Ο Sean McGirr κάνει το ντεμπούτο του στο Παρίσι ως ο νέος creative director του οίκου Alexander McQueen
Ο Sean McGirr μόλις έκανε το ντεμπούτο του για τον Alexander McQueen καθώς παρουσίασε τη συλλογή του οίκου για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού.
Κατά τη διάρκεια του σόου παρακολουθήσαμε το brand να στρέφεται προς μια νέα κατεύθυνση, η οποία σε ορισμένα σημεία ήταν οικεία και, άλλες φορές, εντελώς καινούργια.
Ο McGirr διορίστηκε καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου τον Οκτώβριο του περασμένου έτους, διαδεχόμενος τη Sarah Burton, η οποία πέρασε 26 χρόνια στη θέση αυτή, μια κίνηση που τον οδήγησε να εγκαταλείψει την προηγούμενη θέση του ως επικεφαλής ετοίμων ενδυμάτων στο JW Anderson. Πριν από αυτό, εργάστηκε ως σχεδιαστής στο Dries Van Noten και έχει επίσης συνεργαστεί με τον Christophe Lemaire στα γραφεία σχεδιασμού της Uniqlo στην Ιαπωνία και στο Παρίσι.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη TRIBUTE TO AMCQ 🇬🇧( by Jérôme) (@tributetoamcq)
Όπως ο Lee Alexander McQueen, ο McGirr είναι απόφοιτος του Central Saint Martins, εξασφαλίζοντας μια υποτροφία που τον οδήγησε να αποφοιτήσει από το Fashion Design Course το 2014. Στις αρχές της δεκαετίας του 2010, όταν ο Ιρλανδός σχεδιαστής σκεφτόταν να μετακομίσει από την Ιρλανδία για σπουδές στο Λονδίνο, βρήκε τον εαυτό του να εμπνέεται από το έργο του McQueen, ιδιαίτερα τις δύο τελευταίες συλλογές του: “Horn of Plenty” και “Plato’s Atlantis”.
Μιλώντας στον Τύπο στα παρασκήνια, ο McGirr είπε ότι δεν ένιωθε τρομοκρατημένος από την πρόκληση που είχε μπροστά του — ή, τουλάχιστον, δεν το έβλεπε έτσι. «Νιώθω ότι το μήνυμα του Lee McQueen που έστειλε στον κόσμο είναι τόσο επίκαιρο, είναι πιο επίκαιρο από ποτέ», εξήγησε. «Όταν βλέπω τα κορίτσια στα σόου της δεκαετίας του ’90, έκανε το αντίθετο από αυτό που συνέβαινε στη mainstream μόδα κατά κάποιον τρόπο. Τα μοντέλα έμοιαζαν με ανθρώπους στο περιθώριο, με τους αουτσάιντερ. Αυτό είναι κάτι που με ενδιαφέρει να κάνω και εγώ.»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alexander McQueen (@alexandermcqueen)
Δύο εβδομάδες πριν από το σόου στο Παρίσι, μας εξέπληξαν με μια καμπάνια βίντεο, που απαθανάτιζε μοντέλα σε ένα αρχαίο πευκοδάσος να φορούν μάσκες κρανίου, ένας βασικός δείκτης της εποχής του Lee McQueen στο Maison, που είδε την καταστροφή και την ομορφιά να αντιπαρατίθενται στην πασαρέλα. Η επικάλυψη των κινούμενων εικόνων ήταν μια αναγέννηση του λογότυπου Alexander McQueen, το οποίο τοποθετούσε το “C” στο εσωτερικό του “Q”. Αυτή η δημιουργική απόφαση αντικατοπτρίζει την κατανόηση του McGirr για την ιστορία του οίκου, η οποία έχει δώσει τόσα πολλά για την παραγωγή του.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alexander McQueen (@alexandermcqueen)
Εν όψει της συλλογής FW24, είδαμε το brand να συνεργάζεται με τον εικονογράφο Ralph Steadman σε ένα σχέδιο της καρφίτσας McQueen Arrow, που εμφανίζει προσκεκλημένους στις επιδείξεις με το πρόσωπο που μοιάζει με καρχαρία και σκόπιμα κατακερματισμένο παιχνιδιάρικο σχέδιο.
Ας ρίξουμε όμως μια ματιά στις καλύτερες στιγμές από την επίδειξη του Σαββάτου στο Παρίσι:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alexander McQueen (@alexandermcqueen)
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Alexander McQueen (@alexandermcqueen)
Cover Photo: Instagram/diontalktome