Η Heidi και η Leni Klum δείχνουν ότι η Intimissimi είναι ένα brand για όλες τις γυναίκες
Η Heidi Klum και η κόρη της Leni είναι τα νέα πρόσωπα του lingerie label Intimissimi.
Η Intimissimi είναι ένα brand σχεδιασμένο από γυναίκες – για γυναίκες. Ένα brand που συνοδεύει και στηρίζει τις γυναίκες σε κάθε στάδιο της ζωής τους.
Από τη συναρπαστική επιλογή του πρώτου σουτιέν μέχρι κάθε στιγμή που τα εσώρουχα τις κάνουν να αισθάνονται δυνατές, γεμάτες αυτοπεποίθηση και αισθησιασμό. Η Intimissimi σημαίνει ομορφιά, ντιζάιν και εφαρμογή. Ταυτόχρονα, το ιταλικό brand γιορτάζει τη μοναδικότητα κάθε γυναίκας σε όλες τις πτυχές της. Οι συλλογές είναι φτιαγμένες για όλες τις προσωπικότητες, τις ανάγκες και τα σώματα, ώστε κάθε γυναίκα να αισθάνεται άνετα.
Η Intimissimi προχωρά με μία νέα καμπάνια με πρωταγωνίστριες την εντυπωσιακή Heidi Klum και τη μεγαλύτερη κόρη της Leni ως icons της αυτοπεποίθησης, της χαράς της ζωής και της αγάπης μεταξύ μητέρας και κόρης.
Μαζί η Heidi και η Leni δείχνουν ότι η Intimissimi είναι ένα brand για όλες τις γυναίκες. Ανεξάρτητα ηλικίας, φόρμας και στυλ. Οι δύο τους αντιπροσωπεύουν τον ισχυρό δεσμό μεταξύ μητέρας και κόρης, αλλά και την άνευ όρων αγάπη, φιλία και στήριξη.
Η Heidi Klum είναι ένα επιτυχημένο μοντέλο, παρουσιάστρια, παραγωγός, επιχειρηματίας και μητέρα τεσσάρων παιδιών. Η 18χρονη κόρη της, Leni, κατακτά και εκείνη τον κόσμο της μόδας με εξώφυλλα σε διεθνή περιοδικά και παρουσία σε events.
Η ιδέα πίσω από το τηλεοπτικό σποτ ήταν να φανούν πώς είναι πραγματικά οι δυο τους. Το κοινό έχει την εντύπωση μίας “behind the scenes” ματιάς και των δύο προσωπικοτήτων σε μία φωτογράφηση. Η Leni αρχίζει να παίζει την ιταλική όπερα ‘’Barbiere di Siviglia’’ ως σύνδεσμος με την ιταλική κληρονομιά του brand και επίσης ως σύνδεση με το ‘’the Art of Italian lingerie’’. Αισθάνονται ελεύθερες, χαρούμενες και με αυτοπεποίθηση, αλληλοεπιδρούν με παιχνιδιάρικο και θετικό τρόπο. Σαν μητέρα και κόρη. Σαν δύο γυναίκες που διασκεδάζουν μαζί φορώντας τα αγαπημένα τους lingerie sets.
Την καμπάνια υπογράφει ο Thomas Hayo, γυρίστηκε στο Λος Άντζελες και θα ξεκινήσει στην Ελλάδα στις 24 Οκτωβρίου 2022.
Τα προϊόντα που απεικονίζονται στην καμπάνια αποτελούν μέρος της basic lace collection δαντέλας (Leni) και της σειράς Pretty Flower (Heidi), της δίχρωμης iconic σειράς της Intimissimi.
Στην καμπάνια η Heidi Klum φοράει:
– Σουτιέν Sofia, ελαφρώς ενισχυμένο balconette σουτιέν. Διαθέσιμο έως cup F.
– Τρίγωνο σουτιέν Lara, χωρίς ενίσχυση και χωρίς μπανέλα.
– Balconette σουτιέν Giorgia, ενισχυμένο και με μπανέλα.
Η Leni Klum, αντ’ αυτού, φοράει τα δαντελένια σουτιέν μας:
– Balconette σουτιέν Elena με μπανέλα και ημιενισχυμένες cups που παρέχουν απαλή στήριξη και φυσικό εφέ. Έως cup F.
– Τρίγωνο σουτιέν Lara, χωρίς ενίσχυση και χωρίς μπανέλα.
#intimissimicares project: Διαφάνεια
«Η βελτίωση είναι μέρος της κουλτούρας μας. Αυτή είναι η άποψή μας για τη βιωσιμότητα.»