Η κόρη του Jude Law, Iris, λανσάρει την πρώτη της καμπάνια…
Η 16χρονη είναι το νέο πρόσωπο της Burberry Beauty
Γράφει η Γιώτα Πετσιώτη
Η Iris Law, κόρη των ηθοποιών Jude Law και Sadie Frost, λανσάρει την πρώτη της καμπάνια ως το νέο πρόσωπο της Burberry Beauty.
Η 16χρονη έκανε το ντεμπούτο της στο modeling πέρυσι για λογαριασμό της Teen Vogue και του Miu Miu’s Resort lookbook, αλλά η επικείμενη εκστρατεία για το Burberry Beauty Liquid Lip Velvet σηματοδοτεί την πρώτη μεγάλη παγκόσμια προβολή της αλλά και το ντεμπούτο της στη φωτογράφηση για προϊόντα ομορφιάς.
Η Law είναι φτιαγμένη από πάστα modeling. Καθώς οι γονείς της είναι εξοικειωμένοι με την κάμερα, ο μεγαλύτερος αδελφός της Rafferty είναι αναμεμειγμένος με το Select Model Management και η νονά της είναι, πέραν όλων, η Kate Moss, η οποία υπήρξε πρέσβειρα της Burberry για χρόνια.
«Ασχολούμαι με το modeling για λιγότερο από ένα χρόνο, τώρα», λέει η Law. «Πάντα μου κινούσε το ενδιαφέρον η διαδικασία αλλά και η ανάμιξή μου είτε πίσω είτε μπροστά από την κάμερα, αλλά εγώ μόλις πρόσφατα άρχισα να σκέφτομαι σοβαρά για αυτό».
Φυσικά, η Law δεν είναι η μόνη απόγονος διάσημων που ταράζει τα νερά στη βιομηχανία της μόδας. Το ίδιο συμβαίνει και με τους Anais Gallagher,Lily Rose Depp και Lila Grace Moss Hack, οι οποίοι έχουν όλοι πρωταγωνιστήσει σε πρόσφατες αξιόλογες φωτογραφήσεις και καμπάνιες.
Η συλλογή Burberry’s Liquid Lip Velvet περιλαμβάνει 14 αποχρώσεις του κρεμώδους ματ χρωματιστού κραγιόν.
«Τα είδη μακιγιάζ πρώτης ανάγκης αλλάζουν πολύ τακτικά», εξηγεί η Law. «Συνήθως εγώ δεν το σκέφτομαι, αλλά τα προϊόντα απλώς πηγαινοέρχονται λόγω της τακτικής χρήσης που τους κάνω. Αυτό τον καιρό τα πιθανά είναι lip balm, sheer concealer, πούδρα, ρουζ, mascara, περίγραμμα και κάποια υγρά χρώματα στα χείλη».
Στην ηλικία των 16 ακριβώς, μπορεί να είναι κάτι σαν αρχάρια στην ομορφιά, αλλά ξέρει ήδη τη σημασία μιας καλής ρουτίνας περιποίησης της επιδερμίδας.
«Προσπαθώ να διατηρώ το πρόσωπό μου πραγματικά ενυδατωμένο – το πλένω πρωί και βράδυ και στη συνέχεια το ενυδατώνω», λέει. «Έχω βρει αυτό που λειτουργεί καλύτερα για μένα: είναι το μπλε φως προσώπου. Νομίζω ότι κάνει τη διαφορά και τα αποτελέσματα συνήθως διαρκούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα».
Εκτιμά, επίσης, τις μεταμορφωτικές ιδιότητες του make-up.
«Το καλύτερο πράγμα σχετικά με το make-up είναι ότι σας βοηθά να αισθάνεστε καλύτερα εκείνες τις δύσκολες μέρες που μπορεί να νιώθετε ότι φαίνεστε απαίσια. Το αγαπημένο μου κομμάτι είναι το τελετουργικό της εφαρμογής του, την οποία βρίσκω κατευναστική και ικανοποιητική», λέει. «Συνήθως, δεν φοράω κραγιόν και σκιά ματιών ταυτόχρονα. Επίσης, αποφεύγω το βαρύ make-up με την πολύ μεγάλη κάλυψη, καθώς μου αρέσει το δέρμα μου να δείχνει φωτεινό και δροσερό».
Η συλλογή βγαίνει στην αγορά αυτές τις μέρες και τα προϊόντα της θα είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα της Burberry’s, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα Burberry σε όλο τον κόσμο.