Το καινούργιο ανανεωμένο κατάστημα της Louis Vuitton στο Τόκυο «μάγεψε»| Ελάτε να σας ξεναγήσουμε
Το ανανεωμένο κατάστημα της Louis Vuitton στο Τόκυο είναι εδώ για να μας μαγέψει και να κάνει την εμπειρία μας στο κατάστημα μοναδική.
Ένα κατάστημα όπως γνωρίζουμε δεν πρέπει απλά να προβάλλει τα προϊόντα στον καταναλωτή αλλά να του χαρίζει μια μοναδική εμπειρία εξαιτίας της οποίας θα θέλει να επιστρέφει πίσω. Οι αισθήσεις μας ως πελάτες έχουν μεγάλη σημασία καθώς η εμπειρία μας εξαρτάται όχι μόνο από την όραση, αλλά και από την αφή την ακοή και την όσφρηση.
Το κατάστημα αυτό λοιπόν, το οποίο φιλοξενούσε τον οίκο Louis Vuitton από το 1981 μεταμορφώνεται από τους δύο αρχιτέκτονες τον Jun Aoki και τον Peter Marino με μια εκπληκτική πρόσοψη που αντικατοπτρίζει τα πάντα γύρω του. Το πιο φανταστικό στοιχείο του καταστήματος είναι το γυαλί το οποίο αγκαλιάζει την πλαϊνή πλευρά του κτιρίου δημιουργώντας την ψευδαίσθηση του κυματισμού του νερού.
Πίσω λοιπόν από αυτή την μαγευτική πρόσοψη, ο εσωτερικός χώρος πώλησης επεκτείνεται σε τέσσερις ορόφους και ανακαινίστηκε πλήρως από τον Peter Marino. Η γυάλινη πρόσοψη που χρησιμοποιήθηκε στο εξωτερικό δίνει μια αντανάκλαση όλων των χρωμάτων πάνω στην σκάλα η οποία έχει πάνω της ένα γλυπτό από βελανιδιά. Πρωταγωνιστεί ένας τετραώροφος τοίχος με επίδειξη εκ νέου ερμηνείας ενός πίνακα Kimiko Fujimura, ενώ το χρώμα χρησιμοποιείται παντού ως αναζωογονητικό θέμα.
Η εμπειρία λιανικής καταλήγει σε έναν αναδυόμενο χώρο που επιτρέπει στο brand να παρουσιάζει εποχιακά κινούμενα σχέδια με τις νέες αφίξεις. Στη συνέχεια, στους επόμενους ορόφους, διατίθεται ένα ειδικό σαλόνι για VIP πελάτες, καθώς και μια γαστρονομική εμπειρία Le Café V, που γιορτάζει τη δεύτερη συνεργασία του σεφ Yosuke Suga με το Maison. Επιπλέον, οι πρώτες σοκολάτες του Louis Vuitton θα κάνουν το ντεμπούτο τους στο κατάστημα στα τέλη Απριλίου.
Το πρώτο εστιατόριο του Louis Vuitton άνοιξε το 2020 και συνεχίζει να επεκτείνεται εγκαινιάζοντας το δικό του κατάστημα σοκολάτας. Το Le Chocolat V βρίσκεται δίπλα στο καινούργιο καφέ του σπιτιού, το Le Café LV, στον τελευταίο όροφο του επτά ορόφου κτιρίου του Louis Vuitton στο Ginza Namiki στο Τόκιο. Στο Le Chocolat V, οι σοκολάτες Louis Vuitton θα προσφέρονται σε τετράγωνα και άλλα σχήματα φλυτζάνια που θα περιλαμβάνουν το εμβληματικό μονόγραμμα LV, που θα πωλούνται σε κουτιά τεσσάρων, εννέα, δεκαέξι και εκατόν είκοσι πέντε τεμαχίων. Ο Burke υπαινίχθηκε ότι η συσκευασία είναι το επίκεντρο της συνολικής παρουσίασης.
«Ένα κατάστημα δεν αφορά μόνο αντικείμενα και αγορά αντικειμένων. Το τελευταίο είναι μια ευεργετική συνέπεια της δημιουργίας αφοσίωσης, αλλά δεν είναι ο στόχος. Ο στόχος είναι η επαφή με τους πελάτες σας σε κάθε πόλη», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Louis Vuitton, Michael Burke, στο WWD για το νέο χώρο στην Ginza.
Ανυπομονούμε λοιπόν να δούμε την ανάπτυξη του οίκου σε ένα διαφορετικό τομέα από εκείνο της μόδας και ελπίζουμε να καταφέρουμε να το επισκεφτούμε κάποια στιγμή.