Skip to main content
moschino 70584996

Η Moschino λανσάρει την πρώτη συλλογή και καμπάνια του Adrian Appiolaza “μια καθημερινή στιγμή ευτυχίας”

Η Moschino ξεκινά ένα νέο κεφάλαιο.

Η ναυαρχίδα του ιταλικού ομίλου μόδας Aeffe κυκλοφόρησε τις πρώτες επίσημες εικόνες του νέου της στυλ, με εγκέφαλο τον Adrian Appiolaza, ο οποίος διορίστηκε δημιουργικός διευθυντής του Moschino στις αρχές της χρονιάς. Ο Αργεντινός σχεδιαστής ξεκινά την πρώτη του διαφημιστική καμπάνια για το Moschino στις 17 Ιουλίου και η πρώτη συλλογή που έχει σχεδιάσει για την ετικέτα θα είναι διαθέσιμη στο κατάστημα την ίδια μέρα. Η συλλογή ‘0’ της Appiolaza, για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2024-25, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Μιλάνο τον Φεβρουάριο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Moschino (@moschino)

Είναι ένα σημαντικό νέο ξεκίνημα τόσο για τον Appiolaza όσο και για την Moschino, που αναδύεται από μια μακρά μεταβατική περίοδο που χαρακτηρίζεται από αρκετές αξιοσημείωτες στιγμές. Η πρώτη ήταν η αποχώρηση του Τζέρεμι Σκοτ ​​τον Μάρτιο του 2023, μετά από 10 χρόνια ως δημιουργικός διευθυντής. Ο διάδοχος του Σκοτ, Νταβίντε Ρεν, διορίστηκε τον Οκτώβριο του 2023, αλλά δυστυχώς πέθανε στις 10 Νοεμβρίου 2023, λίγες μόνο ημέρες αφότου ανέλαβε την ευθύνη του στυλ στο Moschino.

Ο νέος δημιουργικός διευθυντής Appiolaza έγινε μέλος της Moschino τον Ιανουάριο και είχε μόλις έξι εβδομάδες για να σχεδιάσει την πρώτη του συλλογή, αλλά κατάφερε να οδηγήσει το brand σε μια νέα αισθητική κατεύθυνση διατηρώντας την ταυτότητά της. Η πρώτη συλλογή του Appiolaza περιλάμβανε πολλές αναφορές στα χαρακτηριστικά στοιχεία του Moschino, όπως εμφανίσεις trompe l’oeil, τζιν, πέρλες, πουά και σύννεφα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Moschino (@moschino)

Οι ιδιόρρυθμες λεπτομέρειες και οι διασκεδαστικές ανατροπές αφθονούν επίσης, μαζί με διάφορες statement εμφανίσεις. Για να μην αναφέρουμε αξεσουάρ, όπως τσάντες σε σχήμα ψωμιού που αναφέρονται στη γαλλική μπαγκέτα και τη μιλανέζικη μικέτα. Ο Appiolaza άντλησε την έμπνευσή του από τα αρχεία της δισκογραφικής και κατάφερε να ξανασυλλάβει το πνεύμα του ιδρυτή Franco Moschino, δημιουργώντας σκηνοθετικές, άκρως μοντέρνες εμφανίσεις με νέους τόμους. Κάθε αντικείμενο φαίνεται να λέει τη δική του ιστορία, πολύ μακριά από τετριμμένα προϊόντα με λογότυπα.

«Είμαι πολύ χαρούμενος με τη δουλειά που κάνει ο Adrian για να δώσει στη Moschino μια νέα αισθητική και ταυτότητα προϊόντος, με απόλυτο σεβασμό για το αυθεντικό, πρωτότυπο πνεύμα της ετικέτας. Όταν παρουσιάσαμε τη συλλογή «0» τον Φεβρουάριο, και στη συνέχεια στο show που διοργανώσαμε από κοινού τον Ιούνιο, συνειδητοποιήσαμε ότι υπήρχε μεγάλος ενθουσιασμός μεταξύ των διεθνών αγοραστών, οι οποίοι ενδιαφέρονται εξαιρετικά για τη νέα κατεύθυνση που ακολουθεί η δισκογραφική». δήλωσε ο εκτελεστικός πρόεδρος της Aeffe Massimo Ferretti, μιλώντας στο FashionNetwork.com.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Moschino (@moschino)

Η συλλογή θα διανεμηθεί μέσω των 51 καταστημάτων monobrand της Moschino σε όλο τον κόσμο, καθώς και μέσω σχεδόν 300 πολυεμπορικών καταστημάτων λιανικής. «Έχουμε υψηλές προσδοκίες για τις δυνατότητες ανάπτυξης της εταιρείας και ήδη αρχίζουμε να βλέπουμε τους πρώτους καρπούς της νέας μας κατεύθυνσης», δήλωσε ο Ferretti.

Για να υπογραμμίσει αυτή τη σημαντική συγκυρία, η Moschino σχεδιάζει να ανοίξει δύο καταστήματα τον Σεπτέμβριο. Ένα στο Galeries Lafayette στο Παρίσι, που παρουσιάζει μια επιλογή από εμφανίσεις από τη συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024-25. Το άλλο κατάστημα, μέσα στο κεντρικό υποκατάστημα του πολυκαταστήματος Lotte στη Σεούλ της Νότιας Κορέας, θα είναι αφιερωμένο στο Tie Me Bag, ένα νέο προϊόν που θέλει να τονίσει η Moschino.

Cover Photo: Instagram/moschino

RELATED