Skip to main content
likewomangr CHLOE 885404aa

Η Chloé έγινε η μάρκα του It-Girl για το 2024 και απογείωσε το street style

Το ντεμπούτο της  Chemena Kamali στην Chloé τον Φεβρουάριο ήταν η επιτυχία, με τους fashion editors και τους A-listers να λατρεύουν τα boho σχέδιά της.

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι τα ανάλαφρα, ρομαντικά, συχνά βολάν σχέδια της Kamali έχουν γεμίσει ένα μεγάλο κενό στη μόδα. Οι γυναίκες που φορούν Chloé ενσαρκώνουν μια ισχυρή θηλυκότητα και αυτοπεποίθηση.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Chloé (@chloe)

Δεν είναι περίεργο, λοιπόν, που η νέα Chloé, όπως έχει μεταγλωττιστεί, ήταν τόσο πολυπόθητη ανάμεσα στην Α-list. Η ίδια η Miller αποκάλυψε στην πιο πρόσφατη επίδειξη μόδας της μάρκας ότι είχε ήδη φορέσει το μεγαλύτερο μέρος της συλλογής φθινόπωρο/χειμώνα 2024, από τη διάφανη δαντελένια φόρμα, με ζώνη λογότυπου, στην οποία εμφανίστηκε στο κόκκινο χαλί του Φεστιβάλ Καννών τον Μάιο έως οι πανύψηλες πλατφόρμες Maxine που έγιναν viral αφού εκείνη –και αρκετοί άλλοι καλεσμένοι– τις φόρεσαν όλοι ενώ κάθονταν στην πρώτη σειρά.

Ανάμεσα στους θαυμαστές του οίκου είναι και η Daisy Edgar-Jones , της οποίας η εμφάνιση Chloé τη βοήθησε «να μπει στην λίστα του It-girl». Αξίζει να σημειωθεί ότι η μάρκα φαίνεται να έχει επιβάλει μια στυλιστική πολιτική που τραβούν μόνο τις εμφανίσεις της πασαρέλας, με τις Miller, Edgar-Jones, Zoe Saldana, Keira Knightley και Suki Waterhouse να είναι όλες από την κορυφή μέχρι τα νύχια Chloé, ακριβώς όπως εμφανίστηκαν στην πασαρέλα. Είναι η τέλεια διαφήμιση για τη μάρκα – και ένας από τους λόγους που παρατηρήσαμε την πανταχού παρουσία της Chloé φέτος.

Το νέο όραμα της Kamali έχει μια ξεκάθαρη απήχηση μεταξύ των γενεών, Gen Z-ers όπως η Addison Rae και Gen X-ers όπως η Jennifer Lopez , η Maya Rudolph και η Liya Kebede. Στη συνέχεια, είδαμε την Kamala Harris , να φοράει μια σειρά από κοστούμια Chloé στην εκστρατεία της.

Ενώ πολλές από τις εμφανίσεις της πασαρέλας μπορεί να είναι απρόσιτες για τον μέσο πελάτη, τα αξεσουάρ έχουν αναμφίβολα απογειωθεί, με την τσάντα Bracelet να αποδεικνύεται ιδιαίτερα δημοφιλής. Υπήρξε επίσης μια αναβίωση της Chloé στην αγορά μεταχειρισμένων, με το The RealReal να σημειώνει άνοδο 130% στις πωλήσεις τον μήνα μετά το ντεμπούτο της Kamali. Φανταζόμαστε ότι είναι θέμα χρόνου τα αγαπημένα των Noughties όπως το Paddington και το Paraty να επανεκδοθούν από την σχεδιάστρια.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Beyoncé (@beyonce)

Ένα είναι σίγουρο ότι το boho επέστρεψε…

cover photo instagram

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RECENT

RELATED