Ο κόσμος της μόδας συμβάλλει στις ανθρωπιστικές προσπάθειες στην Ουκρανία
Από δωρεές και καμπάνιες, ο κόσμος της μόδας δείχνει για ακόμα μια φορά ότι είναι δίπλα σε όσους έχουν ανάγκη δίνοντας μήνυμα ενότητας και συμπαράστασης…στην Ουκρανία.
Έχει περάσει αρκετά μεγάλο διάστημα από τότε που η Ρωσία εισέβαλλε στην Ουκρανία, και ο κόσμος παρακολουθεί με αγωνία τις εξελίξεις, ενώ παράλληλα για πρώτη φορά οι πολίτες μιας Ευρωπαϊκής χώρας αναγκάζονται να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες συνθήκες και συνέπειες του πολέμου.
Σε τέτοιες καταστάσεις οι άνθρωποι όλου του κόσμου καλούνται να υποστηρίξουν το <<θύμα>> και να προσφέρουν όπως μπορούν. Έτσι λοιπόν για ακόμα μια φορά οι άνθρωποι ξεχνούν την καταγωγή τους και όσα πιστεύουν οι ίδιοι ότι τους χωρίζουν αφού υποστηρίζουν, κάνουν δωρεές και προσφέρουν όπως μπορούν στην πληγείσα χώρα. Με την σειρά τους λοιπόν και οι εταιρείες αντιδρούν, συμπεριλαμβανομένων σχεδιαστών μόδας, μετόχων σε πολυτελείς οίκους μόδας και ανθρώπων του χώρου προσπαθώντας να βοηθήσουν όπως μπορεί ο καθένας με τις ενέργειες τους.
Έτσι λοιπόν ο παγκόσμιος κολοσσός πολυτελείας Kering –ο οποίος ηγείται γνωστών οίκων μόδας όπως: Gucci, Alexander Mc Queen ,Balenciaga, Bottega Veneta και Yves Saint Laurent – ανακοίνωσε ότι θα προβεί σε μια σημαντική δωρεά με σκοπό να προσπαθήσει να υποστηρίξει τους χιλιάδες πρόσφυγες που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν την χώρα τους ώστε να γλιτώσουν από τις συνέπειες του πολέμου.
Όπως ανέφερε λοιπόν και η ίδια η εταιρεία πριν από λίγες εβδομάδες «Προκειμένου να συμβάλλουμε στις ανθρωπιστικές προσπάθειες που έχουν ως στόχο την παροχή βοήθειας και υποστήριξης στους Ουκρανούς πρόσφυγες , θα κάνουμε μια σημαντική δωρεά στην UNHCR, την υπηρεσία Ηνωμένων Εθνών για τους πρόσφυγες » ανακοίνωσε η εταιρεία στο προφίλ της στο Instagram ενώ ταυτόχρονα εξέφρασε την ελπίδα της ώστε οι όποιες συγκρούσεις να έχουν αίσιο τέλος.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KERING (@kering_official)
Μιλώντας στο WWD ο διευθύνων σύμβουλος της Kering, Francois-Henri Pinault, πρόσθεσε ότι τα brands που βρίσκονται υπό την αιγίδα της εταιρείας θα προβούν επίσης σε μεμονωμένες δωρεές σε αντίστοιχους άλλους οργανισμούς, αφού όπως τόνισε <<Το πιο σημαντικό είναι να εξασφαλιστεί η ανθρωπιστική κατάσταση των προσφύγων. Μετά από επικοινωνία που είχα με όλους τους διευθύνοντες συμβούλους αποφασίσαμε να κάνουμε ότι μπορούμε για να βοηθήσουμε τους ανθρώπους όσο μπορούμε τόσο σε επίπεδο ομάδας αλλά και ως εταιρεία, οπότε θα συμμετάσχουν στην κίνηση μας αυτή και οι επωνυμίες. Για εμάς αποτελεί προτεραιότητα >>
Η Balenciaga ξεκίνησε καθώς <<καθάρισε>> όλες τις κοινωνικές πλατφόρμες της και οι δημοσιεύσεις της είχαν αφιερωθεί αποκλειστικά στον σκοπό ενώ προχώρησε και σε μια σημαντική δωρεά και παράλληλα ενθάρρυνε τους οπαδούς της να προσφέρουν με την σειρά τους όπως ο καθένας μπορεί.
Το brand επέλεξε να γράψει «Είμαστε υπέρ της ειρήνης και κάνουμε δωρεές στο WPF με στόχο να υποστηρίξουμε και εμείς την ανθρωπιστική βοήθεια που πρόκειται να παραχθεί στους ανθρώπους που την χρειάζονται , δηλαδή τους Ουκρανούς πρόσφυγες. Οι πλατφόρμες μας θα χρησιμοποιηθούν προκειμένου να υπάρχει άμεση πληροφόρηση σχετικά με την κατάσταση στην Ουκρανία. Αν θέλετε να βοηθήσετε δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τον σύνδεσμο», ανήρτησε η εταιρεία.
Η Gucci επίσης έδωσε $500.000 στην UNHCR μέσω της πρωτοβουλίας Chime for Change.
Έπειτα η LVMH δώρισε 5 εκατομμύρια ευρώ στην Διεθνή Επιτροπή Ερυθρού Σταυρού (ICRC) για να βοηθήσει τα θύματα του πολέμου. Ακόμα ξεκίνησε μι εκστρατεία ώστε να συγκεντρώσει χρήματα ώστε να διευκολύνει τις συνεισφορές των εργαζομένων τόσο στον όμιλο ως σύνολο όσο και στους 76 οίκους μόδας που ηγείται.
Ο όμιλος μόδας Only The Brave Foundation στον οποίο ανήκουν οι: Diesel ,Maison Margiela, Marni, Victor and Rolf, Amiri και Jil Sander, και ο οργανισμός που φροντίζει την εβδομάδα μόδας του Μιλάνο συνεργάζονται επίσης με την UNHCR ώστε να βοηθήσουν τους Ουκρανούς
Η Chanel ανακοίνωσε μια δωρεά ύψους 2 εκατομμυρίων ευρώ τα οποία πήγαν σε δυο οργανισμούς την UNHCR και Care.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη CHANEL (@chanelofficial)
Σημαντική είναι και η βοήθεια Ουκρανών σχεδιαστών ανάμεσα στους οποίους οι: Anna October,Sleeper,Ienki Ienki,Sofiya Kvasha, και πολλοί ακόμα οι οποίοι βοηθούν στην ανταλλαγή πληροφοριών και πόρων από το έδαφος στο εσωτερικό της χώρας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Sleeper (@daily_sleeper)
Τέλος και ενώ γίνονται αυτά άλλες γνωστές εταιρείες όπως: Nike , Asos, Net-a-Porter και Nanushka κάνουν κινήσεις προκειμένου να σταματήσουν οι εκπτώσεις στην Ρωσία. Αυτό έγινε έπειτα από την προτροπή της Ουκρανικής Vogue αρχές Μαρτίου η οποία πρότεινε την επιβολή εμπάργκο στην Ρωσία καθώς τα είδη πολυτελείας δεν έχουν συμπεριληφθεί ακόμα στις κυρώσεις.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Vogue UA (@vogue_ukraine)