Έρευνα: Το “μέγεθος” της ματαιοδοξίας της μόδας αλλάζει σε Νο16-Τι λένε οι ειδικοί για την βιομηχανία της μόδας!
Η είδηση έχει σημαντικές συνέπειες για τους πωλητές του λιανικού εμπορείου – και για την άποψή μας σχετικά με τον «μέσο όρο».
Γνωρίζουμε ήδη ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης, όταν πρόκειται για την ακρίβεια των μεγεθών γυναικείων ενδυμάτων. Στην πραγματικότητα, η έρευνα δείχνει ότι τα περισσότερα από αυτά είναι παντελώς ανόητα και βασίζονται στο «μέγεθος της ματαιοδοξίας». Τι περισσότερο, όταν αποδεικνύεται ότι οι πληροφορίες που χρησιμοποιούν οι λιανοπωλητές είναι εντελώς ξεπερασμένες.
Μια νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Fashion Design, Technology, and Education, αποκαλύπτει ότι το μέσο μέγεθος μιας Αμερικανίδας είναι πλέον μεταξύ 16 και 18 (δηλ. 42-44 στο αντίστοιχο ευρωπαϊκό), σύμφωνα με το Revelist. Αυτό είναι μια αύξηση, σύμφωνα με τα δεδομένα της τελευταίας 10ετίας, όπου τότε οι περισσότερες γυναίκες των ΗΠΑ ήταν στο μέγεθος 14.
Η μελέτη χρησιμοποίησε τις μετρήσεις περισσότερων από 5.500 Αμερικανίδων γυναικών ηλικίας άνω των 20 ετών, καθώς και τα δεδομένα από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης (CDC) Νόσων. Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η μέση περίμετρος της μέσης αυξήθηκε κατά 2,6 ίντσες μέσα στα τελευταία 21 χρόνια.
Οι ερευνητές εξήγησαν ότι αυτές οι νέες πληροφορίες είναι ζωτικής σημασίας για τη βιομηχανία της μόδας και για τις γυναίκες γενικά.
Οι γυναίκες σε ολόκληρη τη χώρα συγκρίνουν τους εαυτούς τους σύμφωνα με αυτές τις ανακριβείς και παραπλανητικές πληροφορίες, για πάρα πολλά χρόνια, δήλωσαν οι συγγραφείς, πράγμα το οποίο θα μπορούσε να είναι προβληματικό με πολλούς τρόπους.
Οι ερευνητές ελπίζουν «ότι οι γυναίκες μπορεί να ανακουφιστούν γνωρίζοντας ότι το μέσο μέγεθος στα ρούχα που φοριέται πλέον είναι μεγαλύτερο από αυτό που πίστευαν μέχρι τώρα». Αναμένουν, επίσης, ότι αυτή η είδηση θα αλλάξει
τις προσδοκίες του κοινού για το ποιος είναι ο “μέσος όρος”.
«Ελπίζω ότι αυτό θα βοηθήσει ωθώντας τη βιομηχανία της μόδας να εξετάσει σοβαρά την επέκταση των μεγεθών της», δήλωσε η συγγραφέας της μελέτης Deborah Christel, Ph.D.
Αυτή η νέα πληροφορία ρίχνει επίσης φως στην εμπειρία του shopping μιας τυπικής γυναίκας. “Υπό το φως αυτής της επικάλυψης στο μέγεθος ταξινόμησης, οι συχνές αναφορές του γυναικείου καταναλωτικού κοινού είναι απογοητευτικές σχετικά με τη γενική εφαρμογή και διαστασιολόγηση των ειδών ένδυσης», έγραψαν οι συγγραφείς.
Επιμέλεια Γιώτα Πετσιώτη
Τάνια Νικολοπούλου
Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».
RECENT
Η ΚΥΑΝΑ στηρίζει τις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες
25 Δεκ 2024
Το ρόδι το γούρικο και το θρεπτικό
24 Δεκ 2024