Bridgerton X Malone Souliers | Μια συνεργασία που έχει έμπνευση εποχής και στιλ του τώρα!
Εάν είστε οπαδός του Bridgerton και της μόδας του, τότε σας έχουμε κάποια συναρπαστικά νέα.
Η επιτυχημένη σειρά του Netflix συνεργάζεται με τον σχεδιαστή παπουτσιών Malone Souliers σε μια καινούργια συλλογή παπουτσιών και αξεσουάρ, που αποτελείται από 15 σχέδια, εμπνευσμένα από τις βασικές εμφανίσεις του Bridgerton. Περίπλοκα ζακάρ, λαμπερά σατέν, εντυπωσιακά σακάκια και διακοσμήσεις που αξίζουν την προσμονή των θαυμαστών, είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά της συλλογής Malone Souliers για άνδρες και γυναίκες.
«Είμαι μεγάλος θαυμαστής του Bridgerton», εξηγεί η δημιουργική διευθύντρια και ιδρύτρια Μαίρη Άλις Μαλόουν. «Επανεξετάζει το παρελθόν με μια αίσθηση επανάστασης και χαράς, όπως ακριβώς προσεγγίζω τα υποδήματα. Αυτή η συνεργασία είναι συναρπαστική από την άποψη της σχεδίασης, επιτρέποντάς μας να αγκαλιάσουμε την ποπ προσέγγιση αλλά και την απεριόριστη λαμπρότητα της μόδας Regency».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Malone Souliers (@malonesouliers)
«Πάντα εμπνέομαι από τις δημιουργικές δυνατότητες που μπορούμε να βρούμε στο παρελθόν μας, αλλά και από τη σημασία του να είμαι πάντα καινοτόμος και τολμηρή στη δουλειά μου. Για μένα, το Bridgertonσυνοψίζει και τις δύο αυτές παρορμήσεις – και με διασκεδάζει πολύ κάνοντάς το. Ανυπομονώ να δω πού θα προχωρήσει αυτή η συνεργασία».
Το ανεξάρτητο brand παπουτσιών αναγνωρίζεται για τα θηλυκά του αλλά και μοναδικά σχέδια, καθιστώντας την τέλειο συνεργάτη για την επιτυχία του Netflix. Η τηλεοπτική εταιρεία Shondaland (η οποία συνεργάστηκε με το Netflix για τη δημιουργία της παράστασης) αγάπησε την αισθητική της μάρκας και πιστεύει ότι θα ταιριάζει τέλεια για τη συλλογή με επίκεντρο το Bridgerton.
Το Bridgerton ανανεώθηκε για τρίτη και τέταρτη σεζόν, μετά την επιτυχία της πρώτης, που προβλήθηκε για πρώτη φορά τον Δεκέμβριο. Τον Ιανουάριο, το Bridgerton ανακηρύχθηκε η πιο δημοφιλής σειρά όλων των εποχών. Στις πρώτες 28 ημέρες κυκλοφορίας της, το δράμα Regency προβλήθηκε από 82 εκατομμύρια νοικοκυριά, ξεπερνώντας κατά πολύ τα 63 εκατομμύρια που είχε προβλέψει το Netflix.
Η συλλογή Bridgerton x Malone Souliers αναμένεται να βγει στα καταστήματα το 2022.