδητοποίησα ότι το βαρύ μακιγιάζ που χρησιμοποιούσαν για να καλύψουν τα προβλήματα του δέρματος έκαναν τα πράγματα χειρότερα», εξηγεί. «Άρχισα λοιπόν να σκέφτομαι μια λύση: ένα makeup με πραγματικά οφέλη για την επιδερμίδα. Επειδή η μόδα, η ευεξία, η ομορφιά και η προσωπική έκφραση ήταν τα ενδιαφέροντά μου, το άλμα στο μακιγιάζ ήταν μια πολύ φυσική εξέλιξη για μένα».

Ο νεαρή επιχειρηματίας ένωσε τις δυνάμεις της με έναν χημικό στο Los Angeles και μέχρι το 1994 είχαν το πρώτο τους προϊόν – μια πούδρα από ορυκτά μέταλλα, την amazing base – και έναν πελάτη. «Η εταιρεία ξεκίνησε με ένα «κλαψούρισμα», όχι με ένα μπαμ!» αστειεύεται η Iredale. Καθώς η φήμη της άρχισε να εξαπλώνεται από στόμα σε στόμα και η επιχείρηση μεγάλωσε, το ίδιο συνέβη και με την ανάγκη για χρήματα και εργατικό δυναμικό. Δανείστηκε από τους φίλους και την οικογένειά της μέχρι να μπορέσει να εξασφαλίσει αρκετή χρηματοοικονομική υποστήριξη από μια τράπεζα και ο τωρινός σύζυγός της άφησε τη σταδιοδρομία του στα οικονομικά προκειμένου να βοηθήσει στη διαχείριση της νεοσύστατης εταιρείας.

Στα χρόνια που μεσολάβησαν, η εταιρεία αναπτύχθηκε και από τη βάση της στη Μασαχουσέτη περιλαμβάνει πλέον περισσότερα από 400 προϊόντα, που διατίθενται σε 46 χώρες. Το κλειδί για την επιτυχία της είναι μια ασυμβίβαστη στάση απέναντι στα συστατικά: «Χρησιμοποιούμε πολλά φυτικά εκχυλίσματα, τα περισσότερα από τα οποία είναι βιολογικά πιστοποιημένα», εξηγεί η Jane. «Είμαι μια αχόρταγη κηπουρός, γι ‘αυτό αγαπώ να ανακαλύπτω βότανα που συνδυάζουν τον φυσικό αλλά και τον επιστημονικό κόσμο».

Η σειρά μακιγιάζ της, η οποία είναι ιδανική για καθημερινή χρήση, είναι υποαλλεργική και ευγενής σε συνθήκες όπως η ακμή, η ροδόχρους ακμή και το ευαίσθητο δέρμα. Δίνει ένα άψογο, μακράς διαρκείας φινίρισμα, χωρίς να ερεθίζει το δέρμα. Ως αποτέλεσμα, τα προϊόντα Jane Iredale βρίσκονται σε πολλά spas, σαλόνια ομορφιάς και ιατρικές κλινικές σε όλο τον κόσμο και είναι αποδέκτης μερικών από τα υψηλότερα βραβεία της βιομηχανίας.

Το 2014, η εταιρεία γιόρτασε την 20ή επέτειό της και πιστοποιήθηκε επίσης από το πρόγραμμα Coalition for Consumers Information on Cosmetics (CCIC) για το γεγονός ότι δεν γίνονται δοκιμές σε ζώα. Υπάρχει ένα ζήτημα που αγγίζει την καρδιά της δημιουργού: «Πάντα ένιωθα ότι τα ζώα συμβάλλουν τόσο πολύ στη ζωή μας που, αν μη τι άλλο, τους οφείλουμε σεβασμό», εξηγεί.

Λοιπόν, τις επόμενες δύο δεκαετίες τι να περιμένουμε να δούμε στα καταστήματα; «Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να κάνουμε ό, τι κάνουμε και να βελτιωνόμαστε όλο και περισσότερο», λέει η Iredale. «Θα συνεχίσουμε να διαδίδουμε τη φήμη μας διεθνώς και να μαθαίνουμε για καινούργιες αγορές που δεν έχουμε ακόμη ανακαλύψει. Με νέα συστατικά, νέες τεχνολογίες και νέους τρόπους πώλησής τους, αυτές θα είναι οι συναρπαστικές στιγμές!»

RECENT

RELATED