Η Lana Del Rey έκανε το πιο coquette μανικιούρ στα Grammys 2024
Η διάσημη τραγουδίστρια τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω της.
Η Lana Del Rey βρίσκεται στην εποχή της κοκέτας της. Παίζει με την αισθητική σε όλη της την καριέρα (κάποιοι μπορεί να τη θεωρήσουν πρωτοπόρα στο look), αλλά τους τελευταίους μήνες αυτό έχει γιγαντωθεί. Στο εξώφυλλο και στην περιοδεία του τελευταίου της άλμπουμ υπήρχε το θέμα των φιόγκων, το όμορφο αγαπημένο ροζ της στην τελευταία καμπάνια του brand SKIMS και, φυσικά, η εμφάνισή της στα Grammys 2024.
Ενώ η Lana δυστυχώς δεν κέρδισε κανένα από τα 5 βραβεία για τα οποία ήταν υποψήφια, είχε ένα από τα πιο πολυσυζητημένα ρούχα της βραδιάς. Έφτασε στο χαλί με τη Taylor Swift, ντυμένη σαν goth Αμερικανίδα κούκλα. Φορούσε ένα vintage μαύρο φόρεμα κι έντονα bangs, με πολλά αξεσουάρ με φιόγκο, μεταξύ των οποίων στα μαλλιά και στους καρπούς των μαύρων διχτυωτών γαντιών της.
Αλλά αυτά τα γάντια έκρυβαν το πιο coquette κομμάτι της εμφάνισής της και το πιο χαριτωμένο μανικιούρ που ίσως έχουμε δει ποτέ. Δημιουργημένο από τη Yoko Sakakura, για την εμφάνιση νυχιών της Del Rey επέλεξε ένα μεσαίο μήκος και τετράγωνο σχήμα, το πρόσφατο αγαπημένο της. Ένα μαργαριταρένιο glazed look έθεσε τη βάση για τα νύχια της και κάθε δάχτυλο είχε ένα νέο σχέδιο που ήταν πιο χαριτωμένο από το προηγούμενο. Υπήρχαν μαργαριτάρια, αστραφτερά αστέρια, καρδιές από πολύτιμους λίθους και τρισδιάστατα τόξα, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω ένα αγαπημένο, θα ήταν το ζωγραφισμένο στο χέρι σχέδιο του κύκνου που κοσμούσε και τα δύο μεσαία δάχτυλά της.
Τα νέα bangs στα μαλλιά της, κομμένα από την επί χρόνια hair stylist της Anna Cofone και σχεδιασμένα χρησιμοποιώντας το Authentic Beauty Concept, ήταν το κέντρο του beauty look της διάσημης τραγουδίστριας, αλλά το μακιγιάζ της άξιζε εξίσου μια πιο προσεκτική ματιά. Δουλεύοντας με τον makeup artist Etienne Ortega, η Lana έκανε ένα απαλό glam look που ενσωμάτωσε όλα τα χαρακτηριστικά της στοιχεία: υπέροχο δέρμα, winged liner, βλεφαρίδες που κυματίζουν και σκούρο liner για τα χείλη.
Κεντρική φωτογραφία: Francis Specker/CBS