Skip to main content
jennifer aniston 0501451c

Η Jennifer Aniston μιλάει για την εμμηνόπαυση και πώς «επηρεάζει» τη ζωή και τη δουλειά της

H Jennifer Aniston ήταν αναζωογονητικά ειλικρινής σχετικά με την εμπειρία της με την εμμηνόπαυση, δίνοντας μια ειλικρινή εικόνα για το πώς την έκανε να νιώθει και τι θα ήθελε να γνωρίζει εκ των προτέρων.

Ο αστέρας του Morning Show μίλησε στο The Hollywood Reporter αυτή την εβδομάδα σε μια γεμάτη αστέρια συνέντευξη, με άλλους A-listers, όπως η Naomi Watts, η Jodie Foster, η Nicole Kidman, η Sofia Vergara, η Brie Larson και η Anna Sawai.

Σχετικά με το θέμα της εμμηνόπαυσης, η Jennifer παραδέχτηκε ότι θα ήταν ωραίο να είχε πρόσθετες πληροφορίες για το τι να περιμένει πριν το περάσει η ίδια.

Συγκεκριμένα δήλωσε: «Αυτό πηγαίνει πίσω στο: “Για ποιο πράγμα θα ήθελε ο προηγούμενος εαυτός σου κάποιον για να σε προετοιμάσει;” Αυτό θα ήταν μια ωραία πληροφορία, επειδή το παρακολουθείτε στα τυφλά, όπως, κάποιος εξωγήινος κυριεύει το σώμα σας και δεν έχει νόημα να σας επηρεάσει στη ζωή σας.

Και πρόσθεσε: “Και όλα εξαρτώνται από το πότε το πέρασε η μαμά σου, κάτι που δεν το ήξερα. Και βοηθάει να έχω αυτές τις πληροφορίες. Εντάξει, ας μην το συζητάμε…”

Η Jennifer είχε μια απίστευτη καριέρα δεκαετιών και δεν είναι μόνο μια βραβευμένη ηθοποιός, αλλά τα τελευταία χρόνια έχει αφήσει το σημάδι της και στη βιομηχανία της ομορφιάς, με τη σειρά περιποίησης μαλλιών LolaVie, η οποία υπερηφανεύεται για τη χρήση συστατικών φυσικής προέλευσης και τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη LolaVie (@lolavie)

Η γκάμα προϊόντων της LolaVie περιλαμβάνει σαμπουάν, κοντίσιονερ, θεραπείες, έλαια και μια πάστα για τα μαλλιά που κυκλοφόρησε πρόσφατα. Το κλειδί για την επιτυχία της LolaVie είναι η δέσμευσή της στα φυσικά συστατικά, ένας παράγοντας που η Jennifer είχε τονίσει προηγουμένως ως κρίσιμο κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στο Forbes.

«Τα συστατικά μας είναι φυσικά – αυτό ήταν ένα πραγματικά μεγάλο κομμάτι αυτού που έπρεπε να είναι μέρος του προϊόντος μας και ήταν επίσης αποτελεσματικό”, εξήγησε. Η ανάπτυξη της μάρκας ήταν εντυπωσιακή, με συνεργασίες συμπεριλαμβανομένου του πρώτου της λιανοπωλητή Ulta Beauty και, πιο πρόσφατα, της διαθεσιμότητας σε όλα τα καταστήματα της Credo και στο διαδίκτυο.

Cover Photo: Instagram/jenniferaniston

RECENT

RELATED