Skip to main content
likewomangr maghan markle neo beauty brand 27f1e940

Το νέο beauty εγχείρημα της Meghan Markle | Θα πουλάει makeup και body lotion

Αυτό το εγχείρημα θεωρείται ως εξέλιξη της πρώην lifestyle ιστοσελίδας της Meghan, The Tig

Η Meghan Markle επεκτείνει φιλόδοξα τους ορίζοντές της πέρα ​​από την απλή μίμηση της Martha Stewart, στοχεύοντας να ανταγωνιστεί τη Gwyneth Paltrow στον τομέα της ομορφιάς καθώς εισάγει καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς στο lifestyle brand της, American Riviera Orchard, σύμφωνα με την DailyMail.com.

Η Meghan, στα 42 της, αποκαλύπτει μια ολοκληρωμένη σειρά προϊόντων με το ψευδώνυμό της Δούκισσα του Sussex.

Ο κατάλογος είναι πολύ μεγάλος: από φακελάκια αρωμάτων έως φακελάκια λεβάντας, μη φαρμακευτικά σκευάσματα περιποίησης δέρματος, τζελ για μπάνιο και αφρόλουτρο, άλατα, παρασκευάσματα μαλλιών, σαπούνι μπάνιου, σαπούνι, μη φαρμακευτικά σαπούνια χεριών, κρέμες σώματος, λάδι μπάνιου, λοσιόν σώματος, καλλυντικά, λάδι σώματος και επεκτείνεται σε αρωματικά έλαια, αρώματα δωματίου, θυμίαμα, ακόμη και μη φαρμακευτικά προϊόντα κτηνιατρικής περιποίησης όπως σαμπουάν και κοντίσιονερ για κατοικίδια.

Αυτή η σειρά διασφαλίζει ότι ακόμη και τα κατοικίδια μπορούν να απολαύσουν την πολυτέλεια που προσφέρει η επωνυμία της Meghan.

Η φιλόδοξη εφαρμογή εμπορικού σήματος της Meghan περιλαμβάνει μια μεγάλη ποικιλία ειδών πέρα ​​από προϊόντα ομορφιάς, όπως λαμπάκια, κεριά, λάμπες, φανάρια, ασημικά, μπαχαρικά, καρυκεύματα, βούτυρο ξηρών καρπών, μαρμελάδες, βρώσιμα έλαια, επάλειψη από όσπρια, σκόρδο , σουσάμι, χαλάκια μπάνιου, γιόγκα και διαλογισμού, κοσμήματα όπως μενταγιόν, σετ γραφικής ύλης, κάρτες σημειώσεων, ακόμη και εργαλεία εσωτερικού χώρου και κηπουρικής.

Πράγματι, η μάρκα lifestyle της Meghan στοχεύει να καλύψει κάθε πτυχή της ζωής κάποιου, από την κουζίνα μέχρι τον κήπο και οτιδήποτε ενδιάμεσα. Αυτό περιλαμβάνει την πώληση αντικειμένων που μπορεί κανείς να ονειρευτεί, να φάει, να καθίσει, να μεγαλώσει, να γράψει, να δει ή να μυρίσει.

Ενώ η Meghan είναι επιφυλακτική σχετικά με τις λεπτομέρειες της εταιρείας, η φιλοδοξία πίσω από τη μάρκα είναι ξεκάθαρη από την εκτεταμένη γκάμα που καλύπτεται από το brand, υποδεικνύοντας μια εισβολή στον εσωτερικό και εξωτερικό σχεδιασμό, τη μαγειρική, τον τρόπο ζωής και τώρα, την ομορφιά.

Η Δούκισσα, γνωστή για το πάθος της για το φαγητό και τη μαγειρική, σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει βιβλία μαγειρικής και συνταγές.

Η Meghan, η οποία μοιράστηκε ανοιχτά την αγάπη της για τον υγιεινό τρόπο ζωής, συμπεριλαμβανομένης της προτίμησης στα λαχανικά και τα όσπρια, άσκησε επιρροή στις διατροφικές συνήθειες του Harry, εισάγοντας περισσότερα smoothies και λιγότερο κρέας στη διατροφή του.

Η δέσμευσή της για την ευεξία δεν είναι μόνο για αισθητικούς λόγους, αλλά είναι βαθιά ριζωμένη στην πίστη της στη σημασία της διατροφής, της ξεκούρασης και της ενυδάτωσης για τη συνολική ευεξία.

Ενώ το εμπορικό εγχείρημα της Meghan είναι εκτεταμένο, τα προϊόντα που προσφέρει έρχονται σε πλήρη αντίθεση με ορισμένα από τα πιο αμφιλεγόμενα αντικείμενα που πωλούνται από το Paltrow’s Goop, όπως το περίφημο αυγό νεφρίτη 66$.

Η προσέγγιση της Meghan, εστιάζοντας σε ένα ευρύ φάσμα προσβάσιμων και πρακτικών προϊόντων, παρουσιάζει το μοναδικό της όραμα για το American Riviera Orchard, διαφορετικό από το Paltrow’s Goop, αλλά φιλόδοξο ως προς το εύρος του.

cover photo instagram/@meghan.markle.official

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED