
Athens Fashion Week: New Designers Awards by ΣΚΡΑΤΣ!
Η 2η μέρα της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας ήταν γεμάτη από νέα ταλέντα, δημιουργικότητα και καινοτομία!
Η 2η ημέρα της 36ης Εβδομάδας Μόδας, Athens Fashion Week, ήταν αφιερωμένη στα νέα ταλέντα, που μέσα από τη παρουσίαση των ευφάνταστων συλλογών τους συστήθηκαν και εντυπωσίασαν κοινό και κριτές.
Έξι νέοι σχεδιαστές παρουσίασαν τις πολλά υποσχόμενες συλλογές τους στα New Designers Awards by ΣΚΡΑΤΣ διεκδικώντας έτσι ένα από τα βραβεία της βραδιάς. Τα βραβεία ήταν συνολικά τέσσερα, καθώς αυτή τη φορά υπήρξε μία προσθήκη από τo ΣΚΡΑΤΣ με το βραβείο Best ΣΚΡΑΤΣ Designer, μία έμπνευση της αγαπημένης εταιρίας ΣΚΡΑΤΣ. Η φιλοσοφία ήταν ότι ο κάθε σχεδιαστής θα έπρεπε να συμπεριλάβει ένα στοιχείο της τύχης μέσα στη συλλογή του εμπνευσμένο από το ΣΚΡΑΤΣ και αυτός με το πιο ευφάνταστο ΣΚΡΑΤΣ στοιχείο ή θεματική θα ήταν ο νικητής του συγκεκριμένου βραβείου.
Επιπλέον, η ΔΕΠΑ και το FISIKON (το οικολογικό και οικονομικό καύσιμό στην
κίνηση των οχημάτων) υποστηρίζουν τη νεανική επιχειρηματικότητα, τη
δημιουργικότητα και τη ενίσχυση της εξωστρέφειας, με την ανάδειξη παραδειγμάτων αριστείας. Στόχος είναι η ενίσχυση των νέων ανθρώπων αλλά και των creative industries.
Τα υπόλοιπα βραβεία New Designers Awards by ΣΚΡΑΤΣ που αντιστοιχούν σε πολύ σημαντικά έπαθλα για τους νέους σχεδιαστές , είναι τα Best New Designer, Best Trendsetter και Best Catwalk.
Αυτή τη σεζόν παρουσιάστρια των New Designers Awards by ΣΚΡΑΤΣ ήταν η πανέμορφη Ισμήνη Παπαβλασοπούλου, γνωστό μοντέλο και παρουσιάστρια με εγχώρια και διεθνή καριέρα. Τον λόγο πήρε και η Πρόεδρος του Athens Fashion Week, Τόνια Φουσέκη, η οποία μίλησε για την σπουδαιότητα του θεσμού και το πως στην πορεία της Εβδομάδας Μόδας αυτός έχει αναδείξει πολλούς ήδη καταξιωμένους σχεδιαστές μόδας.
Η διοργάνωση πλαισιώθηκε από επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι τίμησαν με την παρουσία τους και τη συμμετοχή τους στην κριτική επιτροπή. Στην κριτική επιτροπή ήταν ο Tassos Mitropoulos, ένας πολυαγαπημένος σχεδιαστής μόδας με μακροχρόνια εμπειρία, όπως και η ξεχωριστή σχεδιάστρια μόδας Ελένη Καββάδα. Επίσης, την επιτροπή πλαισίωσαν κριτές από το εξωτερικό, Jyoti Matoo από το αγγλικό Voir Fashion Magazine και η buyer από το Παρίσι, Margue Bagur με showroom στη Γαλλία, στην Ν. Υόρκη και με συνεργασίες στη Μέση Ανατολή.
Νικητές των New Designers Awards by ΣΚΡΑΤΣ αναδείχθηκαν οι:
Best New Designer: DEAR by Agapitos Kouros, o οποίος κέρδισε τις εντυπώσεις με τη συλλογή του “Fear” για την οποία άντλησε έμπνευση από φόβους που γεννιούνται στην παιδική ηλικία και εξελίσσονται στο χάος της ενήλικης ζωής. Η αθωότητα δίνει τη θέση της στη ματαίωση και τις ανάγκες που ποτέ δεν ικανοποιήθηκαν. Τα ρούχα της συλλογής Fear γίνονται καθρέφτης αυτών των φόβων και απόπειρα να τους μετατρέψει σε δημιουργία. Παίρνει το ρίσκο να χρησιμοποιήσει μη συμβατικά υλικά. Η πρόκληση δεν είναι απλώς να δημιουργηθεί ένδυμα, αλλά να ενσαρκωθεί συναίσθημα. Το βραβείο απένειμε ο κ. Ματθαίος Ματθαίου , Chief Sales & Marketing Playstores, H&L & Operations Officer του ΟΠΑΠ.
Best Trendsetter: Calista Aurora, η οποία παρουσίασε τη συλλογή “Rebirth Unmasked” , όπου γιορτάζει την αυτο-εξερεύνηση και την αυθεντικότητα, προσκαλώντας τα άτομα να ρίξουν τις μεταφορικές τους μάσκες και να επανασυνδεθούν με τον αληθινό τους εαυτό. Αυτή η συλλογή απευθύνεται σε όσους νιώθουν χαμένοι ή περιορισμένοι στις κοινωνικές προσδοκίες, ενθαρρύνοντας τους να αγκαλιάσουν τα γνήσια συναισθήματά τους και να μπουν στην αληθινή τους ταυτότητα. Το βραβείο απένειμε η κα. Τόνια Φουσέκη, Πρόεδρος της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.
Best Catwalk: Το fashion brand MOCKA by Mikaela Kourkoulou ,νικήτρια του προηγούμενου Fashion Designers Project, όπου η νέα συλλογή αποτελείται από γυναικεία σύνολα που ξεχειλίζουν από χρώμα και φαντασία, αποτυπώνοντας τον δυναμισμό του σύγχρονου street style. Οι oversized σιλουέτες και τα ανατρεπτικά layering δημιουργούν ένα urban-chic αποτέλεσμα, ενώ τα αντιανεμικά και τζιν υφάσματα προσδίδουν πρακτικότητα και ανεπιτήδευτη κομψότητα. Ζωντανές αποχρώσεις και τολμηροί συνδυασμοί δίνουν ένταση σε κάθε look, αναδεικνύοντας μια ατμόσφαιρα ελευθερίας και αυτοπεποίθησης. Η συλλογή είναι ένας φόρος τιμής στη μοντέρνα γυναίκα που εκφράζεται μέσα από το στυλ της, χωρίς όρια και κανόνες. Το βραβείο απένειμαν οι εκπρόσωποι της εταιρείας Fysikon DEPA, κα. Στράνη και κα. Διακάκη.
BEST ΣΚΡΑΤΣ Designer: Η επιτροπή του ΣΚΡΑΤΣ αξιολόγησε τις προσπάθειες των έξι σχεδιαστών για το outfit εμπνευσμένο από το ΣΚΡΑΤΣ και ανέδειξαν ως νικήτρια την Calista Aurora. Την απονομή έκαναν ο κ. Γιώργος Ζιάννης και η κα. Ναταλία Τζερμιά από την ομάδα του ΣΚΡΑΤΣ με έπαθλο την αγορά του outfit για την ενισχυση του σχεδιαστή.
Στα New Designers Awards by ΣΚΡΑΤΣ διαγωνίστηκαν κι άλλοι 3 ταλαντούχοι νέοι σχεδιαστές (με σειρά εμφάνισης):
Athenee: Η συλλογή “Sunkissed” αντλεί έμπνευση από την μαγεία του καλοκαιρινού ηλιοβασιλέματος και τη γυναίκα που το ενσαρκώνει: ελεύθερη και δυναμική. Η σιλουέτα της λουσμένη στο φως, καθώς βαδίζει ανάλαφρα, σαν να αφήνει ίχνη πάνω στην ζεστή άμμο. Η αύρα της θυμίζει τις τελευταίες στιγμές πριν το ηλιοβασίλεμα, εκεί που ο χρόνος μοιάζει να σταμάτα και η φύση αγκαλιάζει το σώμα με τις πιο θερμές αποχρώσεις της. Χρώματα εμπνευσμένα από την πιο μαγική ώρα της ημέρας. Υφάσματα που γλιστρούν πάνω της σαν το χάδι του ήλιου.
Pearl of Me: Η Συλλογή με τίτλο “Α” σχεδιασμένη για να ενισχύει τη θηλυκότητα με κομψότητα, διαθέτει δαντέλα, σατέν και υλικά που εξισορροπούν αβίαστα τον αισθησιασμό και την κομψότητα. Ενσαρκώνει την ταυτότητα και το όραμα του brand το οποίο είναι να δίνει τη δυνατότητα στις γυναίκες να αισθάνονται αυτοπεποίθηση να αγκαλιάζουν τη θηλυκότητά τους και να αποπνέουν διαχρονική κομψότητα.
The Briteline: Η συλλογή “Yachting” είναι εμπνευσμένη από την ομορφιά, τα χρώματα και το φως της Αθηναϊκής Ριβιέρας και θα συνοδεύει τα ταξίδια με μία μοναδική αίσθηση ομορφιάς, κομψότητας, χαράς και αισιοδοξίας.
Την έναρξη της τελετής των New Designers Awards by ΣΚΑΡΤΣ άνοιξε η MKO STRONG ME με ένα μουσικοκινητικό performance από την Έυα Σταυρογιάννη και τη Μαγδαλένα Σπίνου με τίτλο “Strong me, Am I safe?” ένα performance γεμάτο συναίσθημα που συγκίνησε το κοινό.
Νωρίτερα την ίδια μέρα, οι σπουδαστές του 2ου και 3ου έτους όπως και οι απόφοιτοι του προγράμματος BA (Hons) Degree in Fashion Design της σχολής AKTO παρουσίασαν τις μοναδικές δημιουργίες τους στην 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας. Χρησιμοποιώντας όλες τις δεξιότητες και τα οφέλη που ανέπτυξαν κατά την διάρκεια των σπουδών τους, παρουσίασαν την πρώτη προσωπική τους δουλειά, συνδέοντας έτσι το εκπαιδευτικό περιβάλλον με το επαγγελματικό τους μέλλον.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της MKO STRONG ME, που είναι ένα κίνημα για την πρόληψη και την καταπολέμηση της έμφυλης βίας, η οποία ιδρύθηκε το 2021 από την Ασπασία Θεοφίλου. Το Strong me έχει διοργανώσει και συνεχίζει να πραγματοποιεί μεγάλες και σημαντικές δράσεις για την ευαισθητοποίηση του γενικού πληθυσμού.
Το Fashion Design Project by HYUNDAI αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι συμμετέχοντες καλούνται να σχεδιάσουν ένα σχέδιο μόδας που εκφράζει το στυλ και την προσωπικότητά τους σύμφωνα με το concept που έχει ορίσει η Hyundai. Αυτή τη χρονιά Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility. Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της
επαναχρησιμοποίησης υλικών (ανακυκλωμένα υφάσματα, αυτοκινητιστικά και textiles ή αντισυμβατικά στοιχεία). Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας στο mail της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.
Η εκδήλωση καλύπτεται από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα από την Μέση Ανατολή το L’Officiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harper’s Bazaar και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine. Επίσης, την εκδήλωση θα παρακολουθήσουν buyers από το Παρίσι.
Εκτός της τηλεόρασης, η 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/ αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Παρουσιάστρια είναι η Σίβυλλα Βασιάδη.
Χορηγοί της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
Η DIMAND, ελληνική εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, με ηγετική παρουσία στον χώρο της ανάπτυξης ακινήτων, είναι υπερήφανος χορηγός της 36ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. H επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται κυρίως στις αστικές αναπλάσεις, στην υλοποίηση σύγχρονων βιοκλιματικών χώρων γραφείων, logistics και έργων μικτών χρήσεων, καθώς και αθλητικών εγκαταστάσεων. Έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC και το Kaizen Campus.
Στους μεγάλους χορηγούς, βρίσκεται και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. που αποτελεί
κοινοπρακτικό σχήμα των DIMAND, EBRD και PRODEA Investments.
Το ντεμπούτο του στον κόσμο της μόδας κάνει το ΣΚΡΑΤΣ ως χορηγός στο 36ο Athens Fashion Week. Μάλιστα, το δημοφιλές παιχνίδι του ΟΠΑΠ θα πρωταγωνιστήσει στα New Designers Awards, όπου ανερχόμενοι designers θα παρουσιάσουν δημιουργίες εμπνευσμένες από το ΣΚΡΑΤΣ. Οι νέοι σχεδιαστές, που θα συμμετάσχουν στο catwalk της Πέμπτης 3 Απριλίου, θα συμπεριλάβουν στις κολεξιόν τους από μια δημιουργία με ένα στοιχείο…τύχης. Ο designer με το πιο ευφάνταστο ΣΚΡΑΤΣ outfit, θα κερδίσει το ειδικό βραβείο “Best Scratch Designer”.
H HYUNDAI θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο Inster. Το Urban Techwear συναντά το avant-garde utility.
Ένα πάντρεμα της neon αισθητικής της Σεούλ και της cyberpunk ενέργειας, που ενσωματώνει τη φιλοσοφία Re:Style της Hyundai μέσω της
επαναχρησιμοποίησης υλικών.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design που φιλοξένησε το launch party του Athens Fashion Week.
Η BOUTZOUNIS στηρίζει με ενθουσιασμό την 36η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας με χορηγό το brand Gemma di Luna, το premium ιταλικό αφρώδες κρασί, απογειώνοντας τη Αθηναική μόδα με γεύση, στυλ και sparkling διάθεση.
Διαθέσιμο σε Moscato και Prosecco, ξεχωρίζει για τις ντελικάτες φυσαλίδες, τη φρουτώδη φρεσκάδα και τα αρώματα που σαγηνεύουν τις αισθήσεις. Το εμβληματικό τιρκουάζ μπουκάλι του, εμπνευσμένο από τα χρώματα της Μεσογείου, μετατρέπει όλες τις νύχτες σας κάτω από το φεγγάρι, σε μια #GemmaΜoment!
Επίσημος χορηγός της 36ης Εβδομάδας μόδας είναι η BAT Hellas British American Tobacco δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά με τα καπνικά προϊόντα glo και velo.
Χορηγός σίτισης της 35ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία Parnassos Delicatessen
Η εταιρία μεταφορών Greece travel έχει αναλάβει τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.
Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academy που έχει αναλάβει το hairstyling.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoan water, Happy people και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Περιφέρεια Αττικής, Δήμου Πειραιά, Δήμου Αθηνών, Enterprise Greece, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΒΕΑ).
Χορηγοί επικοινωνίας: COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, DELUXE MAGAZINE, FASHION DAILY, T-LIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR, Mr. Green.
Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας είναι εδώ…!
Για να ζήσετε από κοντά τον παλμό της μόδας, η προπώληση εισιτήριων γίνεται μέσω του ticketmaster.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr