5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το Runway του Schiaparelli AW23 στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι
Ο Daniel Roseberry έφερε το χαρακτηριστικό του ταλέντο στο RTW για πρώτη φορά για το AW23.
Ο Daniel Roseberry έδωσε μια ειλικρινή και πολύ εστιασμένη αναφορά στην περιγραφή των προθέσεων πίσω από το πρώτο του Runway για τον Schiaparelli.
Αποκαλώντας το ένα «πολύ προγραμματισμένο και κρίσιμο βήμα στη συνεχιζόμενη αναβίωση του σπιτιού της Έλσας», έγραψε: «Η αποστολή μας αυτή τη σεζόν ήταν απλή – να παρουσιάσουμε μια ολόκληρη γκαρνταρόμπα, με τα πάντα, από λευκά πουκάμισα από ποπλίνα μέχρι κοντά βελούδινα κοκτέιλ φορέματα. και να εμπνεύσει αυτά τα κλασικά με την εξυπνάδα και το σήμα κατατεθέν του Schiaparelli».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Schiaparelli (@schiaparelli)
Σε ένα οικείο σκηνικό στα σαλόνια του Schiaparelli στην Place Vendôme – με τις μεγαλύτερες επιτυχίες του Sade στο ηχοσύστημα και τον Jared Leto με μαύρο μακιγιάζ ο Roseberry παρουσίασε την εμπορικά βιώσιμη προσαρμογή του στα σόου υψηλής ραπτικής που έχουν γίνει χρυσός στο Instagram. «Το «ήσυχο» δεν λειτουργεί για τις γυναίκες μας. Αυτό που θέλουν είναι τα κομμάτια που έχουν ήδη συνδεθεί ανεξίτηλα με το σπίτι», είπε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Schiaparelli (@schiaparelli)
Εκπληρώνοντας τις επιθυμίες των πελατών του, ο Roseberry παρουσίασε μια συλλογή από υπερ-γλυπτά παλτό και κοστούμια διακοσμημένα με επιχρυσωμένο υλικό, χυτές δερμάτινες ζώνες, τζιν κοστούμια με χρυσά κουμπιά, πανωφόρια με ξυρισμένα μοτίβα προσώπου. Αν αυτά τα στοιχεία προκαλούσαν την υψηλή ραπτική του, τα puffer παλτό και τα τζάκετ πρόσθεσαν μια πρόταση αθλητικών ειδών στο Schiaparelli που ένιωθε αποφασιστικά το St Moritz.
Επειδή μεγάλο μέρος της δουλειάς του Roseberry για τον Schiaparelli ορίζεται από τη διακόσμηση της επιφάνειας και τα τρισδιάστατα στοιχεία – όλοι θυμόμαστε το faux taxidermy lion head της Kylie Jenner από το σόου υψηλής ραπτικής του Ιανουαρίου – ενίσχυσε τα αξεσουάρ του. Μια νέα τσάντα, η Schiap, προσάρμοσε το Shocking flacon του οίκου και ήρθε με υλικό επικαλυμμένο με φινίρισμα χρυσού 24 καρατίων. Παπούτσια και μπότες με χρυσές μύτες εμφανίστηκαν σε όλη τη διάρκεια της παρουσίασης.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Schiaparelli (@schiaparelli)
Καθ’ όλη τη διάρκεια του Runway, ο Roseberry σημάδεψε τις δημιουργίες του με τα διακριτικά εμβλήματα του Schiaparelli: την κλειδαρότρυπα, τη μεζούρα, την ανατομία. «Μία από τις προκλήσεις της κατασκευής ρούχων τώρα, σε μια εποχή ανεξέλεγκτου branding, είναι να τιμάς τους κώδικες της Elsa ενώ, ταυτόχρονα, να μην τους μειώνεις σε λογότυπα», είπε. Σε έναν κόσμο με λογότυπο, το branding μέσω συμβόλων και όχι μονογραμμάτων είναι ένα ενδιαφέρον πείραμα και κάτι που το προφίλ του Schiaparelli με γνώμονα τη διασημότητα μπορεί να διευκολύνει.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Schiaparelli (@schiaparelli)