Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2023%2F06%2Flikewomangr carolina herrera rio 2024

Η Carolina Herrera πιο σέξυ από ποτέ παρουσίασε τη νέα resort 2024 συλλογή της στο Ρίο ντε Τζανέιρο

Στην κορυφή ενός ψηλού λόφου στη γειτονιά της Santa Teresa στο Ρίο ντε Τζανέιρο, το resort σόου της Carolina Herrera εκτυλίχθηκε κάτω από έναν βροχερό ουρανό, αλλά με έντονη διάθεση.

Μια τολμηρή παλέτα χρωμάτων που δανείστηκε εξίσου από τα χρώματα της βραζιλιάνικης σημαίας όπως έκανε από την πανίδα και τη χλωρίδα της χώρας χρησιμοποιήθηκε και «φλερτάρισε» με τα κοντά και πολυτελή φορέματα. Το @WesGordon’s lineup για τη σεζόν σημειώθηκε από τις υπογραφές πουά τουαλέτες του οίκου και ακόμη με μερικά ανδρικά looks. Το all-Brazilian cast περιείχε μερικά εμβληματικά μοντέλα: Isabeli Fontana, Caroline Ribeiro και Caroline Trentini, όλες από τις οποίες έφεραν την υπογραφή τους και χορευτικές κινήσεις στον ροζ διάδρομο. Το brand έκανε κάτι μοναδικό, καθώς σχεδόν όλα τα μοντέλα «κατέβηκαν» από τα τακούνια του και περπάτησαν ξυπόλητες δίνοντας έναν άλλον αέρα στο σόου.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vogue Runway (@voguerunway)

Το brand διοργάνωσε το πρώτο της resort show παντρεύοντας μια χρωματική παλέτα εμπνευσμένη από τη Βραζιλία με πολλούς Herrera-isms (και Wes Gordon-isms).

Η Carolina Herrera μπορεί να είναι ένας οίκος γνωστός για την προσκόλληση στα κλασικά, αλλά κάθε τόσο μας εκπλήσσει — όπως όταν ανακοίνωσε ότι η συλλογή Resort 2024 του Wes Gordon δεν θα έκανε το ντεμπούτο της με lookbook ή ακόμη και παρουσίαση στη βάση της στη Νέα Υόρκη, αλλά μάλλον μέσω μιας ολοκληρωμένης παραγωγής πασαρέλας, στο Ρίο ντε Τζανέιρο.

«Η εταιρεία μεγάλωσε τρομερά τα τελευταία χρόνια και βρισκόμαστε σε μια στιγμή που συζητήσαμε να κάνουμε μια επίδειξη προορισμού για πρώτη φορά», είπε ο Gordon στο Fashionista σε συνέντευξη πριν από το σόου. «Ήταν μια τόσο ξεκάθαρη επιλογή για μένα. Η Herrera έχει μια εξαιρετική λατινική κληρονομιά, για την οποία είμαστε πολύ περήφανοι, οπότε ήξερα ότι έπρεπε να είναι κάτι στη Νότια Αμερική. Η Βραζιλία ήταν μια αγορά που αναπτύσσεται τρομερά για εμάς με ομορφιά και άρωμα … Το να έχω την ευκαιρία να βρίσκομαι σε ένα μέρος που πραγματικά γιορτάζει όλα αυτά τα στοιχεία και όλα τα πράγματα Herrera ήταν πολύ συναρπαστικό.»

Στο επίκεντρο αυτής της γιορτής βρίσκεται ο λαός της Βραζιλίας, με ένα 100% Βραζιλιάνο καστ, περπατώντας σε ένα soundtrack του εθνικού εικονιδίου Gal Costa, παραπέμποντας σε μια συναισθηματική και ρομαντική εικόνα του Κοριτσιού από την Ipanema.

Υπάρχει ένα προφανές εμπορικό στοιχείο: Η Βραζιλία είναι μια από τις μεγαλύτερες οικονομίες στη Λατινική Αμερική, με ισχυρό (και αναπτυσσόμενο) τομέα ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η Carolina Herrera δεν είναι ο πρώτος ξένος οίκος που ανεβάζει σόου στο Ρίο. Η Louis Vuitton έκανε το διάσημο ντεμπούτο του Resort 2017 στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Niterói το 2016. Και βρισκόμαστε σε μια στιγμή όπου οι εγχώριες μάρκες της Βραζιλίας είναι μεγαλύτερες από ποτέ.

Ήταν η πρώτη φορά του Gordon στο Ρίο. Έτσι, ενόψει της παράστασης, άντλησε από την «ιδέα του πολύ ξένου» για την πόλη — ότι «είναι απίστευτα ρομαντική και όμορφη, πολύχρωμη και χαρούμενη» — για να καθοδηγήσει τη σκηνοθεσία του Resort 2024. Η διατριβή, όπως ο ίδιος το θέτουμε, είναι «αυτή η ιδέα του να είσαι υπέροχος και αβίαστος ταυτόχρονα».

Αυτό μεταφράζεται στη ζωηρή και τολμηρή προσέγγισή του στο χρώμα, σε συνδυασμό με τις πουά και τα floral prints που ψήνονται στο dna της μάρκας, σε σιλουέτες που αγκαλιάζουν περισσότερο το σώμα και εκτίθενται από αυτό που θα μπορούσαμε να περιμένουμε από Herrera, αλλά ποτέ υπερβολικά.

«Είναι μια βαθιά βουτιά στους Herrera-isms – τα πουά, τα floral prints, το βαμβακερό πουκάμισο… αμφισβητεί την ιδέα του τι είναι dressy και τι είναι casual και παίζει με αυτό. Αλλά επειδή είμαστε στο Ρίο και λόγω Αυτή η ενέργεια της Βραζιλίας, ήθελα όλα να έχουν μια ελαφρότητα, να έχουν μια ευκολία, να είναι πιο κοντά στο σώμα, να είναι πολύ μοντέρνα και φρέσκα και νεανικά και αισθησιακά», είπε ο Gordon. “Η σιλουέτα πλησίαζε πολύ πιο κοντά στο σώμα. Η κατασκευή ήταν απλοποιημένη. Βγήκαμε από μια φθινοπωρινή σεζόν που ήταν πολύ μεγαλειώδης, γλυπτική και όμορφη.

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED