Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2020%2F06%2Fimages easyblog articles 10611 2020 FP 90th Logo

Η Fisher-Price γίνεται 90 χρονών παιδί

Η Fisher-Price, η παγκόσμια ηγέτιδα μάρκα στη βρεφική και προσχολική ηλικία, γιορτάζει την 90η της επέτειο, ημερομηνία-ορόσημο από την ίδρυσή της, τον Ιούνιο του 1930. Η πρωτοποριακή αυτή εταιρεία που εδρεύει στις Η.Π.Α. έχει συνδέσει το όνομά της με την ευτυχισμένη παιδικότητα εκατομμυρίων ανθρώπων και έχει γράψει μία πλούσια ιστορία γεμάτη καινοτομίες. Είναι η πρώτη εταιρεία που ανακάλυψε τον όρο και τη φράση «Προσχολικά Παιχνίδια» το 1934, η πρώτη που δημιούργησε παιχνίδια με άδεια χρήσης εμπορικού ονόματος και μία από τις πρώτες που ανέπτυξε κώδικα για την προσχολική ηλικία με το βραβευμένο παιχνίδι «Code-Pillar» το 2016.

(1930-2020)

1930

Η Γέννηση της FisherPrice

Μια φορά κι έναν καιρό, το 1930, ήταν ένας άντρας που τον έλεγαν Herman Fisher ο οποίος σκέφτηκε ότι ο κόσμος χρειάζεται καλύτερα παιχνίδια που θα «αναπτύσσουν τη φαντασία, θα κάνουν κάτι καινούριο, θα προκαλούν έκπληξη και θα είναι διασκεδαστικά». Έτσι, ένωσε τις δυνάμεις του με τον Irving Price και την Helen Schelle (που δεν έβαλε το όνομά της στο λογότυπο. Συγγνώμη, Helen!)

1931

Φεβρουάριος του 1931

Ο «Dr. Doodle» και η «Granny Doodle» ήταν ανάμεσα στα πρώτα παιχνίδια που δημιούργησε η Fisher-Price. Η πρώτη σειρά παιχνιδιών ονομάστηκε «16 Hopefuls» και είχε να κάνει με κάποια πολύ γλυκά παπάκια που έκαναν την πρεμιέρα τους στην Έκθεση Παιχνιδιών της Νέας Υόρκης. Τα παιχνίδια αντανακλούσαν τη σχεδιαστική ματιά της Margaret Evans Price, γνωστής εικονογράφου παιδικών βιβλίων στην Αμερική και σύζυγος του Irving Price.

11 Μαρτίου του 1931

Μία χιονισμένη κρύα μέρα, ξεκίνησε το πρώτο φορτίο παιχνιδιών της Fisher-Price με προορισμό το κατάστημα Macy’s της Νέας Υόρκης, για να ζεστάνει τις καρδιές των μικρών παιδιών.

1932

Το Πρώτο Εργοστάσιο

Ένα μικρό και ταπεινό κτίριο σε έναν ήσυχο αστικό δρόμο του χωριού East Aurora ήταν το πρώτο σπίτι της Fisher-Price. Βρισκόταν στον αριθμό 70 της οδού Church και ήταν κάποτε οικία, μετά μαγαζί με χάλκινα είδη και έπειτα σιδηρουργείο. Οι νέοι ένοικοι πλήρωσαν 5.000 δολάρια για το κτίριο και ξεκίνησαν την ανακαίνιση για να το μετατρέψουν σε εργοστάσιο παιχνιδιών. Αυτό το μικρούλι κτήριο φιλοξένησε τις εγκαταστάσεις παραγωγής αλλά και τα γραφεία διαχείρισης της εταιρείας για πάνω από 20 χρόνια.

Δημιουργήθηκε το «Big Performing Circus», το πρώτο σετ παιχνιδιού της Fisher-Price το οποίο είχαν σχεδιάσει από κοινού η Margaret Price και η Helen Schelle.

1933

Πέρα από τα σύνορα

Η Fisher-Price κάνει τις πρώτες της διεθνείς πωλήσεις στέλνοντας εμπόρευμα με παιχνίδια στο κατάστημα Harrod’s στο Λονδίνο.

1934

Τα Προσχολικά Παιχνίδια της FisherPrice

Ένα Ξύλινο Σετ Παιχνιδιού με 20 Κομμάτια αποτέλεσε μέρος μιας νέας σειράς που ονομάστηκε Προσχολικά Παιχνίδια. Ο Herman Fisher επιστράτευσε τη μητέρα του για να συμβάλει στον σχεδιασμό αυτών των αρχικών παιχνιδιών.

Η μητέρα του Herman Fisher, δασκάλα στο επάγγελμα, πρότεινε να ονομαστούν τα ξύλινα παιχνίδια ανάπτυξης «Προσχολικά Παιχνίδια». Έτσι ονομάζονται ακόμα, ακόμη και από άλλους κατασκευαστές παιχνιδιών.

1935

Η Αρχή του Licensing

Ο Hermann Fisher ήταν ο πρωτοπόρος των πνευματικών δικαιωμάτων για τη χρήση εμπορικών σημάτων στα παιχνίδια του. Έκανε την πρώτη συνεργασία που έγινε ποτέ με την Disney δημιουργώντας τα προϊόντα «Mickey Mouse Band» όπου ο Donald Duck μάλιστα, έγινε best seller ξεπερνώντας τον Mickey Mouse! Αυτή ήταν η αρχή της συνεργασίας για πολλά ακόμα παιχνίδια Fisher-Price – Disney που θα ακολουθούσαν.

1936

Μια Ασημένια Επένδυση

Η εταιρεία εισέπραξε τα πρώτα της κέρδη, 3.000 δολάρια, από τις πωλήσεις του παιχνιδιού «Pop-Up Pluto». Ο Herman Fisher μοιράστηκε αυτά τα κέρδη, σε μορφή ασημένιων δολαρίων, με τους εργαζόμενους για να δείξει στους ιδιοκτήτες καταστημάτων ότι μια καλή επιχείρηση κάνει καλό σε όλη την κοινότητα. Είπε ότι οιεργαζόμενοι που θα προσέφεραν για 20 χρόνια της υπηρεσίες τους στην εταιρεία, θα ανταμείβονταν με ένα από αυτά τα ασημένια δολάρια!

1938

Το Τέλειο Σκυλάκι

Ο «Snoopy Sniffer» κάνει την εμφάνισή του, κατακτάει τα πλήθη και την αγορά και γίνεται το παιχνίδι-θρίαμβος της χρονιάς! Είχε αρκετή παικτικότητα για εκείνη την εποχή, με τα πόδια του να προχωράνε και με το ελατήριο για ουρά να κουνιέται, παραμένοντας στην παραγωγή για 44 χρόνια με πάνω από 5 εκατομμύρια πωλήσεις!

1942

Υποστηρίζοντας το Κοινό Καλό

Μετά από μία μόνο δεκαετία λειτουργίας, η εταιρεία σταμάτησε να κατασκευάζει παιχνίδια για περίπου τέσσερα χρόνια, βάζοντας τις μηχανές της να δουλεύουν για μέρη αεροσκαφών της Corsair, προστατευτικά μπαλόνια πλοίων και κιβώτια ιατροφαρμακευτικού εξοπλισμού για τα στρατεύματα του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. «Αν εξαιτίας του πολέμου ζητηθεί το εργοστάσιό μας, θα αναστείλουμε την παραγωγή των παιχνιδιών μας για όλη τη διάρκειά του» δήλωσε ένας από τους ιδρυτές, ο Herman Fisher. Για να κρατηθεί το όνομα της εταιρείας αυτά τα 4 χρόνια, ο Herman Fisher σκέφτηκε μια ιδέα, να γράφει και να στέλνει χαρούμενα γράμματα στα καταστήματα λιανικής για να μην χάσει το ενδιαφέρον τους και να παραμείνουν ικανοποιημένοι κι ευχαριστημένοι για όλα όσα θα έρχονταν, πράγμα που έγινε.

1950

Νέα Τεχνολογία

Η Fisher-Price ξεκίνησε μία νέα τάση όταν εισήγαγε το πλαστικό στη βιομηχανία του παιχνιδιού με την «Queen Buzzy Bee», την ξύλινη μελισσούλα με τα δημοφιλή πλαστικά φτερά της, κάνοντας την αρχή μιας νέας εποχής! Το πλαστικό άνοιξε έναν ολοκαίνουργιο κόσμο δυνατοτήτων στη βιομηχανία του παιχνιδιού: επέτρεψε τη δημιουργία περισσότερων σχημάτων και τη χρήση περισσότερων χρωμάτων! Οι μητέρες, μάλιστα, είχαν την αίσθηση ότι η Fisher-Price είχε μία συγκεκριμένη και μοναδικά καλή ποιότητα πλαστικού.

1953

Πέρα από αυτόν τον Κόσμο

Πολύ πριν ακόμα πατήσει ο άνθρωπος στο φεγγάρι, υπήρχε ένα παιχνίδι από τον Άρη. Το «Space Blazer», σχεδιασμένο το 1953, μοναδικό στο είδος του, με κουδούνι άφιξης, κεραία με ελατήριο και διάφανο πλαστικό θόλο που κάλυπτε έναν μικρό, πράσινο Αρειανό.

1957

3 Διαχρονικές Αγάπες

Το «Corn Popper», οι χάντρες «Snap-Lock» και το «Ξυλόφωνο» είναι τα 3 πρωτοποριακά και διασκεδαστικά παιχνίδια που ξεχώρισαν αμέσως και μεγάλωσαν γενιές και γενιές! Η Fisher-Price είχε τόσο ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης που δεν της έφταναν οι αποθήκες της, γι’ αυτό νοίκιασε χώρους από τα τοπικά αγροκτήματα, όμως ένας από τους στάβλους κάηκε και πολύ γρήγορα το East Aurora γέμισε με Corn Poppers!

1959

Πληθυσμιακή Έκρηξη

Το πυροσβεστικό όχημα «Looky Fire Truck» ήταν η αρχή για όλα όσα γνωρίζουμε σήμερα ως τα Μικρά Ανθρωπάκια «Little People»! Οι σχεδιαστές, κατά τη διάρκεια των συναντήσεων για τις δοκιμές παιχνιδιών παρατήρησαν ότι τα παιδιά επιχειρούσαν να βγάλουν τα στρογγυλά κεφαλάκια από το όχημα, αλλά δεν μπορούσαν γιατί ήταν μόνιμα στερεωμένα εκεί. Αυτό, τους οδήγησε στην απόφαση να αποχωριστούν την ιδέα με τα στρογγυλά κεφαλάκια και να δημιουργήσουν τις ολόσωμες φιγούρες τους, για τις οποίες δε φαντάζονταν ότι 60 χρόνια μετά θα είχαν συνολικά αγοραστεί πάνω από 2 εκατομμύρια κομμάτια. Αυτές οι φιγούρες αρχικά ονομάστηκαν «Fisher-Price Play Family», όμως στη δεκαετία του 1980 άλλαξαν ονομασία και έγιναν «Little People» καθώς οι ίδιοι οι καταναλωτές όλο και πιο συχνά τις ζητούσαν στα καταστήματα με αυτό το χαριτωμένο όνομα.

Tο «Safety School Bus» με αριθμό #983 ήταν το πρώτο προϊόν που συμπεριέλαβε τις φιγούρες της σειράς.

1960

Κι όμως Κινείται

Μία κλασική αξία, η «Πυραμίδα» της Fisher-Price, παρουσιάστηκε το 1960. Με πολύχρωμους κρίκους και μαλακό, ασφαλές πλαστικό, μάθαινε στα παιδιά την ταξινόμηση και τα μεγέθη ενώ κουνιόταν πέρα-δώθε. Πάνω από 52 εκατομμύρια «Πυραμίδες» έχουν πουληθεί από τότε! Το 2020, η «Πυραμίδα» έγινε 100% ανακυκλώσιμη, κατασκευασμένη από ζαχαροκάλαμο ως μέρος των κινήσεων της εταιρείας προς τη δημιουργία πλήρως ανακυκλώσιμων παιχνιδιών για όλα τα προϊόντα της.

1961

Μικροί Εξερευνητές

Η Fisher-Price έκανε πάντα δοκιμές σε κάθε νέο της παιχνίδι πριν το διαθέσει στην αγορά, το 1961 όμως εγκαινίασε και επίσημα το Κέντρο Ερευνών, ένα δωμάτιο ειδικά σχεδιασμένο για δοκιμές παιχνιδιών, το πρώτο στο είδος του σε ολόκληρη τη βιομηχανία παιχνιδιών.

Το Κέντρο Ερευνών προέκυψε από τη μητέρα του Herman Fisher που ήταν δασκάλα προσχολικής αγωγής και ενέπνευσε τον Herm μέσα από τη δουλειά της και το ενδιαφέρον της στο να παρατηρεί το παιχνίδι των παιδιών προκειμένου να κατανοεί τι τα εμπνέει περαιτέρω στις εξερευνήσεις τους. Έτσι, ο Herm αποφάσισε να χωρίσει το γραφείο του στα δύο και στο ένα μέρος να παρατηρεί τα παιδιά ενώ παίζουν. Αργότερα, όταν χτίστηκε το κτίριο Έρευνας & Ανάπτυξης, ο Herman Fisher εξασφάλισε εκεί έναν χώρο για βρεφονηπιακό σταθμό ο οποίος διέθετε μονόδρομο καθρέπτη ώστε να παρατηρούν τα παιδιά χωρίς να τα ενοχλούν καθώς παίζουν με τα παιχνίδια τους, κάτι εντελώς νέο στη βιομηχανία του παιχνιδιού γενικότερα!

Σήμερα, η Fisher-Price έχει πάνω από 1.400 τ.μ. ερευνητικών χώρων στις εγκαταστάσεις της, συνεχίζοντας την έρευνα για κάθε ένα από τα παιχνίδια της πολύ πριν τα βγάλει στα ράφια των καταστημάτων.

1963

Εμπρός; Φύγαμε

Το «Συρόμενο Τηλέφωνο» κουδουνίζει και κουνάει τα μάτια του καθώς τα παιδάκια το πάνε βόλτα. Στην αρχή το ονόμασαν «Talk Back Telephone», όμως άλλαξαν το όνομα λίγο μετά την παραγωγή του γιατί στους γονείς δεν άρεσε η ιδέα του να «αντιμιλάει» το παιδί τους, μιας και είχε και αυτή την έννοια στα αγγλικά η φράση talk back. Αυτό είναι άλλο ένα κλασικό παιχνίδι της Fisher-Price που υπάρχει ακόμα στα ράφια των καταστημάτων και, παρά τις αναβαθμίσεις που προσπάθησαν να γίνουν από τις ομάδες σχεδιαστών μέσα στα χρόνια, όπως το να βάλουν κουμπιά που τελικά απορρίφθηκαν από γονείς και παιδιά, γύρισαν τελικά στο αρχικό σχέδιο με το περιστρεφόμενο καντράν!

1968

Στη Φάρμα είναι Χάρμα

Παρουσιάστηκε το «Play Family Farm» με αριθμό #915. Σήμερα, η διαχρονική «Φάρμα» από τη σειρά παιχνιδιών της Fisher-Price, μετά από αρκετές προσεγγίσεις εξέλιξης, εξακολουθεί να είναι ένα πολυαγαπημένο αμερικάνικο, κλασικό σκηνικό για όλους. Η «Φάρμα», που πρωταγωνιστεί στην τελευταία διαφημιστική καμπάνια «Ας Γίνουμε Πάλι Παιδιά» προσκαλεί τους ενήλικες να επιστρέψουν στον κόσμο της δικής τους παιδικής ηλικίας.

1969

Νέα Διοίκηση

Αφού πρώτα βρήκε έναν αγοραστή που θεωρούσε ως τον πιο κατάλληλο για να αναλάβει τα ηνία της αγαπημένης του εταιρείας, ο Herman Fisher παραιτήθηκε από πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Fisher-Price. Με τη δύναμη και την οικονομική ενίσχυση της παγκόσμιας μάρκας Quaker Oats, η Fisher-Price εγκαινίασε μία δεκαετία διεύρυνσης και εξαγορών, ετοιμάζοντας το έδαφος για να γίνει παγκόσμια ηγέτιδα στον χώρο του παιχνιδιού και στην κατασκευή πλαστικού. Κατά τη διάρκεια εκείνης της εποχής, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις και τη διαφημιστική της παρουσία πάνω από 10 φορές.

1973

Καλά Παιχνίδια από Κούνια

Η Fisher-Price εισέρχεται στην κατηγορία Κούνια & Πάρκο, με 14 παιχνίδια ειδικά σχεδιασμένα για μωρά. Η σειρά περιλαμβάνει και τα πολύ γνωστά: «Μουσικό Περιστρεφόμενο», «Κέντρο Δραστηριοτήτων», «Μπαλίτσα Δραστηριοτήτων» και «Εκπαιδευτικό Μήλο».


1979

Η Εμφάνιση των Ηλεκτρονικών

Παρακολουθώντας τις τεράστιες αλλαγές στη βιομηχανία, η Fisher-Price παρουσίασε ηλεκτρονικά αποκλειστικά για παιδιά. Το καινοτόμο, συμπυκνωμένης ύλης, «Fisher-Price Phonograph» έκανε την εμφάνισή του ως το πιο προσεγμένο πικάπ για παιδιά στην αγορά. Ικανό να αντέχει σε σκληρή χρήση, ήταν ο προάγγελος της σειράς των ηλεκτρονικών οπτικοακουστικών προϊόντων «Kid-Tough», ειδικά σχεδιασμένων για παιδιά. Το αληθινό αυτό πικάπ διέθετε σταθερό βραχίονα που λειτουργούσε υπό πίεση (για να ελαχιστοποιούνται οι γρατζουνιές στον δίσκο), βελόνα από διαμάντι που προστατευόταν από το καπάκι που έκλεινε ενώ έπαιζε και λειτουργία μετάδοσης κίνησης δύο ταχυτήτων. Αυτό το αληθινό πικάπ ήταν η πρώτη γνωριμία των μελλοντικών DJ με τα δισκάκια.

1980

Κασέτα-Κασέτα

Τη δεκαετία του 1980 κάνει την εμφάνισή του το μαγνητόφωνο «Tape Recorder», ένα επαναστατικό παιχνίδι με ηλεκτρονικούς ήχους από τον κόσμο των μεγάλων σε όμορφες παιδικές διασκευές. Ανθεκτικό και εύκολο στη χρήση, ειδικά για παιδιά. Αυτό το μοντέρνο και πρωτοποριακό παιχνίδι αναμετρήθηκε και κατέλαβε τη θέση του μαζί με τα πιο απαραίτητα παιχνίδια, αλλάζοντας το σκηνικό του παιχνιδιού με έναν εντελώς νέο τρόπο. Το αίτημα προς τους σχεδιαστές ήταν να μπορέσουν να εντάξουν την τεχνολογία στον κόσμο των παιδιών προσθέτοντας την εγγενή αξία του παιχνιδιού και όχι απλώς χρησιμοποιώντας την τεχνολογία ως μόδα. Ένα αίτημα που ακόμα ισχύει στη Fisher-Price.

1984

Ο Εξοπλισμός του Μωρού

Η εμφάνιση της Fisher-Price στον κόσμο του βρεφικού εξοπλισμού ήταν μία φυσική εξέλιξη για την εταιρεία. Η βαθιά γνώση της για τα βρέφη και για εκείνους που τα φροντίζουν, ώθησε τη Fisher-Price να γίνει μία από τις παγκόσμιες ηγέτιδες της αγοράς στα καρεκλάκια φαγητού, στις βρεφικές κούνιες, στα κέντρα δραστηριοτήτων, στα μπανάκια, στα γιο-γιο και στις ενδοεπικοινωνίες.

1990

Χαρούμενες Σαπουνόφουσκες

Πολλά από τα διαχρονικά παιχνίδια που έχουν δημιουργηθεί στη Fisher-Price έχουν βασιστεί σε παιδικές αναμνήσεις και εμπειρίες των σχεδιαστών της. Μία τέτοια περίπτωση είναι και το παιχνίδι «Bubble Mower», με αριθμό #2022. Ο σχεδιαστής που συνέλαβε την ιδέα του να βγαίνουν σαπουνόφουσκες από μία μηχανή του γκαζόν θυμήθηκε τα μεγάλα σύννεφα καπνού που συνήθιζαν να βγαίνουν από τη βενζινοκίνητη μηχανή του γκαζόν του γείτονά του, τα καλοκαίρια της παιδικής του ηλικίας.

1991

Ημέρα Ανεξαρτησίας

Την 1η Ιουλίου του 1991, η Fisher-Price εισήχθη ως ανεξάρτητη εταιρεία στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

1993

Το Μέλλον του Παιχνιδιού

Η Mattel, δημιουργός διαχρονικών παιχνιδιών όπως η Barbie και τα Hot Wheels, ενώνει τις δυνάμεις της με τη Fisher-Price.


1997

Δράση & Περιπέτεια

Παρουσιάζεται μια νέα σειρά από φιγούρες δράσης για αγόρια, οι «Rescue Heroes», που κερδίζουν τις καρδιές των γονιών ως οι πρώτες μη-βίαιες φιγούρες δράσης -και τα παιδιά όμως τις θεωρούν πολύ cool.

Έκφραση

Τα Μικρά Ανθρωπάκια «Little People» συνεχίζουν να εξελίσσονται με ακόμα πιο ρεαλιστικές λεπτομέρειες αλλά και με προσωπικά χαρακτηριστικά. Οι νεότεροι ήρωες, τώρα έχουν ιδιαίτερες εκφραστικές λεπτομέρειες στα χέρια, στη στάση τους, στο πρόσωπο.

1999

Ωραία Εποχή για Κορίτσια

Η Fisher-Price συνέχιζε να αναπτύσσει θεματικά σετ παιχνιδιών για αγόρια, όμως και τα κορίτσια δεν έμειναν παραμελημένα. Ο επανασχεδιασμός του κουκλόσπιτου «Loving Family Dollhouse» ήταν το όνειρο κάθε μεσίτη ακινήτων! Επτά δωμάτια, τζάκι, μπάνιο και εντοιχισμένες συσκευές. Απίστευτα ελκυστικό! Και το πιο σημαντικό; Έκλεινε για μεταφορά και πήγαινε παντού, παντού, παντού! Και μετά αποθήκευση στη ντουλάπα μέχρι την επόμενη επίσκεψη για παιχνίδι.

2003

Χοροπηδηχτός Χορός

Το «Jumperoo» χοροπηδάει στα ράφια των καταστημάτων φέρνοντας στα μωρά τη χαρά του να χοροπηδάς αλλά με ασφάλεια. Αυτός ο αξιοζήλευτος βρεφικός εξοπλισμός που αγκαλιάστηκε από εκατοντάδες γονείς σε όλο τον κόσμο είναι ένα από τα πιο δημοφιλή προϊόντα σήμερα, καθώς επιτρέπει στα μωρά να μπορούν να σηκωθούν για πρώτη φορά και να δουν τον κόσμο γύρω τους! Η πρωτοποριακή αυτή εφεύρεση προέκυψε από την εξέλιξη των σπιτιών στα οποία δεν μπορούσε πλέον κάποιος να κρεμάσει κάτι βαρύ με σιγουριά. Η Fisher-Price ήξερε ότι στα μωρά αρέσουν τα πηδηματάκια, γι’ αυτό έφερε στη ζωή τους ένα προϊόν για να στέκονται και να χοροπηδάνε ελεύθερα με ασφάλεια, αλλά και με ευκολία στη μεταφορά ώστε να μπορούν οι γονείς να το τοποθετούν όπου θέλουν μέσα στο σπίτι.

2004

Μαθαίνει Παίζοντας

Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια «Παίζω & Μαθαίνω» μιλούν και προσφέρουν στα μωρά τις πρώτες τους γνώσεις μέσα από διασκεδαστικά, οικεία θέματα από το καθημερινό τους περιβάλλον. Το «Εκπαιδευτικό Σκυλάκι» γίνεται αμέσως ένας αγαπημένος χαρακτήρας σε περισσότερες από 130 χώρες και 37 γλώσσες συνεχίζοντας να είναι ανάμεσα στα κορυφαία παιχνίδια της Fisher-Price για περισσότερα από 16 χρόνια τώρα.

2008

Για Φαντάσου…

Τα παιχνίδια «Imaginext» γίνονται ατρόμητα όταν τα τηλεχειριστήρια μπαίνουν στη συσκευασία με τους δεινοσαύρους για να τους χειριστούν. Η Fisher-Price κατέχει την επίσημη άδεια εμπορικής χρήσης του Jurassic World για τη σειρά παιχνιδιών της «Imaginext».


2011

Τουτ-τουτ, οι Νέοι μας Φίλοι

Ο «Τόμας το Τρενάκι» και οι Φίλοι του έρχονται με φόρα και μπαίνουν στη μεγάλη

επιχειρηματική οικογένεια όταν η HIT Entertainment γίνεται μέλος της Fisher-Price.

2013

Περισσότερα Φιλαράκια Little People

Μία πολυπολιτισμική παρέα από νέους χαρακτήρες «Little People» μπαίνει στο παιχνίδι για περισσότερες περιπέτειες και γέλια.

2014

Συμβαδίζοντας με την Ανάπτυξη του Μωρού

Η νέα τεχνολογία «Smart Stages» απογειώνει την εκπαιδευτική σειρά «Παίζω & Μαθαίνω», επιτρέποντας στους γονείς να διαλέξουν εκείνοι το εκπαιδευτικό περιεχόμενο ανάλογα με το στάδιο ανάπτυξης που βρίσκεται το παιδί τους. Μία πληθώρα από τραγούδια, ήχους και φράσεις ανάμεσα σε 3 επίπεδα, προσφέρει: εξερεύνηση, συμμετοχή, μίμηση.

2015

Χόρεψε σαν τον BeatBo

Σε ποιον αρέσει να χορεύει και να κουνιέται; Στον «BeatBo»! Η Fisher-Price δημιουργεί έναν φουτουριστικό φίλο για προσχολικές ηλικίες, στον οποίο ακόμα και το παιδί ή η μαμά μπορούν να ηχογραφήσουν μία φράση κι εκείνος να τη διασκευάσει σε ένα αγαπημένο του τραγούδι. Και σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού, ο «BeatBo» μαθαίνει στα παιδιά γράμματα, χρώματα, αρίθμηση, μουσική, τη σχέση αιτίας-αποτελέσματος και πολλά ακόμα.

2016

Προγραμματισμός για Παιδιά

Το «Code-apillar» είναι ένα παιχνίδι από τη σειρά «Μαθαίνω να Σκέφτομαι» της Fisher-Price που οδηγεί τη μάθηση πέρα από το Α, Β, Γ και το 1, 2, 3, βοηθώντας τα παιδιά να σκέφτονται αυτόνομα. Κάθε παιχνίδι από αυτή τη σειράείναι φτιαγμένο για να καλλιεργεί τις δεξιότητες του 21ου αιώνα, όπως την αναζήτηση, τον πειραματισμό και την επίλυση προβλημάτων με έναν τρόπο που τα παιδιά δεν έχουν ξαναδεί. Το παιχνίδι αυτό γίνεται ένα παγκόσμιο must ανάμεσα στα πιο προχωρημένα παιχνίδια στις μέρες μας.

2019

Συγχρονισμένη Διασκέδαση

Η Fisher-Price παρουσιάζει τα «Linkimals», μία ομάδα από αγαπημένα ζωάκια-φιλαράκια που τους αρέσει να παίζουν και να τραγουδάνε μαζί. Τα παιχνίδια αυτά συγχρονίζονται μεταξύ τους «μιλώντας το ένα στο άλλο» και τραγουδώντας όλα μαζί όταν βρίσκονται σε κοντινή απόσταση, δημιουργώντας μία συναρπαστική μπάντα για το μωρό.

Ας Γίνουμε Πάλι Παιδιά

Η Fisher-Price κάνει τα αποκαλυπτήρια μιας νέας εταιρικής καμπάνιας με το κεντρικό μήνυμα «Ας Γίνουμε Πάλι Παιδιά» προσκαλώντας όλους τους μεγάλους να γίνουν πάλι μικροί και να ξαναμπούν στον κόσμο της παιδικότητας. Επίσης, αλλάζει και κάτι άλλο: το λογότυπό της καθώς και την εικόνα της που τώρα ανανεώνεται.


2020

Χειροκροτώντας την Πρώτη Γραμμή

Το 2020, ανταποκρινόμενη στην πανδημία από τον COVID-19, η Fisher-Price για άλλη μια φορά συνεισφέρει στην κοινωνία παρατάσσοντας τους ανθρώπους της σχεδιαστικής της ομάδας στο να φτιάξουν μάσκες ώστε να συμβάλλει στη σημαντική αυτή ζήτηση. Ακόμα, κυκλοφορεί μία ειδική σειρά από συλλεκτικούς ήρωες δράσης και Μικρά Ανθρωπάκια Πρωταθλητών της Κοινωνίας με την ονομασία #ThankYouHeroes. Το σύνολο των εσόδων διατίθεται για την πρωτοβουλία #FirstRespondersFirst, η οποία στηρίζει τους υγειονομικούς άμεσης επέμβασης που είναι στην πρώτη γραμμή. 

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED