Skip to main content
admin ajax.php?action=kernel&p=image&src=%7B%22file%22%3A%22wp content%2Fuploads%2F2024%2F04%2FLikewoman 1200800 2

Όλα τα This and That #148 | Τι είδαμε την εβδομάδα που πέρασε

Πιστές στο ραντεβού μας για άλλο ένα This and That με όλα τα νέα και όμορφα πράγματα που συμβαίνουν γύρω μας.

Η Always® συνεχίζει τις προσπάθειες υπέρ της ενδυνάμωσης των νεαρών κοριτσιών | Η Always® συνεργάζεται με τον οργανισμό «Strong Me» για τη συνέχιση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων τους, με στόχο την απενοχοποίηση του θέματος της εμμήνου ρύσεως και την καταπολέμηση του taboo της περιόδου

Η Always® συνεχίζει τις προσπάθειες υπέρ της ενδυνάμωσης των νεαρών κοριτσιών | Η Always® συνεργάζεται με τον οργανισμό «Strong Me» για τη συνέχιση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων τους, με στόχο την απενοχοποίηση του θέματος της εμμήνου ρύσεως και την καταπολέμηση του taboo της περιόδου

Η Always®, η κορυφαία μάρκα σε προϊόντα προσωπικής υγιεινής, ενώνει τις δυνάμεις της με τον οργανισμό «Strong Me», αποσκοπώντας από κοινού στην αντιμετώπιση και εξάλειψη του κοινωνικού στίγματος της περιόδου και την ενδυνάμωση της αυτοπεποίθησης των νεαρών κοριτσιών. Η Always®, με αποστολή να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο αντιδρούμε στην περίοδο, εκπαιδεύει και ενθαρρύνει την ανοιχτή συζήτηση, για να στηρίξει τα νέα κορίτσια στο να νιώθουν πιο θετικά για την περίοδό τους.

Η περίοδος είναι ένα φυσικό γεγονός, αλλά το αίσθημα ντροπής που την περιβάλλει αποτελεί ένα ζοφερό υφιστάμενο ζήτημα, με μονάχα λίγες κοινωνικές ομάδες να το αναγνωρίζουν και να μιλούν ανοιχτά γι’ αυτό το θέμα. Οι έρευνες αποκαλύπτουν ότι το «πέπλο ντροπής» κάτω από το οποίο κρύβεται κοινωνικά μια τόσο φυσιολογική λειτουργία των γυναικών, συχνά αποβαίνει επιζήμιο για τις σημερινές εφήβους, με τα νεαρά κορίτσια να παραδέχονται ότι έχουν δεχθεί πειράγματα ή έχουν νιώσει ντροπή εξαιτίας της περιόδου τους. Ως αποτέλεσμα, αποφεύγουν να αναφέρουν τη λέξη «περίοδος», χρησιμοποιώντας διάφορα υποκατάστατα υποκοριστικά γι’ αυτή, ενώ παράλληλα κρύβουν τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής τους και απέχουν από δραστηριότητες, που για εκείνες είναι σημαντικές και ενισχύουν την αυτοπεποίθησή τους. Για παράδειγμα, κάποια από τα κορίτσια αποφεύγουν τις εξωσχολικές δραστηριότητες, το γυμναστήριο ή την επίσκεψη στα σπίτια των φίλων τους, κατά τη διάρκεια της περιόδου τους. 

Όσο περισσότερα γνωρίζουμε όλοι για τη φυσιολογική λειτουργία της περιόδου, τόσο πιο εύκολο θα είναι να μιλάμε ανοιχτά γι’ αυτή. Αυτός είναι και ο λόγος, για τον οποίον η Always® συνεργάζεται με το «Strong Me», ανοίγοντας τη συζήτηση για ζητήματα που έχουν πραγματική σημασία για τα νέα κορίτσια, δίνοντάς τους μια ώθηση αυτοπεποίθησης. Το από κοινού μήνυμα αυτής της συνέργειας είναι να αγαπάμε τον εαυτό μας και να μιλάμε ανοιχτά για τα θέματα που μας απασχολούν, αντιμετωπίζοντας την περίοδό μας ως μία απόλυτα φυσιολογική διαδικασία του οργανισμού. Με αυτό ως ορόσημο, μέχρι και τον Μάϊο, η Always® και το «Strong Me» θα πραγματοποιήσουν workshops σε 4 Πανεπιστήμια, που θα καλύψουν γεωγραφικά την Ελλάδα.. Τα workshops αποσκοπούν στην ενημέρωση – ευαισθητοποίηση, για το πώς τα άκαμπτα στερεότυπα για το φύλο καθορίζουν τις ζωές όλων μας. Πιο συγκεκριμένα, θα καλύψουν διάφορες θεματικές και θα ανοίξουν συζητήσεις για θέματα taboo, όπως το period shaming, η ενδυνάμωση των κοριτσιών και τυχόν εμπόδια που αντιμετωπίζουν τόσο μέσα στο «φοιτητικό» περιβάλλον όσο και στην υπόλοιπη καθημερινότητα τους. Γυναίκες και  άντρες,  μαζί και όχι απέναντί, σε αυτό τον αγώνα για την έμφυλη ισότητα και την ενίσχυση της θέσης της γυναίκας. Τα workshops θα μεταδοθούν και μέσω livestreaming, με στόχο την ευρύτερη συμμετοχή.

Οι εργαζόμενοι της Henkel Consumer Brands δίνουν ανάσα ζωής στο όρος Πεντέλη | Εθελοντική δράση αναδάσωσης στην περιοχή Αγία Τριάδα, στον Άγιο Στέφανο στο όρος Πεντέλη, από τους εργαζομένους του τομέα Henkel Consumer Brands

Οι εργαζόμενοι της Henkel Consumer Brands δίνουν ανάσα ζωής στο όρος Πεντέλη | Εθελοντική δράση αναδάσωσης στην περιοχή Αγία Τριάδα, στον Άγιο Στέφανο στο όρος Πεντέλη, από τους εργαζομένους του τομέα Henkel Consumer Brands

Η Henkel Consumer Brands, στην προσπάθεια να δώσει ξανά ζωή στο φυσικό περιβάλλον της Αττικής μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ετών, πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία την 1η εθελοντική δράση αναδάσωσης της περιοχής Αγία Τριάδα, στον Άγιο Στέφανο, στο όρος Πεντέλη. Η Henkel Hellas διακρίνεται για τη διαρκή προσήλωσή της στην εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα και την προστασία του περιβάλλοντος μέσω δράσεων που αναδεικνύουν την κοινωνική και περιβαλλοντική ευαισθητοποίησή της. Τη σημαντική πρωτοβουλία τίμησαν με την παρουσία τους η κα Βίκυ Καβαλλάρη, Αντιπεριφερειάρχης  Ανατολικής Αττικής, Εκπρόσωπος Περιφερειάρχη κ. Νίκου Χαρδαλιά και η κα Κατερίνα Μαϊχόσογλου, Δήμαρχος Διονύσου, Αγίου Στεφάνου.

Οι εργαζόμενοι της Henkel Consumer Brands, του τομέα που κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως σε προϊόντα περιποίησης μαλλιών, πλυσίματος των ρούχων και καθαρισμού του σπιτιού, μαζί με τις οικογένειες τους και την ομάδα Sympraxis  συμμετείχαν εθελοντικά και φύτεψαν τα πρώτα 250 δέντρα στην περιοχή. Με πλατύ χαμόγελο και ενθουσιασμό  έβαλαν το δικό τους λιθαράκι για να δοθεί και πάλι ανάσα πράσινου σε έναν ζωτικό πνεύμονα της Αττικής που επλήγη σοβαρά από επανειλημμένες καταστροφικές πυρκαγιές. Στόχος των 70 εθελοντών που συμμετείχαν, αποτέλεσε η προτροπή σε ενεργό δράση και η ανάγκη για την προστασία και την ανάπλαση του φυσικού περιβάλλοντος.  Η επιλογή του σημείου έγινε με γνώμονα ότι δεν υπάρχει δυνατότητα φυσικής αναγέννησης. Φυτεύτηκαν δέντρα που ενισχύουν τη βιοποικιλότητα της περιοχής και αποτρέπουν τη γρήγορη εξάπλωση σε περίπτωση φωτιάς. Αναγνωρίζοντας την κρισιμότητα της κατάστασης, η Henkel Hellas αναλαμβάνει άλλη μία πρωτοβουλία  και χρηματοδοτεί έργο αναδάσωσης με τη φύτευση περισσότερων από  5.000 δέντρων  στην Πεντέλη, ενώ  παράλληλα εξασφαλίζει τη φροντίδα και την επιβίωση τους για τα επόμενα 3 χρόνια. 

Η General Manager Greece & Cyprus του Henkel Consumer Brands, Karolina Markiewicz-Kuskowska και η Στρατηγούλα Βαμβαλή, Marketing Director Greece & Cyprus, Henkel Consumer Brands, δεσμεύθηκαν ότι οι εθελοντικές δράσεις θα συνεχιστούν μεθοδικά με την αρωγή έμπειρης επιστημονικής καθοδήγησης, τη σταθερή παρακολούθηση και τη συνεχή φροντίδα των αναδασωμένων περιοχών, με στόχο να αναγεννηθεί ένας φυσικός τόπος μέσα από το έργο αναδάσωσης της Henkel Hellas. Η επιτυχία της δράσης θα κριθεί από το ποσοστό επιβίωσης των δένδρων που θα φυτευτούν και όχι μόνο από τον αριθμό τους.

Δράσεις Ευθύνης από το e-shop.gr | Οι πρώτες ενέργειες για το 2024

Δράσεις Ευθύνης από το e-shop.gr | Οι πρώτες ενέργειες για το 2024

Οι Δράσεις Ευθύνης του e-shop.gr συνεχίζονται για το 2024 και οι πρώτες ενέργειες επικεντρώνονται στο μέλλον μας, δηλαδή στα παιδιά. Για τον λόγο αυτό, το πρώτο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα στην Ελλάδα, προσφέρει την υποστήριξη του σε σχολεία και συλλόγους που συμβάλλουν στην εκπαίδευση αλλά και στην προστασία των παιδιών. Η ομάδα του e-shop.gr ταξιδεύει σε τρεις επαρχιακούς προορισμούς και συγκεκριμένα σε Κρήτη, Σπάρτη & Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αττική με σκοπό να πραγματοποιήσει τις πρώτες Δράσεις του για το 2024. 

Το ταξίδι ξεκίνησε με την επίσκεψη στο Ειδικό σχολείο Σπάρτης και το Ειδικό Γυμνάσιο-Λύκειο Θεσσαλονίκης, δυο σχολεία τα οποία δίνουν τη δυνατότητα φοίτησης και εκπαίδευσης σε παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Βασικός στόχος, είναι η ενίσχυση της προσπάθειας των δυο σχολείων να προσφέρουν στα παιδιά όλα τα απαραίτητα εφόδια τόσο για την μόρφωση όσο και την κοινωνικοποίηση τους. Έτσι, ανάλογα με τις ανάγκες του εκάστοτε σχολείου, το e-shop.gr θέλησε να συμβάλει στην αναβάθμιση του τεχνολογικού τους εξοπλισμού. Επόμενος προορισμός η Κρήτη και συγκεκριμένα τα παιδικά χωριά SOS Κρήτης. Τα παιδικά χωριά SOS στηρίζουν παιδιά που είναι ορφανά, εγκαταλελειμμένα ή παιδιά των οποίων οι οικογένειες δεν μπορούν να τα μεγαλώσουν. Στο συγκεκριμένο φορέα, δόθηκαν παιχνίδια εξωτερικού χώρου. Τελευταίος προορισμός η Αττική και συγκεκριμένα το 24ο Νηπιαγωγείο και το 31ο Νηπιαγωγείο Αχαρνών αλλά και το Κέντρο Αυτισμού SOS, ένας Σύλλογος Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων των Αυτιστικών Ατόμων. Ο συγκεκριμένος σύλλογος παρέχει οργανωμένη περίθαλψη σε παιδιά με αυτισμό ή νοητική υστέρηση. Τόσο τα σχολεία όσο και το Κέντρο Αυτισμού SOS χρειάζονταν προϊόντα τεχνολογίας, τα οποία προσφέρθηκαν από το e-shop.gr.

Απρίλιος στην COSMOTE TV – Νέες σειρές με τους Τζιανκάρλο Εσποζίτο, Κρίστιαν Σλέιτερ και Ίντρις Έλμπα | Πρεμιέρα για την τελευταία σεζόν του «Star Trek Discovery»

Απρίλιος στην COSMOTE TV - Νέες σειρές με τους Τζιανκάρλο Εσποζίτο, Κρίστιαν Σλέιτερ και Ίντρις Έλμπα | Πρεμιέρα για την τελευταία σεζόν του «Star Trek Discovery»

Δυναμικά ξεκινά ο Απρίλιος στην COSMOTE TV με το νέο τηλεοπτικό βήμα του Τζιανκάρλο Εσποζίτο στο αστυνομικό δράμα «Parish». Ο γνωστός και ως Γκας Φρινγκ από τα «Breaking Bad» και «Better Call Saul» ηθοποιός, υποδύεται ένα ήσυχο οικογενειάρχη, ο οποίος αναγκάζεται να επιστρέψει στον υπόκοσμο μετά τη δολοφονία του γιου του. Στο καστ της σειράς ξεχωρίζει και η συμμετοχή του βραβευμένου με 3 Emmy Μπράντλει Γουίτφορντ (The Handmaid’s Tale).

Πρεμιέρα στην COSMOTE TV θα κάνει και η τηλεοπτική μεταφορά του «The Spiderwick Chronicles», με τον «Mr. Robot» Κρίστιαν Σλέιτερ, ενώ ο Ίντρις Έλμπα (Luther) θα δώσει τη φωνή του στο live-action «Knuckles», μια spin-off σειρά του «Sonic the Hedgehog». Ξεχωριστή θέση στην ατζέντα του μήνα έχει και το βραβευμένο με 2 Emmy «Star Trek Discovery», με τον 5ο και τελευταίο κύκλο της σειράς να επιφυλάσσει μια επική γαλαξιακή περιπέτεια για το πλήρωμα του USS Discovery. Από τις σειρές του μήνα ξεχωρίζει, επίσης, η συνέχεια του 3ου κύκλου του «Chucky», το βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα «Until I Kill You» και η 2η σεζόν του αστυνομικού «Blue Lights».

Επίσκεψη Καραγεώργη στο Βατικανό και κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Πάπα Φραγκίσκο

Επίσκεψη Καραγεώργη στο Βατικανό και κατ’ ιδίαν συνάντηση με τον Πάπα Φραγκίσκο

Ο εφοπλιστής Γιάννης Καραγεώργης και η σύζυγός του Σοφία Καραγεώργη, πραγματοποίησαν προκαθορισμένη επίσκεψη στο Βατικανό, με τον σαφή σκοπό να συναντήσουν προσωπικά τον Πάπα Φραγκίσκο, ηγούμενο της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας. Ο Ποντίφικας ανταποκρίθηκε στο βαθύ ενδιαφέρον του ζεύγους Καραγεώργη, με την επίσκεψή τους να αποτελεί σημαντικό γεγονός, επιβραβεύοντάς τους για το φιλανθρωπικό τους έργο.

Το remix του «Lost In The Night» από τη Heaven Music με την υπογραφή των Antonis Dimitriadis & Dim Angelo

Η διαχρονική επιτυχία του Κώστα Χαριτοδιπλωμένου έρχεται στο σήμερα μέσω ενός νέου remix από τον καταξιωμένο και αναγνωρίσιμο σε όλους Antonis Dimitriadis σε συνεργασία με τον Dim Angelo. Η Heaven Music παρουσιάζει το «Lost In The Night [Antonis Dimitriadis & Dim Angelo Remix]», το οποίο είναι διαθέσιμο τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες. Η διαχρονική επιτυχία του Κώστα Χαριτοδιπλωμένου, που άφησε εποχή ως ένα από τα πιο iconic ‘80s τραγούδια, έρχεται στο σήμερα μέσω ενός νέου remix από τον καταξιωμένο και αναγνωρίσιμο σε όλους Antonis Dimitriadis σε συνεργασία με τον Dim Angelo.

Με ένα φρέσκο disco-funk remix, η παγκόσμια επιτυχία αποκτά νέα δυναμική και συστήνεται εκ νέου στο κοινό. Πιο χορευτικό από ποτέ είναι σίγουρο πως θα αγαπηθεί αλλά και θα αφιερωθεί! Ο Κώστας Χαριτοδιπλωμένος ερμήνευσε live το remix σε πρώτη τηλεοπτική μετάδοση στη δημοφιλή εκπομπή Σπίτι με το Mega. Το νέο τραγούδι «Lost In The Night [Antonis Dimitriadis & Dim Angelo Remix]» κυκλοφορεί τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την Heaven Music.

Ενέργεια, γεύση, δύναμη… η HELL Energy είναι η καθημερινή επιλογή του Michele Morrone!

Ο Michele Marrone είναι το νέο πρόσωπο της τελευταίας παγκόσμιας διαφημιστικής καμπάνιας της HELL Energy, η οποία προβάλλεται ήδη σε περισσότερες από 60 χώρες. Οι θεατές μπορούν να απολαύσουν τον Ιταλό καρδιοκατακτητή σε στιγμές της καθημερινότητάς του, παρέα με  ένα δροσερό HELL, τονίζοντας πως οι επιλογές του είναι αυτές που τον κάνουν πραγματικά ξεχωριστό.

Η χαρισματική προσωπικότητα και η δυναμική εμφάνιση του Michele ταιριάζουν απόλυτα με το brand, σε μια καμπάνια όπου δυο ισχυροί παίκτες ενώνουν τις δυνάμεις τους και μέσα από την οποία αντανακλάται η δυναμικότητα και η ποιότητα. Η καμπάνια μας δίνει την ευκαιρία να απολαύσουμε τον Michele στο γυμναστήριο, στην καθημερινή του βόλτα, στη δουλειά του, στο σπίτι του και σε πολλές άλλες δραστηριότητες στις οποίες το HELL είναι η δύναμή που χρειάζεται για να γίνει ακόμα καλύτερος. 

Εργαζόμενη μητέρα, σύζυγος, γυναίκα, blogger

RELATED