Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2024%2F09%2Flikewomangr cos new york fasion week cover

COS: Σε αναμονή του αντίκτυπου της παρουσίασης της νέας collection αύριο στην Εβδομάδα Μόδας Νέας Υόρκης

Στο πιο πολυαναμενόμενο fashion event, που δεν είναι άλλο από την NYFW, έρχεται για τρίτη φορά το μινιμαλιστικό brand COS.

Γνωστό για τη διακριτική του  κομψότητα και τα σχέδιά του εμπνευσμένα από τη Σκανδιναβία. Ένα brand που έχει εξελιχθεί σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο στο χώρο της μόδας. Έτσι καθώς το brand μπαίνει στη διάσημη σκηνή της Εβδομάδας Μόδας της Νέας Υόρκης (NYFW), για τρίτη φορά, σηματοδοτεί μια κομβική στιγμή στην εξέλιξή του, αντανακλώντας την αυξανόμενη επιρροή και την ευθυγράμμισή του με την υψηλή μόδα.

Η COS (Collection of Style) ιδρύθηκε το 2007 από τον σουηδικό κολοσσό H&M Group, με αποστολή να παρέχει υψηλής ποιότητας, διαχρονικά ρούχα σε προσιτές τιμές, προσφέροντας μια πιο εκλεπτυσμένη και μινιμαλιστική προσέγγιση, που χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές, ουδέτερες χρωματικές παλέτες και αρχιτεκτονικές σιλουέτες. Η σχεδιαστική του φιλοσοφία βασίζεται σε μοντέρνα, λειτουργικά ρούχα που ξεπερνούν τις τάσεις, ελκυστικά σε όσους προτιμούν μια αβίαστη, εκλεπτυσμένη εμφάνιση.

Οι συλλογές COS είναι γνωστές για την προσεγμένη κατασκευή τους και τα υψηλά βασικά στοιχεία, που συχνά ενσωματώνουν πολυτελή υλικά όπως μαλλί, κασμίρι και οργανικό βαμβάκι. Αυτή η προσοχή στην ποιότητα έχει συγκεντρώσει πιστούς θαυμαστές, ειδικά μεταξύ καταναλωτών που εκτιμούν τη δέσμευση του brand  για βιωσιμότητα και μακροζωία.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη COS (@cosstores)

Η εμφάνιση της COS στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης αντιπροσωπεύει μια σημαντική αλλαγή, εφόσον παραδοσιακά δραστηριοποιείται εκτός της σφαίρας των catwalks υψηλής μόδας και θεωρείται ως μια πιο προσιτή επιλογή. Τώρα συμμετέχοντας στο NYFW, η COS σηματοδοτεί την ετοιμότητά της να θεωρηθεί όχι μόνο  ένα brand “premium high street“, αλλά και ένας σοβαρός παίκτης στον κόσμο της μόδας των σχεδιαστών.

Η design director της COS, Karin Gustafsson, επεκτείνει το δημιουργικό  όραμα του brand, με την εισαγωγή περισσότερων εννοιολογικών κομματιών και συνεργασιών με καλλιτέχνες, αρχιτέκτονες και άλλους καινοτόμους στον τομέα του σχεδιασμού.

Ενώ οι λεπτομέρειες του show της COS στο NYFW παραμένουν κρυφές, οι γνώστες του κλάδου αναμένουν μια παρουσία που θα εξισορροπήσει τον χαρακτηριστικό μινιμαλισμό  με πιο τολμηρές, πιο καλλιτεχνικές εκφράσεις. Τα σχέδια της COS συχνά παντρεύουν την απλότητα με τα σχήματα που κάνουν δηλώσεις και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς μεταφράζονται αυτά τα στοιχεία σε μια από τις πιο σημαίνουσες πλατφόρμες της μόδας.

Το show θα επικεντρωθεί στη συλλογή F/W 2024 της COS, η οποία αναμένεται να περιλαμβάνει μια σειρά από εξωτερικά ρούχα, όπως το γλυπτό καρό μπουφάν της από υφαντό δέρμα, αλλά και το μάλλινο παλτό από ψαροκόκαλο που μπορούμε να δανειστούμε  από τα αγόρια. Από υπέροχα «ρούχα εργασίας», αλλά και  «ανεβασμένες» βραδινές επιλογές, η Cos προσφέρει όλα όσα απαιτεί μια σύγχρονη γκαρνταρόμπα.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη COS (@cosstores)

Το επερχόμενο ντεμπούτο της COS στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης αντικατοπτρίζει μεγαλύτερες αλλαγές στη βιομηχανία της μόδας. Ο μινιμαλισμός έχει αποκτήσει ανανεωμένη δημοτικότητα καθώς οι καταναλωτές απομακρύνονται από το να κυνηγούν τις τάσεις, και στοχεύουν σε πιο προσεγμένες, ευέλικτες γκαρνταρόμπες. Η COS, με την εστίασή της στη δημιουργία κομματιών μεγάλης διάρκειας που λειτουργούν διαχρονικά, υπήρξε βασικός παίκτης σε αυτό το κίνημα, προσφέροντας μια αναζωογονητική εναλλακτική στην εφήμερη φύση του fast fashion.

Με την εμφάνιση στο NYFW, η COS είναι έτοιμη να επεκτείνει την επιρροή της, όχι μόνο μεταξύ όσων λατρεύουν τη μόδα, αλλά και μεταξύ αυτών που μπορεί να είχαν προηγουμένως παραβλέψει την ήσυχη αλλά σταθερή άνοδό της. Έτσι, καθώς ανεβαίνει σε μια παγκόσμια σκηνή, η  COS θα προσελκύσει ένα νέο κοινό από άτομα που εκτιμούν την καινοτομία, την ποιότητα και τη βιωσιμότητα, ενώ παράλληλα θα εδραιωθεί  ως σοβαρός παίκτης στη σκηνή της μόδας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη COS (@cosstores)

Η εμφάνισή της στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης στις 10 Σεπτεμβρίου του 2024 είναι κάτι περισσότερο από ένα show, είναι μια δήλωση της εξέλιξης και των φιλοδοξιών του brand. Γνωστή για τα μινιμαλιστικά σχέδια και τις βιώσιμες πρακτικές της, η COS έχει κερδίσει τη θέση της ως μια αγαπημένη ετικέτα μεταξύ των καταναλωτών που γνωρίζουν τη μόδα.

Όπως αναφέρθηκε, αυτό το καλοκαίρι, η Cos συνεργάστηκε για πρώτη φορά με έναν Ιάπωνα τεχνίτη, τον Kazuki Tabata. Τώρα, με την τρίτη της εμφάνιση σε μια από τις πιο διάσημες εκδηλώσεις του κλάδου, πρόκειται να αφήσει το στίγμα της στον κόσμο της υψηλής μόδας. Ο κόσμος της μόδας παρακολουθεί και η COS είναι έτοιμη να λάμψει.

Η Rianne Van Rompaey θα είναι στην φθινοπωρινή καμπάνια Cos.

cover photo Rianne Van Rompaey instagram/@cosstores

Ανήκω στην ομάδα των γυναικών που δίπλα από τον αριθμό 50 βάζουν ένα θετικό πρόσημο. Αυτό το πρόσημο είναι και ο τρόπος που προσεγγίζω τη ζωή. Ως πρότυπό μου έχω πάντα δυναμικές γυναίκες, που δεν διστάζουν να πειραματιστούν, να διεκδικήσουν τα όνειρά τους και να ζήσουν με πάθος την κάθε στιγμή. Ακολουθώντας αυτά τα στοιχεία και έχοντας πάντα ως αρχή το σεβασμό και την αγάπη στον άνθρωπο και κυρίως στη γυναίκα, υπηρέτησα πιστά κάθε ρόλο που κλήθηκα να παίξω, αυτόν της συζύγου, της μητέρας, της εργαζόμενης, αλλά και της θαυμάστριας της ομορφιάς όπου τη συναντώ. Αυτή την ομορφιά της ζωής που βρίσκεται ακόμη και σε μικροπράγματα γύρω μας θα ήθελα να την μοιραστώ μαζί σας.

RECENT

RELATED