Τίτλοι τέλους σε μια μεγάλη συνεργασία – Ο Jeremy Scott αποχώρησε από τον οίκο Moschino μετά από δέκα χρόνια
O οίκος Moschino ανακοίνωσε ότι ο Jeremy Scott παραιτείται από τη θέση του Creative Director του οίκου.
Για τα 10 χρόνια που επέβλεπε τη διάσημη μάρκα ρούχων, ο Scott εισήγαγε τον οίκο μόδας σε μια νέα εποχή.
«Αυτά τα τελευταία 10 χρόνια στον οίκο Moschino ήταν μια υπέροχη γιορτή δημιουργικότητας και φαντασίας. Είμαι τόσο περήφανος για την κληρονομιά που αφήνω πίσω μου», ανέφερε ο Scott σε δήλωσή του.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Massimo Ferretti για την τιμή. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους τους θαυμαστές μου σε όλο τον κόσμο που με τίμησαν για τις συλλογές μου και το όραμά μου, γιατί χωρίς εσάς τίποτα από όλα αυτά δεν θα ήταν δυνατά» πρόσθεσε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jeremy Scott (@jeremyscott)
Κατά τη διάρκεια της θητείας του, ο Scott ήταν γνωστός για τις θεατρικές του παραγωγές, το υπερβολικό styling και μια παιχνιδιάρικη όψη που παρουσίασε στην πασαρέλα, μέσα από εμφανίσεις όπως μίνι φούστες εμπνευσμένες από τη Μαρία Αντουανέτα, χάρτινα μοτίβα κούκλας και βραδινά φορέματα. Συνεργάστηκε επίσης με την H&M για ένα collab που οδήγησε σε τεράστιες και εντυπωσιακές τιμές μεταπώλησης, με την Mattel σε μια περιζήτητη συλλογή καψουλών Barbie και με τους The Sims για τη δημιουργία μιας σειράς εικονικών ρούχων.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jeremy Scott (@jeremyscott)
Ο Scott ήταν ο τρίτος σχεδιαστής που ηγήθηκε του Moschino, συνεχίζοντας την κληρονομιά του Franco Moschino, ο οποίος ίδρυσε την εταιρεία το 1983 με την ποπ αρτ και την παιχνιδιάρικη ειρωνεία να επηρεάζουν τις συλλογές του. Μετά τον θάνατό του το 1994, τα ηνία ανέλαβε η Rossella Jardini, η οποία ηγήθηκε του οίκου μόδας για περίπου δύο δεκαετίες – ανανεώνοντας το εκκεντρικό στυλ του Moschino για τη δεκαετία του 2000 και ντύνοντας pop icons, όπως η Madonna και η Lady Gaga – προτού ενταχθεί ο Scott το 2013.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jeremy Scott (@jeremyscott)
Το ντεμπούτο του Scott για το Moschino το 2013 επικεντρώθηκε στον αμερικανικό καταναλωτισμό, συνδυάζοντας το branding των McDonald’s, Hershey’s και Budweiser, μαζί με το πρόσωπο του Μπομπ Σφουγγαράκη σε κομμάτια που εμφανίζονταν στην πασαρέλα.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jeremy Scott (@jeremyscott)
Η τάση του να μπλέκει υψηλής και χαμηλής αισθητικής ιδέες και εικόνες βρήκε απήχηση σε πολλούς από τους πιο εμβληματικούς αστέρες της ποπ.
Σε ένα δελτίο τύπου, ο Massimo Ferretti, Πρόεδρος της Aeffe S.p.A, στην οποία ανήκει ο οίκος Moschino, ανέφερε πως «Είμαι τυχερός που είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με τη δημιουργική δύναμη, που ακούει στο όνομα Jeremy Scott.
Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για τα 10 χρόνια δέσμευσής του στην κληρονομιά του Franco Moschino και για την εισαγωγή ενός ξεχωριστού και χαρούμενου οράματος που θα είναι για πάντα μέρος της ιστορίας του οίκου».