Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2024%2F11%2F311526 e1731501864610

Εβδομάδα Μόδας στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ – Μια Γιορτή Δημιουργικότητας και Καινοτομίας!

author likewoman

13 Νοέ 2024

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η Εβδομάδα Μόδας που πραγματοποιήθηκε στην εμβληματική Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ (Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς), προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία στους λάτρεις της μόδας, τους δημιουργούς και τους επισκέπτες της ελληνικής και διεθνούς σκηνής. Η εκδήλωση διήρκησε από τις 6 Νοεμβρίου έως και τις 9 Νοεμβρίου, συγκεντρώνοντας πλήθος επαγγελματιών της μόδας, δημοσιογράφων και κοινού, και αναδεικνύοντας τις τελευταίες τάσεις της ελληνικής και παγκόσμιας μόδας.

Η Πέτρινη Αποθήκη, με την ιδιαίτερη ατμόσφαιρά της και τον βιομηχανικό της χαρακτήρα, αποτέλεσε το ιδανικό σκηνικό για τις εντυπωσιακές επιδείξεις μόδας, δημιουργώντας μια μοναδική σύζευξη μεταξύ παρελθόντος και σύγχρονης δημιουργικότητας. Οι χώροι του ΟΛΠ αποδείχθηκαν ιδανικοί για την φιλοξενία ενός τέτοιου μεγάλου γεγονότος, προσφέροντας μια αναζωογονητική αίσθηση.

Σπουδαίοι Έλληνες και ξένοι σχεδιαστές μόδας αλλά και fashion brands παρουσίασαν τις συλλογές τους: Ο διάσημος Βρετανός σχεδιαστή μόδας John Richmond παρουσίασε την SS’ 25 συλλογή, ο Tassos Mitropoulos παρουσίασε τη νέα του συλλογή «ΑΝΔRΟΜΕΔΑ», η σχεδιάστρια μόδας Olga Karaververi συμμετείχε με την “All around the world”, Fall/Winter ’25 συλλογή. Ο Vassilis Zoulias παρουσίασε τη νέα του Spring/Summer ’25 συλλογή “A Summer Place” με κοσμήματα του Pericles Kondylatos . Ο οίκος Parthenis παρουσίασε τη Spring/Summer ’25 συλλογή “Metamorphoses”, ο οίκος Dassios τη Fall/Winter ’25-’26 συλλογή “The Return”, ο σχεδιαστής μόδας Yiorgos Eleftheriades τη Autum/Winter ‘24-‘25 συλλογή “Urban Stories” . Ο οίκος Kathy Heyndels παρουσίασε τη συλλογή “Darkness”, ο Marios Togos τη “Dodging Rainbows”, το fashion brand 4Tailors τη Spring/Summer ’25 συλλογή “Melted Ice-Cream, η Chrysanthi Farmaki Creations τη Spring/Summer ’25 συλλογή “Exotic Elegance”,  ο Stratos Eleftheriou/ISSI  τη Spring/Summer ’25 συλλογή “Cyber Couture”, η Daphne Valente παρουσίασε τη συλλογή “Living Sculpture” και το fashion brand Saga Bridal παρουσίασε τη νέα συλλογή νυφικών.

Χορηγός μετονομασίας των Βραβείων των Νέων Σχεδιαστών ήταν η  Georg Jensen. Επτά νέοι δημιουργοί παρουσίασαν τις πολλά υποσχόμενες συλλογές τους εντυπωσιάζοντας το κοινό και την κριτική επιτροπή.

Τη διοργάνωση τίμησαν με τη παρουσία τους και τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή ο Παντελής Παντελή, Υπεύθυνος προγράμματος ΒΑ (HONS) Fashion Design Πανεπιστημίου UCLan Cyprus, Σχεδιαστής μόδας και Πρόεδρος των σχεδιαστών μόδας Κύπρου. H director του Οίκου Parthenis η  Oρσαλία Παρθένη και Πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης σχεδιαστών μόδας. Η  Ιφιγένεια Πλευράκη, δημοσιογράφος της Huffington Post, Χορηγός Επικοινωνίας του Athens Fashion Week. Ο Marko Mrkaja από το Harper’s Bazaar Serbia και η Άννα Μαραγκουδάκη / Operational Manager GEORG JENSEN. Παρουσιάστρια των New Designers Awards ήταν η Ναταλία Κατσακιώρη, fashion editor του Queen.gr, ενώ επίσης, τον λόγο πήρε και η Πρόεδρος του Athens Fashion Week, η  Τόνια Φουσεκη η οποία μίλησε για την σπουδαιότητα του θεσμού και το πως στην πορεία της Εβδομάδας Μόδας αυτός έχει αναδείξει πολλούς ήδη καταξιωμένους σχεδιαστές μόδας.

311490 e1731501838776

Πιο συγκεκριμένα οι διαγωνιζόμενοι που παρουσίασαν τις συλλογές τους είναι: Keeklos, Kekoa, Vickay, Dear by Agapitos Kouros, Scala di Barelier, Vasileiades Athanasios, Katerina Koutsounaki .

Νικητές των New Designers Awards by Georg Jensen αναδείχθηκαν οι:

Best New Designer: Το fashion brand  Vickay της Βικτώριας Καρατζά 

Best Trendsetter: Το fashion brand Dear by Agapitos Kouros του Αγαπητού Κούρου

Best Catwalk: Το fashion brand Scala di Barelier του Νικόλα Μπαρελιέ 

Νωρίτερα την ίδια μέρα, oi σπουδαστές της σχολής RK FASHION SCHOOL παρουσίασαν τις μοναδικές δημιουργίες τους στην εβδομάδα μόδας της Αθήνας. Χρησιμοποιώντας όλες τις δεξιότητες που αναπτύξανε κατά την διάρκεια των σπουδών τους οι τελειόφοιτοι του προγράμματος Σχεδίου Μόδας, Τεχνολογία και Κατασκευή μας παρουσιάσαν την πρώτη προσωπική τους capsule collection ως κομμάτι της διπλωματικής τους εργασίας.

Η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας αποτελεί ένα σημαντικό γεγονός για τη μόδα στην Ελλάδα και θέτει τις βάσεις για την ανάπτυξη ενός σταθερού θεσμού στον τομέα της ελληνικής και διεθνούς βιομηχανίας μόδας. Ταυτόχρονα, δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να δημιουργήσουν νέες συνεργασίες, να ενισχύσουν τις επαγγελματικές τους δικτυώσεις και να προβάλλουν τις δημιουργίες τους σε μια ευρεία κοινότητα.

Η επιτυχία αυτής της διοργάνωσης φέρνει την υπόσχεση για ακόμα πιο εντυπωσιακές εκδηλώσεις στο μέλλον!

Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στήριξε το σημαντικό έργο της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για τον σκοπό αυτό.

Το Fashion Design Project αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας με θέμα τα χρώματα της θάλασσας στο mail  της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Το θέμα αποτελεί έμπνευση από τον φιλανθρωπικό οργανισμό που στηρίζει η διοργάνωση την Ελληνική  Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε ταλαντούχους ανθρώπους που επιθυμούν να κάνουν το ντεμπούτο τους ως ανερχόμενοι σχεδιαστές μόδας. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.

Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Μέση Ανατολή το LOfficiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harpers Bazaar και το Elle  και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine. Επίσης, την εκδήλωση παρακολούθησαν buyers από το Παρίσι, την Βιέννη, την Βαρκελώνη και την Ιαπωνία. 

Εκτός της τηλεόρασης, η 35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας  είχε δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming της glomex, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/  αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Κεντρική παρουσιάστρια ηταν η Κωνσταντίνα Σωτήριου, το διάσημο μοντέλο που διακρίθηκε αναμεσά στις 21 ομορφότερες γυναίκες στον κόσμο ενώ τον παλμό του backstage εδινε η influencer  Σίββυλα Βασιάδη.

311505 e1731501852915

Χορηγοί της 35ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας ήταν:

New Designers Awards by Georg Jensen. Η νέα συλλογή Vivianna Celebration επαναλανσάρει φέτος το χειμώνα ορισμένα από τα πιο εμβληματικά κοσμήματα της Vivianna Torun για τον οίκο Georg Jensen, τιμώντας το πρωτοποριακό πνεύμα της. Με αυτή την ξεχωριστή συλλογή έρχεται να στηρίξει τους νέους σχεδιαστές που πρόκειται να διαγωνιστούν στα New Designers Awards.

Η Colgate φόρεσε το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετείχε ως Gold Sponsor στην 35η Athens Fashion Week. Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra.

Η DIMAND που έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC κα

Στους μεγάλους χορηγούς, βρισκόταν και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. Ο Πύργος Πειραιά, φωταγωγήθηκε  με το λογότυπο της Εβδομάδας Μόδας, καθ’ όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, ενώ οι καλεσμένοι του AFW είχαν την ευκαιρία να τον επισκεφθούν – με ειδική πρόσκληση – στο closing party που έλαβε χώρα το Σάββατο 9 Νοεμβρίου στο Clound 9  Piraeus Tower του ομίλου Nice n Easy.

Η Δανέζικη εταιρεία ομορφιάς Alûstre ήταν χορηγός της εκδήλωσης. Η Alûstre προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία περιποίησης και ομορφιάς, εμπνευσμένη από την πολυτέλεια και την ξεχωριστή αισθητική.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης ήταν το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design που θα φιλοξενήσει το

Τα Starbucks ήταν χορηγός της Εβδομάδας Μόδας όπου οι παρευρισκόμενοι της διοργάνωσης είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ξεχωριστά ροφήματα με βάση τον καφέ.

Χορηγός σίτισης της 35ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας ήταν η εταιρεία Meallion

Η εταιρεία Dermalift ήταν χορηγός με τα silicon patches το πρώτο και μοναδικό φυσικό instant lifting χωρίς χημικά συστατικά.

Η Purebloom ήταν χορηγός με την πρώτη ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης μαλλιών σε μορφή μπάρας και συμμετέχει στην Εβδομάδα Μόδας.

Η MIELĒV ένα brand με συναισθηματική ευφυΐα, συνείδηση και σεβασμό απέναντι στον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον ήταν χορηγός της Εβδομάδας μόδας της Αθήνας με τα vegan προϊόντα περιποίησης προσώπου.

To brand Carlo Dali με τα ιαρώματα, τις τσάντες, τα ρολόγια και αξεσουάρ ήταν χορηγός της Εβδομάδας Μόδας.

Τα κομψά και στυλάτα έπιπλα Mexil  ήταν  χορηγός της Εβδομάδας μόδας.

Η εταιρία μεταφορών Greece travel by Arvanitakis  ανάλαβε τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.

Επίσημοι συνεργάτες ήταν η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελήθηκε το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academy που ανάλαβε το haistyling.

Η εταιρεία hilight contract φωταγώγησε την Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ.

Επίσημοι υποστηρικτές ήταν:

Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoan water, Happy people  και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

Χορηγoi του fashion show της Daphne Valente ήταν η Green Cola με τα Green Mocktails  και το νερό Ζαγόρι..

Χορηγοί του fashion show του Vassilis Zoulias και του Pericles Kondylatos ήταν: 

Τα τεχνητά δάκρυα Artelac, της κορυφαίας εταιρίας στην Οφθαλμολογία με πάνω από 170 χρόνια καινοτομίας, Bausch and Lomb, ήταν χορηγός στο Fashion Show του Vassilis Zoulias.

Τα Hondos Center  της Γλυφάδας όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brands.

Η εταιρεία Σφακιανάκης ΑΕ συμμετείχε στο εντυπωσιακό fashion show του οίκου Vassilis Zoulias, παρουσιάζοντας τη νέα BMW Σειρά 1.

Η αλυσίδα κομμωτηρίων Ilias & Staff που επιμελήθηκε τα χτενίσματα των μοντέλων.

Υπό την αιγίδα των: Περιφέρεια Αττικής, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Πειραιά, Enterprise Greece, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece.

Χορηγοί επικοινωνίας:

COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, OK! MAGAZINE, DOWNTOWN, DELUXE MAGAZINE, ESTETICA HELLAS, FASHION DAILY, TLIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας ανανεώνει το ραντεβού της την Άνοιξη!

RECENT

RELATED