
Η Sisley παρουσιάζει τη νέα της συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 με το «Denim For Two»
H Sisley επαναλανσάρει το denim
“Denim for Two”: Η καμπάνια της Sisley για τη νέα σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 αποτελεί φόρο τιμής στη στυλιστική κληρονομιά της μάρκας, και αφηγείται μια ιστορία ηδονισμού και έλξης μεταξύ δύο νέων ανθρώπων, που διαδραματίζεται σε μια βίλα στις Κάννες
Τρεβίζο, 14 Φεβρουαρίου, 2025 – Η Sisley, μια μάρκα lifestyle με ηδονιστικό πνεύμα, παρουσιάζει τη νέα της συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 με το «Denim For Two», μια καμπάνια φωτογραφημένη από τον φωτογράφο Sebastián Faena που αποτελεί φόρο τιμής στις καταβολές και τις αξίες της μάρκας.
«Κατασκευάζουμε τζιν από το 1968 και κάθε ζευγάρι είναι σχεδιασμένο για να το χαίρεται κανείς». Αυτό αναφέρεται στη νέα καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025. Δύο πρωταγωνιστές, μια ιστορία φτιαγμένη από 100% denim. Το μοντέλο Simona Kust από τη Σουηδία – που έκανε το ντεμπούτο της με τον Yves Saint Laurent – μαζί με τον Raphael Diogo – το μοντέλο από την Αμερική με βραζιλιάνικη καταγωγή και μεγάλες επιτυχίες στο Jiu-Jitsu – ενσαρκώνουν τη δυαδικότητα του denim της Sisley: δύναμη και αισθησιασμός, συγχρονισμός και διαχρονική γοητεία.
Το σκηνικό της καμπάνιας είναι η Villa Galaxie στις Κάννες, μια εμβληματική κατοικία από γυαλί και ατσάλι της δεκαετίας του 1960 με θέα στη Μεσόγειο Θάλασσα. Έτσι, η μάρκα επιστρέφει στις γαλλικές της καταβολές, φιλοξενείται σε μια εμβληματική τοποθεσία όπου η νεωτερικότητα συνδιαλέγεται με τη φύση, επαναλαμβάνοντας το θέμα της δυαδικότητας.
Η φωτογράφιση φέρει την υπογραφή του Sebastián Faena. Σκηνοθέτης και φωτογράφος από την Αργεντινή, γεννημένος το 1990, ο Faena έχει ήδη εργαστεί για μερικά από τα πιο διάσημα περιοδικά της βιομηχανίας της μόδας, όπως τα Vogue Italia, Harper’s Bazaar, Vanity Fair και V Magazine, με ένα βλέμμα ικανό να αφηγείται τη μόδα και κυρίως τις ιστορίες που τη διατρέχουν.
Η καμπάνια «Denim For Two» είναι η αρχή μιας νέας ιστορίας για τα denim της Sisley, που γεννήθηκε από την έρευνα του αρχείου και τη στυλιστική εξέλιξη της μάρκας. Για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 οι κώδικες των δεκαετιών του 1980 και του 2000 συγχωνεύονται σε μια σύγχρονη αισθητική: οι γραμμές έχουν εξελιχθεί, αλλά διατηρούν τις λεπτομέρειες της κληρονομιάς. Οι γυναικείες γραμμές είναι λεπτές, ίσιες αλλά και φαρδιές ή chino – για τους άνδρες οι επιλογές περιλαμβάνουν skinny, slim, regular και carrot γραμμές. Κάθε ένδυμα έχει σχεδιαστεί για να φοριέται με απόλυτη ελευθερία, είτε στην πόλη είτε στη φύση, είτε μόνο του είτε σε συνδυασμό με άλλα κομμάτια της συλλογής.
Η καμπάνια «Denim For Two» είναι η αφετηρία μιας στρατηγικής 360 μοιρών για την επιβεβαίωση του ρόλου του denim στο DNA της Sisley. Ένα μακροπρόθεσμο πρόγραμμα που θα παρουσιαστεί σε φυσικά και ψηφιακά μέσα, με ειδικές βιτρίνες στα καταστήματα-ναυαρχίδες και με ιδιαίτερη εστίαση τους πρώτους μήνες του 2025.