Skip to main content
Vassilis Zoulias catwalk e1731145620969 b922c912

Εντυπωσιακές επιδείξεις μόδας και ξεχωριστοί καλεσμένοι τη 2η μέρα της Εβδομάδας Μόδας

author likewoman

9 Νοέ 2024

H Εβδομάδα μόδας της Αθήνας συνεχίστηκε με εντυπωσιακές συλλογές, λαμπερούς προσκεκλημένους, μοναδικές εμφανίσεις και fashion shows που γέμισαν ομορφιά, φαντασία και λάμψη την Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ, στον Πειραιά και όχι μόνο.

Η δεύτερη μέρα του 35ου Athens Fashion Week, ξεκίνησε με τις δημιουργίες του Maison Zoulias. σε μια ξεχωριστή τοποθεσία στο Four Seasons Astir Palace. Ο Vassilis Zoulias παρουσίασε  τη νέα Collection pret-a-porter s/s 25 ενώ τα ευφάνταστα κοσμήματα του Pericles Kondylatos στόλισαν  για μια ακόμα φορά τις δημιουργίες του. O κινηματογράφος. Το φως. Η θάλασσα. Το χρώμα. Η χαρά και ότι συνθέτει την ανέμελη, ναΐφ, σινεμασκόπ, τεχνικολορ αισθητική των 60ς, βρίσκονταν στο κέντρο της προσοχής του Βασίλη Ζούλια, σε αυτή την παρουσίαση της καινούργιας collection. Σκηνές αναβιώσαν σαν επίμονες μνήμες της δικής μας ζωής μέσα από τα μελωδικά ακούσματα της μουσικής του Μίμη Πλέσσα και η Μαρία Ιωαννίδου σε guest εμφάνιση ξανά χόρεψε το shake της Μαρίας όπως τότε σε μια ταράτσα με τον Βαγγέλη Σειληνό.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @likewomangr

Καρό vichy σε διάφορα παστέλ χρώματα, σε τολμηρούς συνδυασμούς με έντονα εμπριμέ και ρίγες. Σύνολα από ψάθα και maxi φορέματα από μεταξωτό σιφόν με κεντημένες λεπτομέρειες, συνθέτουν την ιδανική γκαρνταρόμπα για την πόλη, τις διακοπές και φυσικά τις βραδινές εκδηλώσεις.

Τη συλλογή συνόδευαν ακόμα μία φορά τα κοσμήματα του Pericles Kondylatos Πολύχρωμα κλασικά κρύσταλλα παντρεύονται με μία κόντρα -rock’n’roll αισθητική μαζί με τα ακρυλικά floral motif δίνοντας μία glamorous αλλά και νεανική ανάλαφρη νότα στη συλλογή. Highlight του fashion show ήταν ο Γιώργος Νταβλάς που μας ταξίδεψε με την μελωδική του φωνή στην εποχή του ρομαντισμού και της ξενοιασιάς, τραγουδώντας στο φινάλε του show το «Ένας ουρανός με αστέρια».

Στην συνέχεια, στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ ο οίκος Parthenis παρουσίασε τη SS25 συλλογή με τίτλο METAMORPHOSES, η οποία επαναδιατυπώνει τα καθημερινά βασικά κομμάτια, εισάγοντας νέα εμβληματικά σχέδια που αποπνέουν αίσθηση ανανέωσης και ατομικότητας. Η χρωματική παλέτα της συλλογής εκφράζεται μέσα από εναρμονισμένους τόνους που αποπνέουν ηρεμία και ανασυγκρότηση μεταβαίνοντας αρμονικά από το σκοτάδι στο φως. Οι χαλαρές σιλουέτες και τα statement κομμάτια αντηχούν την έννοια της μεταμόρφωσης, αντικατοπτρίζοντας τις εξελισσόμενες ταυτότητες του εκάστοτε ανθρώπου που το φοράει. Όλα οδηγούν σε ένα μεταμορφωτικό ταξίδι μέσα από τη μόδα, όπου τα όρια ανάμεσα στην τεχνολογία και την ανθρωπότητα συγχέονται σε μια συνεχώς εξελισσόμενη αφήγηση.

Τη σκυτάλη πήρε ο οίκος Dassios παρουσιάζοντας τη Fall/Winter ’25-’26 συλλογή “The Return”, μια βιωματική διαδρομή σε ότι επηρέασε την δημιουργική πορεία του Δημήτρη Ντάσσιου σαν σχεδιαστή. Η τέχνη, το ιστορικό κοστούμι, η λατρεία για τον κινηματογράφο και τους δημιουργούς του, η όπερα, τα χρόνια του θέατρου. Μια προσωπική ματιά του σχεδιαστή στο όνειρο που δημιουργεί η μόδα. Η επιστροφή στην πρώτη του αγάπη το κόσμημα και την δεξιότητα των χεριών του.  Η μουσική που μελέτησε και άκουσε και τέλος η σκηνοθεσία. Η τοποθέτηση στον χώρο των σωμάτων και των δημιουργιών.

Στην συνέχεια, ο σχεδιαστής μόδας Yiorgos Eleftheriades παρουσίασε τη Autum/Winter ‘24-‘25 συλλογή “Urban Stories” . Σε μια εποχή όπου η παγκοσμιοποίηση και η τεχνολογία φαίνεται να φέρνουν σε πολλές περιπτώσεις την ομοιομορφία, η συλλογή του Yiorgos Eleftheriades επιλέγει τη διαφορετικότητα, την αυθεντικότητα και την προσωπική έκφραση. Η καταγραφή των ανθρώπινων ιστοριών της πόλης, της μοναδικότητας των χαρακτήρων που τη διαμορφώνουν, είναι το βασικό στοιχείο της έμπνευσης. Σε κάθε ρούχο της συλλογής, η ιδέα της πολυμορφίας εκφράζεται μέσα από την ευκολία των συνδυασμών, όλα είναι μελετημένα ώστε να αναδεικνύουν την προσωπικότητα του ατόμου. Οι γραμμές και οι σιλουέτες της, όπως οι διαδρομές και οι γωνίες της πόλης, είναι παιχνιδιάρικες αλλά και αυστηρές, προσφέροντας μια αίσθηση ελευθερίας και κίνησης, ενώ παράλληλα αναδεικνύουν την διαχρονικότητα . Το στυλ της συλλογής συνδυάζει σύγχρονα στοιχεία με κλασικές αναφορές, αποτυπώνοντας την επιρροή του παρελθόντος, αλλά και την δυναμική του συνεχώς εξελισσόμενου κόσμου μας.

Την τριτη μερα έκλεισε ο οίκος Kathy Heyndels και ο Marios Togos . Ο οίκος Kathy Heyndels παρουσίασε τη συλλογή “Darkness”. Dark romance μια συλλογή αισθησιακού ρομάντζου βασισμένη σε σκούρα χρώματα μαύρο, γκρενά, σκούρο πετρολ. Μια υπέροχη ερωτική ροκ ιστορία με έντονη παρουσία από δέρμα, μέταλλα συνδυασμένα με υφάσματα κι αρκετή λάμψη απαλές σιλουέτες, μυστηριώδες με διαφάνειες, κεντήματα απαλά σε graffiti, σατέν υφάσματα. Κοντά sexy φορέματα από το πρωί ως το βράδυ, σακάκια μακριά κάνουν match από αέρινες φούστες με διάφανες δαντέλες και ασυμμετρίες με αρκετή λάμψη χαράσσουν άλλες διαδρομές σ αυτό το μυστηριακό κόσμο που διάλεξε να μας οδηγήσει η Kathy Heyndels. Queen of the night τα ντραπε υψηλής ραπτικής δημιουργούν την καινούρια σιλουέτα Kathy Heyndels. H ισορροπία μεταξύ στυλ και λειτουργικότητας συνθέτουν ένα αρμονικό παιχνίδι όγκων και γραμμών.

Ο Marios Togos παρουσίασε τη νέα συλλογή “Dodging Rainbows”, μια τολμηρή εξερεύνηση του streetwear με goth επιρροές. Έλλειψη χρώματος, με φαρδιές γραμμές, σκισμένα jeans και shiny λεπτομέρειες, η συλλογή αποπνέει ένταση και δυναμισμό. Η “Dodging Rainbows” προσκαλεί τους λάτρεις της μόδας σε ένα ταξίδι στα dark μονοπάτια του luxury streetwear. Κάθε κομμάτι είναι μια έκφραση αυθεντικής αισθητικής, έτοιμο να προκαλέσει και να εντυπωσιάσει.

Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AFW: Ellis Kiss, Άγγελος Μπράτης, Calliope & Χρήστος Καρβούνης, Γιώργος Καραμήχος, Θανάσης Κρίκης, Κατερίνα Γκαγκάκη, Μιχάλης Ζαμπίδης, Σούλα Λιάκου, Κατερίνα Στικούδη, Κάτια Ταραμπάκο, Χριστίνα Αλεξανίαν, Δημήτρης Αλεξάνδρου, Μαίρη Φιξ, Ντελλα Ρούνικ, Δωροθέα Μερκούρη, Ιωάννα Σουλιώτη, και πολλοί άλλοι.

Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για τον σκοπό αυτό.

Το Fashion Design Project αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας με θέμα τα χρώματα της θάλασσας στο mail  της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Το θέμα αποτελεί έμπνευση από τον φιλανθρωπικό οργανισμό που στηρίζει η διοργάνωση την Ελληνική  Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε ταλαντούχους ανθρώπους που επιθυμούν να κάνουν το ντεμπούτο τους ως ανερχόμενοι σχεδιαστές μόδας. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.

Η εκδήλωση καλύπτεται από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Ιταλία το Vogue Italia,  από την Μέση Ανατολή το LOfficiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harpers Bazaar και το Elle  και από την Αγγλία το Voir Fashion Magazine. Επίσης, την εκδήλωση θα παρακολουθήσουν buyers από το Παρίσι, την Βιέννη και την Βαρκελώνη. 

Εκτός της τηλεόρασης, η 35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας  έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming της glomex, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/  αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Κεντρική παρουσιάστρια θα είναι η Κωνσταντίνα Σωτήριου, το διάσημο μοντέλο που διακρίθηκε αναμεσά στις 21 ομορφότερες γυναίκες στον κόσμο ενώ τον παλμό του backstage θα δίνει η influencer  Σίββυλα Βασιάδη.

Χορηγοί του fashion show του Vassilis Zoulias και του Pericles Kondylatos ήταν: 

Τα τεχνητά δάκρυα Artelac, της κορυφαίας εταιρίας στην Οφθαλμολογία με πάνω από 170 χρόνια καινοτομίας, Bausch and Lomb, ήταν χορηγός στο Fashion Show του Vassilis Zoulias. Τα Artelac αποτελούν από τα πιο πλούσια και εξελιγμένα δάκρυα στην αγορά για την ανακούφιση των ματιών. Το Artelac Complete προσφέρει ενυδάτωση που διαρκεί, στα κουρασμένα και ξηρά μάτια, ενώ το Artelac Ectoin, ανακουφίζει άμεσα από τα συμπτώματα αλλεργίας στα μάτια αλλά και την ελαφριά ξηροφθαλμία.

Τα Hondos Center  της Γλυφάδας όπου μπορείτε να βρείτε τη μεγαλύτερη ποικιλία σε κορυφαία, επώνυμα beauty και fashion brands.

Η BMW Σφακιανάκης ήταν χορηγός του fashion show του Βασίλη Ζούλια.

Η αλυσίδα κομμωτηρίων Ilias & Staff που επιμελήθηκε τα χτενίσματα των μοντέλων.

Χορηγοί της 35ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:

New Designers Awards by Georg Jensen. Η νέα συλλογή Vivianna Celebration επαναλανσάρει φέτος το χειμώνα ορισμένα από τα πιο εμβληματικά κοσμήματα της Vivianna Torun για τον οίκο Georg Jensen, τιμώντας το πρωτοποριακό πνεύμα της. Με αυτή την ξεχωριστή συλλογή έρχεται να στηρίξει τους νέους σχεδιαστές που πρόκειται να διαγωνιστούν στα New Designers Awards.

Η Colgate φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στην 35η Athens Fashion Week. Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra, που λευκαίνει σε βάθος σε 3 ημέρες, χάρη στη μοναδική της τεχνολογία. Σας προσκαλούμε να φωτογραφηθούμε στο ειδικά διαμορφωμένο booth μας ενώ σας περιμένουν μοναδικές εκπλήξεις και δώρα!

Η DIMAND, ελληνική εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, με ηγετική παρουσία στον χώρο της ανάπτυξης ακινήτων, είναι υπερήφανος χορηγός της 35ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. H επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται κυρίως στις αστικές αναπλάσεις, στην υλοποίηση σύγχρονων βιοκλιματικών χώρων γραφείων, logistics και έργων μικτών χρήσεων, καθώς και αθλητικών εγκαταστάσεων. Έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC και το Kaizen Campus.

Στους μεγάλους χορηγούς, βρίσκεται και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. που αποτελεί κοινοπρακτικό σχήμα των DIMAND, EBRD και PRODEA Investments. Ο Πύργος Πειραιά, θα φωταγωγηθεί με το λογότυπο της Εβδομάδας Μόδας, καθ’ όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, ενώ οι καλεσμένοι του AFW θα έχουν την ευκαιρία να τον επισκεφθούν – με ειδική πρόσκληση – στο closing party που θα λάβει χώρα το Σάββατο 9 Νοεμβρίου στο Nice n Easy Piraeus Tower. Το πολυαναμενόμενο party το προσφέρει η Nice n Easy Group, χορηγός της διοργάνωσης.

Η Δανέζικη εταιρεία ομορφιάς Alûstre είναι χορηγός της εκδήλωσης. Η Alûstre προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία περιποίησης και ομορφιάς, εμπνευσμένη από την πολυτέλεια και την ξεχωριστή αισθητική. Η σειρά προϊόντων Alûstre περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης άκρων, αρώματα, αρωματικά κεριά και προϊόντα μακιγιάζ, εφαρμόζοντας την πρωτοποριακή τεχνολογία Alûstre DiamondInfused™ για εξαιρετική απόδοση και λάμψη.

Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design που θα φιλοξενήσει το

Τα Starbucks από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ τα αγκάλιασαν, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Οι παρευρισκόμενοι της διοργάνωσης θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ξεχωριστά ροφήματα με βάση τον καφέ.

Χορηγός σίτισης της 35ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία Meallion

Η εταιρεία Dermalift έρχεται με τα silicon patches το πρώτο και μοναδικό φυσικό instant lifting χωρίς χημικά συστατικά.

Η Purebloom είναι πρώτη ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης μαλλιών σε μορφή μπάρας και συμμετέχει στην Εβδομάδα Μόδας.

Η MIELĒV ένα brand με συναισθηματική ευφυΐα, συνείδηση και σεβασμό απέναντι στον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον είναι χορηγός της Εβδομάδας μόδας της Αθήνας με τα vegan προϊόντα περιποίησης προσώπου.

To πολυτελές brand Carlo Dali με τα ιδιαίτερα αρώματα, τις τσάντες , τα ρολόγια και αξεσουάρ είναι χορηγός της Εβδομάδας Μόδας.

Τα κομψά και στυλάτα έπιπλα Mexil  είναι χορηγός της Εβδομάδας μόδας.

Η εταιρία μεταφορών Greece travel έχει αναλάβει τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.

Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academy που έχει αναλάβει το haistyling.

Επίσημοι υποστηρικτές είναι:

Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoan water, Happy people  και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.

Χορηγός του fashion show της Daphne Valente είναι η Green Cola .

Υπό την αιγίδα των: Περιφέρεια Αττικής, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Πειραιά, Enterprise Greece, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece.

Χορηγοί επικοινωνίας:

COSMOTE TV, LOVE RADIO, BEAUTE MAGAZINE, OK! MAGAZINE, DOWNTOWN, DELUXE MAGAZINE, ESTETICA HELLAS, FASHION DAILY, TLIFE, HUFFINGTON POST, CLICK AT LIFE, MISSBLOOM.GR, WOMANTOC.GR.

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας είναι εδώ…!

Προπώληση εισιτήριων ticketmaster.gr ή στο site της διοργάνωσης www.athensfashionweek.gr

cover photo panoulis

RELATED