Ξεκινώντας με ένα δερμάτινο μπικίνι στο «One Million Years B.C.», η Raquel Welch έχτισε μια περίφημη καριέρα στη σόου μπίζνες, έγινε sex symbol και είχε έδωσε και μια κωμική πινελιά με το δικό της στιλ.
Ο θάνατός της επιβεβαιώθηκε από τον γιο της, Damon Welch.
Η επιτυχία της Welch στο Χόλιγουντ ξεκίνησε τόσο με μια αφίσα όσο και με την ταινία που άφησε εποχή το “One Million Years B.C.” (1966) ως γυναίκα των σπηλαίων, όπου πόζαρε σε ένα βραχώδες προϊστορικό τοπίο, φορώντας ένα κουρελιασμένο μπικίνι και τράβηξε τα φώτα της δημοσιότητας με την προκλητικό και σέξυ κορμί της. Ήταν 26. Είχαν περάσει τέσσερα χρόνια από τον θάνατο της Μέριλιν Μονρόε και η βιομηχανία χρειαζόταν μια θεά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Raquel Welch Fan (@raquelwelchfans)
Η Camille Paglia, η φεμινίστρια κριτικός, περιέγραψε την αφίσα ως «την ανεξίτηλη εικόνα μιας γυναίκας ως βασίλισσας της φύσης». Η Welch, συνέχισε, ήταν «μια λέαινα — άγρια, παθιασμένη και επικίνδυνα σωματική».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Raquel Welch Fan (@raquelwelchfans)
Όταν το Playboy το 1998 ανακήρυξε τις 100 πιο σέξι γυναίκες σταρ του 20ου αιώνα, η Welch ήταν στην τρίτη θέση — αμέσως μετά τη Marilyn Monroe και την Jayne Mansfield. Η Brigitte Bardot ήταν τέταρτη.
Οι κριτικοί ήταν συχνά αγενείς. Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας της, θαυμάστηκε δημόσια περισσότερο για την ανατομία της παρά για τις δραματικές της ικανότητες. Ονόμασε μάλιστα το βιβλίο της το 2010, ένα απομνημονευματικό και οδηγό αυτοβοήθειας, «Beyond the Cleavage».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Raquel Welch Fan (@raquelwelchfans)
Κέρδισε μια Χρυσή Σφαίρα για τον ρόλο της το 1973 “Οι Τρεις Σωματοφύλακες”. Ο χαρακτήρας της ήταν μια απελπιστικά χυδαία Γαλλίδα του 17ου αιώνα, διχασμένη ανάμεσα σε δύο ζωές — ως σύζυγος του ιδιοκτήτη και μοδίστρα της βασίλισσας.
Παρά την καριέρα που βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό στο σεξουαλικό αποτέλεσμα, και αρνήθηκε επανειλημμένα να εμφανιστεί γυμνή στην οθόνη. «Προσωπικά, πάντα μισούσα να νιώθω τόσο εκτεθειμένη και ευάλωτη» σε ερωτικές σκηνές, έγραψε στα απομνημονεύματά της, σημειώνοντας ότι ακόμη και όταν εμφανίστηκε σε μια περίφημη ταινία Merchant Ivory («The Wild Party», 1975), οι σκηνοθέτες, την πίεσαν να κάνει μια γυμνή σκηνή κρεβατοκάμαρας, χωρίς αποτέλεσμα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Raquel Welch Fan (@raquelwelchfans)
«Σίγουρα έχω χρησιμοποιήσει το σώμα μου και το sex appeal ου προς όφελος στη δουλειά μου, αλλά πάντα εντός ορίων», είπε. Αλλά, πρόσθεσε, «επιφυλάσσω κάποια πράγματα για την προσωπική μου ζωή και δεν πωλούνται».
Η Welch παντρεύτηκε και χώρισε τέσσερις φορές. Μετά τον Welch, οι σύζυγοί της ήταν ο Patrick Curtis (1969-72), ένας παραγωγός. André Weinfeld (1980-90), Γάλλος σκηνοθέτης και παραγωγός. και ο Richard Palmer (1999-2008), εστιάτορας.
Εκτός από τον γιο της, έχει μια κόρη της, Tahnee Welch, και έναν αδερφό, τον Jimmy Tejada.
Στα τέλη της δεκαετίας του ’70, εξακολουθούσε να ακολουθείται από φωτογράφους και οι δημοσιογράφοι συνέχιζαν να σχολιάζουν την εμφάνισή της. Το 2001, απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τη μόδα και το στιλ σε μια συνέντευξη της στους Los Angeles Times.
«Το στιλ πρέπει να έχει ουσία», είπε. «Πρέπει να έχει φωτιά». Επαινώντας τη συνέργεια, το ένστικτο, τη φαντασία και τη στάση απέναντι στη μόδα και τις επιταγές των περιοδικών μόδας, κατέληξε, «Είναι να είσαι ο εαυτός σου επίτηδες».