Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2015%2F05%2Fimages easyblog images 928 f953292594c3d826ba9a7d78ef4123dd XL

Ας υποστηρίξουμε τα παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Διεθνές Συνέδριο της A.P.P.A.C. –Association for Psychiatric & Psychological Advancement of Adults & Children-, στο Athens Hilton.
 

Παρόν στο Συνέδριο, και ο πρόεδρος της εταιρείας, Δρ. Κούρος, ο επίτιμος επιστημονικός πρόεδρος της Αμερικανικής ΕταιρίαςSubliminal Therapy του Πανεπιστημίου San Diego Dr. Yagar, ενώ η Τζίνα Θανοπούλου , Ed.M, MA Harvard University, Σύμβουλος Παιδιών, Εφήβων, Ενηλίκων Ζευγαριών, Οικογενείας, Σύμβουλος Εικόνας Σώματος, Διατροφικών Διαταραχών, Επαγγελματικού Προσανατολισμού, ανέπτυξε το θέμα “Πως να βοηθήσουμε την Κοινωνική, Ψυχολογική, Ακαδημαϊκή εξέλιξη των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες μέσα από ψυχολογική και ακαδημαϊκή τόνωση”.

Τζίνα Θανοπούλου, Dr.

Αυτό, είναι μέρος της ενδιαφέρουσας τοποθέτησης της….

11229417_10153109227793859_9028999861037497916_n

Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες (ΜΔ) είναι παιδιά με ιδιαίτερα χαρίσματα. Παρόλες τις εν γένει δυσκολίες τους στηνκατανόηση,  αποκωδικοποίηση, αποθήκευση, αναπαραγωγή και διαχείριση πληροφοριών, αυτά τα παιδιά έχουν μοναδικέςικανότητες στη γνώση, εξέλιξη ,ακαδημαική και ψυχολογική , εάν έχουν δίπλα τους ευαισθητοποιημένους καικαταρτισμένους Συμβούλους- Ψυχολόγους και Ειδικούς Εκπαιδευτικούς.  Αυτοί μπορούν να πιστέψουν σε αυτά, ναξεμπλοκάρουν το δυναμικό τους και την ψυχή τους, να τα βοηθήσουν να πιστέψουν στον εαυτό τους και να  καλλιεργήσουντις μοναδικές ικανότητές τους.

gt1

gt2

gt3

Σε μια παιδοκεντρική εκπαίδευση, όπου οι ανάγκες  του παιδιού είναι το επίκεντρο, τα παιδιά  αυτά μπορούν να βοηθηθούνμόνο από ευαισθητοποιημένους συμβούλους- ψυχολόγους και ειδικούς εκπαιδευτικούς, ώστε να ξεμπλοκάρουν τις δυσκολίες τους, να καλλιεργήσουν και εκτιμήσουν τα ταλέντα τους. Οι ψυχολόγοι και ειδικοί εκπαιδευτικοί μπορούν να γίνουν σημαντικοί “καταλύτες” για τη γνωσιακή και συναισθηματική εξέλιξή τους.

11329972_10153109231258859_7196453659660413890_n

Επίσης η επικοινωνία των Ψυχολόγων  και εκπαιδευτικών με ευαισθητοποιημένους και ανοιχτόμυαλους γονείς είναι απαραίτητη . Μόνο η διαρκής και σωστή επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ συμβούλων-παιδιών -γονέων μπορεί να φέρει θετικό αποτέλεσμα για τη ζωή και εξέλιξη των παιδιών σε όλα τα επίπεδα.

Με αυτόν τον τρόπο τα παιδιά αυτά θα φύγουν από μια στιγματισμένη, περιθωριοποιημένη ζωή και θα μετακινηθούν  σε μια ζωή που θα τους δώσει την δυνατότητα για αυτοαποδοχή, αυτοπεποίθηση, ισορροπία, χαρά, δημιουργία και εξέλιξη…

Πηγές:  Davis Ronald , “Το δώρο της Δυσλεξίας” ( The Gift of Dyslexia).
Gardner Howard , ” Frames of Mind”.
Goleman Daniel, ” Emotional Intelligence”.
Mcloughlin David, ” Adult Dyslexia, Assessment, Counseling and Training”.
Reid Galvin, ” Dyslexia, A Practitioner’s Handbook”.
Schmidt John, ” Counseling in Schools”.
Smith Sally, ” No Easy Answers, The Learning Disabled Child at Home and at School”.

Τζίνα Θανοπούλου

http://ginagcounseling.com/

Επικοινωνία: Athens Medical Partners, γραφείο Κωνσταντίνου Παπακωνσταντίνου

210 6938241,mob 6945541188

ginagthanopoulou@gmail.com

Είμαι παιδί της επικοινωνίας και του χαμόγελου και με αφορμή την μέχρι τώρα πορεία μου σε αυτή τη ζωή, θέλησα να «χρωματίσω» τον κόσμο με τη δική μου παλέτα. Έτσι δημιούργησα με πολύ αγάπη το δικό μου διαδικτυακό αποτύπωμα, το likewoman.gr, θέλοντας να γεμίσω τους ανθρώπους και ιδιαίτερα τις γυναίκες με τη δική μου αστερόσκονη. Πάντα λέω ότι «εκεί έξω βρίσκονται τα πιο μαγικά πράγματα…μη φοβάσαι λοιπόν να τα περπατήσεις».

RELATED