Skip to main content
likewomangr elle fanning beauty 362074a9

Η λάμψη της Elle Fanning στο κόκκινο χαλί οφείλεται σε αυτό το προϊόν ομορφιάς και στοιχίζει μόνο 14 ευρώ

Βλέποντας φωτογραφίες όλων των διασήμων που πέρασαν από το κόκκινο χαλί στις Χρυσές Σφαίρες που πραγματοποιήθκαν τις προηγούμενες μέρες, φανταζόμαστε ότι οι υπέροχες εμφανίσεις ομορφιάς είναι αποτέλεσμα πολύ ακριβών προϊόντων.

Άλλωστε, οι διασημότητες έχουν πρόσβαση στους πιο ταλαντούχους και διάσημους makeup και hair artists, πολυτελείς θεραπείες περιποίησης και προϊόντα υψηλής ποιότητας όταν προετοιμάζονται για τα βραβεία. Ωστόσο, είχαμε και ένα full face της L’Oréal Paris στο κόκκινο χαλί, κάνοντας  την Elle Fanning, να είναι η απόδειξη ότι όλοι μπορούν να εκτιμήσουν το καλό drugstore μακιγιάζ.

Η σταρ του ”A Complete Unknown” και ambassador της μάρκας L’Oréal, συνδύασε το Balmain φόρεμά της με το animal print μπούστο, με ένα τσόκερ Cartier και ένα κλασσικό σινινιόν. Από το cat-eye και μέχρι το απαλό κόκκινο χείλος, το κλασικό glam της Fanning συμπλήρωνε τέλεια τα vintage vibes του φορέματος. Αλλά αυτό που έκλεψε τις εντυπώσεις ήταν η λαμπερή της επιδερμίδα, χάρη στο viral L’Oréal Paris True Match Lumi Glotion, που έδωσε στο μακιγιάζ μια μοντέρνα, φρέσκια αίσθηση.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Elle Fanning (@ellefanning)

Το Lumi Glotion κοστίζει λιγότερο απο 20€, και είναι μια ενυδατική κρέμα με χρώμα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως skin tint, highlighter ή bronzer ανάλογα με την απόχρωση που θα επιλέξετε. Έχει ένα διακριτικά λαμπερό φινίρισμα που ενισχύει αμέσως τη λάμψη του δέρματός σας χωρίς να είναι πολύ γυαλιστερό. Για να δημιουργήσει το look της Fanning, η makeup artist Erin Ayanian Monroe χρησιμοποίησε την απόχρωση Fair ως highlighter, εφαρμόζοντάς την στα ψηλά σημεία του προσώπου της ηθοποιού – στα ζυγωματικά της και στη γέφυρα της μύτης της.

Με περισσότερες από 30.000 αξιολογήσεις αγοραστών πέντε αστέρων, το Lumi Glotion είναι το νούμερο ένα highlighter προσώπου με τις περισσότερες πωλήσεις —και είναι εύκολο να καταλάβουμε γιατί. Ανάμεσα στην ευελιξία, την προσιτή τιμή, την ελαφριά, άνετη αίσθηση και το εκπληκτικό φινίρισμα, η λίστα με τα σημεία πώλησης είναι μεγάλη. Είναι το «must-have» προϊόν που πρέπει όλες να έχετε στο νεσσεσέρ σας. 

Το συγκεκριμένο προϊόν έχει περισσότερες από 300 εκατομμύρια αναρτήσεις στο TikTok, και έχει επίσης τη σφραγίδα έγκρισης από διασημότητες όπως η Bella Hadid και η Kendall Jenner.

Μήπως ήρθε η ώρα να αποκτήσετε και εσείς το λαμπερό δέρμα των A-listers;

cover photo Instagram/@ellemaryfannings

Ως φοιτήτρια του Πολιτικού Τμήματος της Νομικής στο ΕΚΠΑ , ενδιαφέρομαι πολύ για τα τοπικά και τα διεθνή θέματα, όμως μπορώ να ομολογήσω πως η μεγάλη μου αγάπη, ήταν ανέκαθεν η «γυναίκα» και ο,τι συμπεριλαμβάνει αυτή, ομορφιά, καλαισθησία, περιποίηση. Από μικρή διάβαζα πολλά βιβλία και έγραφα ποιήματα, στίχους και κείμενα γιατί αυτό με βοηθούσε να εκφράζομαι. Έτσι, το γράψιμο έγινε για εμένα τρόπος ζωής, μια συνήθεια που αδυνατώ να αποχωριστώ.

RECENT

RELATED