
Η Stella McCartney φέρνει το 80s glamour στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού
Στη δεύτερη μέρα της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι, η Stella McCartney παρουσίασε μια εκρηκτική συλλογή εμπνευσμένη από τη δεκαετία του ’80, μετατρέποντας έναν φανταστικό χώρο γραφείου στον τέταρτο όροφο ενός ουρανοξύστη σε ένα λαμπερό σκηνικό. Δίπλα της στην πρώτη σειρά βρέθηκαν εμβληματικές προσωπικότητες όπως η Kate Moss, η Cameron Diaz και η Brigitte Macron.
Από το Laptop στο… Lapdance
Η συλλογή, με τίτλο “from laptop to lapdance”, ήταν ένας ύμνος στη θηλυκότητα και την αυτοπεποίθηση. Μίνι φορέματα, τολμηρές μπότες πάνω από το μηρό, διάφανα καλσόν και αισθησιακές λεπτομέρειες κυριάρχησαν. Χορεύτριες pole dance με κρυστάλλινα κορμάκια περιστρέφονταν δίπλα σε φωτοτυπικά μηχανήματα, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα που έφερε στο προσκήνιο τον αέρα του ’80 με σύγχρονη ματιά. “Ήθελα να φέρω ξανά το sexy στοιχείο”, δήλωσε η McCartney στα παρασκήνια.
https://www.instagram.com/p/DG3kmmLMKhB/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
“Boom Boom” αισθητική και ηθική μόδα
Η συλλογή ακολούθησε την ανερχόμενη τάση “boom boom”, έναν όρο που περιγράφει τη δυναμική επιστροφή της πολυτέλειας και του εντυπωσιακού καταναλωτισμού των 80s, με power shoulders, έντονο κόκκινο και iconic μπότες. Η McCartney, εδώ και 25 χρόνια, παραμένει αφοσιωμένη στη βιωσιμότητα, αποφεύγοντας τη χρήση δέρματος, γούνας και φτερών. Στη νέα της συλλογή, το 96% των υλικών είναι βιώσιμα, με φορέματα διακοσμημένα με φυτικά sequins, τσάντες και μπότες από μανιτάρια (mycelium) και vegan δέρμα από σταφύλια και μήλα.
Πρόσφατα, η σχεδιάστρια αγόρασε πίσω το μερίδιο μειοψηφίας που κατείχε ο κολοσσός LVMH, επιστρέφοντας στην ανεξαρτησία της μετά από χρόνια συνεργασίας. Η McCartney, γνωστή και ως “the grocer” λόγω της καινοτομίας της στη μετατροπή οργανικών υλικών σε πολυτελή αξεσουάρ, συνεχίζει να διαμορφώνει το μέλλον της βιώσιμης μόδας.
https://www.instagram.com/reel/DG3PU1YMStU/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
The Row: Η πολυτέλεια της απλότητας
Την ίδια μέρα, ο οίκος The Row, των Mary-Kate και Ashley Olsen, κατέκτησε το κοινό με την απλότητα της αισθητικής του. Χωρίς φαντασμαγορικά σκηνικά και χωρίς social media κάλυψη – αφού το brand ζήτησε από τους καλεσμένους να μην αναρτούν περιεχόμενο – η παρουσίαση επικεντρώθηκε στην κομψότητα της λεπτομέρειας. Ένα απλό μπλε πουκάμισο, φορεμένο μισο-χωμένο μέσα από ένα παντελόνι, τόνισε πως η μόδα δεν είναι μόνο τα ρούχα, αλλά και το πώς τα φοράς.
Η συλλογή χαρακτηρίστηκε από μινιμαλιστικές γραμμές, oversized παλτό σε cocoon σιλουέτες, κασκόλ δεμένα με ιδιαίτερους τρόπους και ένα σιωπηλό αλλά δυναμικό luxury στοιχείο. Τα μοντέλα περπάτησαν ξυπόλητες, με μόνο ένα λεπτό καλσόν να καλύπτει τα πόδια τους, προωθώντας έναν πιο σιωπηλό, εκλεπτυσμένο τύπο πολυτέλειας που συνεχίζει να γοητεύει πολλές γυναίκες.
https://www.instagram.com/reel/DG3i1naKFC5/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
Μια εβδομάδα μόδας με ισχυρό μήνυμα
Η Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι φέτος απέδειξε πως η μόδα μπορεί να είναι ταυτόχρονα τολμηρή και βιώσιμη, glamorous αλλά και ηθική. Η Stella McCartney έφερε πίσω την αισθησιακή δύναμη του 80s, ενώ το The Row υπενθύμισε ότι η κομψότητα μπορεί να βρίσκεται στη λιτότητα. Το κοινό μήνυμα; Η μόδα εξελίσσεται, αλλά πάντα καταφέρνει να εμπνέει.
Cover Photo: Instagram/stellamccartney