
Beyonce x Levi’s | Το εμβληματικό brand συνεχίζει να προσφέρει στιλ και ιστορία
Η Levi’s φέρνει 172 χρόνια ιστορίας και μια σχέση με την Beyoncé Knowles-Carter για να τη ζωντανέψει.
Έξω από τον σπάνιο κόσμο της υψηλής πολυτέλειας, το είδος της μακροζωίας που είχε η Levi’s είναι σπάνιο. Η επωνυμία λίγο πολύ τα έχει κάνει όλα, εξοπλίζοντας τους λάτρεις της Gold Rush και τους rock ‘n rollers.
Καθώς η Levi’s επανασυστήθηκε σε κάθε γενιά, κυκλοφόρησε νέα προϊόντα, νέες γραμμές ετικετών και νέες διαφημίσεις.
Τώρα η Queen Bey βοηθά την πρωτοπόρο του τζιν να αφηγηθεί λίγη από την ιστορία της, ανανεώνοντας τα διάσημα διαφημιστικά της σποτ από τις δεκαετίες του 1980 και του ’90 και δίνοντάς τους μια μοντέρνα αίσθηση.
Οι γρήγορες διαφημίσεις φιλικές προς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προβάλλουν την Beyoncé με τρόπους που προάγουν τις τρέχουσες επιχειρηματικές ιδέες της Levi – όπως η αναπτυσσόμενη γυναικεία επιχειρηματικότητα ή το τζιν look από πάνω μέχρι κάτω και ανοίγουν ένα παράθυρο στο βαθύ παρελθόν της μάρκας.
Ο Kenny Mitchell, αντιπρόεδρος και επικεφαλής μάρκετινγκ της Levi’s, περιέγραψε την καμπάνια ως «δύο icon που ενώνονται».
Η Knowles-Carter έχει κάποια ιστορία με τη Levi’s, έχοντας συνεργαστεί με τη μάρκα ως μέρος του Destiny’s Child.
Αλλά οι δυο τους συνδέθηκαν πραγματικά πέρυσι όταν το άλμπουμ “Cowboy Carter” περιλάμβανε το τραγούδι “Levii’s Jeans” με τον Post Malone.
Αυτό οδήγησε τελικά στη συνεργασία, η οποία μέχρι στιγμής έχει ξαναφτιάξει την εμβληματική διαφήμιση του Levi’s “Launderette” από το 1985 και το “Pool Hall” από το 1991.
Στο «Launderette», η Knowles-Carter δίνει τον ρόλο που εκτόξευσε την καριέρα του Nick Kamen. Η καμπάνια δημιούργησε σχεδόν 2,4 δισεκατομμύρια εμφανίσεις στον Τύπο και περισσότερες από 107 εκατομμύρια εμφανίσεις στα κοινωνικά δίκτυα.
Η Levi’s το ακολούθησε τον Φεβρουάριο με το “Pool Hall” όπου αντιμετωπίζει τον τοπικό πρωταθλητή μπιλιάρδου.
Στο «Launderette», η Knowles-Carter της δίνει τον ρόλο που εκτόξευσε την καριέρα του Nick Kamen, πηγαίνοντας σε ένα πλυντήριο και γδύνεται στα εσώρουχά της, ενώ το τζιν της είναι ταλαιπωρημένο σε ένα πλυντήριο γεμάτο με διαμάντια.
Η καμπάνια δημιούργησε σχεδόν 2,4 δισεκατομμύρια εμφανίσεις στον Τύπο και περισσότερες από 107 εκατομμύρια εμφανίσεις στα κοινωνικά δίκτυα.
Ο Levi’s το ακολούθησε τον Φεβρουάριο με το “Pool Hall”, όπου ο τραγουδιστής αντιμετωπίζει τον τοπικό μπιλιάρδο και κερδίζει.
Ενώ μεγάλο μέρος του μηνύματος είναι το ίδιο, οι διαφημίσεις αντιστρέφουν το σενάριο στις αρχικές εκδόσεις με μερικούς σημαντικούς τρόπους.
«Αν κοιτάξετε πίσω μερικές από τα εμβληματικές διαφημίσεις, επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στους άνδρες πρωταγωνιστές», είπε ο Μίτσελ. «Συχνά λευκοί άντρες πρωταγωνιστές είναι το επίκεντρο της ιστορίας και έχουν γυναίκες που τους κυνηγούν.
«Τώρα, επικεντρώνομαστε στην γυναίκα, σε ένα πιο δυνατό και όμορφο φως, και μας κάνει πραγματικά, ενθουσιασμένους και περήφανους», είπε. «Και είναι επίσης μια έγχρωμη γυναίκα. Οπότε αλλάζει πραγματικά την οπτική γωνία μιας εμβληματικής ιστορίας και αφηγείται με τρόπο που είναι εξαιρετικά σχετικός για την εποχή μας αυτή τη στιγμή».
Η Levi’s κατάφερε επίσης να έχει καλό timing, συνδέοντας τη Beyonce Knowles-Carter ακριβώς τη στιγμή που τραβάει λίγο περισσότερο τα φώτα της δημοσιότητας. Το πρώτο “Laundrette” κυκλοφόρησε στις 26 Δεκεμβρίου, Boxing Day στο Ηνωμένο Βασίλειο. «Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά εκατοντάδες τοις εκατό», είπε ο Panek. «Ήταν τεράστιο. Και ήταν μια τεράστια αλλαγή για την εταιρεία».
Τώρα το Levi’s συνδέεται με την Beyonce και διαδικτυακούς sleuth που αναζητούν κρυμμένα σημάδια.
Στο βάθος του “Laundrette”, υπάρχει ένα σημάδι του θείου Johnny Tailoring, μια αναφορά στον θείο της Knowles-Carter, ο οποίος χρησίμευσε ως πηγή έμπνευσης. (Το “Laundrette” παρουσιάζει επίσης τον εγγονό του Μπομπ Ντίλαν, Λέβι Ντύλαν, ως έναν από τους ανθρώπους που παρακολουθούν στενά τη Beyonce καθώς βγάζει τα τζιν της και τα βάζει στο πλυντήριο.)
Το Κεφάλαιο 1 της εκστρατείας τελειώνει με τη Beyonce, που περιμένει με τα εσώρουχά της να τελειώσει το πλυντήριο και διαβάζει μια εφημερίδα που δηλώνει «Pool Shark Hustles Town», υπονοώντας το Κεφάλαιο 2 με το «Pool Hall». Δεν είναι ξεκάθαρο τι ετοιμάζεται για το κεφάλαιο 3…
cover photo instagram/@levi’s