H Kate Winslet βραβεύτηκε στο Μόναχο και εξομολογήθηκε: «Είναι δύσκολο να κάνεις ταινίες ως γυναίκα για γυναίκες»
Το Μόναχο υποδέχτηκε την Kate Winslet σαν να ήταν η βασίλισσα του κόσμου το βράδυ της Τρίτης, όταν η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός έλαβε το CineMerit βραβείο στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Μονάχου.
Το πλήθος στο Deutsches Theatre του Μονάχου φώναζε και ζητοκραύγαζε καθώς η ηθοποιός ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της και να παρουσιάσει την ευρωπαϊκή πρεμιέρα της τελευταίας της ταινίας. Η βιογραφική ταινία της Ellen Kuras Lee, στην οποία υποδύεται την πολεμικό φωτογράφο Lee Miller.
«Είναι σαν να είμαι σταρ του κινηματογράφου!» αστειεύτηκε η Winslet,. «Όχι, πραγματικά, δεν με αντιμετωπίζουν συνήθως έτσι…».
Ο David Kross, ο νεαρός Γερμανός συμπρωταγωνιστής της από το The Reader, της απένειμε το βραβείο CineMerit, υπενθυμίζοντας ότι πρωτογνωρίστηκαν «πριν από 16 χρόνια, όταν ήμουν μόλις 17 ετών, είχα κάνει μόνο δύο ταινίες και μόλις είχα αφήσει το σχολείο. Και ήσουν η Kate Winslet».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kate Winslet’s Fan Page🇰🇿 (@katewinslet.kz)
Ο Kross αστειεύτηκε πόσο υπέροχο ήταν «να γιορτάζουμε τα 18 μαζί», μια αναφορά στις σεξουαλικές σκηνές στο The Reader, που γυρίστηκαν στα 18α γενέθλιά του, μήνες μετά το τέλος της ταινίας, για να μπορέσει ο Kross να φτάσει σε νόμιμη ηλικία. «Ήσουν επίσης ο συντονιστής της οικειότητας μου, μια έννοια που δεν υπήρχε καν εκείνα τα χρόνια», είπε. Ευχαρίστησε επίσης τη Winslet για μια περίφημη στιγμή στην περιοδεία των βραβείων The Reader, όταν το ζευγάρι εμφανίστηκε στο talk show του Τσάρλι Ρόουζ και «δεν κατάλαβα λέξη από αυτά που λέγονταν».
Kate Winslet gives an impromptu speech after being given the #MunichFilmFestival‘s CineMerit Award pic.twitter.com/ptZQjOhJqJ
— Deadline Hollywood (@DEADLINE) July 2, 2024
«Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το καταφέραμε», δήλωσε η Kate για την ταινία, η οποία εξετάζει μια βασική δεκαετία στη ζωή της Lee Miller, όταν το κάποτε μοντέλο μόδας έγινε φωτογράφος και μεταμορφώθηκε σε φωτογράφο πολέμου, δουλεύοντας για τη Vogue από η πρώτη γραμμή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου για να συλλάβει εμβληματικές εικόνες της σύγκρουσης και της βαρβαρότητας του φασισμού, συμπεριλαμβανομένων τρομακτικών φωτογραφιών από τα στρατόπεδα θανάτου στο Μπούχενβαλντ και το Νταχάου.
«Είναι δύσκολο να κάνεις ταινίες ως γυναίκα και είναι δύσκολο να κάνεις ταινία για μια γυναίκα», είπε. Φορώντας τόσα πολλά καπέλα στα γυρίσματα – όπως η παραγωγός και η σταρ, που, όπως σημείωσε ο Solomon «είναι ουσιαστικά σε κάθε πλάνο της ταινίας» – η Winslet είπε ότι «δεν κάθισε σε όλο το γύρισμα».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη se7en Art 🎬 (@the.se7enart)
Ο Solomon επαίνεσε τη Winslet για την αποτύπωση της ενσυναίσθησης της Miller, η οποία, όπως είπε, ήταν το βασικό στοιχείο που έφερε η φωτογράφος στη δουλειά της, και αυτό που της επέτρεψε να μεταμορφώσει την πολεμική φωτογραφία. «Πριν από αυτήν, η πολεμική φωτογραφία ήταν κυρίως πράγματα όπως η τοποθέτηση της σημαίας, τα τανκς και άλλα τέτοια», είπε, «αλλά αυτό που είδε η Lee ήταν οι πολίτες, οι άνθρωποι που επλήγησαν, οι πρόσφυγες. Αυτό που θεωρούμε τώρα ως φωτορεπορτάζ, ως πολεμική αλληλογραφία προέρχεται από αυτό».
«Ήταν αποφασισμένη να αποκαλύψει την αλήθεια, με όποιο κόστος», είπε η Winslet. «Και την αποκάλυψε».
Cover Photo: Instagram/the.se7enart