Εντυπωσιακές επιδείξεις μόδας και ξεχωριστοί καλεσμένοι την 3η μέρα της Εβδομάδας Μόδας
H Εβδομάδα μόδας της Αθήνας συνεχίστηκε με εντυπωσιακές συλλογές, λαμπερούς προσκεκλημένους, μοναδικές εμφανίσεις και fashion shows που γέμισαν το Ζάππειο Μέγαρο στυλ, ομορφιά, φαντασία και λάμψη!
Η τρίτη μέρα του 33ου Athens Fashion Week, ξεκίνησε με τις δημιουργίες της Suzana Peric η σχεδιάστρια μόδας από την Σερβία που για πρώτη φορά παρουσίασε την νέα της συλλογή στο Ελληνικό κοινό. Η συλλογή “Glam Galaxy” δίνει νέα λάμψη στα γυναικεία κοστούμια σπάζοντας τους συμβατικούς κανόνες. Τα blazers γίνονται wearable art, οι μπλούζες και οι κορσέδες γίνονται ένα δεύτερο δέρμα που γιορτάζει τη δύναμη της θηλυκότητας. Η πολύχρωμη συλλογή σαγηνεύει με τολμηρούς τονικούς διαλόγους. Το ασήμι και ο χρυσός ρέουν σε μια μοναδική ροή κομψού αισθησιασμού, ενώ λεπτομέρειες με τη μορφή μαργαριταριών, τιρκουάζ και κρυστάλλων γιορτάζουν την αιώνια γυναίκα λάτρη της ομορφιάς. Το “Glam Galaxy” με τη Suzana Perić είναι ένα βήμα μπροστά στην καλλιτεχνική δημιουργία, ένα πεδίο όπου η αίγλη δεν χρειάζεται να μεταφραστεί.
Στη συνέχεια το fashion brand Xana παρουσίασε την συλλογή “Intriguing Simplicity”. Τα ρούχα XANA είναι φτιαγμένα από ελαφρύ ύφασμα και τονίζονται με λεπτές λεπτομέρειες, ενώ αποτελούνται από χρώματα και patterns που δημιουργούν μια ομαλή ανάμειξη μεταξύ βασικών και μοντέρνων επιλογών ωστε να δημιουργήσουν διαχρονικά και καλά συνδυασμένα ρούχα.
Την σκυτάλη πήρε η ταλαντούχα Κύπρια σχεδιάστρια μόδας Afroditi Hera με τη prêt-à-porter συλλογή “Culture Fusion”. Δημιουργίες που αντανακλούν την πολυπολιτισμική πλευρά της μόδας. Μια συλλογή με πολυδιάστατα μοτίβα με έντονα χρώματα που αναδεικνύουν το ελεύθερο, κυριολεκτικά “κυματιστό” σχήμα ενός παραδοσιακού καφτάν σε μια σύγχρονη prêt-à-porter εκδοχή. Τα ελαφρά υφάσματα συναντούν τις λεπτές γραμμές, προκειμένου να δημιουργήσουν την υπογραφή των καφτάν Afroditi Hera, τα οποία είναι πολύ ευέλικτα και γίνονται ακόμη πιο κομψά κλείνοντας δύο μικρά κουμπιά, μεταμορφώντας το καφτάν από ημερήσιο σε βραδινό φόρεμα Net-A -Porter.
Την τρίτη ημέρα έκλεισε ο σχεδιαστής μόδας Konstantinos Tsigaros. Ο οποίο δημιούργησε τη σειρά “k7 konstantinos tsigaros” επικεντρώνοντας στην απελευθέρωση του fashion design από gender statements, δίνοντας βαρύτητα στον μινιμαλισμό, την άνεση, τη διαχρονικότητα και τη βιωσιμότητα. Η k7 konstantinos tsigaros είναι ένα slow fashion brand το οποίο αποτελείται από συνδυαστικές συλλογές ρούχων που μπορούν να φορεθούν όλες τις μέρες και ώρες, όλες τις εποχές και σε κάθε περίσταση, από όλα τα φύλα: Μία «ντουλάπα για όλους, 7 ρούχα, 7 μέρες την εβδομάδα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο» όπως λέει ο ίδιος ο σχεδιαστής, με απώτερο στόχο η μόδα να είναι προσιτή σε όλους. Στο catwalk περπάτησε το δημοφιλές genderless μοντέλο και social media influencer με 12 εκατομμύρια followers, Elton Illirjani. Ο Elton είναι εκφραστής της ισότητας και της ελευθέριας του genderless modeling και ήρθε στην Ελλάδα από την Αμερική αποκλειστικά για το Athens Fashion Week.
Πολλοί επώνυμοι από τον επιχειρηματικό και καλλιτεχνικό χώρο αλλα και σχεδιαστές μόδας τίμησαν με την παρουσία τους την τρίτη ημέρα της AFW: Ματθίλδη Μαγγίρα, Βασίλης Ζούλιας, Περικλής Κονδυλάτος, Ορσαλία Παρθένη, Γιάννης Τόγκος, Δημήτρης Στρέπκος, Ιωάννα Κουρμπέλα, Κωσταντίνος Πλεύρης, Χριστίνα Παπαέλληνα, Ρούλα Λεβέντη, Αργυρώ Λεβέντη, Νικολέτα Στυλιανού, Ντέλλα Ρουνίκ, Κέλλυ Νομικού, Ειρήνη Νταϊφά, Ευανθία Ρεμπούτσικα, Ελένη Σαμαράκη, Άννα Αγγελικούση, Λένα Εμφιετζόγλου, Μαίρη Ιωάννου.
Η εκδήλωση καλύφθηκε από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το L’Officiel Arabia, το Elle Serbia, από την Ιταλία το L’Officiel , το Pitty Magazine και το Office Magazine, το Sigma Cyprus κ.α.
Η COSMOTE TV έχει εξασφαλίσει την αποκλειστική τηλεοπτική προβολή της εβδομάδας μόδας και θα παρουσιάσει ένα μοναδικό τηλεοπτικό show με παρουσιάστρια την ταλαντούχα Άννα Πρέλεβιτς σε ημερομηνία που θα ανακοινωθεί!
Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι παρευρισκόμενοι έχουν την ευκαιρία να επισκεφθούν τα εντυπωσιακά showrooms των εταιρειών: iPerfumes και να δοκιμάσουν αρώματα με ασύγκριτη ποιότητα και διάρκεια, Pavone Rossa και να ανακαλύψουν τα μοναδικά χειροποίητα ξύλινα γυαλιά ηλίου και οράσεως και το showroom του Brag Fashion με τις ιδιαίτερες χειροποίητες τσάντες.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο του παγκόσμιου μη κερδοσκοπικού, περιβαλλοντικού οργανισμού WWF όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για αναδάσωση και δενδροφύτευση σε πληγείσες περιοχές της Ελλάδας.
Χορηγοί της 33ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Η Colgate που φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στο Athens Fashion Week. Εκεί θα «γνωρίσετε» την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra που χαρίζει λευκότερα δόντια σε μόλις 3 ημέρες χάρη στη μοναδική της και κλινικά αποδεδειγμένη τεχνολογία λεύκανσης. Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα και να φωτογραφηθούν στο special booth, ενώ θα τους περιμένουν και διάφορα δώρα έκπληξη!
Το HUAWEI WATCH GT4 είναι ο χορηγός – των “New Designers Awards”. Το HUAWEI WATCH GT4, χτίζοντας στην 10ετή εμπειρία της Huawei στον τομέα των smartwatches, κάνει ένα τολμηρό “Fashion Forward” βήμα από τα κλασικά σχέδια της σειράς GT, εισάγοντας νέα σχεδιαστικά στοιχεία, διατηρώντας, όμως, τη σύγχρονη γεωμετρική αισθητική των προκατόχων του. Το νέο smartwatch της Huawei συνδυάζει το στυλ με τις τεχνολογικές καινοτομίες και λειτουργίες ευεξίας και φυσικής κατάστασης. Οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να το δουν από κοντά, να το δοκιμάσουν και να μάθουν όλα τα μυστικά αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες του στο maximum!
Επιπλέον, η ΔΕΠΑ και το FISIKON (το οικολογικό και οικονομικό καύσιμό στην κίνηση των οχημάτων) υποστηρίζουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, τη δημιουργικότητα και τη ενίσχυση της εξωστρέφεια, με την ανάδειξη παραδειγμάτων αριστείας. Στόχος είναι η ενίσχυση των νέων ανθρώπων αλλά και των creative industries.
Fashion Design Project by Starbucks. Από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ αγκάλιασαν τα Starbucks, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Αυτή τη σεζόν η αγαπημένη εταιρεία καφέ θα είναι χορηγός μετονομασίας του Fashion Design Project και καλεί όλους όσους αγαπούν την μόδα να σχεδιάσουν ένα ρούχο που να εκφράζει το στυλ και τη προσωπικότητα τους χρησιμοποιώντας τα 3 χρώματα των Starbucks (βαθύ κόκκινο, φούξια και πράσινο).
To SYOSS, μια από τις πιο αγαπημένες μάρκες περιποίησης, βαφών & styling μαλλιών θα είναι ο επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week. Επιδεικνύοντας τη δέσμευσή του στην καινοτομία και την υψηλή ποιότητα, το SYOSS εγγυάται λάμψη και εντυπωσιακά looks, αναδεικνύοντας τις νέες τάσεις της μόδας για Όμορφα μαλλιά, Κάθε μέρα.
Με το δυναμικό tagline “Rethink Fashion”, το Persil, ως επίσημος χορηγός του Athens Fashion Week, επιδιώκει να υπογραμμίσει τη σημασία της βιώσιμης μόδας και την ανάγκη για μια πιο υπεύθυνη κατανάλωση. Ενώνοντας την τέχνη της μόδας με την περιβαλλοντική συνείδηση, η Persil στρέφεται προς το μέλλον, υιοθετώντας την φιλοσοφία μιας πιο βιώσιμης σκηνής μόδας.
H εταιρεία Demak up γιορτάζει τα 45 χρόνια της με την επετειακή συσκευασία DEMAK’ UP EXPERT οβάλ δίσκοι βαμβακιού η οποία κυκλοφορεί σε περιορισμένο αριθμό και κάνει την φροντίδα της επιδερμίδας δική σας γιορτή! Η ολοκληρωμένη σειρά ντεμακιγιάζ, δίσκοι βαμβακιού και υγρά μαντηλάκια, κατάλληλα για κάθε τύπο επιδερμίδας και κάθε περίσταση θα είναι στη διάθεση των επισκεπτών του Fashion Week.
Τα Hondos Center όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brand θα είναι χορηγός της διοργάνωσης και επιφυλάσσει στους επισκέπτες της πολλές εκπλήξεις.
Στην Εβδομάδα Μόδας θα γνωρίσουμε καλυτέρα την Version, την κορυφαία εταιρεία αντιγηραντικής περιποίησης δέρματος με παράδοση 30+ ετών στον χώρο των δερμοκαλλυντικών. Με τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών, ανταποκρίνεται στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες κάθε τύπου επιδερμίδας, με στόχο την καθημερινή προστασία και φροντίδα του δέρματος.
Χορηγοί σίτισης της 33ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας είναι η αγαπημένη εταιρεία Starbucks και η εταιρεία my nutri που δημιουργήθηκε για να βάλει την υγιεινή διατροφή και την κίνηση στην καθημερινότητα του Έλληνα, με στόχο μία καλύτερη ζωή. Οι υπηρεσίες της my nutri είναι πρωτόγνωρες στην ελληνική πραγματικότητα και εγγυόνται ορατά αποτελέσματα που θα αλλάξουν τη ζωή κάθε ανθρώπου που θέλει να γίνει καλύτερος και να ζήσει καλύτερα.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design.
Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και η σχολή κομμωτικής Diamantopoulos που έχει αναλάβει το haistyling.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Η εταιρεία Dress Code, το Δειπνολόγων Catering, Minoan Water και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Υπό την αιγίδα και την ευγενική υποστήριξη των: Περιφέρεια Αττικής, Enterprise Greece,
Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ).
Τέλος, την 33η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ).
Χορηγοί επικοινωνίας:
COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DOWNTOWN, HELLO, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.
Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε…!