This and That #197 | Fashion edition – Όλα τα καινούργια trends της εβδομάδας!
This and That με όλα τα νέα και όμορφα πράγματα από τον κοσμο της μόδας που συμβαίνουν γύρω μας.
ΣΤΗΝ TEZENIS, ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Φώτα, χρώματα, χαμόγελα και μερικές εκπλήξεις φωτίζουν τη νέα καμπάνια Christmas 2024 της Tezenis, παρουσιάζοντας μια πρωτότυπη και μαγική ιστορία των γιορτών στο σπίτι. Η καμπάνια γιορτάζει την αγάπη και τις μοναδικές στιγμές που μοιράζονται μέσα από την έννοια της σύγχρονης και «διευρυμένης» οικογένειας. Στο επίκεντρό της, βρίσκεται μια απρόσμενη πρόσκληση για δείπνο την παραμονή των Χριστουγέννων, η οποία συγκεντρώνει μερικούς αναπάντεχους καλεσμένους για μια στιγμή που παραδοσιακά θεωρείται ιδιωτική και προσωπική. Η Tezenis επαναπροσδιορίζει αυτή την περίσταση καλωσορίζοντας διαφορετικούς χαρακτήρες σε μια cosy ατμόσφαιρα, γεμάτη με δουλειές της τελευταίας στιγμής, χριστουγεννιάτικα στολίδια και το ιδανικό look γι’ αυτή την πολύ ιδιαίτερη και ενωτική εποχή του χρόνου. Η χειμερινή γιορτινή συλλογή προσφέρει μια μεγάλη γκάμα από στυλ σχεδιασμένα για όλη την οικογένεια, δημιουργώντας χαριτωμένες ευκαιρίες για μεγάλους και παιδιά με ασορτί outfits.
Η διαχρονική συλλογή από πιτζάμες, περιλαμβάνεικλασικά κόκκινακαι πράσινα ταρτάν prints, χαριτωμένα ανθρωπάκια gingerbread, αρκουδάκια για αγκαλιές και λεπτές χιονονιφάδες, που συνοδεύονται από απαλές κάλτσες, cozy πουλόβερ και cosy νυχτικά. Η σειρά εσωρούχων εμπλουτίζεται από στρώσεις κόκκινης δαντέλας για εκείνη και ενδιαφέροντα prints για εκείνον. Η χρωματική παλέτα αναδεικνύει τις παραδοσιακές αποχρώσεις της εορταστικής σεζόν όπως το κόκκινο, pine green και snow white, ενισχύοντας τους μεταλλικούς τόνους όπως το χρυσό, ασημί και αστραφτερό lurex, προσθέτοντας μια μαγική λάμψη σε κάθε κομμάτι. Με τη νέα της συλλογή Christmas 2024, η Tezenis επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να ανταποκρίνεται στις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας, με παιχνιδιάρικα αλλά και πρακτικά ενδύματα για όλες τις ηλικίες, καθώς και μια μεγάλη γκάμα από ιδέες για δώρα, ιδανικές για να κάνετε δώρο στον εαυτό σας και τους αγαπημένους σας, την πιο ξεχωριστή περίοδο του χρόνου.
It’s time to shine with Calzedonia
Η μαγεία από τις πιο πολυαναμενόμενες βραδιές του χρόνου συναντά τις λαμπερές προτάσεις της Calzedonia με θέμα τα πάρτυ. Μια συλλογή με γκλίτερ, παγιέτες και διαφάνειες που είναι ιδανική για τη δημιουργία μοναδικών, αστραφτερών outfits για ιδιαίτερες περιστάσεις. Οι προτάσεις για καλσόν είναι εμπλουτισμένες με απλίκες, στρας και μοτίβα glitter, για να διακοσμήσουν ακόμα και τα πιο μίνιμαλ σύνολα ενώ οι προτάσεις για παντελόνια περιλαμβάνουν palazzo από τούλι για ένα «naked» effect ή κομμάτια που λαμπυρίζουν με στρας παντού. Άλλα must-have ρούχα περιλαμβάνουν τα trendy hot pants, τα οποία επανέρχονται αυτή τη σεζόν σε γυαλιστερή εκδοχή, και τις must-have ολόσωμες φόρμες του brand, συμπεριλαμβανομένου του κλασικού στυλ από super shiny ύφασμα με λεπτομέρειες σε κοντράστ.
Η mat fashion επεκτείνεται στην αγορά της Ασίας – Ένα editorial στην καρδιά της Σεούλ
Η mat fashion, η ηγέτιδα ελληνική εταιρεία στη μόδα για curvy γυναίκες, γιορτάζει με υπερηφάνεια το δυναμικό της άνοιγμα στην αγορά της Ασίας. Με κεντρικό άξονα τη φιλοσοφία της που πρεσβεύει τη μοναδικότητα και την αυτοπεποίθηση, η mat fashion λανσάρει τη νέα της συλλογή στην καρδιά της Σεούλ, μιας από τις πιο μοντέρνες και πολιτιστικά πλούσιες μητροπόλεις του κόσμου. Στο πλαίσιο της επέκτασής της, η mat fashion πραγματοποίησε ένα εντυπωσιακό editorial, αναδεικνύοντας τις τάσεις της μόδας με φόντο τα ιστορικά μνημεία και τη μοντέρνα αισθητική της Σεούλ. Οι φωτογραφίες της καμπάνιας, που τραβήχτηκαν σε εμβληματικά σημεία όπως ο ποταμός Cheonggyecheon και τα παλάτια της πόλης, αντικατοπτρίζουν την αρμονία της παράδοσης και της σύγχρονης κουλτούρας, όπως και την αφοσίωση της mat fashion στη δημιουργία statement κομματιών.
Η καμπάνια δίνει έμφαση στη δυναμική προσωπικότητα των γυναικών της mat fashion, συνδυάζοντας πολυτελή υφάσματα, εντυπωσιακά σχέδια και τη μοναδική σιλουέτα που αποπνέει σιγουριά και κομψότητα. Με την κορεατική πρωτεύουσα να πρωταγωνιστεί, η εταιρεία στέλνει μήνυμα αυτοπεποίθησης σε κάθε γυναίκα που επιλέγει να ξεχωρίσει. Η mat fashion, που έχει ήδη παρουσία σε 55 χώρες, συνεχίζει να ανοίγει νέους δρόμους στον κόσμο της μόδας, φέρνοντας την ελληνική δημιουργικότητα στο παγκόσμιο προσκήνιο. Με το άνοιγμα στην Ασία και πιο συγκεκριμένα σε ένα από τα πιο εμβληματικά και πολυτελή πολυκαταστήματα της Ιαπωνίας, το Mitsukoshi Isetan στη Ginza του Τόκιο, η εταιρεία αναγνωρίζει τη σημασία της πολιτισμικής σύνδεσης και της ποικιλομορφίας, ενώ ταυτόχρονα εδραιώνει τη θέση της ως brand που ανταποκρίνεται στις ανάγκες των γυναικών σε όλο τον κόσμο.
Spotted: Demi Moore με Falconeri
Η υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα ηθοποιός Demi Moore με πολύ κομψή εμφάνιση Falconeri με Φούτερ από Ζακάρ Μουλινέ Ultrasoft Cashmere με Φερμουάρ – Φούτερ | Falconeri, Μπλούζα με Στρογγυλή Λαιμόκοψη από Ultrafine Cashmere – Στρoγγυλή Λαιμόκοψη | Falconeri σε μαύρο χρώμα και Βαμβακερό Παντελόνι Cargo – Palazzo | Falconeri στην απόχρωση nude, στις 8 Νοεμβρίου, στο Sun Valley Film Festival Winter Screening Series, στο Sun Valley του Idaho.
Η PDPAOLA Κάνει την Επίσημη Είσοδό της στην Ελληνική Αγορά με το Πρώτο Flagship Store στο Κολωνάκι
Η PDPAOLA, το σύγχρονο brand κοσμημάτων που συνδυάζει την πολυτέλεια με τον εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, εγκαινιάζει το πρώτο της flagship store στην Ελλάδα, στην καρδιά της Αθήνας. Στη Σκουφά 24 & Πινδάρου, το νέο κατάστημα αποτελεί την πύλη εισόδου του brand στην ελληνική αγορά, καθιστώντας το Κολωνάκι σημείο αναφοράς για τη διαχρονική κομψότητα. Ξεκινώντας από τη Βαρκελώνη, η PDPAOLA αναδείχθηκε σε έναν παγκόσμιο ηγέτη στα σύγχρονα κοσμήματα, με παρουσία σε περισσότερες από 50 αγορές, όπως η Ιταλία, το Λονδίνο, οι ΗΠΑ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Με τη φιλοσοφία της να ενισχύει τη σύγχρονη γυναίκα, το brand ξεχωρίζει για τον μοναδικό σχεδιασμό τoυ, την εξαιρετική ποιότητα των υλικών του και τη δέσμευσή του στη βιωσιμότητα. Η PDPAOLA αποτελεί τη σύγχρονη επιλογή για γυναίκες που θέλουν να εκφράσουν το στυλ και την προσωπικότητά τους μέσα από κομψά, υψηλής ποιότητας κοσμήματα. Από τις minimal δημιουργίες μέχρι τις πιο χαρακτηριστικές συλλογές, η PDPAOLA εστιάζει στην αυτοέκφραση με πολυτέλεια.
Το νέο flagship store στην Αθήνα ενσωματώνει την αισθητική και τη φιλοσοφία της PDPAOLA.
- Μοναδική Εμπειρία Πελάτη: Με minimal και κομψό σχεδιασμό, ο χώρος αποπνέει ζεστασιά, συνδυάζοντας τη σύγχρονη μόδα με μια εμπειρία απόλυτα προσανατολισμένη στον πελάτη.
- Αποκλειστικές Συλλογές: Το κατάστημα φιλοξενεί τις κορυφαίες συλλογές του brand, όπως η Twist Collection, αλλά και τις signature σειρές, όπως τα Fine Jewelry κομμάτια από 18Κ χρυσό και διαμάντια εργαστηρίου.
- Ένας Μοναδικός Προορισμός: Το Κολωνάκι, μια από τις πιο εμβληματικές αγορές της Αθήνας, είναι η ιδανική τοποθεσία για την PDPAOLA, προσφέροντας ένα πολυτελές αλλά φιλόξενο περιβάλλον για να εξερευνήσει ο πελάτης τα κοσμήματα.
Η είσοδος της PDPAOLA στην Ελλάδα υλοποιείται σε συνεργασία με την Kas Group, έναν στρατηγικό συνεργάτη με βαθιά γνώση της ελληνικής αγοράς. Αυτή η συνεργασία υπογραμμίζει την αφοσίωση του brand στην ενίσχυση της παρουσίας του στην Ευρώπη και στη σύνδεσή του με το ελληνικό κοινό. Με τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, η PDPAOLA καλεί το ελληνικό κοινό να ανακαλύψει τη διαχρονική κομψότητα και τη μοντέρνα αισθητική μέσα από τις δημιουργίες της. Το νέο flagship store είναι το πρώτο βήμα για μια ισχυρή παρουσία στην ελληνική αγορά, φέρνοντας μια νέα διάσταση στην εμπειρία του σύγχρονου κοσμήματος.
Όλη η μαγεία του νέου έτους, σε ένα κόσμημα
Τα γούρια, ένα διαχρονικό σύμβολο τύχης, ευημερίας και θετικής ενέργειας, είναι ιδανικά για να εκφράσεις τις πιο ζεστές ευχές στους αγαπημένους σου, κατά τη διάρκεια των εορτών, με αφορμή την έναρξη του νέου έτους. Φέτος, το κοσμηματοπωλείο Michas συνεχίζει την παράδοσή του, παρουσιάζοντας το γούρι του 2025, μια δημιουργία του ταλαντούχου κοσμηματοπώλη, Αριστείδη Μίχα. Με έμπνευση τη συμμετρία και την αρμονία, το γούρι αποτυπώνει τον αριθμό 25 σε κάθετη διάταξη, όπου το «2» αγκαλιάζει το «5» συνθέτοντας ένα μοναδικό σχέδιο που αποπνέει ισορροπία. Διατίθεται σε δύο κομψές εκδοχές – ως κολιέ σε 2 διαφορετικά μήκη, αλλά και ως βραχιόλι, προσδίδοντας λάμψη και στυλ στις γιορτινές σας εμφανίσεις, μετατρέποντας έτσι κάθε εμφάνιση σε statement look.
Το γούρι Michas θα αποτελέσει το ιδανικό πρωτοχρονιάτικο δώρο! Μία ιδιαίτερη κίνηση αγάπης που συνδυάζει τη σύγχρονη κομψότητα με τον συμβολισμό της τύχης, της ευημερίας και της θετικής ενέργειας. Για τον Αριστείδη Μίχα ο σχεδιασμός ενός κοσμήματος είναι τρόπος έκφρασης, για αυτό και κάθε δημιούργημά του, έχει ξεχωριστή σχεδίαση και σημασία. Ο συνδυασμός της υψηλής κατασκευής με τις μοντέρνες γραμμές, γενούν κοσμήματα άριστης ποιότητας που σαγηνεύουν. Αναζήτησε συλλογές πολύτιμων κοσμημάτων, ρολογιών και αξεσουάρ υψηλής ποιότητας.
Λαμπερή βραδιά για το “Stylianos Atelier” στο Κολωνάκι, γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του αγαπημένου σχεδιαστή Στυλιανού
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το “10 Years Anniversary Party” του διεθνώς καταξιωμένου σχεδιαστή Στυλιανού και της μοναδικής του ομάδας, που γιόρτασε μια δεκαετία γεμάτη από δημιουργία, πρωτοπορία και αφοσίωση στη μόδα. Ο αγαπημένος σχεδιαστής υποδέχτηκε καλεσμένους από τον επιχειρηματικό, καλλιτεχνικό και δημοσιογραφικό κόσμο, ενώ το πάρτυ απογείωσε ο ταλαντούχος Ηλίας Μπόγδανος μαζί με το συγκρότημά του, “INCO”, οι οποίοι χάρισαν στους καλεσμένους μοναδικές ζωντανές ερμηνείες, γεμίζοντας τον χώρο με ενέργεια και ενθουσιασμό. Ο οικοδεσπότης, Στυλιανός έσβησε τα 10 κεράκια της λαχταριστής τριώροφης τούρτας του ανάμεσα σε καλούς φίλους και συνεργάτες.
Η βραδιά κυριάρχησε από ζωντανή μουσική, χαρούμενη διάθεση και στιγμές που θα μείνουν αξέχαστες από ένα πάρτυ που έχει γίνει ήδη θεσμός. Οι καλεσμένοι γιόρτασαν την επιτυχία του “Stylianos Atelier”, απολαμβάνοντας την εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα της εκδήλωσης, γεμάτη εκπλήξεις και αγάπη για τη μόδα. Η επιτυχία της εκδήλωσης οφείλεται τόσο στη θερμή υποστήριξη των φίλων και συνεργατών του ατελιέ όσο και στην παρουσία των χορηγών, των ξενοδοχείων “H Hotels”, και της εταιρίας Χήτος με τα brands της “Green Cola”, “Green Mocktails” και φυσικό μεταλλικό νερό “Ζαγόρι”. Η γιορτή για τα 10 χρόνια του “Stylianos Atelier” δεν ήταν απλώς ένας εορτασμός αλλά και μια επιβεβαίωση της σημαντικής επιρροής που έχει ο Στυλιανός στον κόσμο της μόδας. Η ομάδα του “Stylianos Atelier” συνεχίζει με το ίδιο πάθος να δημιουργεί για το μέλλον, μένοντας πιστή στο όραμά της για μοναδική αισθητική και διαχρονική κομψότητα.
Η πορεία του σχεδιαστή Στυλιανού είναι ένα μοναδικό success story, που ξεκίνησε από τις σπουδές του στο φημισμένο “Istituto Marangoni” του Μιλάνου, με καθηγητές κορυφαία ονόματα της παγκόσμιας μόδας, όπως “Gucci”, “Cavalli” κλπ. Από το εκρηκτικό του ντεμπούτο στις ελληνικές πασαρέλες με τη Δούκισσα Νομικού, τη βράβευσή του ως “Best New Designer” στην ελληνική Εβδομάδα Μόδας, μέχρι την ανάθεση σχεδιασμού για τον εθνικό αερομεταφορέα της Σαουδικής Αραβίας, Saudi Royal Aviation, ο Στυλιανός δεν σταματά να μας εκπλήσσει με την πορεία του. Έχοντας γίνει σημείο αναφοράς για νυφικές δημιουργίες, συλλογές υψηλής αισθητικής, αλλά και συνεργασίες κύρους με πελάτες από τη Μέση Ανατολή, ο Στυλιανός αναδεικνύει την ελληνική υψηλή ραπτική στη διεθνή σκηνή. Το ατελιέ του στο Κολωνάκι, στην οδό Κανάρη 23, έχει καθιερωθεί ως προορισμός για εκλεκτές πελάτισσες που αναζητούν την μοναδικότητα.
Το ετήσιο Charity Event της κορυφαίας εταιρείας δερμοκαλλυντικών και ιατροτεχνολογικών σκευασμάτων “Zartaux”, στηρίζοντας το Κέντρο Ειδικής Εκπαίδευσης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. “Ορίζοντες”, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, στο “Pasaji Restaurant”
Σε ένα άκρως εορταστικό κλίμα, στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Ατόμων με Αναπηρία, πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία το ετήσιο Charity Event της premium εταιρείας δερμοκαλλυντικών και ιατροτεχνολογικών σκευασμάτων ‘’Zartaux” στο εστιατόριο “Pasaji Restaurant”, εντός της χριστουγεννιάτικα διακοσμημένης στοάς “City Link”. Πλήθος επώνυμων καλεσμένων από τον επιχειρηματικό, καλλιτεχνικό και δημοσιογραφικό κόσμο της Αθήνας, καθώς και πολλοί συνεργάτες της εταιρείας και beauty lovers, έδωσαν το παρόν για να συγχαρούν την τόσο σημαντική πρωτοβουλία της “Zartaux”, αλλά και για να δοκιμάσουν τα premium προϊόντα, που ξεχωρίζουν για τις πρώτες ύλες και την καινοτομία τους. Την εορταστική ατμόσφαιρα συμπλήρωσε τo εντυπωσιακό Dj Show της Μάγκυ Χαραλαμπίδου.
Το μέλλον της Αναγεννητικής Ιατρικής έχει όνομα : “Zartaux”. Το premium brand δερμοκαλλυντικών “Zartaux” έχει αναδειχθεί μία από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως στον χώρο της, γεγονός που επιβεβαιώνει την επιτυχία της σε αναγνωρισμένες κλινικές σε όλη την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Τα διεθνώς αναγνωρισμένα προϊόντα της “Zartaux” δημιουργούνται σε εργαστήρια τελευταίας τεχνολογίας, αναπτύσσοντας εξελισσόμενες τεχνικές που διεγείρουν τη δραστηριότητα του δέρματος αποτελώντας ισχυρές φόρμουλες με επιλεγμένα ενεργά συστατικά που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε τύπου δέρματος. Μότο της “Zartaux” είναι : Η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός. Αποκλειστικός αντιπρόσωπος Ελλάδας για το ελβετικό brand “Zartaux” είναι η εταιρεία “DDSA AESTHETIC INNOVATIONS”, η οποία έχει καταφέρει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από την ίδρυση της να πρωταγωνιστήσει στον τομέα των δερμοκαλλυντικών και ιατροτεχνολογικών σκευασμάτων, επιλέγοντας να διανέμει αποκλειστικά εξειδικευμένα προϊόντα καταξιωμένων global brands που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του επαγγελματία ιατρού.