Ολοκληρώθηκε η 35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ, στον Πειραιά με την παρουσίαση καταπληκτικών συλλογών Ελλήνων σχεδιαστών, αγαπημένων fashion brands και με το πολυαναμενόμεο fashion show του θρυλικού designer John Richmond.
Ο Πειραιάς ήταν το ιδανικό σκηνικό για το 35th Athens Fashion Week με την πόλη να συνδυάζει το ιστορικό της λιμάνι με την απαράμιλλη ενέργεια της σύγχρονης δημιουργικότητας. Και αυτή τη σεζόν η Εβδομάδα Μόδας, εκτός από ένα σημαντικό πολιτιστικό γεγονός, αποτέλεσε και ένα χώρο δικτύωσης για επαγγελματίες του κλάδου και προσέφερε ευκαιρίες για τη δημιουργία νέων συνεργασιών.
Η τέταρτη μέρα της 35ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας, ξεκίνησε με τις δημιουργίες του fashion brand 4Tailors και με την SS’25 Collection με τίτλο “Melted Ice Cream” μια συλλογή εμπνευσμένη από τις δροσερές, αναζωογονητικές αποχρώσεις του αγαπημένου καλοκαιριού. Κάθε σχέδιο αντανακλά τη δέσμευσή για καθαρές γραμμές, premium υφάσματα και προσεγμένη δεξιοτεχνία, ιδανικό για τη δημιουργία μιας εκλεπτυσμένης αλλά χαλαρής καλοκαιρινής γκαρνταρόμπας. Το “Melted Ice Cream” είναι το σημείο όπου η απλότητα «λιώνει» σε στυλ, προσφέροντας βασικά στοιχεία που προορίζονται για να τα ζήσεις, να τα ξαναφαντάσεις και να τα αγαπήσεις.
Στην συνέχεια, ακολούθησαν οι δημιουργίες της Chrysanthi Farmaki Creations με τη Spring/Summer ’25 συλλογή “Exotic Elegance”. Η συλλογή αποτελεί μια απαλή και πολύχρωμη γιορτή της φύσης, εμπνευσμένη από την ομορφιά και την ποικιλία των εξωτικών πουλιών. Συνδυάζει την κομψότητα και την ανεμελιά της ανοιξιάτικης και καλοκαιρινής σεζόν προσφέροντας εντυπωσιακά κομμάτια που αγκαλιάζουν την θηλυκότητα και την αυτοπεποίθηση.
O Stratos Eleftheriou/ISSI παρουσίασε τη Spring/Summer ’25 συλλογή “Cyber Couture”. Το brand ISSI από την ελληνική λέξη «ΙΣΣΟΙ» («Ισότητα») προσδιορίζεται ως ένα brand γνωστό για τα τολμηρά και πειραματικά του σχέδια, δημιουργώντας avant-garde, διαχρονικά ανδρικά ρούχα και όχι μόνο. Η σχεδιαστική του φιλοσοφία έχει τις ρίζες του στον πειραματισμό και την τολμηρή καλλιτεχνική έκφραση, συχνά εμπνευσμένη από γεωμετρικά σχήματα και αντισυμβατικές φόρμες. H συλλογή Cyber Couture μόνο με άσπρο και μαύρο χρώμα με προσαρμοσμένα σακάκια, πρωτοποριακά παλτό και παντελόνια urban αισθητικής που συχνά συνδυάζουν το casual-chic με στοιχεία μοντέρνας goth και street κουλτούρας.
Η μοναδική Daphne Valente παρουσίασε τη συλλογή “Living Sculpture”. Η Δάφνη Βαλέντε αποκαλείται «η γλύπτρια της μόδας», γιατί πλάθει τα πλισέ υφάσματα της επάνω στο σώμα, δημιουργώντας μια μοναδική, σύγχρονη Ελληνική αισθητική, παρουσιάζει την διαχρονική της συλλογή “Living Sculpture” στα πλαίσια της Athens Fashion Week.
Εμπνέεται από τους γλύπτες του 20ου αιώνα όπως τον Rodin, τον Giacometti και τον Calder προσθέτοντας στα πλισέ της έντονα τρισδιάστατα στοιχεία, σε μια παλέτα από βαθιά χρώματα που παραπέμπουν σε ορυκτά.
Η μέρα έκλεισε με τον διάσημο Βρετανό σχεδιαστή μόδας, που ο οίκος του έχει βάση στην Ιταλία John Richmond όπου παρουσίασε τη Spring/Summer ’25 συλλογή. Ο John Richmond που έχει έντονες επιρροές από τη μουσική και έχει ντύσειο μεταξύ άλλων τον George Michael, David Bowie, Mike Jagger, Madonna, μετά την επίδειξή του δήλωσε ότι το ATHENS FASHION WEEK είναι εφάμιλλο του MILAN FASHION WEEK.
H συλλογή ενσωματώνει την ενέργεια και το χάος μιας υπόγειας ζωής, γεμάτης ενέργεια, αποτυπώνοντας την αίσθηση ότι το παλιό είναι ξανά νέο. Αντλώντας έμπνευση από μια ατελείωτη προσωπική εξερεύνηση υποκουλτούρων, η συλλογή είναι ένας ζωντανός εορτασμός των στοιχείων που έχουν καθορίσει τον John Richmond. Από το εσωτερικό του χώρου, αφίσες από την μουσική σκηνή του Λονδίνου των late ’70s να κοσμούν τους τοίχους, ως αναφορά σε μέρη όπως τα Blitz και Cha Cha Club. Η κίνηση του Northern Soul από εκείνη την εποχή έδωσε την έμπνευση για τα ψηλόμεσα φαρδιά παντελόνια, τις στενές πλεκτές αμάνικες μπλούζες και τις διακοσμημένες σαλοπέτες του bomber jacket της σεζόν.
Η επιρροή των ’80s αφήνει τη θέση της στην rave κουλτούρα, με αφίσες για το acid house club Shoom και την αυθεντική τέχνη του Peter Saville για το Hacienda. Η δεκαετία του ’80 μας δίνει Punk και New Wave σιλουέτες με υπερβολικούς ώμους, DIY φούστες, ακόμα και κιλτ, προσαρμόζοντας στιλιστικά στοιχεία από μια αντιθεσμική αισθητική που προάγει μια ιδεολογία αντίστασης.
Τα αξεσουάρ παίζουν σημαντικό ρόλο, με δερμάτινα σουτιέν πολλαπλών κορδονιών, DIY μαντήλια που κλείνουν με κλιπ, πολυτελή ασημένια κουβανέζικα κολιέ, πλατφόρμες με φούντες, loafers και γυαλιστερά λουστρίνια με προσωπικότητα.
Αυτή η συλλογή είναι βαθιά προσωπική, μια νοσταλγική εικόνα του Μάντσεστερ του John Richmond, όταν οι Joy Division ήταν έτοιμοι να κυκλοφορήσουν το εμβληματικό τους EP Unknown Pleasures. Για την περίσταση, ο Richmond συνεργάστηκε με τον Peter Hook στη σύνθεση κομματιών από ντραμς και συνθεσάιζερ δημιουργώντας ένα μουσικό κομμάτι που λειτουργεί ως ηχητική συνοδεία για την επίδειξη. Αυτή η οπτικοακουστική αναφορά είναι μια καθοριστική στιγμή για τη μάρκα, ωθώντας τον John Richmond σε μια νέα κατεύθυνση, αντλώντας έμπνευση από την ιστορία του.
Η Πέτρινη Αποθήκη, με την ατμοσφαιρική και μοντέρνα αίσθηση της βιομηχανικής αρχιτεκτονικής, λειτούργησε ως το ιδανικό σκηνικό για την παρουσίαση της νέας συλλογής του John Richmond, η οποία αποπνέει μία μοναδική αίσθηση δυναμισμού και εκλεπτυσμένης ατίθασης κομψότητας. Η επίδειξη μόδας προσέφερε στους παρευρισκόμενους μία μοναδική εμπειρία, με εκπληκτικά μοντέλα να παρελαύνουν πάνω στην πασαρέλα, ενώ το στυλ της εκδήλωσης συνδύασε τη λάμψη των haute couture δημιουργιών με την αίσθηση της επανάστασης του σύγχρονου streetwear. Ο αγαπημένος τραγουδιστής Κώστας Μαρτάκης ήταν αυτός που έκλεισε το fashion show κλέβοντας τις εντυπώσεις.
Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος από προσωπικότητες του χώρου της μόδας, των τεχνών και του θεάματος, που απόλαυσαν τη μαγευτική ατμόσφαιρα και εντυπωσιάστηκαν από την υψηλή ποιότητα και τη δημιουργική τόλμη του John Richmond. Η μουσική, οι φωτισμοί και το στυλ του χώρου συνέθεσαν ένα σκηνικό που παρέπεμπε σε έναν κόσμο γεμάτο ένταση, δημιουργικότητα και αισθητική αριστεία.
Μετά το τέλος του fashion show ακολούθησε closing party που έλαβε χώρα στο Cloud 9, του Nice n Easy Group στο Piraeus Tower με εκλεκτούς καλεσμένους, με ειδυλλιακή θέα στο λιμάνι του Πειραιά, με εύγευστα εδέσματα που προσέφερε το Cloud 9, ξεσηκωτική μουσική από την Μάγκυ Χαραλαμπίδου υπό τις προτάσεις του ίδιου του John Richmond, πολύ χορό και κέφι.
Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AFW: Ρόη Αποστολοπούλου, Μιμή Ντενίση, Σάσα Σταμάτη, Κώστας Μαρτάκης, Μαρία Σολωμού, Μεντε Φουερτε, Μαίρη Φιξ, Γιώργος Τσαλίκης, Ειρήνη Νικολοπούλου, Περικλής Κονδυλάτος, Ραμόνα Βλαντή, Έβελιν Καζαντζόγλου, Χρυσιάννα Ανδριοπούλου, Δέσποινα Μοιραράκη, Αλέξης Παππάς, Μάνος Πίντζης Marsheaux και πολλοί άλλοι.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στήριξε το σημαντικό έργο της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για τον σκοπό αυτό.
Το Fashion Design Project αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας με θέμα τα χρώματα της θάλασσας στο mail της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Το θέμα αποτελεί έμπνευση από τον φιλανθρωπικό οργανισμό που στηρίζει η διοργάνωση την Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε ταλαντούχους ανθρώπους που επιθυμούν να κάνουν το ντεμπούτο τους ως ανερχόμενοι σχεδιαστές μόδας. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.
Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Ιταλία το Vogue Italia, από την Μέση Ανατολή το L’Officiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harper’s Bazaar και το Elle και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine. Επίσης, την εκδήλωση παρακολούθησαν buyers από το Παρίσι, την Βιέννη και την Βαρκελώνη.
Εκτός της τηλεόρασης, η 35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας είχε δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming της glomex, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/ αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Κεντρική παρουσιάστρια ηταν η Κωνσταντίνα Σωτήριου, το διάσημο μοντέλο που διακρίθηκε αναμεσά στις 21 ομορφότερες γυναίκες στον κόσμο ενώ τον παλμό του backstage εδινε η influencer Σίββυλα Βασιάδη.
Χορηγοί της 35ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας ήταν:
New Designers Awards by Georg Jensen. Η νέα συλλογή Vivianna Celebration επαναλανσάρει φέτος το χειμώνα ορισμένα από τα πιο εμβληματικά κοσμήματα της Vivianna Torun για τον οίκο Georg Jensen, τιμώντας το πρωτοποριακό πνεύμα της. Με αυτή την ξεχωριστή συλλογή έρχεται να στηρίξει τους νέους σχεδιαστές που πρόκειται να διαγωνιστούν στα New Designers Awards.
Η Colgate φόρεσε το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετείχε ως Gold Sponsor στην 35η Athens Fashion Week. Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra, που λευκαίνει σε βάθος σε 3 ημέρες, χάρη στη μοναδική της τεχνολογία. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν στο ειδικά διαμορφωμένο booth ενώ τους περίμεναν μοναδικές εκπλήξεις και δώρα!
Η DIMAND, ελληνική εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, με ηγετική παρουσία στον χώρο της ανάπτυξης ακινήτων, ήταν υπερήφανος χορηγός της 35ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. H επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται κυρίως στις αστικές αναπλάσεις, στην υλοποίηση σύγχρονων βιοκλιματικών χώρων γραφείων, logistics και έργων μικτών χρήσεων, καθώς και αθλητικών εγκαταστάσεων. Έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC και το Kaizen Campus.
Στους μεγάλους χορηγούς, βρισκόταν και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. που αποτελεί κοινοπρακτικό σχήμα των DIMAND, EBRD και PRODEA Investments. Ο Πύργος Πειραιά, φωταγωγήθηκε με το λογότυπο της Εβδομάδας Μόδας, καθ’ όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, ενώ οι καλεσμένοι του AFW είχαν την ευκαιρία να τον επισκεφθούν – με ειδική πρόσκληση – στο closing party που έλαβε χώρα το Σάββατο 9 Νοεμβρίου στο Nice n Easy Piraeus Tower. Το πολυαναμενόμενο party το προσφέρει η Nice n Easy Group, χορηγός της διοργάνωσης.
Η Δανέζικη εταιρεία ομορφιάς Alûstre ήταν χορηγός της εκδήλωσης. Η Alûstre προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία περιποίησης και ομορφιάς, εμπνευσμένη από την πολυτέλεια και την ξεχωριστή αισθητική. Η σειρά προϊόντων Alûstre περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης άκρων, αρώματα, αρωματικά κεριά και προϊόντα μακιγιάζ, εφαρμόζοντας την πρωτοποριακή τεχνολογία Alûstre DiamondInfused™ για εξαιρετική απόδοση και λάμψη.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης ήταν το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design που θα φιλοξενήσει το
Τα Starbucks από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ τα αγκάλιασαν, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Οι παρευρισκόμενοι της διοργάνωσης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ξεχωριστά ροφήματα με βάση τον καφέ.
Χορηγός σίτισης της 35ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας ήταν η εταιρεία Meallion
Η εταιρεία Dermalift ήταν χορηγός με τα silicon patches το πρώτο και μοναδικό φυσικό instant lifting χωρίς χημικά συστατικά.
Η Purebloom ήταν χορηγός με την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης μαλλιών σε μορφή μπάρας και συμμετέχει στην Εβδομάδα Μόδας.
Η MIELĒV ένα brand με συναισθηματική ευφυΐα, συνείδηση και σεβασμό απέναντι στον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον ήταν χορηγός της Εβδομάδας μόδας της Αθήνας με τα vegan προϊόντα περιποίησης προσώπου.
To πολυτελές brand Carlo Dali με τα ιδιαίτερα αρώματα, τις τσάντες , τα ρολόγια και αξεσουάρ ήταν χορηγός της Εβδομάδας Μόδας.
Τα κομψά και στυλάτα έπιπλα Mexil ήταν χορηγός της Εβδομάδας μόδας.
Η εταιρία μεταφορών Greece travel ανάλαβε τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.
Επίσημοι συνεργάτες ήταν η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελήθηκε το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academy που ανάλαβε το haistyling.
Επίσημοι υποστηρικτές ήταν:
Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoan water, Happy people και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Χορηγoi του fashion show της Daphne Valente ήταν η Green Cola με τα Green Mocktails και το νερό Ζαγόρι..
Χορηγοί του fashion show του Vassilis Zoulias και του Pericles Kondylatos ήταν:
Τα τεχνητά δάκρυα Artelac, της κορυφαίας εταιρίας στην Οφθαλμολογία με πάνω από 170 χρόνια καινοτομίας, Bausch and Lomb, ήταν χορηγός στο Fashion Show του Vassilis Zoulias. Τα Artelac αποτελούν από τα πιο πλούσια και εξελιγμένα δάκρυα στην αγορά για την ανακούφιση των ματιών. Το Artelac Complete προσφέρει ενυδάτωση που διαρκεί, στα κουρασμένα και ξηρά μάτια, ενώ το Artelac Ectoin, ανακουφίζει άμεσα από τα συμπτώματα αλλεργίας στα μάτια αλλά και την ελαφριά ξηροφθαλμία.
Τα Hondos Center της Γλυφάδας όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brands.
Η εταιρεία Σφακιανάκης ΑΕ συμμετείχε στο εντυπωσιακό fashion show του οίκου Vassilis Zoulias, παρουσιάζοντας τη νέα BMW Σειρά 1. Με τη δυναμική της παρουσία, η νέα BMW Σειρά 1 ξεχώρισε στη μεγαλύτερη γιορτή μόδας, αποδεικνύοντας πως όταν η τεχνολογία συναντά το στυλ, η οδήγηση γίνεται μια μοναδική εμπειρία.
Η αλυσίδα κομμωτηρίων Ilias & Staff που επιμελήθηκε τα χτενίσματα των μοντέλων.
Υπό την αιγίδα των: Περιφέρεια Αττικής, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Πειραιά, Enterprise Greece, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece.
Χορηγοί επικοινωνίας:
COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, OK! MAGAZINE, DOWNTOWN, DELUXE MAGAZINE, ESTETICA HELLAS, FASHION DAILY, T–LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.
Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας ανανεώνει το ραντεβού της την Άνοιξη!